Mijn verlichting werkt prima!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Meneer is de verlichting vergeten als geschiedkundige gebeurtenis, gebeurt wel vaker bij ze.
Wellicht op de begane grond, nu nog je bovenkamer.quote:
Aan mijn bovenkamer zal jij nooit kunnen tippen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht op de begane grond, nu nog je bovenkamer.
The lights are on, but there is noboby home zeggen ze in Dublinquote:
Dat klopt, mijn appartement is wat verdiepingen hoger.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Aan mijn bovenkamer zal jij nooit kunnen tippen.
Dat bedoelde ik dus.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
The lights are on, but there is noboby home zeggen ze in Dublin
Heb je nog hersencellen over dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat klopt, mijn appartement is wat verdiepingen hoger.
God gaf me die niet, ben namelijk geen hetero toch?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Heb je nog hersencellen over dan?
Dat is idd wel duidelijk, couple of coupons short for a toasterquote:
Hoe zou ik dat, als ongelovige, moeten weten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
God gaf me die niet, ben namelijk geen hetero toch?
Voor iemand met zo'n sterke mening over christenen en het ontstaan van acceptatie weet je bar weinig dan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat, als ongelovige, moeten weten.
Nee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef Tem het volgende:
Is dit onderwerp onderhand niet uitgekauwd?
Welnee! Die 60 ambtenaren in Nederland!quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef Tem het volgende:
Is dit onderwerp onderhand niet uitgekauwd?
Als burka's die aandacht krijgen wil ik 't ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee! Die 60 ambtenaren in Nederland!
Dan moeten ze al uitgestorven zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
De oplossing is heel eenvoudig. Laat de ambtenaren die reeds in dienst zijn, weigeren homostellen te huwen, als zij daar behoefte aan hebben. Voor nieuwe ambtenaren stel je echter als voorwaarde dat zij bereid moeten zijn homo's in het huwelijk te treden. Een uitsterfconstructie dus. Klaar.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:04 schreef wonderer het volgende:
Hier:
Artikel 2 Aanstelling
1 Aanstelling geschiedt in tijdelijke dienst voor de duur van maximaal vijf jaar en kan eenmaal worden verlengd voor de duur van maximaal vijf jaar.
Je kunt dus maximaal 10 jaar BABS zijn. Het huwelijk is in 2001 opengesteld. Iedereen die nu BABS is, is dat na die tijd geworden en wist dus waar ze aan toe waren.
Allebei niet, niet de moeite waard.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als burka's die aandacht krijgen wil ik 't ook.
Als het scheef plakken van verkiezingsposters op de agenda staat van het Rijk dan vind ik dat weigerambtenaren er ook op mogen, maar goed wie ben ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allebei niet, niet de moeite waard.
Voorquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
We kunnen ook gewoon het huwelijk afschaffen.
Zijn we gelijk van het gezeik af. Je kunt een samenlevingscontract opstellen en als je dat met toeters en bellen wilt doen, dan is dat prima, maar die ceremonie heeft geen enkele waarde.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |