quote:
Ze presenteert het ochtendprogramma 'Vandaag de dag'.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:52 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik heb het begin gemist, maar wie is dat meisje dan in godsnaam? Doet ze iets in tv-wereld? Of hebben ze haar gewoon van een castingbureau geplukt?
Ze presenteert iets bij WNL. Geen idee wat, want daar kijk ik nooit naar.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:52 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik heb het begin gemist, maar wie is dat meisje dan in godsnaam? Doet ze iets in tv-wereld? Of hebben ze haar gewoon van een castingbureau geplukt?
Eerst AT5, en nu bij WNL in de ochtend.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze presenteert iets bij WNL. Geen idee wat, want daar kijk ik nooit naar.
Ja iets met AT5 ofzeua, bla bla..quote:Op woensdag 16 november 2011 19:52 schreef Injetta het volgende:
[..]
Telegraaf-TV, zeg maar.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:52 schreef Silenus het volgende:
Ze presenteert het ochtendprogramma 'Vandaag de dag'.
Oh jee... ik red het net om op te staan en richting werk te komen. TV kijken is 's ochtends echt geen tijd voor....quote:Op woensdag 16 november 2011 19:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze presenteert het ochtendprogramma 'Vandaag de dag'.
Eigenlijk niks...quote:Op woensdag 16 november 2011 19:53 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ja iets met AT5 ofzeua, bla bla..
Maar wat boeit dat?
Om te benadrukken dat het in de kunst niet om het uiterlijk gaat?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef Injetta het volgende:
Waarom heeft die jongen zulk debiel haar? Of heb ik een nieuwe modetrend gemist?
Niemand kan meer over Rieu heen qua laagdrempelige hipheid.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:56 schreef Modus het volgende:
Ah de zoveelste geforceerde poging om klassiek hip te maken, in een relaxte omgeving en met 2 Bieberklonen..
De weer&verkeerman praat daar meer idd. En ze hebben een verslaggever die nog verschrikter in de lens kijkt dan Fliemon.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:54 schreef Injetta het volgende:
Oh jee... ik red het net om op te staan en richting werk te komen. TV kijken is 's ochtends echt geen tijd voor....
Maar is ze daar ook zo zwijgzaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |