quote:
Die in die jacuzzi is echt smerig...quote:Op woensdag 16 november 2011 16:05 schreef Iemand91 het volgende:
Said but true:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
godverdommequote:
Nu niet meer:quote:Op woensdag 16 november 2011 17:29 schreef Markster het volgende:
[..]
Die liepen laatst door de straat hier
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk, de dieren worden weer geslacht voorde veiligheid van de mens.. bahquote:Op woensdag 16 november 2011 17:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nu niet meer:
Lekker anders: kroketten van Schipholgans
IJMUIDEN - Liefhebbers van kroketten opgelet: de Hollandse lekkernij is nu ook verkrijgbaar in een wel heel bijzondere variant. Strandtent Beach Inn in IJmuiden serveert namelijk kroketten van…Schipholgans!
Het idee voor het bijzondere gerecht komt van de Amsterdamse kunstenaar Rob Hagenouw. Hij zag hoe rond Schiphol vanwege de vliegveiligheid massaal ganzen worden afgeschoten, maar dat deze dieren eigenlijk nooit op een menukaart belanden. In heel Nederland worden meer dan 100.000 ganzen per jaar afgeschoten. Het merendeel daarvan gaat naar de destructie. Met een beetje geluk komen ze in kattenvoer terecht, en dat is toch wel een heel mager resultaat van dit honderd procent scharrelvlees, vond Hagenouw. "Waarom maken we ze niet nuttig? In Frankrijk staat gans vaak op het menu. Het heeft een stevige wildsmaak."
Hij ging naar Schiphol, maakte contact met een paar jagers, en bestelde een aantal ganzen. Een bevriende horecaondernemer durfde het daarna wel aan om de Schipholganzen te serveren. Al duurde het wel even voordat het perfecte recept was gevonden, bekent Hagenouw. “Kroket is wel prettig toegankelijk. En wat ook niet belangrijk is: door de bereidingswijze van de kroket raakt de wildsmaak van de ganzen minder op de voorgrond.”
Het succes smaakte naar meer. De Amerikaanse rivierkreeft en de muskusrat zijn de volgende prooi van Hagenouw.
bron
Of is er iedere dag extra vertraging. Dus tja.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:07 schreef Mirel het volgende:
Ja, want anders komen ze in de vliegtuigmotoren terecht.
quote:Waarschuwing aan alle werknemers
In ons bedrijf konden reeds enkele terroristen geidentificeerd en opgepakt worden.
Het hier om de volgende onschulidige meelopers:
Ben Daar, Ben Laat, Ben Moe, Ben koffiedrinken, Ben Roken, Ben Eten
De werknemers Ben Plassen en Ben in Magazijn konden eveneens ontmanteld worden. Zij worden als ntteloos beschouwd en zullen in hechtenis worden genomen.
Alleen de topterrorist: Ben Werken kon na intensief zoeken in ons bedrijf niet gevonden worden.
OPGELET!!: Ben Werken verspreidt zeer bedreigende geloofsbrieven!
Hij probeert de terroristengroep Ben Fout te ondermijnen en hen tot ommekeer te brengen tot zijn fundamentalistisch geloof.
Ga hem uit de weg en mijdt ieder kontakt!!!
Na bespreking met de bedrijfsleider is er geen reden tot paniek. Het is zeer onwaarschijnlijk, dat uitgerekend Ben Werken zich in onze afdeling ophoudt. Er is op onze afdeling absoluut niemand, die ook maar in het minst aan deze beschrijving voldoet.
Jammer genoeg kon de bekende topterrorist: Ben in Bespreking tot op heden nog niet gepakt worden.
Men vermoedt dat hij zich ook als Ben Belangrijk of Ben Chef voordoet.
Ben bij klanten is ook nog niet te achterhalen. Niemand heeft hem tot nu toe gezien-WEES VOORZICHTIG!
Op onze afdeling wordt ook intensief naar Ben niet Bereikbaar gezocht.
Er werden al meerdere verdachten genoemd, maar tot nu toe werd niemand gepakt.
Uw veiligheidsambtenaar,
Ben Waakzaam
WTFquote:
WTFquote:
Het slaat wel ergens op he.quote:
uhll life fuck me, veel geld, succesvolle muziekcarriere, het maken van een genre en een stijlicoon zijn. God fucked me.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[ afbeelding ] Omdat baas
En diep ongelukkig vanwege chronische pijnen en andere shit + zelfmoord. Hij had het maar goed.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
uhll life fuck me, veel geld, succesvolle muziekcarriere, het maken van een genre en een stijlicoon zijn. God fucked me.
Echt hequote:Op donderdag 17 november 2011 12:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Vorig topic al gepost en toen gingen mensen janken dat ze die niet leuk vonden
Zijn dat geen Nigerianen die zulke foto's maken omdat mensen vragen om bewijs voordat ze hun hele spaargeld sturen omdat ze de lotto gewonnen hebben?quote:
Ja. Loopt hier op FOK ook ergens een topic over.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:31 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Zijn dat geen Nigerianen die zulke foto's maken omdat mensen vragen om bewijs voordat ze hun hele spaargeld sturen omdat ze de lotto gewonnen hebben?
Irritant inderdaad. Snap er weinig vanquote:Op donderdag 17 november 2011 12:29 schreef swarmahoer het volgende:
iemand een idee wat er met 9gag aan de hand is? het terugbladeren werkt niet meer zoals dat het gister deed
Het is omgedraaid, dus niet meer volgende maar vorige drukkenquote:Op donderdag 17 november 2011 14:52 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Irritant inderdaad. Snap er weinig van
Maar dan zie ik toch alle oude plaatjes weer voorbijkomen?quote:Op donderdag 17 november 2011 15:38 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Het is omgedraaid, dus niet meer volgende maar vorige drukkenHierdoor blijft pagina 5 dus ook pagina 5 inplaats dat het pagina 6 word als er plaatjes bijkomen
Doe dat liever bij borstverkleiningquote:Op donderdag 17 november 2011 16:59 schreef Oerbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Gezien in GC.
Slimme baas dit
Da's nog een foto uit de tijd dat we hier nog met blauwe kentekens redenquote:Op donderdag 17 november 2011 16:59 schreef Oerbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Gezien in GC.
Slimme baas dit
NICE!!!, miss youtube link?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rdt_evil_genius.html
![]()
![]()
Moar:quote:The iconic NBC logo has a peacock in white with five colourful feathers representing each division of NBC (when the logo was originally designed, as there are more now). The peacock is also looking to the right, often associated with looking ahead or forward.
Hele vette link.quote:Op vrijdag 18 november 2011 06:22 schreef Maringo het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Moar:
http://twistedsifter.com/(...)th-hidden-symbolism/
Nee, dat moeten ze zelf ontdekken. Uitleggen werkt niet, net als met FOK! incrowd grapjes.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:41 schreef Façade het volgende:
Zojuist memes geprobeerd uit te leggen aan een collega.Not falling for that one again.
Hij vroeg aan mij wat dat rare gezichtje was die hij op Facebook zag.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nee, dat moeten ze zelf ontdekken. Uitleggen werkt niet, net als met FOK! incrowd grapjes.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:15 schreef error_404 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat
de
neuk.....
Roflquote:Op vrijdag 18 november 2011 12:56 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
Via http://loldutchpeople.tumblr.com.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oh my God. Niet meer te redden die mensen.
quote:Op donderdag 17 november 2011 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rdt_evil_genius.html
![]()
![]()
haten is verlaten johquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd!quote:
dat was er zondag ofoz nog voor in Wedden dat ik het Kan... Maar dan met 10 jarige meisjes...quote:
Ok. Dat is best lekker.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:24 schreef ukga het volgende:
Deze heeftw el snoeiharde tetten
[ afbeelding ]
Deze heeft vele topics geleden nog een leuke discussie tot gevolg gehadquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iemand honger?
[ afbeelding ]
Ik wil er even bij melden dat die octopus al lang en breed dood is..quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iemand honger?
[ afbeelding ]
jahoor ik ben op dit moment aan het eten, leuk dat je het vraagtquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iemand honger?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iemand honger?
[ afbeelding ]
Klopt ja.quote:
http://www.vg247.com/2011(...)esda-games-for-life/quote:Back in February, Bethesda provided fans with a Skyrim challenge: have a baby on 11-11-11, name him or her Dovahkiin, and the studio would give the parents free Bethesda games for life. Today, it was announced that Megan and Eric Kellermeyer met the challenge when Dovahkiin Tom Kellermeyer was born on Friday at 6:08pm PST. How nerdily-awesome is that? Congratulations to the happy couple, as we really hope the little Dragonborn isn’t teased too much growing up.
Dit moet alle records in de bioscopen wel breken, dat kan niet anders!quote:
Oh hell, de profielpagina van die gast. Wtf dudequote:Op zaterdag 19 november 2011 18:23 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Een middagje op youtube en ik kom weer allemaal vage shit tegen![]()
Ik snap dat echt niet anno 2011, of gaan ze voor de slechte cult ofzoquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dit moet alle records in de bioscopen wel breken, dat kan niet anders!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:24 schreef ukga het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:23 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Van alle plaatjes die er van die stoner zijn heb je wel echt de slechtsten gepostquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:54 schreef Mirel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:23 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Nou het hele idee van Good Guy Greg is dat 'ie zo aardig is. Ineens zag ik een thread lopen met enkel deze plaatjes. Gay Guy Greg is het gewordenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:24 schreef P8 het volgende:
[..]
Van alle plaatjes die er van die stoner zijn heb je wel echt de slechtsten gepost
Ik vond ze inderdaad al vrij gay en snapte niet waaromquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:55 schreef Mirel het volgende:
[..]
Nou het hele idee van Good Guy Greg is dat 'ie zo aardig is. Ineens zag ik een thread lopen met enkel deze plaatjes. Gay Guy Greg is het geworden
Ik heb hardop zitten lachenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:55 schreef Mirel het volgende:
[..]
Nou het hele idee van Good Guy Greg is dat 'ie zo aardig is. Ineens zag ik een thread lopen met enkel deze plaatjes. Gay Guy Greg is het geworden
quote:Op zondag 20 november 2011 02:33 schreef BasvB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NSFWDoen het allemaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Tics van je petten.
quote:Op zondag 20 november 2011 01:12 schreef benx het volgende:
WTF ja echt he, die mensen die reageren zijn gewoon serieus
Zieke shit in de mest![]()
haha?quote:Op zondag 20 november 2011 11:26 schreef Mirel het volgende:
http://www.aquinashigh.or(...)REC_ID=110710&type=d beetje scrollen
quote:Op vrijdag 18 november 2011 12:56 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
Via http://loldutchpeople.tumblr.com.
Eh nee.quote:Op zondag 20 november 2011 11:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
met het verschil dat dat beestje in die gif nog wel leeft.
Waarom handschoenenquote:Op zondag 20 november 2011 01:12 schreef benx het volgende:
WTF ja echt he, die mensen die reageren zijn gewoon serieus
Zieke shit in de mest![]()
Dan worden z'n handen niet vies, dôhquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:24 schreef ukga het volgende:
[ afbeelding ]
Nogmaals, die is dood.. z'n hoofd is er af alles -_-'quote:Op zondag 20 november 2011 11:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
met het verschil dat dat beestje in die gif nog wel leeft.
was net op tvquote:
Waarom denk je dat ik deze hier plaats?quote:
Whahquote:
Fixedquote:Op maandag 21 november 2011 12:04 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik zeg het nog maar eens: aziaten zijn Hoe Japanners met seks omgaan is echt raar.
Die van Smartphowned zijn allemaal nep.quote:Op maandag 21 november 2011 13:22 schreef FedExpress het volgende:
weet niet of deze links al gepost zijn (ben ze nog niet tegengekomen), maar heb me hier vandaag en gisteren al enkele uren mee vermaakt. Prachtig
http://www.smartphowned.com/
http://www.ragestache.com/page/1
ik snap ook wel dat ze niet allemaal (of misschien wel allemaal niet) echt zijn. Maar dat maakt ze er niet heel veel minder grappig omquote:Op maandag 21 november 2011 13:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die van Smartphowned zijn allemaal nep.
http://www.fakeiphonetext.com/
Mwah, ik vind de wetenschap dat de meeste nep zijn eigenlijk het hele concept verpesten.quote:Op maandag 21 november 2011 13:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik snap ook wel dat ze niet allemaal (of misschien wel allemaal niet) echt zijn. Maar dat maakt ze er niet heel veel minder grappig omGaat om het idee toch?
Het gaat er toch om dat er veel voor jezelf herkenbaar zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 13:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Mwah, ik vind de wetenschap dat de meeste nep zijn eigenlijk het hele concept verpesten.
Zijn ze dat ooit voor jou geweest dan?quote:Op maandag 21 november 2011 13:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat er veel voor jezelf herkenbaar zijn.
Sommigequote:Op maandag 21 november 2011 13:46 schreef P8 het volgende:
[..]
Zijn ze dat ooit voor jou geweest dan?
quote:
quote:
Ff met twisters in je bad gaan zitten. Rofl!quote:
Wat er ondertussen allemaal in Finland plaats aan het vinden is is ook niet echt normaal.quote:
Zal in dit geval eerder aan het DNA dan aan het aantal uren zon liggenquote:Op maandag 21 november 2011 22:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat er ondertussen allemaal in Finland plaats aan het vinden is is ook niet echt normaal.
Misschien draaien ze door omdat de avonden daar in de winter zo enorm lang duren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is gewoon ziekquote:
ik probeer het niet eens te begrijpenquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ik begrijp hier helemaal niets van
Same here, heh.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ik begrijp hier helemaal niets van
De beste meme ooitquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:41 schreef Mirel het volgende:
een van de kutste meme's:
http://knowyourmeme.com/memes/dolan
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:53 schreef TimKuik het volgende:
[..]
De beste meme ooit
[ afbeelding ]
Ja wtf is dat? Zijn ze serieus?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:54 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amerika
Helaas welquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja wtf is dat? Zijn ze serieus?
Oh, was dat het?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:09 schreef banapples het volgende:
[..]
Helaas wel. Pizza valt in dezelfde klasse als groente. Nu hoeven ze namelijk geen geld uit te geven om het voedsel op scholen te verbeteren aangezien ze gewoon groente eten.
Kijk hier maar eensquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:14 schreef Façade het volgende:
[..]
Oh, was dat het?Ik dacht dat een politicus zich weer had versproken.
Een pizza is vanwege het fruit (tomaat) wat erop zit groente gewordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:14 schreef Façade het volgende:
[..]
Oh, was dat het?Ik dacht dat een politicus zich weer had versproken.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef banapples het volgende:
[..]
Een pizza is vanwege het fruit (tomaat) wat erop zit groente geworden![]()
Weinig, als je het met tomatensaus eetquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:35 schreef banapples het volgende:
Hoeveel ui moet ik bij mijn frikandel speciaal doen zodat het groente is?
Ik heb er maar een soort philosoraptor van gemaaktquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Weinig, als je het met tomatensaus eet
Je mist een 'e'quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:42 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik heb er maar een soort philosoraptor van gemaakt
[ afbeelding ]
Het is 'lettuce'.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:42 schreef banapples het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wilde het nog snel fixen maar tinypic was traagquote:
dubbel edit nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:42 schreef banapples het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daarom:quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef padlarf het volgende:
Wel leuk, dat van die pizza, maar de EU kan er ook wat van:
http://www.telegraph.co.u(...)ent-dehydration.html
quote:
Wtf?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef padlarf het volgende:
Wat een slecht geschreven, stemmingmakend artikel zeg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef padlarf het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:17 schreef ukga het volgende:
Waar komt die vegetable shit opeens vandaan?
quote:
ze valt in beetje in herhaling.quote:
Ze reageert wat mild inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:25 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ze valt in beetje in herhaling.
Trouwens niet de kinderen straffen?
Stop met "oh my gosh" zeggen en haal een stofzuiger trut!quote:
Een bak met water door de kamer, kinders ff loslaten om te kneden en dan de verwarming flink hoog opstoken. Kan je van de vloer etenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:52 schreef Individual het volgende:
[..]
Stop met "oh my gosh" zeggen en haal een stofzuiger trut!
http://en.wikipedia.org/wiki/Nix_v._Heddenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:23 schreef banapples het volgende:
[..]
Een pizza is vanwege het fruit (tomaat) wat erop zit groente geworden![]()
Hij komt aardig fake op mij over eigenlijk. De bloem is wel heel gelijkmatig verdeeld over alles. Zelfs boven op de tv en andere plekken waar ik die kinderen niet zo snel zie komen, laat staan met een halve zak bloem.quote:
heel veel tomatensaus erop, dan heb je groente van de vloer!quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:48 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Een bak met water door de kamer, kinders ff loslaten om te kneden en dan de verwarming flink hoog opstoken. Kan je van de vloer eten
Het echte leven heeft prachtige ambient als achtergrondmuziek hoorquote:
Anders zet je ze meteen in één post, of edit je ze later even bij elkaar, ipv 5 posts in 5 minuten?quote:
Nol Brouwer wil zijn postcount hoog houden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Anders zet je ze meteen in één post, of edit je ze later even bij elkaar, ipv 5 posts in 5 minuten?
Noes.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Anders zet je ze meteen in één post, of edit je ze later even bij elkaar, ipv 5 posts in 5 minuten?
Who cares.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |