Geen idee, even kijkenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:10 schreef Necrodeath het volgende:
Nieuwe spellbooks kopen
De meeste Jarls hebben court wizards waar je dat kunt.
Heb je Fireballs trouwens, of Firebolts?
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef emokid het volgende:
Wtf, iemand tips voor de eindbaas van de staff of magnus quest? Wordt helemaal kapot gebliksemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij blijft lastig
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Je kan Bij perks ervoor zorgen dat al je firespells sterker worden maar het best is firebolts kopenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef vosss het volgende:
Ow het zijn flames, novice level. Geen vuurballen dus, maar een vlammenwerper
Die kan ik toch ook wel upgraden ergens?
Geen idee, heb nog geen betere flamethrower spell gevonden.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef vosss het volgende:
Dit soort trieste reactiesquote:Op woensdag 16 november 2011 17:30 schreef GeertJan88 het volgende:
Geef gewoon antwoord pannekoek of rot op. Leuk man een topic over skyrim, maar als je een vraag hebt moet je alsnog google gebruiken..
Had ik gister ook met een draak, ik bleef hem neerschieten met m'n pijlen, maar ondertussen viel hij rustig m'n paard, beren en al het andere wildleven in Skyrim aan. Eigenlijk iedereen behalve mijzelfquote:Op woensdag 16 november 2011 19:17 schreef Katth het volgende:
Wat ik totaal niet snap dat beesten en mobs alleen mijn paard aanvallen ipv mij...
Nope. Moet je sterke spells kopen. Edit: Tenzij je die +25/50% fire damage perk kiest, maar dan nog kan je alsnog beter nieuwe spells kopen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:30 schreef vosss het volgende:
OK dus die vlammenwerper kan niet sterker worden dan of wat?
Ok goed, ik heb dus wel balls of fire. Hoe krijg ik die sterker dan. Zit in een of andere dwergendungeon en er komt een robot op een bal me meppen en die is niet te mollen met mijn huidige spells.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Jorwol op 16-11-2011 19:34:16 (faal) ]
Die beuk ik in 2 slagen neer met mn zwaardquote:Op woensdag 16 november 2011 19:33 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ok goed, ik heb dus wel balls of fire. Hoe krijg ik die sterker dan. Zit in een of andere dwergendungeon en er komt een robot op een bal me meppen en die is niet te mollen met mijn huidige spells.
Betere spells kopen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:33 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ok goed, ik heb dus wel balls of fire. Hoe krijg ik die sterker dan. Zit in een of andere dwergendungeon en er komt een robot op een bal me meppen en die is niet te mollen met mijn huidige spells.
Ja kost ziek veel magie en als je mist is dat pech. Flames waren wel lekkerder.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:33 schreef vosss het volgende:
En met zo een spel met vuurballen, dan moet ik zeker telkens schieten ipv gewoon mn muisknop vast te houden of niet?
Kun je gewoon zelf checke eh, je mag wel kijken wat iemand in zn inventory heeft, maar als je iets jat krijg je gezeik.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand enig idee wat Astrid van de Dark Brotherhood voor zwaard aan haar zij heeft hangen? Orcish?
Op een of andere manier trekt melee me niet, maar ik krijg bij RPG's wel altijd het vermoeden dat er op los meppen wel altijd het beste werkt. Dat gepiel met die spells altijd.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Die beuk ik in 2 slagen neer met mn zwaard
Je moet ze bij favorieten zetten en dan in je favorietenmenu 1 tm 8 ofzo hotkeyen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:36 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Op een of andere manier trekt melee me niet, maar ik krijg bij RPG's wel altijd het vermoeden dat er op los meppen wel altijd het beste werkt. Dat gepiel met die spells altijd.
Is er trouwens een manier om snel van spells te wisselen of moet het perse op de console manier?
Wat hij zegt dus.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:38 schreef Necrodeath het volgende:
Met F je favorites aangeven.
Q om je favorites te openen, en dan kun je 1t/m8 gebruiken om spells te assignen.
Ik dacht ook eerst dat dat vuurbollen zijn, dus ik drukte hem altijd maar heel even in.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef vosss het volgende:
Valt toch wel mee hoeveel het kostquote:Op woensdag 16 november 2011 19:34 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja kost ziek veel magie en als je mist is dat pech. Flames waren wel lekkerder.
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:06 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe snel je dood gaat, maar ik weet twee goeie manieren om hem af te maken.
De eerste is handig als je melee skills hebt. Gewoon de hele tijd voor hem staan, en pas aanvallen als hij gaat casten, en dan een power attack doen, zodat je hem laat staggeren, en zijn cast onderbreekt. Je kunt hem dan nog één of twee keer aanvallen, en dan moet je weer wachten.
Belangrijk om op je stamina te letten met deze manier.
Tweede manier is handig voor spellcasters/archers. Ga ergens bovenop staan, achter een stuk steen waar je je snel kunt verschuilen. Schiet/cast op hem, en als je hem ziet casten, schuilen en herhalen.
Mocht het echt niet lukken kun je altijd nog weggaan, de uitgang zit er vlak achter namelijk, en op een later tijdstip terugkomen (eventueel met een bak aan lightning resist items).
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef jogy het volgende:
[..]Thanks.. ik ga het weer even proberen. Desnoods met een van mijn partners omdat zij toch niet kunnen stervenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij blijft lastig
[ Bericht 4% gewijzigd door emokid op 16-11-2011 19:53:34 ]
In de dungeon waar ik nu zit kan ik een beest afmaken op 20 meter van de ingang en dan moet ik rennen tot m'n mana weer op peil is om de volgende te mollen. Ben met winterhold college quests bezig op level 5. Boeit dat wat? Hoorde dat de monsters gewoon meelevelen met het character namelijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:46 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Valt toch wel mee hoeveel het kost?
Nee dat is niet zo.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:49 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hoorde dat de monsters gewoon meelevelen met het character namelijk.
Kun je niet op t drukken en wat uurtjes wachten? Voor de rest is het spel natuurlijk gewoon prima te spellen ondanks groen zicht.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:53 schreef Cara het volgende:
Een mage in de college heeft een spel op mij uitgeprobeerd en nu zie ik alles groen.
Nu staat er dus in objectives wait for the spell to wear off, maar ik zit nu al een kwartier naar een groen scherm te staren. Bug?
Waarschijnlijk... probeer eens te waiten of kan dat niet?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:53 schreef Cara het volgende:
Een mage in de college heeft een spel op mij uitgeprobeerd en nu zie ik alles groen.
Nu staat er dus in objectives wait for the spell to wear off, maar ik zit nu al een kwartier naar een groen scherm te staren. Bug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef Katth het volgende:
Iemand al Calcemo's Laboratory gedaan?Hoe ben je die quest gestart? Ik ben al wel op de locatie geweest maar een andere deur was nog gelocked.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand enig idee wat Astrid van de Dark Brotherhood voor zwaard aan haar zij heeft hangen? Orcish?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:58 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Hoe ben je die quest gestart? Ik ben al wel op de locatie geweest maar een andere deur was nog gelocked.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er geen ergens betere kleren voor een mage te hosselen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:55 schreef Katth het volgende:
Iemand al Calcemo's Laboratory gedaan?Heb die quest wel gedaan, maar ik heb geen puzzel gezien volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:02 schreef Verbodsbord het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:59 schreef Katth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Een beetje wel, toch? A la Fallout New Vegas, waarbij de mobs wel geleidelijk sterker werden, maar sommige mobs aan het begin van het spel nog veel te sterk voor je waren (m.n. de Deathclaws).quote:
Ga even terug naar de Jarl's assistent. Daar kun je upgrades kopen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb nu een huis gekocht in Whiterun (Breezehome oid) maar het is compleet leeg en ik kan er geen zak mee als ik er naar binnen ga?
Spullen storen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb nu een huis gekocht in Whiterun (Breezehome oid) maar het is compleet leeg en ik kan er geen zak mee als ik er naar binnen ga?
Alsof het godverdomme nog niet duur genoeg is :")quote:Op woensdag 16 november 2011 20:10 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ga even terug naar de Jarl's assistent. Daar kun je upgrades kopen.
mede daarom vind ik nu lightning wel nice, dat is tenminste nog iets van een soort van straalquote:Op woensdag 16 november 2011 19:34 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja kost ziek veel magie en als je mist is dat pech. Flames waren wel lekkerder.
Lightning is baas inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:11 schreef probeer het volgende:
[..]
mede daarom vind ik nu lightning wel nice, dat is tenminste nog iets van een soort van straal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |