Bij smelters. Als je Whiterun ingaat, meteen rechts naast die winkel Warmaidens, daar staat een smelter.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:47 schreef Aneurysma het volgende:
Laatste vraag.Heb allemaal iron ore maar weet niet hoe ik er ingots van moet maken.
zit een smelt-ding in windhelm (vast ook wel ergens anders, maar die weet ik te vinden iig)quote:Op woensdag 16 november 2011 16:47 schreef Aneurysma het volgende:
Laatste vraag.Heb allemaal iron ore maar weet niet hoe ik er ingots van moet maken.
Vrijwel iedere blacksmith in de vijf grote steden heeft er een (zelfs Riverwood dacht ik).quote:Op woensdag 16 november 2011 16:50 schreef probeer het volgende:
[..]
zit een smelt-ding in windhelm (vast ook wel ergens anders, maar die weet ik te vinden iig)
Markarth is voor mij nog steeds een doolhof. Maar ik ben daar wel eens langsgelopen ja. Ik zou niet weten wat de route precies is...quote:Op woensdag 16 november 2011 16:51 schreef Seam het volgende:
[..]
Vrijwel iedere blacksmith in de vijf grote steden heeft er een (zelfs Riverwood dacht ik).
Weet iemand trouwens waar The Hag's Cure in Markarth zit? Ik kan hem niet vinden
Woar?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:56 schreef vault_tec het volgende:
ebony ore mine gevonden, zometeen een ebony bow maken
Edit : volgens mij was dat hem niet : /quote:Op woensdag 16 november 2011 16:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Markarth is voor mij nog steeds een doolhof. Maar ik ben daar wel eens langsgelopen ja. Ik zou niet weten wat de route precies is...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedanktquote:Op woensdag 16 november 2011 16:58 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Als je binnen komt loop een stukje door en dan naar links kijken.
Ik ontdekte het 'rijke deel' van windhelm pas nadat ik er 10x was geweestquote:Op woensdag 16 november 2011 16:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Markarth is voor mij nog steeds een doolhof. Maar ik ben daar wel eens langsgelopen ja. Ik zou niet weten wat de route precies is...
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:58 schreef vault_tec het volgende:
[..]ChillSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Que? Waar is dat danquote:Op woensdag 16 november 2011 17:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ontdekte het 'rijke deel' van windhelm pas nadat ik er 10x was geweest.
Ook stom dat ze daar niet ff een quest heen leiden in het begin als je er komt. Slecht over nagedacht.
Filteren op books, en dan is het volgens mij altijd een note oid en geen boek zelf. Hou je niet veel over.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:01 schreef Maanvis het volgende:
Ook leuk, komt er een courier iets brengen, zegt ie 'item(s) added' en dan kun je de hele inventory met honderden items door gaan pluizen wat je nou hebt gekregen.
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:11 schreef vault_tec het volgende:
iemand die weet waar ik de stormcall shout kan halen?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon je ook op de wiki vinden.No resentment ever evened out a weaker hand
google kapot?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:27 schreef GeertJan88 het volgende:
Hoe begin ik aan de darkbrotherhood?
Ja, stel je voor dat je zelf op onderzoek uit moet!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:30 schreef GeertJan88 het volgende:
Geef gewoon antwoord pannekoek of rot op. Leuk man een topic over skyrim, maar als je een vraag hebt moet je alsnog google gebruiken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |