Dat is nou net het probleem. In het verleden werd er gefaald. Als je kijkt wat voor randdebielen het aankoopbeleid en verkoopbeleid hebben mogen doen. Beetje simpel om dan nu te zeggen: we doen maar helemaal nooit meer aankopen. Van Geel moet gewoon zorgen dat er goede aankopen gedaan worden en dat verleden achter ons laten. Kom op zeg, beetje ambitie.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:27 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik vind dat risico te groot. Als je kijkt naar het verleden heeft Feyenoord weinig tot nooit een speler gekocht en die met winst verkocht. Gewoon transfervrije spelers blijven halen met een normaal salaris. 5 jaar langer geen kampioen of top 5 overleven we ook wel.
Ik zeg niet dat er helemaal geen goede transfervrije spelers zijn (alle drie mogen van mij best komen) maar je moet je niet alleen meer richten op die vijver.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:33 schreef Cara het volgende:
Roorda, Schone, Vormer
3 x transfervrij, 3 x een solide basisspeler
Heeft weinig met ambitie te maken. Ik heb gewoon totaal geen vertrouwen in Feyenoord. Al helemaal niet in de scouting. Als je ziet wat voor potentiele miljoenen al die andere clubs binnenhalen. Feyenoord heeft dat nooit. Echt NOOIT.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem. In het verleden werd er gefaald. Als je kijkt wat voor randdebielen het aankoopbeleid en verkoopbeleid hebben mogen doen. Beetje simpel om dan nu te zeggen: we doen maar helemaal nooit meer aankopen. Van Geel moet gewoon zorgen dat er goede aankopen gedaan worden en dat verleden achter ons laten. Kom op zeg, beetje ambitie.
Transfervrije spelers alleen als ze echt goed zijn, maar meestal zijn het van die tiefus-mongolen als Schaken en Swerts. En dat soort figuren mogen nooit maar dan ook echt nooit meer de Kuip binnen komen (behalve als tegenstander om vernederd te worden met hun eigen team).
5 jaar geen kampioen misschien nog net, maar de komende 5 jaar 7e of 8e worden echt niet hoor. Bovendien loopt dan de Kuip terecht leeg, het geduld houdt een keer op. Waardoor je ook weer inkomsten misloopt en nog meer vertraging oploopt.
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:33 schreef Cara het volgende:
Roorda, Schone, Vormer
3 x transfervrij, 3 x een solide basisspeler
Maar toch ga je elke week weer erheen? Als je geen vertrouwen meer hebt, kun je net zo goed niet meer gaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Heeft weinig met ambitie te maken. Ik heb gewoon totaal geen vertrouwen in Feyenoord.
En dat MOET Van Geel dus gaan regelen. Daarvoor is hij gehaald en daar krijgt ie waarschijnlijk ook goed betaald voor. Wat slecht is, moet je hard aanpakken en gaan verbeteren. Voordat onze jeugdopleiding zo goed draaide, leverde deze ook niet vaak goede spelers op. Wat nou als we toen hadden gezegd, een paar jaar terug: "we hebben in het verleden slechts sporadisch goede jeugdspelers opgeleid, dus we de jeugdopleiding daar moeten we het niet van hebben". Dan hadden we nu hoogstwaarschijnlijk niet meer bestaan. Zo zit het ook met andere zaken. Ga de scouting verbeteren en zorg dat ie wél goed wordt.quote:Al helemaal niet in de scouting. Als je ziet wat voor potentiele miljoenen al die andere clubs binnenhalen. Feyenoord heeft dat nooit. Echt NOOIT.
Ja, maar dat is dus de helft minder aan inkomsten en zijn we een soort Roda JC of NAC.quote:Types als Schaken en Swerts moet je ook niet halen inderdaad. Ja misschien voor de bank. Het lastige is dat je ook niet veel keus hebt natuurlijk. Je mag nog van geluk spreken dat spelers als Vormer wel graag willen komen vanwege de historie,achterban en stadion. Verder heb je ze gewoon niks te bieden. Ja waarschijnlijk kunnen ze bij Feyenoord wel een tonnetje of 2 meer verdienen maar dat is ook niet veel in het voetbal.
En ik denk niet dat de Kuip zo snel zal leeglopen. Ook al sta je heel het seizoen 12e, er is altijd nog een deel van 15 tot 20.000 dat altijd zal blijven gaan.
Feyenoord
dus moet de scouting eens een keer op de schop. Maar die blijven lekker zitten.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Heeft weinig met ambitie te maken. Ik heb gewoon totaal geen vertrouwen in Feyenoord. Al helemaal niet in de scouting. Als je ziet wat voor potentiele miljoenen al die andere clubs binnenhalen. Feyenoord heeft dat nooit. Echt NOOIT.
Types als Schaken en Swerts moet je ook niet halen inderdaad. Ja misschien voor de bank. Het lastige is dat je ook niet veel keus hebt natuurlijk. Je mag nog van geluk spreken dat spelers als Vormer wel graag willen komen vanwege de historie,achterban en stadion. Verder heb je ze gewoon niks te bieden. Ja waarschijnlijk kunnen ze bij Feyenoord wel een tonnetje of 2 meer verdienen maar dat is ook niet veel in het voetbal.
En ik denk niet dat de Kuip zo snel zal leeglopen. Ook al sta je heel het seizoen 12e, er is altijd nog een deel van 15 tot 20.000 dat altijd zal blijven gaan.
Feyenoord
scouting eruit, bespaar je weer flink wat salaris. Je kan beter eerst iets afbreken om het weer op te bouwen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:05 schreef Muto het volgende:
Scouting moet op de schop, ja. Maar je moet niet alles tegelijk willen aanpassen. Stukje voor stukje.
Je kan nu niet onnodige extra kosten maken. Scouters ontslaan en dan nieuwe aannemen kan zeker tot verlies leiden. Bovendien ligt het niet alleen aan de scouters zelf denk ik, maar aan heel het scoutingssysteem.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
scouting eruit, bespaar je weer flink wat salaris. Je kan beter eerst iets afbreken om het weer op te bouwen.
Waarom zou je wachten ? Je kan toch geen spelers kopen nu.
'Het huishoudboekje zwart doen', dat zou je niet verwachten van een voormalig belasting-ambtenaar.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef Muto het volgende:
Voor Gudde's-kunde is dit wel een helder verhaal.
maar dit is al jaren zo, dat moet je wel doen, maar niemand doet er wat aan.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Je kan nu niet onnodige extra kosten maken. Scouters ontslaan en dan nieuwe aannemen kan zeker tot verlies leiden. Bovendien ligt het niet alleen aan de scouters zelf denk ik, maar aan heel het scoutingssysteem.
Klopt. Net zoals de jeugdopleiding dat niet in 1 dag was, moet nu de scouting gereorganiseerd worden. Het baart me alleen zorgen dat ze dat nog niet doen. In elk geval is er weinig van te horen/zien.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:05 schreef Muto het volgende:
Scouting moet op de schop, ja. Maar je moet niet alles tegelijk willen aanpassen. Stukje voor stukje.
Er zijn toch wel manieren om van de rotte appels af te komen? Onder het mom van bezuiningen en reorganiseren ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Je kan nu niet onnodige extra kosten maken. Scouters ontslaan en dan nieuwe aannemen kan zeker tot verlies leiden. Bovendien ligt het niet alleen aan de scouters zelf denk ik, maar aan heel het scoutingssysteem.
Tegenstrijdig. Je geeft zelf al aan dat de scouting weinig middelen heeft. Ik heb ook geen goed gevoel over de scouting maar als ik naar de andere (sub)topclubs kijk doet hun scouting het ook niet veel beter terwijl zij wel geld te besteden hebben. Blijkbaar is goed scouten toch een vak apart.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Heeft weinig met ambitie te maken. Ik heb gewoon totaal geen vertrouwen in Feyenoord. Al helemaal niet in de scouting. Als je ziet wat voor potentiele miljoenen al die andere clubs binnenhalen. Feyenoord heeft dat nooit. Echt NOOIT.
Types als Schaken en Swerts moet je ook niet halen inderdaad. Ja misschien voor de bank. Het lastige is dat je ook niet veel keus hebt natuurlijk.Je mag nog van geluk spreken dat spelers als Vormer wel graag willen komen vanwege de historie,achterban en stadion. Verder heb je ze gewoon niks te bieden. Ja waarschijnlijk kunnen ze bij Feyenoord wel een tonnetje of 2 meer verdienen maar dat is ook niet veel in het voetbal.
Feyenoord
- Mertensquote:Op woensdag 16 november 2011 18:43 schreef eight het volgende:
[..]
Tegenstrijdig. Je geeft zelf al aan dat de scouting weinig middelen heeft. Ik heb ook geen goed gevoel over de scouting maar als ik naar de andere (sub)topclubs kijk doet hun scouting het ook niet veel beter terwijl zij wel geld te besteden hebben. Blijkbaar is goed scouten toch een vak apart.
Tegenover die 3 staan weer 30 miskopen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
- Mertens
- Strootman
- Chadli
3 jaar terug had je deze 3 voor samen nog geen 2 miljoen kunnen halen. Om maar even een voorbeeldje te noemen.
Co.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:53 schreef Ritmo het volgende:
Heeft v. Geel overigens de eindbeslissing over Koeman's contract(verlenging)?
Dan lijkt het me duidelijk dat ie een kort lijntje met z'n vriend Co houdt, zodat ie als Koeman straks opgerot is aan het einde van het seizoen, we eindelijk eens een goede trainer hebben. Voor het eerst sinds weet ik hoeveel jaar.
Wellicht had ie dat plan al toen Koeman kwam.
Inderdaad. Alleen Feijenoord kan zich geen miskopen permitteren waardoor ze voorzichtiger zijn en de kans op een echte topaankoop veel kleiner is.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:51 schreef Ritmo het volgende:
Klopt, maar daartegenover weer verkoop je die 3 voor minstens 30 miljoen straks en maak je alsnog dikke winst.Plus je hebt goede spelers in je elftal natuurlijk.
Nu eens niet meer goed genoegquote:
Dat heeft geen enkele zak met Koeman te maken.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:56 schreef Ritmo het volgende:
'Naar behoren'
Wtf is er met Feyenoord-fans aan de hand tegenwoordig. Van de GAE verliezen, totaal vernederd worden door FC Groningen en niet eens NEC kunnen verslaan is gewoon dramatisch.
Niemand, Koeman lekker laten zitten met deze staf.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie moet dan Koeman opvolgen deze zomer?
In dit geval zou ik met dit spelersmateriaal geen trainer aanstellen, omdat je dan ongeveer om de maand er eentje zou moeten ontslaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:56 schreef Ritmo het volgende:
'Naar behoren'
Wtf is er met Feyenoord-fans aan de hand tegenwoordig. Van de GAE verliezen, totaal vernederd worden door FC Groningen en niet eens NEC kunnen verslaan is gewoon dramatisch.
Eerst afwachten op we welke plaats wij dit seizoen eindigen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niemand, Koeman lekker laten zitten met deze staf.
Als we derde eindigen en we willen dan verlengen zijn we waarschijnlijk te laat.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:59 schreef eight het volgende:
[..]
Eerst afwachten op we welke plaats wij dit seizoen eindigen.
Precies, stabiliteit is nu nodig. Als je volgend seizoen weer Co hebt en die gaat iedere keer met 5 aanvallers spelen (omdat hij altijd het publiek wil vermakenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
In dit geval zou ik met dit spelersmateriaal geen trainer aanstellen, omdat je dan ongeveer om de maand er eentje zou moeten ontslaan.
Co wil nu dolgraag, Koeman moet je nooit verlengen, dure trainer en opbouwen kan hij niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:53 schreef Ritmo het volgende:
Heeft v. Geel overigens de eindbeslissing over Koeman's contract(verlenging)?
Dan lijkt het me duidelijk dat ie een kort lijntje met z'n vriend Co houdt, zodat ie als Koeman straks opgerot is aan het einde van het seizoen, we eindelijk eens een goede trainer hebben. Voor het eerst sinds weet ik hoeveel jaar.
Wellicht had ie dat plan al toen Koeman kwam.
geen gekke dingen ? matige spelersgroep ?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, stabiliteit is nu nodig. Als je volgend seizoen weer Co hebt en die gaat iedere keer met 5 aanvallers spelen (omdat hij altijd het publiek wil vermaken) ligt hij er na 4 maanden ook weer uit. Koeman doet geen gekke dingen en met de rest van staf is er blijkbaar een goede klik. Je moet van een coach geen wonderen verwachten en gewoon accepteren dat het gewoon een matige spelersgroep is die ontzettend wisselvallig is.
Als Koeman 5de of 6de weet te worden zie ik hem eigenlijk liever blijven. Een goede prestatie dit seizoen is ook een teken dat de trainer en de spelersgroep goed bij elkaar passen. Co schijnt niet de gemakkelijkste persoon te zijn en of hij klikt met de spelersgroep moet nog maar blijken.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
Co wil nu dolgraag, Koeman moet je nooit verlengen, dure trainer en opbouwen kan hij niet.
Van Geel kennende zal hij Co wel halen ook.
Van PSV wint ?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
geen gekke dingen ? matige spelersgroep ?
Kwaliteit genoeg als je van PSV wint en Ajax zoek speelt.
en waarom blijft Koeman ook maar aanklooien met Ramsteijn en Schaken bv ?
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:07 schreef macca728 het volgende:
[..]
geen gekke dingen ? matige spelersgroep ?
Kwaliteit genoeg als je van PSV wint en Ajax zoek speelt.
en waarom blijft Koeman ook maar aanklooien met Ramsteijn en Schaken bv ?
Koeman heeft nog nooit ergens echt zelf resultaten behaald als trainer (alleen op tijd ergens ingesprongen om een prijs te pakken). Ik denk dus wel dat het wel grotendeels aan hem ligt. Het gaat bij hem altijd bergafwaarts en nooit vooruit.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:57 schreef Cara het volgende:
[..]
Dat heeft geen enkele zak met Koeman te maken.
Verder vraag ik mij af of Adriaanse + Gio + van Gastel wel gaat werken.
ja vorig jaar 3-1 dezelfde groep.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Van PSV wint ?
En Ramsteijn is al maanden weg dus ik snap je punt niet ?
En Schaken heeft dit seizoen best aardige wedstrijden gespeeld. Of denk je dat Cisse het verschil maakt ?
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niemand, Koeman lekker laten zitten met deze staf.
Dit spelersmateriaal moet gewoon makkelijk van NEC en GAE winnen. En nooit zo'n vernedering doormaken tegen Groningen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
In dit geval zou ik met dit spelersmateriaal geen trainer aanstellen, omdat je dan ongeveer om de maand er eentje zou moeten ontslaan.
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:27 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja vorig jaar 3-1 dezelfde groep.
Schaken ? welke wedstrijden ? alleen in het begin aardig en Schaken en Cabral kan je beter omdraaien.
Ramsteijn was linksback, terwijl hij centrumverdediger is en speelt alleen niet omdat hij nu geblesserd is.
En ja Cisse kan het verschil maken ja, waarom niet ? Laat hem maar spelen ipv Cabral of Schaken.
En dat heb ik juist bij jou.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Echt, ik heb echt het idee dat Feyenoord het ook gewoon verdient om kapot te gaan als de supporters zo denken. (Niets persoonlijks naar jou, voor de rest vind ik je een prima user)
jij vindt Schaken wel goed bezig ? Laat Cisse maar spelen ja, misschien kan je hem dan nog slijten. Bij Roda was hij goed genoeg, Schaken heeft het niveau nooit gehaald en zijn contract loopt ook nog eens af, van Cisse niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:31 schreef Cara het volgende:
[..]
[ [url=http://www.memecreator.net/futurama-fry/showimage.php/726/not-sure-i
jf-serious-or-just-stupid.jpg]afbeelding[/url] ]
Cissé speelt echt dramatisch sinds hij 'terug' is, amateurniveau.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
jij vindt Schaken wel goed bezig ? Laat Cisse maar spelen ja, misschien kan je hem dan nog slijten. Bij Roda was hij goed genoeg, Schaken heeft het niveau nooit gehaald en zijn contract loopt ook nog eens af, van Cisse niet.
Dit is ten eerste een heel wisselvallig team met een vrij lage ondergrens. En dat uit zich soms in resultaten die op het eerste oog niet in overeenstemming zijn met de kwaliteiten.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit spelersmateriaal moet gewoon makkelijk van NEC en GAE kunnen winnen. En nooit zo'n vernedering doormaken tegen Groningen.
Eens.quote:
ja hij doet het ook erg slecht in Enschede......quote:Op woensdag 16 november 2011 19:35 schreef Maastoren het volgende:
Adriaanse(Co) Die wordt, als je de VI/snor mag geloven, nu ook in Enschede door iedereen uitgekotst. En eerst voelde hij zich nog teveel amsterdammer/ajacied om voor Feyenoord te werken. Nee dankjewel. Dan nog liever iemand als Maaskant.
Ook met totaal onrealistische namen heeft Feyenoord een dikke schuld en is verkoop van spelers noodzakelijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ferguson had er wel meer uitgehaald.
Voor zo iemand wil iedereen en dan had je luc, en Fer nog gehad.
Ik schrik soms gewoon bijna van reacties van Feyenoorders. De gemiddelde VVV-fan straalt nog meer ambitie en wil uit om succes te hebben, van het zelfvertrouwen, de trots en de eigenwaarde van de gemiddelde Feyenoorder lijkt echt niets meer over. En het ergste is dat het mensen allemaal niet meer zoveel lijkt te boeien of we nou de komende 15 jaar weer eens een paar keer kampioen worden. Ik zie vooral de houding: "ach, als Feyenoord nog bestaat voor de komende 15 jaar ben ik blij". Heel erg jammer.quote:
dus dag dure Koeman en hallo John Lammerts, scheelt je een paar ton en hoger/lager eindig je toch niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ook met totaal onrealistische namen heeft Feyenoord een dikke schuld en is verkoop van spelers noodzakelijk.
zelfs VVV heeft meer ambitie ja, nieuw stadion en die willen structureel subtopper worden. Hebben ook een goede voorzitter/zakenman, die luistert naar Nol Hendriks.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik schrik soms gewoon bijna van reacties van Feyenoorders. De gemiddelde VVV-fan straalt nog meer ambitie en wil uit om succes te hebben, van het zelfvertrouwen, de trots en de eigenwaarde van de gemiddelde Feyenoorder lijkt echt niets meer over. En het ergste is dat het mensen allemaal niet meer zoveel lijkt te boeien of we nou de komende 15 jaar weer eens een paar keer kampioen worden. Ik zie vooral de houding: "ach, als Feyenoord nog bestaat voor de komende 15 jaar ben ik blij". Heel erg jammer.
Koeman verdient relatief weinig.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
dus dag dure Koeman en hallo John Lammerts, scheelt je een paar ton en hoger/lager eindig je toch niet.
Wat mij betreft kan ie de komende weken slechts z'n verblijf tot de zomer winnen. En dat is dan ook direct het maximale voor hem. Daarna opzouten en Co er neer zetten.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:33 schreef TC03 het volgende:
Koeman doet het voorlopig goed, maar de evaluatie is pas in januari, dus laten we gewoon even afwachten.
Die hadden echt wel van NEC en GAE gewonnen.quote:De slechte reeks die is neergezet is niet de schuld van Koeman, we hebben gewoon een matige selectie. Ook Mourinho, Hiddink of Ferguson hadden het niet beter gedaan met dit materiaal.
Wat heeft dit nu weer met Koeman/Adriaanse te maken ?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik schrik soms gewoon bijna van reacties van Feyenoorders. De gemiddelde VVV-fan straalt nog meer ambitie en wil uit om succes te hebben, van het zelfvertrouwen, de trots en de eigenwaarde van de gemiddelde Feyenoorder lijkt echt niets meer over. En het ergste is dat het mensen allemaal niet meer zoveel lijkt te boeien of we nou de komende 15 jaar weer eens een paar keer kampioen worden. Ik zie vooral de houding: "ach, als Feyenoord nog bestaat voor de komende 15 jaar ben ik blij". Heel erg jammer.
Hoe kom je daarbij? Het lijkt me volstrekt duidelijk dat dit het plan is van Feyenoord.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
zelfs VVV heeft meer ambitie ja, nieuw stadion en die willen structureel subtopper worden. Hebben ook een goede voorzitter/zakenman, die luistert naar Nol Hendriks.
Ik schrik ervan dat sommige Feyenoorders blijkbaar liever failliet zien gaan dan genoegen willen nemen met mindere prestaties. Er zijn genoeg clubs die in vergelijkbare situaties hebben gezeten en toch weer resultaten hebben geboekt. Toevallig zijn dat wel allemaal clubs geweest die een duidelijk financieel beleid erop na hielden.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gras maaien ?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:41 schreef Stevenzenl het volgende:
Misschien wil Cruijff wel iets bij Feyenoord gaan doen?
Liever nietquote:Op woensdag 16 november 2011 19:41 schreef Stevenzenl het volgende:
ik wilde net zeggenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:41 schreef Stevenzenl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe dan ? door de scouting weg te doen ? Koeman te houden ?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Het lijkt me volstrekt duidelijk dat dit het plan is van Feyenoord.
Stap 1: Schuldenvrij / financieel gezond raken.
Stap 2: Kampioen worden.
De vorige keer dat hij ajax een loer wilde draaien maakte hij Feyenoord kampioen, dus waarom nietquote:Op woensdag 16 november 2011 19:41 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik zie wel een plan.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
hoe dan ? door de scouting weg te doen ? Koeman te houden ?
Ik zie helemaal geen plan bij Feyenoord en er is ook niemand met een netwerk, alleen Van Geel.
Hij voetbalt al een jaar of 30 niet meer hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:43 schreef Cara het volgende:
[..]
De vorige keer dat hij ajax een loer wilde draaien maakte hij Feyenoord kampioen, dus waarom niet
niemand eist dat ze kampioen worden maar elk jaar fors verliezen is weer het andere uiterste.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik schrik ervan dat sommige Feyenoorders blijkbaar liever failliet zien gaan dan genoegen willen nemen met mindere prestaties. Er zijn genoeg clubs die in vergelijkbare situaties hebben gezeten en toch weer resultaten hebben geboekt. Toevallig zijn dat wel allemaal clubs geweest die een duidelijk financieel beleid erop na hielden.
Nee, ik zie stabiliteit in het bestuur en langzaamaan de club financieel gezond raken.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja het plan is een nieuw stadion bouwen en dan zijn alle problemen opgelost.
Stabiliteit in een bestuur dat Feyenoord nooit gaat terugbrengen waar het hoort. Hoop dat het bericht zsm komt dat er geen nieuw stadion komt. Ben benieuwd hoeveel heren er dan nog blijven zitten. Langzaamaan financieel gezond raken is geen plan. Dat is een doelstelling.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, ik zie stabiliteit in het bestuur en langzaamaan de club financieel gezond raken.
Dat lijkt me wel een plan als je bijna failliet bent.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Stabiliteit in een bestuur dat Feyenoord nooit gaat terugbrengen waar het hoort. Hoop dat het bericht zsm komt dat er geen nieuw stadion komt. Ben benieuwd hoeveel heren er dan nog blijven zitten. Langzaamaan financieel gezond raken is geen plan. Dat is een doelstelling.
ja plan opgelegd door KNVBquote:Op woensdag 16 november 2011 19:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een plan als je bijna failliet bent.
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar toch ga je elke week weer erheen? Als je geen vertrouwen meer hebt, kun je net zo goed niet meer gaan.
Als ik Gudde zie krijg ik tranen in m'n ogen dat die man het uithangbord van Feyenoord is. Over zijn functioneren is al meer dan genoeg gezegd de laatste maanden.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, ik zie stabiliteit in het bestuur en langzaamaan de club financieel gezond raken.
Ook vind ik dat Gudde het gewoon goed doet, zeker het laatste jaar.
Statistiekenjournalistiek.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:51 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het overigens erg kortzichtig om juist in deze situatie naar enkel de uitslagen te kijken.
GAE - Feyenoord: 80% balbezit, 100 schoten op doel.
Groningen - Feyenoord: ongeveer evenveel schoten op doel als Groningen, meer balbezit.
Feyenoord - NEC: idem dito, NEC is 2x over de middenlijn geweest, Feyenoord 80% balbezit, 100 schoten op doel.
Uitslagen vind ik niet zo relevant.
Zeker als je Co als trainer wilt, als uitvinder van het woord scoreboardjournalistiek.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:51 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het overigens erg kortzichtig om juist in deze situatie naar enkel de uitslagen te kijken.
Groningen - Feyenoord: ongeveer evenveel schoten op doel als Groningen, meer balbezit.
Feyenoord - NEC: idem dito, NEC is 2x over de middenlijn geweest, Feyenoord 80% balbezit, 100 schoten op doel.
Uitslagen vind ik niet zo relevant.
Helaas was het voetbal in al die wedstrijden waardeloos. Vooral NEC thuis. Weinig vooruitzicht op beter.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:51 schreef Merkie het volgende:
Groningen - Feyenoord: ongeveer evenveel schoten op doel als Groningen, meer balbezit. Alle doelpunten te wijten aan persoonlijke fouten (Mulder laat 4 houdbare ballen door, Vlaar is niet in z'n beste periode).
Uitslagen vind ik niet zo relevant. Niet op korte termijn.
Dat wil ik niet. De uitslag is een gevolg van het spelbeeld, en het spelbeel vind ik ook de laatste weken (3x verlies jaja) nog steeds 100x beter dan onder Been. Als trainer heb je niet op alles invloed, en op de gedeeltes waar Koeman veel invloed op heeft doet hij het goed vind ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:52 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zeker als je Co als trainer wilt, als uitvinder van het woord scoreboardjournalistiek.
Niet waardelozer dan de gemiddelde wedstrijd in de afgelopen 6 jaar.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Helaas was het voetbal in al die wedstrijden waardeloos. Vooral NEC thuis. Weinig vooruitzicht op beter.
Wat een onzin. Het draait allemaal om resultaat. Lekker boeiend dat je goed speelt, ik win liever 34 keer met baggervoetbal.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:51 schreef Merkie het volgende:
Groningen - Feyenoord: ongeveer evenveel schoten op doel als Groningen, meer balbezit. Alle doelpunten te wijten aan persoonlijke fouten (Mulder laat 4 houdbare ballen door, Vlaar is niet in z'n beste periode).
Uitslagen vind ik niet zo relevant. Niet op korte termijn.
Goh.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het draait allemaal om resultaat. Lekker boeiend dat je goed speelt, ik win liever 34 keer met baggervoetbal.
Was juist een positieve reactie op jouw stuk tegenover de mensen die enkel naar de uitslagen kijken.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat wil ik niet. De uitslag is een gevolg van het spelbeeld, en het spelbeel vind ik ook de laatste weken (3x verlies jaja) nog steeds 100x beter dan onder Been. Als trainer heb je niet op alles invloed, en op de gedeeltes waar Koeman veel invloed op heeft doet hij het goed vind ik.
We zijn wisselvallig dus de volgende wedstrijd kunnen we zomaar weer verrassen, zeker omdat Vitesse wel een ploeg is die zelf de bal wil. Al moet je dan niet zoals tegen Groningen achteruit gaan lopen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Helaas was het voetbal in al die wedstrijden waardeloos. Vooral NEC thuis. Weinig vooruitzicht op beter.
Ik heb juist het gevoel dat Vitesse ook erg afwachtend speelt.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
We zijn wisselvallig dus de volgende wedstrijd kunnen we zomaar weer verrassen, zeker omdat Vitesse wel een ploeg is die zelf de bal wil. Al moet je dan niet zoals tegen Groningen achteruit gaan lopen.
Ik zou niet weten waarom meedoen om Europees voetbal niet reeel is, buiten twente, ajax, psv en az hoeven wij voor niemand onder te doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
niemand eist dat ze kampioen worden maar elk jaar fors verliezen is weer het andere uiterste.
En Feyenoord heeft zelf de ambitie uitgesproken mee te doen voor Europees voetbal. Wat niet reeel is nee. Maar 6-0 verliezen ook niet.
Het feit dat een overal geflopte trainer als Koeman redelijk populair is en volgens o.a. jou zelfs een contractverlenging mag hebben, en een toptrainer als Adriaanse niet gewenst is volgens diezelfde. Het lijkt onderhand wel of ambitie een heel vies iets is geworden bij Feyenoord (en met name bij een deel van de supporters). Zo van: als het te goed gaat, vallen we te hard straks, dus dan maar vertrouwd blijven verliezen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat heeft dit nu weer met Koeman/Adriaanse te maken ?
Tsja, ik roep niet op om weg moet blijven maar als je denkt dat het kut is, en nooit beter zal worden dan kun je net zo goed geen supporter zijn toch? Als supporter wil je toch dat je club het goed doet, of dat er in elk geval goede tijden aan gaan komen?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:48 schreef Happel het volgende:
[..]
edit: Toverwoord: Realisme.
Leuk dat je er weer bent trouwens.
Dat die Duitse boeren in Enschede je uitkotsen omdat je 'te stads' bent, is alleen maar goed toch?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:35 schreef Maastoren het volgende:
Adriaanse(Co) Die wordt, als je de VI/snor mag geloven, nu ook in Enschede door iedereen uitgekotst. En eerst voelde hij zich nog teveel amsterdammer/ajacied om voor Feyenoord te werken. Nee dankjewel. Dan nog liever iemand als Maaskant.
Wat vind jij eigenlijk van Koeman? Ook niet zo'n fan toch?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Kampioen in Polen en op een haar na als eerste Poolse club de CL gehaald.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat die Duitse boeren in Enschede je uitkotsen omdat je 'te stads' bent, is alleen maar goed toch?Een beetje bravoure kan Feyenoord wel gebruiken.
Maar sowieso, niet voor niets willen al die trainers daar snel weg. Er zit daar iets mis wat betreft de omgang met trainers ofzo.
Maaskantalsjeblieft niet zeg... wat heeft die man ooit bereikt, op een kampioenschapje in de eerste divisie ofzo na?
Kampioen in Polen met een topclub daar waren Koeman en Been ook nog wel geworden. Dat is net zoiets als met de Graafschap de eerste divisie winnen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kampioen in Polen en op een haar na als eerste Poolse club de CL gehaald.
We zijn gedoemd.quote:En dan nog, sowieso 1000x liever Maaskant dan Adriaanse
ja weet je toch, Adriaanse is een arrogante Ajacied denken ze hier.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kampioen in Polen met een topclub daar waren Koeman en Been ook nog wel geworden. Dat is net zoiets als met de Graafschap de eerste divisie winnen.
[..]
We zijn gedoemt.Jullie willen echt lijden ofzo?
Koeman is niet het probleem. Vind dat hij een goed trio vormt met Van Gastel en Van Bronckhorst.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Koeman? Ook niet zo'n fan toch?
Nooit.quote:Co acceptabel?
Nog liever dat dan een sympathieke niet-Ajacied die er een potje van maakt. Over een paar jaar denk ik er anders over, maar nu wil ik gewoon Feyenoord weer zien horen waar het staat.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja weet je toch, Adriaanse is een arrogante Ajacied denken ze hier.
Dat is een feit.quote:tandem Adriaanse/Van Geel is goud waard voor Feyenoord.
Koeman is niet het probleem, maar zeker niet de oplossing.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Koeman is niet het probleem. Vind dat hij een goed trio vormt met Van Gastel en Van Bronckhorst.
Jammer, ik had je iets slimmer ingeschat. Maar ga me niet vertellen dat je Maaskant wil zien.quote:Nooit.
Ik denk dat er ook maar één Feyenoorder is die daar anders over denkt. Maar komop, Co Adriaanse.. er zijn grenzen!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nog liever dat dan een sympathieke niet-Ajacied die er een potje van maakt. Over een paar jaar denk ik er anders over, maar nu wil ik gewoon Feyenoord weer zien horen waar het staat.
Oh nu is zelfs al een feit.quote:
Top 8 is echt een doelstelling van niks. Dit Feyenoord moet gewoon voor plek 5 gaan niet meer niet minder. Als Koeman 8e eindigt dan is het jammer maar helaas maar dan heeft hij gewoon gefaaldquote:Op woensdag 16 november 2011 20:56 schreef Caland het volgende:
Als het met de spelers en huidige technische staf goed klikt, er goede resultaten zijn (top 8) waarom zou je dan trainer nummer zoveel eruit willen trappen?
Ook de spelersgroep is gebaat bij niet elk jaar een andere trainer voor de groep.
Adriaanse heeft hoe lang gezeten daar? Een jaar?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook maar één Feyenoorder is die daar anders over denkt. Maar komop, Co Adriaanse.. er zijn grenzen!
Koeman wel dan?quote:Oh nu is zelfs al een feit.Co Adriaanse is een prima trainer hoor. Maar hoort qua persoonlijkheid absoluut niet bij Feyenoord.
Dat denk ik juist niet. Normaal was dat denk ik het geval geweest, maar nu v. Geel er zit niet. Voor de rest zitten er binnen de club geen persoonlijkhedenquote:Bovendien heeft het verleden meerdere malen aangetoond dat je met Adriaanse de kans groot is dat je een hoop ellende in huis haalt.
waarom niet > bij Twente gaat het primaquote:Op woensdag 16 november 2011 20:56 schreef Caland het volgende:
Als het met de spelers en huidige technische staf goed klikt, er goede resultaten zijn (top 8) waarom zou je dan trainer nummer zoveel eruit willen trappen?
Ook de spelersgroep is gebaat bij niet elk jaar een andere trainer voor de groep.
Zou de post reorganisatiekosten de oprotpremie voor Beenhakker (en wellicht ook Been) zijn?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:52 schreef Caland het volgende:
Jaarverslag goed doorgelezen.
Blijf het echt bizar vinden dat we zo ontzettend afhankelijk zijn van de verkoop van Wijnaldum en Fer.
Wat als...
Ik vind m niet zeker niet onderdoen voor De Boer en Witsche en misschien zelfs niet voor van Gaal. Al zijn het allemaal galbakken natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Adriaanse heeft hoe lang gezeten daar? Een jaar?
En daarna met knallende ruzie weg gegaan, wat alweer 10 jaar geleden is. Het is geen Witschsge, De Boer, Van Gaal of een dergelijk figuur.
Adriaanse denkt alleen maar aan geld, geld en nog een keer geld. Er hoeft maar iets te gebeuren wat niet naar z'n zin is en hij vertrekt met een hoop bombarie.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:00 schreef Ritmo het volgende:
Dat denk ik juist niet. Normaal was dat denk ik het geval geweest, maar nu v. Geel er zit niet. Voor de rest zitten er binnen de club geen persoonlijkhedendus met wie zou ie moeten botsen? Die twee vormen een geweldig blok. En zo'n blok hebben we nodig.
Dat bedrag van 8 ton oid (heb hem even niet meer bij de hand, zit mobiel). Leek mij al het salaris van Been iddquote:Op woensdag 16 november 2011 21:04 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zou de post reorganisatiekosten de oprotpremie voor Beenhakker (en wellicht ook Been) zijn?
Top 8 is tegenwoordig al 'goed'? Top 5 is goed, 7 of 8 is 'normaal'.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:56 schreef Caland het volgende:
Moeten ze niet steeds hun trainer wegstemmen.quote:Ook de spelersgroep is gebaat bij niet elk jaar een andere trainer voor de groep.
Que? Een écht goede trainer kan het verschil maken tussen meedoen voor de titel of middenmoot. Simpel gezegd met een matige trainer als Been speel je met deze selectie in de middenmoot. Zet je een Hiddink of een Mourinho voor de groep en je doet mee voor de titel. De trainerspositie is misschien wel de belangrijkste positie binnen een voetbalclub.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
Vind Adriaanse erg tegenvallen bij Twent. Vind hem erg soft overkomen, maakt tactisch hele rare keuzes. Verder moeten we de rol van een trainer ook niet overschatten.
Buiten het feit dat hij al een stuk of 3 keer heeft bedankt en het benaderen van Van Gaal al een persoonlijk dieptepunt voor mij was
Dus als Mourinho voor de groep stond dan waren we nu eerste? Wat een kul zegquote:Op woensdag 16 november 2011 21:08 schreef inZanity het volgende:
[..]
Que? Een écht goede trainer kan het verschil maken tussen meedoen voor de titel of middenmoot. Simpel gezegd met een matige trainer als Been speel je met deze selectie in de middenmoot. Zet je een Hiddink of een Mourinho voor de groep en je doet mee voor de titel. De trainerspositie is misschien wel de belangrijkste positie binnen een voetbalclub.
Hij heeft z'n beste spelers verloren en is nog wat zoekende volgens mij. Maar heb het idee dat ie het bij Twente niet gaat vinden.. Misschien een net iets te oud elftal dat ie niet genoeg kan vormen? Qua resultaten doet ie in elk geval wat ie moet doen. Overleven in de beker en Europa, de 1e plek in zicht houden.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
Vind Adriaanse erg tegenvallen bij Twent. Vind hem erg soft overkomen, maakt tactisch hele rare keuzes. Verder moeten we de rol van een trainer ook niet overschatten.
Dat laatste is zo ja. Van Gaal past op geen enkele manier bij Feyenoord.quote:Buiten het feit dat hij al een stuk of 3 keer heeft bedankt en het benaderen van Van Gaal al een persoonlijk dieptepunt voor mij was
Nee dat bewijst alleen maar dat Koeman het (nog) niet veel beter doet dan Been.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:10 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat PO's voor EL het hoogst haalbare is met deze spelersgroep. De laatste wedstrijden/de wisselvalligheid bewijzen dat nog maar eens.
Ik ben op het moment gematigd positief over Koeman en heel positief over de technische staf. Waarom precies is er geen enkel perspectief met Koeman? Dat snap ik niet zo...
Ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus als Mourinho voor de groep stond dan waren we nu eerste? Wat een kul zeg
Het bewijst vooral dat we gewoon een middelmatige selectie hebben. Daar verandert een Adriaanse helemaal niks aan.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee dat bewijst alleen maar dat Koeman het (nog) niet veel beter doet dan Been.
Er is vooral geen perspectief omdat Koeman nooit bewezen heeft een goede trainer te zijn en een club altijd met veel rommel achter te laten.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:10 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat PO's voor EL het hoogst haalbare is met deze spelersgroep. De laatste wedstrijden/de wisselvalligheid bewijzen dat nog maar eens.
Ik ben op het moment gematigd positief over Koeman en heel positief over de technische staf. Waarom precies is er geen enkel perspectief met Koeman? Dat snap ik niet zo...
Onzin. De nederlagen van de laatste weken hebben niks met de kwaliteiten van de selectie te maken. Eerder met de onkunde van de trainier.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Het bewijst vooral dat we gewoon een middelmatige selectie hebben.
Oh daar ben ik het helemaal mee eens. Adriaanse is een prima trainer maar we moeten het ook niet overdrijven. Overigens ben ik nu wel een beetje klaar met dat Adriaanse verhaal, Co is gewoon GEEN optie voor Feyenoord en ik hoop dat van Geel dat ook inziet.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar verandert een Adriaanse helemaal niks aan.
Dat denk ik niet, maar we hadden wel zo een punt of 5 a 6 meer gehad ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja.
Dat weet ik voor 100.000% zeker
Het is ook niet bewezen dat we het met Adriaanse opeens zoveel beter gaan doen. Er valt wat trainers betreft sowieso nooit echt een pijl op te trekken.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Er is vooral geen perspectief omdat Koeman nooit bewezen heeft een goede trainer te zijn en een club altijd met veel rommel achter te laten.
Dat iedereen tevreden is over de technische staf is opzich terecht, maar dat komt ook erg omdat het Gio en v. Gastel zijn natuurlijk. Die krijgen genoeg krediet om 3 jaar lang te falen.
maar Koeman is geen goede opbouwtrainer en die heb je nodig. Dus volgend jaar liever Co. Dit jaar niet natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook niet bewezen dat we het met Adriaanse opeens zoveel beter gaan doen. Er valt wat trainers betreft sowieso nooit echt een pijl op te trekken.
Een zelfde trainer kan degraderen met Sparta en de CL winnen met Barcelona. Ik bedoel maar...
Koeman (contractverlening) en Maaskant zijn wel opties.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onzin. De nederlagen van de laatste weken hebben niks met de kwaliteiten van de selectie te maken. Eerder met de onkunde van de trainier.
[..]
Oh daar ben ik het helemaal mee eens. Adriaanse is een prima trainer maar we moeten het ook niet overdrijven. Overigens ben ik nu wel een beetje klaar met dat Adriaanse verhaal, Co is gewoon GEEN optie voor Feyenoord en ik hoop dat van Geel dat ook inziet.
Trainier zijn van een clubje als Sparta is dan ook een wereld van verschil met trainier zijn van een club als Barcelona.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook niet bewezen dat we het met Adriaanse opeens zoveel beter gaan doen. Er valt wat trainers betreft sowieso nooit echt een pijl op te trekken.
Een zelfde trainer kan degraderen met Sparta en de CL winnen met Barcelona. Ik bedoel maar...
Het gaat al zo'n 10 jaar kut en altijd ligt het aan de trainer.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onzin. De nederlagen van de laatste weken hebben niks met de kwaliteiten van de selectie te maken. Eerder met de onkunde van de trainier.
Waarom Koeman zien als tussencoach? Dat is hij in mijn ogen helemaal niet. De verhalen doen de ronde dat Van Geel volgend jaar Adriaanse wil, maar dat lijkt me sowieso een niet te realiseren plan.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Koeman is niet het probleem, maar zeker niet de oplossing.Alles dan een jaar langer als tussencoach is dodelijk. Dan spelen we over 2 jaar écht in de eerste divisie (oftewel, dan is Feyenoord niet meer).
Heeft niks met dom- of slimheid te maken. Gewoon sentimenten.quote:Jammer, ik had je iets slimmer ingeschat. Maar ga me niet vertellen dat je Maaskant wil zien.
Co heeft alleen bij Az en Willem 2 iets opgebouwd bij de laatste 5 clubs was hij maar een jaartje.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
maar Koeman is geen goede opbouwtrainer en die heb je nodig. Dus volgend jaar liever Co. Dit jaar niet natuurlijk.
Klopt, je hebt nooit garanties. Maar dat wil nog niet zeggen dat met de ene trainer de kans op succes niet 8 keer groter is dan met de andere. Maar je kiest toch voor de beste optie op succes lijkt me.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb liever helemaal geen Koeman of Maaskant. Ik zeg alleen dat ik die twee 1000x liever heb dan Adriaanse. Als ik dan toch mag kiezen ga ik nogmaals voor Hiddink, maar of die haalbaar is...quote:Op woensdag 16 november 2011 21:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Koeman (contractverlening) en Maaskant zijn wel opties.
Als je de club helemaal naar de tering wil helpen.
Maar we hebben opzich al 10 jaar kut-trainers, dus dat klopt ook gewoon.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat al zo'n 10 jaar kut en altijd ligt het aan de trainer.
Jij overschat deze selectie enorm.
Resultaten uit het verleden...quote:Op woensdag 16 november 2011 21:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
maar Koeman is geen goede opbouwtrainer en die heb je nodig. Dus volgend jaar liever Co. Dit jaar niet natuurlijk.
En die werd 8e met een 'wereldelftal'.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar we hebben opzich al 10 jaar kut-trainers, dus dat klopt ook gewoon.v. Marwijk uitgezonderd.
Uiteraard zou ik ook eerder voor Hiddink kiezen. Heeft Ajax afgewezen omdat ie het daar 1 grote achterbakse puinzooi vond, dus wie weetquote:Op woensdag 16 november 2011 21:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb liever helemaal geen Koeman of Maaskant. Ik zeg alleen dat ik die twee 1000x liever heb dan Adriaanse. Als ik dan toch mag kiezen ga ik nogmaals voor Hiddink, maar of die haalbaar is...
Mwoah. We hebben nou niet echt goede trainers gehad de laatste tijd, vind je? Zelfs van Marwijk is in mijn ogen helemaal niet zo'n goede trainerquote:Op woensdag 16 november 2011 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat al zo'n 10 jaar kut en altijd ligt het aan de trainer.
Jij overschat deze selectie enorm.
Dat gebeurde vooral toen ie aankondigde te gaan vertrekken, en toen Makaay geblesseerd was waarop je geen enkele spits meer had.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En die werd 8e met een 'wereldelftal'.
Ja want met Adriaanse is dat in één klap verdwenen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uiteraard zou ik ook eerder voor Hiddink kiezen. Heeft Ajax afgewezen omdat ie het daar 1 grote achterbakse puinzooi vond, dus wie weet![]()
Maar Adriaanse is de enige toptrainer die haalbaar is. Ook niet mijn favoriet, maar als het nodig is om de club weer terug te brengen naar de juiste plek dan moet het maar even. Alles beter dan nog langer billen moeten knijpen tegen NEC.
En wanneer falen de spelers dan ? Nooit ?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah. We hebben nou niet echt goede trainers gehad de laatste tijd, vind je? Zelfs van Marwijk is in mijn ogen helemaal niet zo'n goede trainer
En nee ik overschat deze selectie helemaal niet. Deze ploeg moet gewoon (makkelijk) van Go Ahead en NEC kunnen winnen en Groningen op z'n partij kunnen bieden. Lukt dat niet dan faalt de trainer gewoon keihard, zo simpel ligt het.
Ritmo kan weer niet accepteren dat niet alles gaat zoals hij wilt en probeert achter alles een causaal verband te vinden. Ook met Co Adriaanse zouden we zo gepresteerd hebben zoals we hebben gepresteerd.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja want met Adriaanse is dat in één klap verdwenen.
Daar gaan we het dus duidelijk niet over eens worden. In jouw wereldje hebben spelers blijkbaar geen enkele verantwoordelijkheid, tsja.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:25 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah. We hebben nou niet echt goede trainers gehad de laatste tijd, vind je? Zelfs van Marwijk is in mijn ogen helemaal niet zo'n goede trainer
En nee ik overschat deze selectie helemaal niet. Deze ploeg moet gewoon (makkelijk) van Go Ahead en NEC kunnen winnen en Groningen op z'n partij kunnen bieden. Lukt dat niet dan faalt de trainer gewoon keihard, zo simpel ligt het.
Zeg ik dat? Met kneuzen als Been, Koeman en Maaskant weet je zeker dat het nog wel 5 a 6 jaar zo blijft, met Adriaanse is er tenminste nog een kans dat je je maandagochtend niet meer hoeft te schamen voor je club als je op je school of werk komt.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja want met Adriaanse is dat in één klap verdwenen.
Oh ja. Ook dat durf ik te betwijfelen. Ik denk dat ie niet heel veel meer haalbaarder is dan Hiddink. En ik zou veel en veel liever die laatste hebben daar zou wat mij betreft een monstersalaris tegenover mogen staanquote:Op woensdag 16 november 2011 21:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uiteraard zou ik ook eerder voor Hiddink kiezen. Heeft Ajax afgewezen omdat ie het daar 1 grote achterbakse puinzooi vond, dus wie weet![]()
Maar Adriaanse is de enige toptrainer die haalbaar is. Ook niet mijn favoriet, maar als het nodig is om de club weer terug te brengen naar de juiste plek dan moet het maar even. Alles beter dan nog langer billen moeten knijpen tegen NEC.
Je overschat duidelijk de invloed/rol van een trainer.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Met kneuzen als Been, Koeman en Maaskant weet je zeker dat het nog wel 5 a 6 jaar zo blijft, met Adriaanse is er tenminste nog een kans dat je je maandagochtend niet meer hoeft te schamen voor je club als je op je school of werk komt.
Dat is wishful thinking en niet gebaseerd op de realiteit. Met deze selectie speel je in de middenmoot, ook met Adriaanse. Live with it.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Met kneuzen als Been, Koeman en Maaskant weet je zeker dat het nog wel 5 a 6 jaar zo blijft, met Adriaanse is er tenminste nog een kans dat je je maandagochtend niet meer hoeft te schamen voor je club als je op je school of werk komt.
Maar dan had ik nog perspectief gezien. Kom op zeg, kap hier eens met Koeman beschermen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ritmo kan weer niet accepteren dat niet alles gaat zoals hij wilt en probeert achter alles een causaal verband te vinden. Ook met Co Adriaanse zouden we zo gepresteerd hebben zoals we hebben gepresteerd.
Oh jawel hoor. Vaak zat. Alleen is de trainer ervoor om dat te voorkomen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En wanneer falen de spelers dan ? Nooit ?
Was het maar zo simpel.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Vaak zat. Alleen is de trainer ervoor om dat te voorkomen.
Meen je dit echt of ben je aan het trollen?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Vaak zat. Alleen is de trainer ervoor om dat te voorkomen.
Waarom zou ik hem niet beschermen?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar dan had ik nog perspectief gezien. Kom op zeg, kap hier eens met Koeman beschermen.
Van Geel zit bij ons, en hij heeft volgens VI al aangegeven voor Feyenoord open te staan. Toch wel 2 hele grote argumenten dat ie haalbaar is he?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:27 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh ja. Ook dat durf ik te betwijfelen. Ik denk dat ie niet heel veel meer haalbaarder is dan Hiddink.
Ik zou ook liever Hiddink hebben, maar die is echt onhaalbaar.quote:En ik zou veel en veel liever die laatste hebben daar zou wat mij betreft een monstersalaris tegenover mogen staan
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:31 schreef Caland het volgende:
Ja. Want Koeman faalt op alle vlakken.Oprotten11!!! Ramen maasgebouw eruit!!1"11
Ik denk niet dat Koeman als tussencoach bedoeld is.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Koeman faalt niet eens, want hij is bedoelt als tussencoach (tenminste, ik neem aan dat v. Geel niet achterlijk is) maar het gaat nu vooral om een eventuele contractverlenging. Heb echter vertrouwen in onze TD dat hij die niet krijgt.
Joh, bijna elke werknemer doet een tegenvoorstel. Zo niet, dan ben je niet goed snik. Het zal echt niet om grote bedragen gaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:34 schreef Caland het volgende:
#Feyenoord vindt het tegenvoorstel van #Ramsteijn reëel, contractverlenging is dichtbij.
Die jongen mag god op zijn blote knieen bedanken dat de situatie zo is dat hij zich een Feyenoord-speler mag noemen en dan met een tegenvoorstel komen.
Iddquote:Op woensdag 16 november 2011 21:34 schreef Caland het volgende:
#Feyenoord vindt het tegenvoorstel van #Ramsteijn reëel, contractverlenging is dichtbij.
Die jongen mag god op zijn blote knieen bedanken dat de situatie zo is dat hij zich een Feyenoord-speler mag noemen en dan met een tegenvoorstel komen.
Dat is zijn goed recht.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:34 schreef Caland het volgende:
Ik weet bijna zeker van wel. Ik mag het toch echt hopen tenminste... anders is m'n hoop écht over met de club.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Koeman als tussencoach bedoeld is.
wie de fuck is wout droste?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:40 schreef ThaTim het volgende:
Koster als trainer en Wout Droste kopen.
Wat een overacting.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker van wel. Ik mag het toch echt hopen tenminste... anders is m'n hoop écht over met de club.
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker van wel. Ik mag het toch echt hopen tenminste... anders is m'n hoop écht over met de club.
Sterspeler van Cambuur. Speelde als jonkie bij FC Twente ten tijde van McLaren, maar die durfde geen youngsters op te stellen.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
zeker, gelijk afwijzen en je eigen bod verlagen.
Ja dus ?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Joch mag blij zijn dat ie niet bij Excelsior z'n minuten mag maken.
Aha ok. Ik denk niet dat hij Feyenoord gaat redden maar bedankt voor de suggestiequote:Op woensdag 16 november 2011 21:41 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Sterspeler van Cambuur. Speelde als jonkie bij FC Twente ten tijde van McLaren, maar die durfde geen youngsters op te stellen.
Ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:43 schreef Caland het volgende:
Kom op zeg. In het segment Kaj Ramsteijn heb je er nog 15 rondlopen
Ok. Doei.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:43 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja.
Wout Droste voegt tenminste wat toe.
Makkelijk afkraken natuurlijk als die jongen uit het niets voor de leeuwen geworpen wordt op een voor hem totaal onbekende plek.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:43 schreef Caland het volgende:
Als je hem verkeerd gebruikt wel, ja. Maar hij deed echt niet slechter dan BMI. Bovendien deed hij het op de momenten dat hij even centraal stond niet slecht. Als back had hij het lastig, ook met de opbouw.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:43 schreef Caland het volgende:
Vorig jaar ook regelmatig gezien hoor. Gewoon een 12 in een dozijn CV(m).quote:Op woensdag 16 november 2011 21:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Makkelijk afkraken natuurlijk als die jongen uit het niets voor de leeuwen geworpen wordt op een voor hem totaal onbekende plek.
Niet eens het feit dat je Koeman als trainer hebt voor de komende 2 seizoenen (wat al erg genoeg is) maar het feit dat onze directie zo incapabel blijkt dat ze denken dat Koeman voor 2 seizoenen laten bijtekenen een goede zet is, is het schokkende. Je zou haast zeggen dat v. Geel ook al besmet is met het Maasgebouw-virus.quote:
Ik zou het ook niet slechter doen dan Bruno Martins Indi. Jij ook niet. Niemandquote:Op woensdag 16 november 2011 21:44 schreef Muto het volgende:
[..]
Als je hem verkeerd gebruikt wel, ja. Maar hij deed echt niet slechter dan BMI. Bovendien deed hij het op de momenten dat hij even centraal stond niet slecht. Als back had hij het lastig, ook met de opbouw.
Al wordt ie eerste. Weg ermee. Alles wat Koeman opbouwt, breekt ie daarna 3 keer zo hard af.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:40 schreef Muto het volgende:
Laten we eerst de komende maanden afwachten en dan weer een discussie over de coach houden. Al dat opportunisme altijd.
Doorbreken is lastig als je geen ervaren krachten in het team hebt.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:45 schreef Maastoren het volgende:
Het wordt sowieso tijd dat er iemand uit de jeugd echt gaat doorbreken. Het is allemaal net niet. Zo ga je ze nooit verkopen.
Dat zal best maar bij hem heb je nog enigszins kans dat het wat gaat worden en het salaris zal niet al te hoog zijn. Je kunt ze ook allemaal eruit gooien en dan maar hopen dat je ergens iets kunt vinden van hetzelfde niveau en betaalbaar.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig jaar ook regelmatig gezien hoor. Gewoon een 12 in een dozijn CV(m).
Prima. Alleen zul je over een jaar met trainer X weer in dezelfde situatie verkeren, omdat het geen coachprobleem is, maar een spelersprobleem.quote:
Ben ik niet met je eens. Een speler met echt kwaliteit zakt nooit zo door de ondergrens als de jonkies bij ons. Kijk bijvoorbeeld zo'n De Vrij. Wil hem niet afschrijven hoor maar het is al het hele seizoen om te janken. Zoals ik zeg: het is het net niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Doorbreken is lastig als je geen ervaren krachten in het team hebt.
Niet eens puur ervaring (Ajax heeft ongeveer een even jong elftal als ons) maar met name leiders missen we.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Doorbreken is lastig als je geen ervaren krachten in het team hebt.
Heb hele hoge verwachtongen van de huidige A1. Kan eigenlijk alleen maar tegenvallen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:45 schreef Maastoren het volgende:
Het wordt sowieso tijd dat er iemand uit de jeugd echt gaat doorbreken. Het is allemaal net niet. Zo ga je ze nooit verkopen.
Het is gewoon een vicieuze cirkel. De spelers trekken elkaar mee naar beneden. Er is niemand die ze weer omhoog probeert te schoppen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Een speler met echt kwaliteit zakt nooit zo door de ondergrens als de jonkies bij ons. Kijk bijvoorbeeld zo'n De Vrij. Wil hem niet afschrijven hoor maar het is al het hele seizoen om te janken. Zoals ik zeg: het is het net niet.
Dat denk ik niet eigenlijk. Al onze trainers (op Bert na) van de afgelopen 15 jaar ofzo, falen ook bij elke andere club.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Prima. Alleen zul je over een jaar met trainer X weer in dezelfde situatie verkeren, omdat het geen coachprobleem is, maar een spelersprobleem.
Achahbar heb ik ook hoge verwachtingen van. Die Tony met z'n mooie achternaam, wat is zijn positie?AM?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb hele hoge verwachtongen van de huidige A1. Kan eigenlijk alleen maar tegenvallen.
Tony en Achahbar zijn sowieso buitencategorie. Hoop dat we daar goed mee om gaan. Baal er ook nog steeds van dat Rekik weg is. Die had moeiteloos Vlaar kunnen vervangen op den duur.
Verbeek?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eigenlijk. Al onze trainers (op Bert na) van de afgelopen 15 jaar ofzo, falen ook bij elke andere club.
Daarom eens wat jongens met karakter halen. Hoeven niet eens wereldvoetballers te zijn, wel gasten die ze een trap onder hun hol kunnen geven.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is gewoon een vicieuze cirkel. De spelers trekken elkaar mee naar beneden. Er is niemand die ze weer omhoog probeert te schoppen.
Elke coach faalt op een gegeven moment wel bij elke club. Bijna niemand gaat via de voordeur weg.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eigenlijk. Al onze trainers (op Bert na) van de afgelopen 15 jaar ofzo, falen ook bij elke andere club.
Maar zit er iemand bij waarbij je denkt van die gaan we voor wat miljoentes verkopen? Ik zie 'm niet hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Het is gewoon een vicieuze cirkel. De spelers trekken elkaar mee naar beneden. Er is niemand die ze weer omhoog probeert te schoppen.
Dan krijg je dus het type Meeuwis, nou die is ook weer genoeg afgekraakt.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daarom eens wat jongens met karakter halen. Hoeven niet eens wereldvoetballers te zijn, wel gasten die ze een trap onder hun hol kunnen geven.
Clasie, De Vrij, misschien Karim nog.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:51 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Maar zit er iemand bij waarbij je denkt van die gaan we voor wat miljoentes verkopen? Ik zie 'm niet hoor.
Ow jaquote:
Karim komt niet uit de eigen jeugd. Lijkt mij sterk dat ze hem voor meer dan het aankoopbedrag gaan verkopen. En hij zal vast wel in één of andere pool zitten.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Clasie, De Vrij, misschien Karim nog.
En kwaliteit.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet eens puur ervaring (Ajax heeft ongeveer een even jong elftal als ons) maar met name leiders missen we.
Ja, maar dan hebben ze eerst nog wat successen behaald.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Elke coach faalt op een gegeven moment wel bij elke club. Bijna niemand gaat via de voordeur weg.
Tja dat is talenten eigen, stormachtig beginnen en daarna begint het vaak te haperen. Nu is het zaak om de vorm weer terug te krijgen maar dat zie ik wel goed komen aangezien het tussen de oren wel goed zit en hij wel rustig blijft.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:54 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Karim komt niet uit de eigen jeugd. Lijkt mij sterk dat ze hem voor meer dan het aankoopbedrag gaan verkopen. En hij zal vast wel in één of andere pool zitten.
De Vrij vind ik veels te ver terug gevallen tov vorig seizoen. Clasie gaat het niet redden door zijn lengte. Ik hoop het natuurlijk van wel hoor daar niet van..
Ze moeten ook nog een klein beetje kunnen voetballen natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2011 21:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan krijg je dus het type Meeuwis, nou die is ook weer genoeg afgekraakt.
Bij Feyenoord komen ze er alleen nooit meer bovenop.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja dat is talenten eigen, stormachtig beginnen en daarna begint het vaak te haperen.
Wat is er mis met Koeman? Volgens mij heb je dat nog nergens beargumenteerd.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar dan had ik nog perspectief gezien. Kom op zeg, kap hier eens met Koeman beschermen.
Precies. Verkeerde man, verkeerde tijd, verkeerde plek.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ow jaMaar dat was gewoon echt pech. Lag niet aan zijn kwaliteiten of aan de kwaliteiten van de spelersgroep, maar meer aan een aantal spelers dat zich te goed en te groot voelde.
Nu zou het bijvoorbeeld een hele goede trainer voor ons zijn.
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Achahbar heb ik ook hoge verwachtingen van. Die Tony met z'n mooie achternaam, wat is zijn positie?AM?
Niets. Prima vent, met goed tactisch inzicht en sterk in de pers, maar geen coach die de komende 2 a 3 jaar goed kan gaan bouwen met Feyenoord. Prima interim-coach voor ons, langer behouden is gewoon erg dom.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is er mis met Koeman? Volgens mij heb je dat nog nergens beargumenteerd.
Ja, maar iets dat met Hiddink of Mourinho ook kan gebeuren.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies. Verkeerde man, verkeerde tijd, verkeerde plek.
Iets dat ook met een Adriaanse kan gebeuren.
Waarom zou die de komende jaren niet kunnen bouwen ?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niets. Prima vent, met goed tactisch inzicht en sterk in de pers, maar geen coach die de komende 2 a 3 jaar goed kan gaan bouwen met Feyenoord. Prima interim-coach voor ons, langer behouden is gewoon erg dom.
Als je Adriaanse haalt krijg je ook een zeer groot deel van de eigen achterban over je heen. Is niet goed voor de rust rond de club, Adriaanse heeft weinig tot geen krediet. Niemand wordt er blij van.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar iets dat met Hiddink of Mourinho ook kan gebeuren.
Bovendien is Adriaanse goed met jonge spelers en een echte bouw-coach, dus dat zou normaliter moeten matchen.
8 clubs in 10 jaar, echte bouwer.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bovendien is Adriaanse goed met jonge spelers en een echte bouw-coach, dus dat zou normaliter moeten matchen.
Heeft ie nou al bijgetekend daar?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:59 schreef Maastoren het volgende:
Over 2 jaar een voorhoede met Kuijt en Achahbar. Komt goed jongens. Nog even geduld
Omdat Koeman gewoon geen bouw-coach is? Heeft het bijna overal voor korte of iets langere periode even prima gedaan, om daarna heel snel weg te gaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:00 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom zou die de komende jaren niet kunnen bouwen ?
Aangevuld met deze staf zie ik dat best gebeuren.
Maar waarom zou de huidife technische staf dat dan niet kunnen? Puur omdat Koeman geen 'opbouwcoach' is, wat dat dan ook mag betekenenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Weet ik niet. Zag van de week voorbijkomen dat hij rond 2013 wel weer naar Feyenoord wilde. Is ook nergens op gebaseerd natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:02 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heeft ie nou al bijgetekend daar?
Maar Kuijt zal hier ook wel niet welkom zijn, want blonde krullen en bah ambitie.
Dat hoef ik je toch niet uit te leggen?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar waarom zou de huidife technische staf dat dan niet kunnen? Puur omdat Koeman geen 'opbouwcoach' is, wat dat dan ook mag betekenenEn waarom is hij dat dan niet?
Een trainer kan dus volgens jou nooit veranderen of aan zichzelf hebben gewerkt?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat hoef ik je toch niet uit te leggen?
Adriaanse is ook veranderd en niet in zijn voordeel, dat ze bij Twente op hem uitgekeken zijn is toch geen goed teken lijkt me, moet Feyenoord niet aan beginnen, zou ook de ontwikkeling van v Gastel als trainer belemmeren denk ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Een trainer kan dus volgens jou nooit veranderen of aan zichzelf hebben gewerkt?
Tegen die tijd te laat. Dan is ie 34 ofzo en gewoon écht te oud. Als ie terug wil keren, moet ie dat komende zomer doen. Maar als z'n contract nog loopt zal dat niet gebeuren. Dus geen Kuijt meer bij Feyenoord, helaas.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:03 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Weet ik niet. Zag van de week voorbijkomen dat hij rond 2013 wel weer naar Feyenoord wilde. Is ook nergens op gebaseerd natuurlijk.
Ja, en daarom nog maar 5 jaar lang middelmaat blijven en vooral niet beter willen.quote:Dat gezeur over ambitie. Jouw eisen zijn gewoon niet realistisch. We zijn op dit moment niets meer dan pure middelmaat qua selectie. Accepteer dat nou eens.
Een trainer is zo goed als zijn materiaal. Heerlijke dooddoener, maar klopt wel grotendeels.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:10 schreef Maastoren het volgende:
We moeten de invloed van een trainer ook niet zo overschatten. Tuurlijk zal het een paar puntjes schelen maar de basis is gewoon kwaliteit. Kan je lang of kort over lullen.
Jawel, maar dat zal niet na 10 jaar trainerschap in 1 jaartje gebeurt zijn. Zwakke punten kun je als speler of trainer verbeteren over een iets langere periode, een tekortkoming zal je nooit echt veranderen naar een sterk punt.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Een trainer kan dus volgens jou nooit veranderen of aan zichzelf hebben gewerkt?
Het heeft niks met willen te maken. Het is een kwestie van kunnen. Kwaliteit,geld enz enz. Realisme.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tegen die tijd te laat. Dan is ie 34 ofzo en gewoon écht te oud. Als ie terug wil keren, moet ie dat komende zomer doen. Maar als z'n contract nog loopt zal dat niet gebeuren. Dus geen Kuijt meer bij Feyenoord, helaas.
[..]
Ja, en daarom nog maar 5 jaar lang middelmaat blijven en vooral niet beter willen.
Ik verwacht niet dat Adriaanse eerste had gestaan met dit materiaal (of welke coach dan ook); wel dat ie over 2 jaar gezien een sterk elftal neer zet. Bij Koeman weet ik voor 99 % zeker dat het over 2 jaar niet beter zal zijn dan nu.
Een goede trainer moet net iets meer uit z'n materiaal halen dan het eigenlijk waard is.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Een trainer is zo goed als zijn material. Heerlijke dooddoener, maar klopt wel grotendeels.
Wat zijn dan feitelijk zijn echte tekortkomingen? Want daar ben ik dan wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jawel, maar dat zal niet na 10 jaar trainerschap in 1 jaartje gebeurt zijn. Zwakke punten kun je als speler of trainer verbeteren over een iets langere periode, een tekortkoming zal je nooit echt veranderen naar een sterk punt.
Precies. Guardiola zal ook geen geweldenaar zijn. Wellicht zijn al die toptrainers goed in het kweken van vertrouwen en de wil om te winnen maar het heeft niks te maken met spelers beter maken. Maargoed ik dwaal afquote:Op woensdag 16 november 2011 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Een trainer is zo goed als zijn materiaal. Heerlijke dooddoener, maar klopt wel grotendeels.
Klopt, maar aan de problemen die jij noemt wil je toch hard werken, zodat ze over enkele jaren een heel stuk beter zijn?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:11 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het heeft niks met willen te maken. Het is een kwestie van kunnen. Kwaliteit,geld enz enz. Realisme.
- Een elftal niet beter maken.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zijn dan feitelijk zijn echte tekortkomingen? Want daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Daarom zei ik ook grotendeels. Maar dit wordt een gebed zonder eind.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een goede trainer moet net iets meer uit z'n materiaal halen dan het eigenlijk waard is.
Anders kun je jou of mij ook wel voor de groep zetten.
Tuurlijk, maar als je ziet dat je nog een grote schuld moet wegwerken en dat je daarna je aandelen moet terugkopen van de VvF, dan is er komende jaren toch geen stuiver om te investeren? Tenzij je je weer onverantwoorde risico's gaat nemen wat typisch Feyenoord zou zijn of dat je enkele spelers voor veel geld gaat verkopen en dat is dan weer niet typisch Feyenoord.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar aan de problemen die jij noemt wil je toch hard werken, zodat ze over enkele jaren een heel stuk beter zijn?
Dus je vindt wel dat Koeman en co. falen op alle vlakken. Want wat je nu noemt zijn de basiskwaliteiten van een trainer en technische staf. Weer weinig concreet.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
- Een elftal niet beter maken.
- Spelers individueel niet beter maken.
- Uit matig materiaal net iets meer halen dan ze kunnen (zoals Verbeek en Hiddink dat bijvoorbeeld wel fantastisch kunnen)
Koeman haalt gewoon precies uit je elftal wat erin zit, maar na een tijdje werkt dat uit. Maar daarom is het de perfecte trainer tot deze zomer. Daarna op langere termijn in gaan zetten.
Ze zullen er dit seizoen misschien het maximale uithalen (ik vind dat het maximale overigens een 5e plek is, en het minimale een 7e of 8e plek, alles lager is slecht), maar onder Koeman zal het vervolgens niet veel meer beter worden verwacht ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook grotendeels. Maar dit wordt een gebed zonder eind.
Ik kan op dit moment nergens uit halen dat de huidige technische staf er niet het maximale uit gaat halen. De spelers zijn enorm positief, er wordt erg goed getraind (helemaal in vergelijking met vorig jaar), en tactisch heb ik niet zo heel veel aanmerkingen.
Ik ben gewoon echt bang dat het gewoon aanmodderen blijft. De komende 2 jaar steeds weer rond die 7e of 8e plek hangen. En dat is toch echt te matig, want dat wil zeggen dat je tussen nu en 2013 dus geen groei doormaakt met je elftal.quote:De mix Van Gastel - Koeman - Van Bronckhorst heb ik erg veel vertrouwen in. En niet omdat ze zo enorm veel krediet hebben door het verleden, maar puur uit wat ik lees/hoor en zie op trainingen.
Dat is ook niet zo vreemd als constant je beste spelers vertrekken en je er minder materiaal voor terugkrijgt. Of neemt Adriaanse ook een zak met 30 miljoen mee? Dan is hij wel welkom ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze zullen er dit seizoen misschien het maximale uithalen (ik vind dat het maximale overigens een 5e plek is, en het minimale een 7e of 8e plek, alles lager is slecht), maar onder Koeman zal het vervolgens niet veel meer beter worden verwacht ik.
[..]
Ik ben gewoon echt bang dat het gewoon aanmodderen blijft. De komende 2 jaar steeds weer rond die 7e of 8e plek hangen. En dat is toch echt te matig, want dat wil zeggen dat je tussen nu en 2013 dus geen groei doormaakt met je elftal.
En wat verwacht je dan dat Adriaanse kan in 1/2 jaar met dit materiaal ?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ze zullen er dit seizoen misschien het maximale uithalen (ik vind dat het maximale overigens een 5e plek is, en het minimale een 7e of 8e plek, alles lager is slecht), maar onder Koeman zal het vervolgens niet veel meer beter worden verwacht ik.
[..]
Ik ben gewoon echt bang dat het gewoon aanmodderen blijft. De komende 2 jaar steeds weer rond die 7e of 8e plek hangen. En dat is toch echt te matig, want dat wil zeggen dat je tussen nu en 2013 dus geen groei doormaakt met je elftal.
Er zit nog heel veel in tussen 'geen stuiver uitgeven' en 'onverantwoorde risico's nemen' natuurlijkquote:Op woensdag 16 november 2011 22:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je ziet dat je nog een grote schuld moet wegwerken en dat je daarna je aandelen moet terugkopen van de VvF, dan is er komende jaren toch geen stuiver om te investeren? Tenzij je je weer onverantwoorde risico's gaat nemen wat typisch Feyenoord zou zijn of dat je enkele spelers voor veel geld gaat verkopen en dat is dan weer niet typisch Feyenoord.
Dat zal een proces van jaren zijn maar jij kunt niet beoordelen of en wanneer Koeman hiermee begonnen is. Het zou heel goed kunnen dat Koeman al jaren geleden begonnen is met het verbeteren van zijn zwakkere punten maar dat het jaren duurt voordat de buitenwacht de vorderingen ziet. Als je eenmaal de reputatie hebt als slechte opbouwtrainer kom je er ook maar moeilijk vanaf.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jawel, maar dat zal niet na 10 jaar trainerschap in 1 jaartje gebeurt zijn. Zwakke punten kun je als speler of trainer verbeteren over een iets langere periode, een tekortkoming zal je nooit echt veranderen naar een sterk punt.
We hebben een talentvolle selectie met een gemiddelde leeftijd onder de 20. In de komende 3 jaar zit er geen rek in volgens jou?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:24 schreef Happel het volgende:
Het zal onder niemand beter worden, omdat de selectie niet goed genoeg is....
Als je Vormer en Schone haalt (en eventueel onze mocro's vertrekken) dan is deze selectie denk ik volgend jaar niet slechter. Daarbij komt ook nog dat spelers als De Vrij dan alweer een jaar ouder zijn.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo vreemd als constant je beste spelers vertrekken en je er minder materiaal voor terugkrijgt. Of neemt Adriaanse ook een zak met 30 miljoen mee? Dan is hij wel welkom ja.
Waarom Bakkal?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:37 schreef Caland het volgende:
El Ahmadi, Bakkal, Guidetti, Biseswar vertrekken. Zijn toch gewoon weer 4 basisspelers. Is maar weer de vraag wat je ervoor terugkrijgt.
Het is sowieso bijna onmogelijk om 'op te bouwen' in de situatie waarin we nu zitten
Als als als...quote:Op woensdag 16 november 2011 22:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je Vormer en Schone haalt (en eventueel onze mocro's vertrekken) dan is deze selectie denk ik volgend jaar niet slechter. Daarbij komt ook nog dat spelers als De Vrij dan alweer een jaar ouder zijn.
Man man man, 2 maanden geleden was hier nog wat positivisme, nu is iedereen blij als we niet degraderen. Zoals precies een jaar terug. En als het aan jullie ligt is het over 7 jaar nog zo zeker.
Niet zolang er geen goed basiselftal staat.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We hebben een talentvolle selectie met een gemiddelde leeftijd onder de 20. In de komende 3 jaar zit er geen rek in volgens jou?
Knap zoveel onzin in die paar zinnen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Man man man, 2 maanden geleden was hier nog wat positivisme, nu is iedereen blij als we niet degraderen. Zoals precies een jaar terug. En als het aan jullie ligt is het over 7 jaar nog zo zeker.
Vormer en Schöne zijn prima spelers, maar spelen al jaren in de subtop of net daaronder.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je Vormer en Schone haalt (en eventueel onze mocro's vertrekken) dan is deze selectie denk ik volgend jaar niet slechter. Daarbij komt ook nog dat spelers als De Vrij dan alweer een jaar ouder zijn.
Biseswar en Guidetti gaan we echt niet missen, en voor El Ahmadi en Bakkal zullen wel spelers terugkomen als Schone en Vormer.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:37 schreef Caland het volgende:
El Ahmadi, Bakkal, Guidetti, Biseswar vertrekken. Zijn toch gewoon weer 4 basisspelers. Is maar weer de vraag wat je ervoor terugkrijgt.
We kunnen geen enorme stappen zetten, maar stap bij stap vooruit is zeker te doen. Al helemaal nu je straks uit cat. 1 bent.quote:Het is sowieso bijna onmogelijk om 'op te bouwen' in de situatie waarin we nu zitten
Je hebt 'als' en 'als'quote:Op woensdag 16 november 2011 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Als als als...
En helemaal niemand heeft het hier over degradatie.
Uit categorie 1 is het eerste stapje. Daarna sta je nog steeds twee seizoenen lang onder zeer streng toezicht. Bovendien is de helft van de club verpand en heb je aan die kant ook nog eens betalingsverplichtingen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:54 schreef Ritmo het volgende:
We kunnen geen enorme stappen zetten, maar stap bij stap vooruit is zeker te doen. Al helemaal nu je straks uit cat. 1 bent.
Bron?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je hebt 'als' en 'als'Schone/Vormer komen echt wel
En dat is ons doel toch? Eerst weer een stabiele subtopper worden?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vormer en Schöne zijn prima spelers, maar spelen al jaren in de subtop of net daaronder.
Maar spelen wel op subtopniveau, gezien ze hun elftallen eigenlijk ontstijgen.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:58 schreef Caland het volgende:
Vormer en Schone spelen niet eens in de subtop.
Schone speelt al 1,5 seizoen waardeloos bij NEC. Waar heb je het over man?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar spelen wel op subtopniveau, gezien ze hun elftallen eigenlijk ontstijgen.
Dat hoeft echt niet in 1 klap allemaal hoor. Sterker nog: als je dat gaat doen dan ben je misschien over 7 jaar schuldenvrij, maar dan is er helemaal niets meer van je over. Beter dan nog doe je er 14 jaar over en zorg je dat er sportief gezien (en qua supporters gezien) ook hersteld wordt.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:00 schreef Happel het volgende:
Schöne komt zeker weten niet. Die kan naar betere clubs in het buitenland. Vraag me ook af waar dat allemaal op gebaseerd is?
Als club kunnen we nog steeds niks. Eerst maar eens 41 miljoen schuld wegwerken (resterende schuld van 21 miljoen + de 20 miljoen van Blokland en co.)
Vind ik wel meevallen hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Schone speelt al 1,5 seizoen waardeloos bij NEC. Waar heb je het over man?
Wel mee eens, over Schone ben ik iets te voorbarig. Maar dan vindt v. Geel wel iemand anders.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:00 schreef Happel het volgende:
Schöne komt zeker weten niet. Die kan naar betere clubs in het buitenland. Vraag me ook af waar dat allemaal op gebaseerd is? Dat hij komt.
Kijk Vormer is logisch. Zowel club als speler flirten met elkaar. Moet gek lopen wil die niet komen.
Als club kunnen we nog steeds niks. Eerst maar eens 41 miljoen schuld wegwerken (resterende schuld van 21 miljoen + de 20 miljoen van Blokland en co.)
Oja. Wat zijn zijn laatste wapenfeiten dan? Met alle respect, ik volg NEC wel wat intensiever dan jou denk ik.quote:
Ok, dan geloof ik je.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Wat zijn zijn laatste wapenfeiten dan? Met alle respect, ik volg NEC wel wat intensiever dan jou denk ik.
Ben het wel met Ritmo eens in dezen. Adriaanse is gewoon een zeer goede trainer, dat staat buiten kijf. Zeker i.c.m. met van Geel. Ik snap dan ook niet waar ineens die aversie jegens Adriaanse vandaan komt.We mogen blij zijn dat zo iemand nog bij Feyenoord aan de slag zou willen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Koeman (contractverlening) en Maaskant zijn wel opties.
Als je de club helemaal naar de tering wil helpen.
Adriaanse heeft het leuk gedaan met AZ, maar verder totaal niets gepresteerd.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben het wel met Ritmo eens in dezen. Adriaanse is gewoon een zeer goede trainer, dat staat buiten kijf. Zeker i.c.m. met van Geel. Ik snap dan ook niet waar ineens die aversie jegens Adriaanse vandaan komt.We mogen blij zijn dat zo iemand nog bij Feyenoord aan de slag zou willen.
Sorry, maar gewoon niet waar.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Adriaanse heeft het leuk gedaan met AZ, maar verder totaal niets gepresteerd.
Overigens ben ik het wel met je eens in deze dat Koeman ook geen optie is. V Gastel of iemand anders uit eigen gelederen lijkt de beste optie. Sowieso de goedkoopste optie.
Aan dit materiaal valt toch geen eer te halen. Ik zie liever een goede trainer komen als we beter materiaal hebben.
hear hear!quote:Op donderdag 17 november 2011 10:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sorry, maar gewoon niet waar.
Angst. Het lijkt wel of de mensen hier vooral niet teveel succes/lef willen, omdat ze bang zijn dat je dan te hard kan vallen.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben het wel met Ritmo eens in dezen. Adriaanse is gewoon een zeer goede trainer, dat staat buiten kijf. Zeker i.c.m. met van Geel. Ik snap dan ook niet waar ineens die aversie jegens Adriaanse vandaan komt.We mogen blij zijn dat zo iemand nog bij Feyenoord aan de slag zou willen.
quote:Op donderdag 17 november 2011 10:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Adriaanse heeft het leuk gedaan met AZ, maar verder totaal niets gepresteerd.
Als je stront bakt en garneert met kaviaar blijft het stront.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Angst. Het lijkt wel of de mensen hier vooral niet teveel succes/lef willen, omdat ze bang zijn dat je dan te hard kan vallen.
Daarom vindt iedereen hier Koeman een geweldige topcoach. Iemand die zo lekker na een verlies zegt: "tsja, we kunnen niet beter, het zij zo" in plaats van woedend te zeggen dat er gewoon gewonnen had moeten worden en dat de spelers zich meer in moeten zetten.
Willem II, Porto en bij Red Bull Salzburg en Ajax ook niet onverdienstelijk gedaan.quote:
Nee, maar dit is allemaal jong (en talentvol) materiaal. Een goede trainer kan daar op iets langere termijn wat beters van maken. Zeker als je er een goede TD bij hebt die zorgt dat er nog enkele goede aanvullingen bij komen.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je stront bakt en garneert met kaviaar blijft het stront.
Je kunt Mourinho halen die zou het niet beter doen met dit materiaal.
Wat heb die verder voor fantastische prestaties geleverd dan?quote:
Als speler misschien wel, als trainer toch absoluut niet hoor beste vriend.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat heb die verder voor fantastische prestaties geleverd dan?
Met je overhypte geschreeuw om Co Adriaanse.![]()
De erelijst van onze huidige trainer is nog altijd groter dan die van Ome Co hoor.
Co is overhypt en zou net zo goed keihard falen met dit materiaal. Al die clubs die jij noemt had hij kwalitatief aardig materiaal ook hoor.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Willem II, Porto en bij Red Bull Salzburg en Ajax ook niet onverdienstelijk gedaan.
En zijn laatste succes was... Hoe lang geleden?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Willem II, Porto en bij Red Bull Salzburg en Ajax ook niet onverdienstelijk gedaan.
Nee, niet. Koeman heeft meer gepresteerd. FEIT.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als speler misschien wel, als trainer toch absoluut niet hoor beste vriend.
Die erelijst is nogal kunstmatig. Hij kwam altijd binnen in een team dat neergezet was door een goede trainer, om nog even een titel mee te pikken.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat heb die verder voor fantastische prestaties geleverd dan?
Met je overhypte geschreeuw om Co Adriaanse.![]()
De erelijst van onze huidige trainer is nog altijd groter dan die van Ome Co hoor.
Bij Ajax als opvolger van V Gaal viel hij zeker niet in een gespreid bedjequote:Op donderdag 17 november 2011 11:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die erelijst is nogal kunstmatig. Hij kwam altijd binnen in een team dat neergezet was door een goede trainer, om nog even een titel mee te pikken.
Nee, v. Gastel is een goede optie.![]()
Die man maak je kapot als je hem nu al als hoofdtrainer neerzet. Ook hij moet optiefen als ie 13e eindigt na z'n eerste seizoen. Hoppa, direct beschadigt.
God, wat onbreekt het veel Feyenoord-supporters toch aan beetje logica...laat je gevoel eens wat minder spreken, en je verstand wat meer.
Dat zeg ik nergens. Maar sommigen zouden hier liever degraderen met v. Gastel dan kampioen worden met Adriaanse.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:02 schreef Happel het volgende:
Nee, jij hebt de wijsheid in pacht, haha.
Volgens mij heb ik al tig keer uitgelegd dat het over de iets langere termijn gaat, niet over volgend seizoen direct de titel pakken.quote:Met deze selectie valt er geen eer te behalen. Ook Adriaanse zal falen hier.
Nee, lekker van Gastel afschieten.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bij Ajax als opvolger van V Gaal viel hij zeker niet in een gespreid bedjeEn wil je de selectie van Willem II uit die periode eens opnoemen dan? Sami Hyypiä , Joris Mathijssen, Kew Jaliens etc nou poehoe wat een prestatie 2e worden achter Feyenoord
![]()
Jouw hele logica om een zeer dure trainer voor een groep te zetten terwijl er niet eens geld is voor fatsoenlijke versterkingen deugt voor geen meter.
Overdrijven is ook een vak he. V Gastel geniet veel geduld van het Legioen, meer dan Co Adriaanse ooit zal hebben.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, lekker van Gastel afschieten.
Terecht ook. Mario Been heeft de boel zelf laten versloffen. Bek vol van zijn Feyenoord maar meer blabla dan daden.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, lekker van Gastel afschieten.Net als Been, die als held kwam en als loser (die z'n status als Feyenoorder verloren is) vertrok.
Teren op de stabiele basis die anderen voor je hebben gelegd. FEIT.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, niet. Koeman heeft meer gepresteerd. FEIT.
Ook Van Gastel moet keihard opzouten als ie 13e staat in maart. En dat zou zonde zijn. Laat die man eerst nog 2 of 3 jaartjes assistent zijn.quote:Op donderdag 17 november 2011 11:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak he. V Gastel geniet veel geduld van het Legioen, meer dan Co Adriaanse ooit zal hebben.
Ik zie de fluitconcerten alweer losbarsten als we thuis verliezen van Groningen en dan die arrogante kop van Ome Co, priceless
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |