abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 november 2011 @ 19:11:04 #101
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_104446702
Zit me nog steeds af te vragen hoe ik nou mn armor verder kan upgraden als Flawless :')
pi_104446730
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:10 schreef Necrodeath het volgende:
Nieuwe spellbooks kopen :)
De meeste Jarls hebben court wizards waar je dat kunt.
Heb je Fireballs trouwens, of Firebolts?
Geen idee, even kijken :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 16 november 2011 @ 19:12:20 #103
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_104446774
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef emokid het volgende:
Wtf, iemand tips voor de eindbaas van de staff of magnus quest? Wordt helemaal kapot gebliksemd. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij blijft lastig :')
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_104446784
Ow het zijn flames, novice level. Geen vuurballen dus, maar een vlammenwerper :+

Die kan ik toch ook wel upgraden ergens? :@
vosss is de naam,
pi_104446801
Yay, net level 21 geworden, tegelijk met Archery lvl 70 :D
  woensdag 16 november 2011 @ 19:15:49 #106
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_104446935
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef vosss het volgende:
Ow het zijn flames, novice level. Geen vuurballen dus, maar een vlammenwerper :+

Je kan Bij perks ervoor zorgen dat al je firespells sterker worden maar het best is firebolts kopen :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_104446942
quote:

Geen idee, heb nog geen betere flamethrower spell gevonden.
Wel Firebolts (single target), en Fireball (AoE op impact).

Je kunt sowieso ook de 2 fire damage perks pakken, die maken al je fire damage spells 50% sterker samen.
Doe eens niet.
pi_104446973
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:30 schreef GeertJan88 het volgende:
Geef gewoon antwoord pannekoek of rot op. Leuk man een topic over skyrim, maar als je een vraag hebt moet je alsnog google gebruiken.. :{
Dit soort trieste reacties :') In de tijd dat je in eerste instantie je vraag had uitgetypt had je het ook in Google kunnen typen en meteen antwoord kunnen hebben.

Dit is geen topic waar iedereen 100x dezelfde domme vragen stelt die je ook in 30 seconden met Google kan vinden. Daar wordt iedereen op den duur gek van. Het kost niet zoveel moeite om even een tab te openen en in Google in te tikken "join dark brotherhood skyrim", het is letterlijk de eerste (non-video) link. Zo bespaar je ons irritaties en jezelf tijd.

Het is niet erg om een vraag te stellen, maar dingen die een miljoen keer voorbij komen en in 2 seconden te vinden zijn op Google hoef je hier niet te stellen.

Tevens hoef je niet meteen zelf als een idioot te reageren, als je hier alleen komt om ons je zoekwerk te laten doen en niet tegen zo'n opmerking kan mag je zelf oprotten, pannenkoek. :W
Of toch du vader?
  woensdag 16 november 2011 @ 19:17:02 #109
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_104446985
Wat ik totaal niet snap dat beesten en mobs alleen mijn paard aanvallen ipv mij...
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_104447097
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:17 schreef Katth het volgende:
Wat ik totaal niet snap dat beesten en mobs alleen mijn paard aanvallen ipv mij...
Had ik gister ook met een draak, ik bleef hem neerschieten met m'n pijlen, maar ondertussen viel hij rustig m'n paard, beren en al het andere wildleven in Skyrim aan. Eigenlijk iedereen behalve mijzelf :')
Of toch du vader?
pi_104447638
OK dus die vlammenwerper kan niet sterker worden dan of wat? :'(
vosss is de naam,
pi_104447688
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:30 schreef vosss het volgende:
OK dus die vlammenwerper kan niet sterker worden dan of wat? :'(
Nope. Moet je sterke spells kopen. Edit: Tenzij je die +25/50% fire damage perk kiest, maar dan nog kan je alsnog beter nieuwe spells kopen. :P
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_104447766
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:31 schreef Silv het volgende:

[..]

Nope. Moet je sterke spells kopen.
Ok goed, ik heb dus wel balls of fire. Hoe krijg ik die sterker dan. Zit in een of andere dwergendungeon en er komt een robot op een bal me meppen en die is niet te mollen met mijn huidige spells.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_104447781
En met zo een spel met vuurballen, dan moet ik zeker telkens schieten ipv gewoon mn muisknop vast te houden of niet? ;(
vosss is de naam,
pi_104447794
Dankjewel voor je staff Meneer S.!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 19% gewijzigd door Jorwol op 16-11-2011 19:34:16 (faal) ]
pi_104447798
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:33 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ok goed, ik heb dus wel balls of fire. Hoe krijg ik die sterker dan. Zit in een of andere dwergendungeon en er komt een robot op een bal me meppen en die is niet te mollen met mijn huidige spells.
Die beuk ik in 2 slagen neer met mn zwaard :7
vosss is de naam,
pi_104447800
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:33 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Betere spells kopen. :P
pi_104447811
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:33 schreef vosss het volgende:
En met zo een spel met vuurballen, dan moet ik zeker telkens schieten ipv gewoon mn muisknop vast te houden of niet? ;(
Ja kost ziek veel magie en als je mist is dat pech. Flames waren wel lekkerder.
pi_104447834
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand enig idee wat Astrid van de Dark Brotherhood voor zwaard aan haar zij heeft hangen? Orcish?
Kun je gewoon zelf checke eh, je mag wel kijken wat iemand in zn inventory heeft, maar als je iets jat krijg je gezeik.
Wie is die gast met die veel te grote paardenlul, die lelijk als de nacht is?
Wie is die gast die bij de dames hun anus vult, die harder dan je vader brult?
Wie heeft de dikste scrotum? Wie heeft er 4 poten? Wie molt er meer sterren dan joden?
pi_104447933
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:34 schreef vosss het volgende:

[..]

Die beuk ik in 2 slagen neer met mn zwaard :7
Op een of andere manier trekt melee me niet, maar ik krijg bij RPG's wel altijd het vermoeden dat er op los meppen wel altijd het beste werkt. Dat gepiel met die spells altijd.

Is er trouwens een manier om snel van spells te wisselen of moet het perse op de console manier?
pi_104448040
Met F je favorites aangeven.
Q om je favorites te openen, en dan kun je 1t/m8 gebruiken om spells te assignen.
Doe eens niet.
pi_104448044
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:36 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Op een of andere manier trekt melee me niet, maar ik krijg bij RPG's wel altijd het vermoeden dat er op los meppen wel altijd het beste werkt. Dat gepiel met die spells altijd.

Is er trouwens een manier om snel van spells te wisselen of moet het perse op de console manier?
Je moet ze bij favorieten zetten en dan in je favorietenmenu 1 tm 8 ofzo hotkeyen.
pi_104448056
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:38 schreef Necrodeath het volgende:
Met F je favorites aangeven.
Q om je favorites te openen, en dan kun je 1t/m8 gebruiken om spells te assignen.
Wat hij zegt dus. :P
pi_104448123
Yes thanks! dat maakt het spel een stuk aangenamer.
pi_104448137
quote:

Ik dacht ook eerst dat dat vuurbollen zijn, dus ik drukte hem altijd maar heel even in.

De schade van die dingen wordt wel hoger naarmate je destruction levelt en perks investeerd, maar oom ze echt véél sterker te krijgen moet je eigenlijk gewoon spells van een hoger level nemen.
pi_104448428
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:34 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Valt toch wel mee hoeveel het kost :o ?
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_104448464
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:06 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe snel je dood gaat, maar ik weet twee goeie manieren om hem af te maken.

De eerste is handig als je melee skills hebt. Gewoon de hele tijd voor hem staan, en pas aanvallen als hij gaat casten, en dan een power attack doen, zodat je hem laat staggeren, en zijn cast onderbreekt. Je kunt hem dan nog één of twee keer aanvallen, en dan moet je weer wachten.
Belangrijk om op je stamina te letten met deze manier.

Tweede manier is handig voor spellcasters/archers. Ga ergens bovenop staan, achter een stuk steen waar je je snel kunt verschuilen. Schiet/cast op hem, en als je hem ziet casten, schuilen en herhalen.

Mocht het echt niet lukken kun je altijd nog weggaan, de uitgang zit er vlak achter namelijk, en op een later tijdstip terugkomen (eventueel met een bak aan lightning resist items).
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef jogy het volgende:

[..]

SPOILER
Hij blijft lastig :')
Thanks.. ik ga het weer even proberen. Desnoods met een van mijn partners omdat zij toch niet kunnen sterven

[ Bericht 4% gewijzigd door emokid op 16-11-2011 19:53:34 ]
pi_104448612
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:46 schreef Akwasi het volgende:

[..]

Valt toch wel mee hoeveel het kost :o ?
In de dungeon waar ik nu zit kan ik een beest afmaken op 20 meter van de ingang en dan moet ik rennen tot m'n mana weer op peil is om de volgende te mollen. Ben met winterhold college quests bezig op level 5. Boeit dat wat? Hoorde dat de monsters gewoon meelevelen met het character namelijk.
pi_104448710
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:49 schreef b4kl4p het volgende:

[..]
Hoorde dat de monsters gewoon meelevelen met het character namelijk.
Nee dat is niet zo.
pi_104448748
Iemand die mij kan vertellen hoe ik de Companions quest kan doen? Volgens de wiki word kan deze gestart worden nadat ik in het begin de Jarl voor reinforcements heb gevraagd maar dit heb ik allang gedaan. Die Alvor en Gerdur geven mij geen verdere gespreksopties...
pi_104448804
Een mage in de college heeft een spel op mij uitgeprobeerd en nu zie ik alles groen.
Nu staat er dus in objectives wait for the spell to wear off, maar ik zit nu al een kwartier naar een groen scherm te staren. Bug?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_104448839
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:53 schreef Cara het volgende:
Een mage in de college heeft een spel op mij uitgeprobeerd en nu zie ik alles groen.
Nu staat er dus in objectives wait for the spell to wear off, maar ik zit nu al een kwartier naar een groen scherm te staren. Bug?
Kun je niet op t drukken en wat uurtjes wachten? Voor de rest is het spel natuurlijk gewoon prima te spellen ondanks groen zicht.
pi_104448845
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:53 schreef Cara het volgende:
Waarschijnlijk... probeer eens te waiten of kan dat niet?
  woensdag 16 november 2011 @ 19:55:50 #134
130412 Katth
pi_104448925
Iemand al Calcemo's Laboratory gedaan?

SPOILER
  woensdag 16 november 2011 @ 19:58:03 #135
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_104449049
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef Katth het volgende:

SPOILER
Hoe ben je die quest gestart? Ik ben al wel op de locatie geweest maar een andere deur was nog gelocked.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  woensdag 16 november 2011 @ 19:58:55 #136
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_104449109
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand enig idee wat Astrid van de Dark Brotherhood voor zwaard aan haar zij heeft hangen? Orcish?
SPOILER
  woensdag 16 november 2011 @ 19:59:03 #137
130412 Katth
pi_104449116
quote:
18s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:58 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Hoe ben je die quest gestart? Ik ben al wel op de locatie geweest maar een andere deur was nog gelocked.
SPOILER
pi_104449247
Ik draag nu de robe/mask die ik heb gekregen na/tijdens die mage guild quests, maar eigenlijk vind ik het niet zo mooi :P

SPOILER
Zijn er geen ergens betere kleren voor een mage te hosselen?
  woensdag 16 november 2011 @ 20:02:35 #139
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_104449282
SPOILER
pi_104449375
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef Katth het volgende:

SPOILER
Heb die quest wel gedaan, maar ik heb geen puzzel gezien volgens mij :D
pi_104449386
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:02 schreef Verbodsbord het volgende:
SPOILER
SPOILER
  woensdag 16 november 2011 @ 20:06:53 #142
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_104449497
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:59 schreef Katth het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_104449513
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:51 schreef Akwasi het volgende:

[..]

Nee dat is niet zo.
Een beetje wel, toch? A la Fallout New Vegas, waarbij de mobs wel geleidelijk sterker werden, maar sommige mobs aan het begin van het spel nog veel te sterk voor je waren (m.n. de Deathclaws).
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_104449600
Ik heb nu een huis gekocht in Whiterun (Breezehome oid) maar het is compleet leeg en ik kan er geen zak mee als ik er naar binnen ga? :?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 16 november 2011 @ 20:10:32 #145
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_104449685
quote:
5s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb nu een huis gekocht in Whiterun (Breezehome oid) maar het is compleet leeg en ik kan er geen zak mee als ik er naar binnen ga? :?
Ga even terug naar de Jarl's assistent. Daar kun je upgrades kopen.
pi_104449693
quote:
5s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Spullen storen.
pi_104449722
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:10 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Ga even terug naar de Jarl's assistent. Daar kun je upgrades kopen.
Alsof het godverdomme nog niet duur genoeg is :")
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_104449736
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:34 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

mede daarom vind ik nu lightning wel nice, dat is tenminste nog iets van een soort van straal
"Pools are perfect for holding water"
pi_104449792
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 20:11 schreef probeer het volgende:

[..]

mede daarom vind ik nu lightning wel nice, dat is tenminste nog iets van een soort van straal
Lightning is baas inderdaad.
  woensdag 16 november 2011 @ 20:14:20 #150
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_104449870
Het wereld wijde web kan mij niet helpen, kan het nergens vinden dus keer ik mij jegens mijn FOK! broeders:

Waar de fuck moet ik iets met die dragon souls doen? Ik heb qua verhaallijn al bij die greybeards

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')