vilkas en aela van de companions sowiesoquote:Op woensdag 16 november 2011 18:00 schreef probeer het volgende:
[..]
ik weet dat het bij die archery dude uit t begindorpje (na helgen) kan. zijn er nog meer dat jij weet?
als je vlak voor het paleis links een zijstraatje in gaat.quote:
Ik weet niet hoe snel je dood gaat, maar ik weet twee goeie manieren om hem af te maken.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef emokid het volgende:
Wtf, iemand tips voor de eindbaas van de staff of magnus quest? Wordt helemaal kapot gebliksemd.
Geen idee, even kijkenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:10 schreef Necrodeath het volgende:
Nieuwe spellbooks kopen
De meeste Jarls hebben court wizards waar je dat kunt.
Heb je Fireballs trouwens, of Firebolts?
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef emokid het volgende:
Wtf, iemand tips voor de eindbaas van de staff of magnus quest? Wordt helemaal kapot gebliksemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij blijft lastig
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Je kan Bij perks ervoor zorgen dat al je firespells sterker worden maar het best is firebolts kopenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef vosss het volgende:
Ow het zijn flames, novice level. Geen vuurballen dus, maar een vlammenwerper
Die kan ik toch ook wel upgraden ergens?
Geen idee, heb nog geen betere flamethrower spell gevonden.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef vosss het volgende:
Ow het zijn flames, novice level. Geen vuurballen dus, maar een vlammenwerper
Die kan ik toch ook wel upgraden ergens?
Dit soort trieste reactiesquote:Op woensdag 16 november 2011 17:30 schreef GeertJan88 het volgende:
Geef gewoon antwoord pannekoek of rot op. Leuk man een topic over skyrim, maar als je een vraag hebt moet je alsnog google gebruiken..
Had ik gister ook met een draak, ik bleef hem neerschieten met m'n pijlen, maar ondertussen viel hij rustig m'n paard, beren en al het andere wildleven in Skyrim aan. Eigenlijk iedereen behalve mijzelfquote:Op woensdag 16 november 2011 19:17 schreef Katth het volgende:
Wat ik totaal niet snap dat beesten en mobs alleen mijn paard aanvallen ipv mij...
Nope. Moet je sterke spells kopen. Edit: Tenzij je die +25/50% fire damage perk kiest, maar dan nog kan je alsnog beter nieuwe spells kopen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:30 schreef vosss het volgende:
OK dus die vlammenwerper kan niet sterker worden dan of wat?
Ok goed, ik heb dus wel balls of fire. Hoe krijg ik die sterker dan. Zit in een of andere dwergendungeon en er komt een robot op een bal me meppen en die is niet te mollen met mijn huidige spells.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Jorwol op 16-11-2011 19:34:16 (faal) ]
Die beuk ik in 2 slagen neer met mn zwaardquote:Op woensdag 16 november 2011 19:33 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ok goed, ik heb dus wel balls of fire. Hoe krijg ik die sterker dan. Zit in een of andere dwergendungeon en er komt een robot op een bal me meppen en die is niet te mollen met mijn huidige spells.
Betere spells kopen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:33 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ok goed, ik heb dus wel balls of fire. Hoe krijg ik die sterker dan. Zit in een of andere dwergendungeon en er komt een robot op een bal me meppen en die is niet te mollen met mijn huidige spells.
Ja kost ziek veel magie en als je mist is dat pech. Flames waren wel lekkerder.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:33 schreef vosss het volgende:
En met zo een spel met vuurballen, dan moet ik zeker telkens schieten ipv gewoon mn muisknop vast te houden of niet?
Kun je gewoon zelf checke eh, je mag wel kijken wat iemand in zn inventory heeft, maar als je iets jat krijg je gezeik.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand enig idee wat Astrid van de Dark Brotherhood voor zwaard aan haar zij heeft hangen? Orcish?
Op een of andere manier trekt melee me niet, maar ik krijg bij RPG's wel altijd het vermoeden dat er op los meppen wel altijd het beste werkt. Dat gepiel met die spells altijd.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Die beuk ik in 2 slagen neer met mn zwaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |