Weigerchristenen ben je ook zo kwijt, ontslag op staande voet wegens werkweigeringquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:39 schreef Voorschrift het volgende:
Och laat ze lekker weigeren, hoef je ook niet met dergelijke mensen om tafel te zitten.
Kortzichtige kutchristenen, beter kwijt dan rijk.
Was het maar zo'n feest, maar gelovigen (welke religie dan ook) hebben gewoon 20 handen boven hun hoofd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Weigerchristenen ben je ook zo kwijt, ontslag op staande voet wegens werkweigering
Vertelquote:Op zondag 5 augustus 2012 16:24 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Sterker nog, uitsluitend dankzij de christenen kunnen homo's nu met elkaar trouwen. .
Meneer is de verlichting vergeten als geschiedkundige gebeurtenis, gebeurt wel vaker bij ze.quote:
Mijn verlichting werkt prima!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meneer is de verlichting vergeten als geschiedkundige gebeurtenis, gebeurt wel vaker bij ze.
Wellicht op de begane grond, nu nog je bovenkamer.quote:
Aan mijn bovenkamer zal jij nooit kunnen tippen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht op de begane grond, nu nog je bovenkamer.
The lights are on, but there is noboby home zeggen ze in Dublinquote:
Dat klopt, mijn appartement is wat verdiepingen hoger.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Aan mijn bovenkamer zal jij nooit kunnen tippen.
Dat bedoelde ik dus.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
The lights are on, but there is noboby home zeggen ze in Dublin
Heb je nog hersencellen over dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat klopt, mijn appartement is wat verdiepingen hoger.
God gaf me die niet, ben namelijk geen hetero toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Heb je nog hersencellen over dan?
Dat is idd wel duidelijk, couple of coupons short for a toasterquote:
Hoe zou ik dat, als ongelovige, moeten weten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
God gaf me die niet, ben namelijk geen hetero toch?
Voor iemand met zo'n sterke mening over christenen en het ontstaan van acceptatie weet je bar weinig dan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat, als ongelovige, moeten weten.
Nee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef Tem het volgende:
Is dit onderwerp onderhand niet uitgekauwd?
Welnee! Die 60 ambtenaren in Nederland!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef Tem het volgende:
Is dit onderwerp onderhand niet uitgekauwd?
Als burka's die aandacht krijgen wil ik 't ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee! Die 60 ambtenaren in Nederland!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |