abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104441612
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik ontdekte het 'rijke deel' van windhelm pas nadat ik er 10x was geweest :).
Ook stom dat ze daar niet ff een quest heen leiden in het begin als je er komt. Slecht over nagedacht.
Que? Waar is dat dan :D ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 16 november 2011 @ 17:01:35 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104441643
Ook leuk, komt er een courier iets brengen, zegt ie 'item(s) added' en dan kun je de hele inventory met honderden items door gaan pluizen wat je nou hebt gekregen :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_104441840
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:01 schreef Maanvis het volgende:
Ook leuk, komt er een courier iets brengen, zegt ie 'item(s) added' en dan kun je de hele inventory met honderden items door gaan pluizen wat je nou hebt gekregen :).
Filteren op books, en dan is het volgens mij altijd een note oid en geen boek zelf. Hou je niet veel over.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_104442073
iemand die weet waar ik de stormcall shout kan halen :')?!
pi_104442111
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:11 schreef vault_tec het volgende:
iemand die weet waar ik de stormcall shout kan halen :')?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon je ook op de wiki vinden.
pi_104442278
Kan jij eigenlijk die Greybeard robe's ergens krijgen?
pi_104442633
Hoe begin ik aan de darkbrotherhood?
  woensdag 16 november 2011 @ 17:28:00 #58
256666 leeell
I know you're lonely
pi_104442642
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:27 schreef GeertJan88 het volgende:
Hoe begin ik aan de darkbrotherhood?
google kapot?
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_104442727
Geef gewoon antwoord pannekoek of rot op. Leuk man een topic over skyrim, maar als je een vraag hebt moet je alsnog google gebruiken.. :{
pi_104442854
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:30 schreef GeertJan88 het volgende:
Geef gewoon antwoord pannekoek of rot op. Leuk man een topic over skyrim, maar als je een vraag hebt moet je alsnog google gebruiken.. :{
Ja, stel je voor dat je zelf op onderzoek uit moet!
pi_104442891
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:30 schreef GeertJan88 het volgende:
http://elderscrolls.wikia(...)the_Dark_Brotherhood

lui..
"Pools are perfect for holding water"
pi_104442935
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:12 schreef Silv het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon je ook op de wiki vinden.
der is dus een wiki... wist ik niet, thanks!
pi_104442963
Dezelfde TT houden :')
Of toch du vader?
pi_104443136
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:37 schreef Luchtkoker het volgende:
bedenk een leuke en pm een modje
pi_104443158
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:37 schreef Luchtkoker het volgende:
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:42 schreef probeer het volgende:

[..]

bedenk een leuke en pm een modje
Ik heb er eentje uit m'n mouw geschudt, weet je een leukere, let me know :7
pi_104443527
Prima wat mij betreft. :7
Of toch du vader?
  woensdag 16 november 2011 @ 17:56:13 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104443646
leuke manier om skills te levellen: Neem een companion die je kan trainen. Dan trade je gewoon het goud weer terug wat je net aan hem/haar hebt gegeven :').
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_104443679
Skyrim wordt niet genoemd in de nieuwe ATI Catalyst release notes ;(
http://tweakers.net/meuktracker/26982/amd-catalyst-1111.html
pi_104443798
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:56 schreef Maanvis het volgende:
leuke manier om skills te levellen: Neem een companion die je kan trainen. Dan trade je gewoon het goud weer terug wat je net aan hem/haar hebt gegeven :').
ik weet dat het bij die archery dude uit t begindorpje (na helgen) kan. zijn er nog meer dat jij weet?
pi_104444130
Grappig hoe jullie jezelf voor de gek houden door te cheaten, maar het niet via de console willen doen omdat dit 'cheaten' is, maar jullie gewoon slecht geïmplementeerde game mechanics gebruiken om even hard te cheaten :')

Als je wilt cheaten, maak het jezelf dan makkelijk en gebruik gewoon de console. Het is een single player game, je hoeft geen mechanics te abusen. Het kan makkelijker.

Ben er zelf niet zo'n fan van maar zie constant mensen die naar dit soort 'exploits' zoeken en dan doen alsof het anders is :')
Of toch du vader?
pi_104444168
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:10 schreef Luchtkoker het volgende:
Grappig hoe jullie jezelf voor de gek houden door te cheaten, maar het niet via de console willen doen omdat dit 'cheaten' is, maar jullie gewoon slecht geïmplementeerde game mechanics gebruiken om even hard te cheaten :')

Als je wilt cheaten, maak het jezelf dan makkelijk en gebruik gewoon de console. Het is een single player game, je hoeft geen mechanics te abusen. Het kan makkelijker.

Ben er zelf niet zo'n fan van maar zie constant mensen die naar dit soort 'exploits' zoeken en dan doen alsof het anders is :')
Dat was ook mijn associatie, het is ook gewoon cheaten.
Cheaten doe ik voor mijn eigen bestwil niet meer, je verkort er alleen maar de speeltijd aanzienlijk mee.
  woensdag 16 november 2011 @ 18:11:44 #72
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_104444181
quote:

Dit. Vind het persoonlijk zonde bij dit spel. Enige 'cheaten' wat ik doe is nu en dan fasttravelen.
pi_104444249
Sinds wanneer vallen Imperial Soldiers de guards van Riften aan :?

Ze zijn nu dood iig :7

SPOILER
Children of the night. What music they make.
pi_104444306
quote:

of ik nu met ze trade omdat ze mn companion zijn, of het geld weer terug pickpocket. het 1e gaat sneller..

zelfde met forge resto trucje.. kan ook wel steeds n minion summonen, boosmaken, en mezelf healen. of een wolf zoeken en dan resto spells spammen. dit gaat sneller..

ook met illusion, of je muffle nu alleen cast als je sneaky iets wil jatten / killen, of eigenlijk constant tijdens het rondrennen..

sprongen jullie in morrowind, om acrobatics te levelen? en eerlijk zijn nu he
pi_104444376
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:11 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Dit. Vind het persoonlijk zonde bij dit spel. Enige 'cheaten' wat ik doe is nu en dan fasttravelen.
fasttravel doe ik dan alleen van en naar de grote steden, degenen die toch allemaal met koets beschikbaar zijn. niet om dat beetje gold uit te sparen, maar om er niet steeds heen te hoeven huppelen. iig nooit als de begin of eindlocatie niet met de koets bereikbaar is.
pi_104444602
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:15 schreef probeer het volgende:

[..]

of ik nu met ze trade omdat ze mn companion zijn, of het geld weer terug pickpocket. het 1e gaat sneller..

zelfde met forge resto trucje.. kan ook wel steeds n minion summonen, boosmaken, en mezelf healen. of een wolf zoeken en dan resto spells spammen. dit gaat sneller..

ook met illusion, of je muffle nu alleen cast als je sneaky iets wil jatten / killen, of eigenlijk constant tijdens het rondrennen..

sprongen jullie in morrowind, om acrobatics te levelen? en eerlijk zijn nu he
Ik sprong in Oblivion wel om Acrobatics te levellen, maar dat is omdat je wel móet springen om dat te levellen. Het is niet dat je deze truuk móet gebruiken om je skills te levellen.

Je levelt je skills door ze te gebruiken in combat, óf door ze bij de trainer te trainen. Het idee bij trainer levellen is dat het easy gaat, maar gold kost (en je dit gold kwijt bent). Ik kan me niet indenken dat Bethesda zoiets had van "hey, laten we het zo doen zodat mensen lekker easy kunnen levellen". Wederom, als je zonder effort en kosten wilt levellen, gebruik dan gewoon de console.
Of toch du vader?
pi_104444613
ow en over de huizen die te koop zijn..

ik heb er eentje in whiterun nu, mooi geupgrade en alles.. maar waar ik me wel enorm aan stoor is dat wildvreemden (en die chick die mn piemel wil omdat ik n draak gemold heb) de hele tijd in en uit kunnen lopen. er zit geen slot op zoals bij normale huizen. ik wil een alleenstaande woning voor mij alleen, ben inmiddels oud en rijk genoeg om niet meer samen te hoeven wonen.

dus.. is dat met de duurdere huizen ook zo? (solitude is duurste die ik gevonden heb, hard aan t sparen atm..) dat je ze deelt met anderen?
pi_104444654
Maar wederom, je moet het zelf weten, ik houd echt niks tegen mensen die besluiten te cheaten, exploiten, etc. Het is een single player spel. Zelf doe ik het niet omdat ik weet dat het m'n speelervaring verpest, maar als het jouw speelervaring 'enhanced' (kan even niet op het woord komen ;( ) dan moet je het vooral doen 14.gif.

Het enige wat ik zeg is dat je jezelf voor de gek houdt door dit soort truukjes te gebruiken. :)
Of toch du vader?
pi_104444669
Ik fast travel btw wel gewoon, dat is gewoon een intended game mechanic, en ik zou het bijzonder slecht trekken om elke keer te moeten lopen.

Als het er niet in zou zitten zou ik in een heartbeat een mod installeren die het zou toestaan, bijvoorbeeld. Wederom, wat jóuw speelervaring verbetert, gewoon doen.
Of toch du vader?
  woensdag 16 november 2011 @ 18:28:11 #80
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_104444744
quote:
Beste Klant,

Tot onze grootse spijt moeten wij u helaas mededelen dat wij de Skyrim Collectors Guide niet meer kunnen leveren.
Wij hebben het geld terug gestort op uw rekening wat u binnen maximaal 10 werkdagen kan verwachten.
U kunt natuurlijk altijd nog de normale editie van de guide bestellen op de website.
Onze excuses voor dit ongemak.

Mocht u nog vragen hebben, dan staan wij u graag te woord.

Met vriendelijke groet / With kind regards,
Vuile gore ........................ :( :( :( :(
pi_104444769
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Ik sprong in Oblivion wel om Acrobatics te levellen, maar dat is omdat je wel móet springen om dat te levellen. Het is niet dat je deze truuk móet gebruiken om je skills te levellen.

Je levelt je skills door ze te gebruiken in combat, óf door ze bij de trainer te trainen. Het idee bij trainer levellen is dat het easy gaat, maar gold kost (en je dit gold kwijt bent). Ik kan me niet indenken dat Bethesda zoiets had van "hey, laten we het zo doen zodat mensen lekker easy kunnen levellen". Wederom, als je zonder effort en kosten wilt levellen, gebruik dan gewoon de console.
springen kan ook in combat (zie niet echt in waarom, maargoed..) of bij trainers. was ook niet zo dat je dat persee moest doen tijdens het rondreizen om acrobatics te levelen.

maar ja, jij en de posters boven je hebben een goed punt. daarom trek ik voor mij de grens bij muffle om illusion te levelen (vind ik vergelijkbaar met het rondspringen) en het terugjatten van mn geld dmv pickpocket (in geval van companions via trade, sneller). sneaken en healen doe ik incombat of tijdens het jatten toch wel genoeg, en de exploit is vrij lame.
pi_104444875
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Luchtkoker het volgende:
Wederom, als je zonder effort en kosten wilt levellen, gebruik dan gewoon de console.
Console fanboy :(
pi_104444890
quote:
12s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:32 schreef STING het volgende:

[..]

Console fanboy :(
PC ELITIST
Of toch du vader?
  woensdag 16 november 2011 @ 18:32:55 #84
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_104444908
U kunt uiteraard wel de gewone guide op de website bestellen

ja lekker is dat, die is wel verdomme 10 euri duurder -.-
pi_104444952
Wtf, iemand tips voor de eindbaas van de staff of magnus quest? Wordt helemaal kapot gebliksemd. :')
  woensdag 16 november 2011 @ 18:36:01 #86
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_104445043
Iemand enig idee wat Astrid van de Dark Brotherhood voor zwaard aan haar zij heeft hangen? Orcish?
pi_104445408
Vandaag ff geen nieuwe timelapse, moet toch ook wat gespeeld worden :P
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_104445429
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand enig idee wat Astrid van de Dark Brotherhood voor zwaard aan haar zij heeft hangen? Orcish?
Is uniek als het goed is.
  woensdag 16 november 2011 @ 18:44:50 #89
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_104445459
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:44 schreef Silv het volgende:

[..]

Is uniek als het goed is.
Ah jammer, ziet er mooi uit :P
pi_104445510
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:44 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Ah jammer, ziet er mooi uit :P
SPOILER
  woensdag 16 november 2011 @ 18:57:10 #91
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104446016
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:00 schreef probeer het volgende:

[..]

ik weet dat het bij die archery dude uit t begindorpje (na helgen) kan. zijn er nog meer dat jij weet?
vilkas en aela van de companions sowieso
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 16 november 2011 @ 18:58:02 #92
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_104446059
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:00 schreef Seam het volgende:

[..]

Que? Waar is dat dan :D ?
als je vlak voor het paleis links een zijstraatje in gaat.
Een gedicht over Maanvis
pi_104446129
De console gebruik ik alleen als er een deur bugged is ofzo.
  woensdag 16 november 2011 @ 19:00:05 #94
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_104446153
Het enige 'cheaten' wat ik doe is fasttravellen, en misschien ladingen iron dagger maken om blacksmithing te levelen :') maar ik ga dan weer wel op ontdekkingstocht om de ore te vinden en het goud te verzamelen om het van mensen te kunnen kopen, dat dan weer wel
  woensdag 16 november 2011 @ 19:04:44 #95
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_104446376
installing :o :P
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  woensdag 16 november 2011 @ 19:05:44 #96
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_104446429
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:04 schreef wise het volgende:
installing :o :P
Alvast veel plezier :D
pi_104446452
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef emokid het volgende:
Wtf, iemand tips voor de eindbaas van de staff of magnus quest? Wordt helemaal kapot gebliksemd. :')
Ik weet niet hoe snel je dood gaat, maar ik weet twee goeie manieren om hem af te maken.

De eerste is handig als je melee skills hebt. Gewoon de hele tijd voor hem staan, en pas aanvallen als hij gaat casten, en dan een power attack doen, zodat je hem laat staggeren, en zijn cast onderbreekt. Je kunt hem dan nog één of twee keer aanvallen, en dan moet je weer wachten.
Belangrijk om op je stamina te letten met deze manier.

Tweede manier is handig voor spellcasters/archers. Ga ergens bovenop staan, achter een stuk steen waar je je snel kunt verschuilen. Schiet/cast op hem, en als je hem ziet casten, schuilen en herhalen.

Mocht het echt niet lukken kun je altijd nog weggaan, de uitgang zit er vlak achter namelijk, en op een later tijdstip terugkomen (eventueel met een bak aan lightning resist items).
Doe eens niet.
pi_104446522
Ik heb denk ik een stomme vraag.

Vorige Elder Scrolls games speelde ik alleen met zwaard en schild, maar nu speel ik met zwaard en vuurbal.

Ik ben inmiddels level 23, maar heb nog altijd novice fireballs.
Ik heb wel een perk dat ik sterkere fireballs kan schieten voor half magica gepakt omdat ik dacht daarmee mn fireballs te upgraderen, maar dat is dus niet zo.

Bij magic --> destruction zie ik ook alleen die novice balls staan.

Hoe kom ik aan sterkere? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_104446686
Nieuwe spellbooks kopen :)
De meeste Jarls hebben court wizards waar je dat kunt.
Heb je Fireballs trouwens, of Firebolts?
Doe eens niet.
pi_104446688
Online progje om te zien welke perks bij je passen: http://www.anuconsulting.com/skyrim/skyrimperkpicker.html
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')