quote:Op woensdag 16 november 2011 20:14 schreef RickoKun het volgende:
Het wereld wijde web kan mij niet helpen, kan het nergens vinden dus keer ik mij jegens mijn FOK! broeders:
Waar de fuck moet ik iets met die dragon souls doen? Ik heb qua verhaallijn al bij die greybeardsGewoon tab > magic > shouts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Het wereld wijde web kan mij niet helpen, kan het nergens vinden dus keer ik mij jegens mijn FOK! broeders:
Waar de fuck moet ik iets met die dragon souls doen? Ik heb qua verhaallijn al bij die greybeardsSpeel je op console of pc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het shouts/powers overzicht kun je een soul gebruiken om een shout te unlocken.
Op de Xbox is het X.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
Waar de fuck moet ik iets met die dragon souls doen? Ik heb qua verhaallijn al bij die greybeardsDraken slopen, ziel opnemen en de gewenste shout unlocken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Ik denk dat hij niet ziet waar je het unlocked.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Draken slopen, ziel opnemen en de gewenste shout unlocken.
Ah ok. Als je op de gelockte shout staat zie je linksonder de knop die je moet gebruiken om de shout te unlocken.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:24 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet ziet waar je het unlocked.
staat toch al uitleg bij?!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:28 schreef zerokil het volgende:
Iemand die mij kort kan uitleggen over de verschillende classes? op het begin.
hij werkt hoe dan ook maar een keer dus maakt niet uitquote:Op woensdag 16 november 2011 20:28 schreef D_tjuh het volgende:
Ik wil voor het eerst poison potion gebruiken op ranged item. Is dat normaal dat het vraagt of ik mijn "bow" wil poisonen ipv mijn arrows?
Hij bedoelt classes, niet racesquote:
College of Winterhold.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:36 schreef b4kl4p het volgende:
Ok keihard patat oorlog gebikt en klaar voor de strijd. Waar kan ik spells kopen waarmee ik een robot op een bal kan afmaken?
Leer je wel. Sword, War Axe, Dagger, Mace, Staff zijn one handed.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:38 schreef Dutchguy het volgende:
Even een vraagje, sorry alvast als het al aan bod is gekomen. Hoe zie je bij vendors of een wapen 1h of 2h is. Ik kon het in het boekje dat bij de game zat niet vinden. Heb een PS3.
Naam en locatie?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:40 schreef vault_tec het volgende:
golden ore mine gevonden, ben op de helft van de mine en heb al 30 golden ore![]()
![]()
ja... je companion voor cheap upgraden en je krijgt uiteindelijk dragon armor <3quote:Op woensdag 16 november 2011 20:39 schreef Akwasi het volgende:
Gewoon 10 uur gespeeld vandaag en volgens mij heb ik helemaal niks gedaan
Is het het trouwens een beetje waard om die smithing perks te leren?
Dom dom dom van mijquote:Op woensdag 16 november 2011 20:24 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet ziet waar je het unlocked.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht ik dus ook, gisteren pas achter gekomen.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dom dom dom van mij
Ik was de hele tijd in de veronderstelling dat ik die shouts persé op een bepaalde locatie bij een of andere muur alles moest unlocken. Wist niet dat het gewoon on the spot kon
Care to elaborate?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:41 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ja... je companion voor cheap upgraden en je krijgt uiteindelijk dragon armor <3
Sowieso. Na een tijdje kan je de damage/armor van je gear echt veel beter maken.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:39 schreef Akwasi het volgende:
Gewoon 10 uur gespeeld vandaag en volgens mij heb ik helemaal niks gedaan
Is het het trouwens een beetje waard om die smithing perks te leren?
Thanks, hier heb ik wat aan.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:39 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Leer je wel. Sword, War Axe, Dagger, Mace, Staff zijn one handed.
Warhammer, Battle Axe, Great Sword zijn two handed. Kan zo even niet bedenken of ik wat mis.
En dan heb je nog de katana, scimitar etc. Ook one handed.
de armor en wapens die je maakt aan je companion geven? loop zelf nu met lydia even rond. Loop normaliter alleen als sneak attack archer.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 20:46 schreef LasTeR het volgende:
Ik heb nog geen enkele keer met Companion gelopen behalve quest gerelateerd.
Inderdaad, Ik bouwde net een wapen van 44 damage om naar één van 56 damage. Dat begint al te schelen, ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:42 schreef Silv het volgende:
[..]
Sowieso. Na een tijdje kan je de damage/armor van je gear echt veel beter maken.
Nee dat is niet slecht. Stagger is dat ze wankelen waardoor ze even niet kunnen aanvallen, dus jij wankelt minderquote:Op woensdag 16 november 2011 21:02 schreef Zolder het volgende:
Bij active effects staat bij mij: force without effort. You stagger 25% less and foes stagger 25% more.
Dat is iets slechts toch, hoe krijg ik dat uit? :$
snap wat je bedoeld maar ik kan er best mee leven!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:04 schreef LasTeR het volgende:
Unlike other Elder Scrolls games, weapons and armor do not degrade, and therefore repairs are not necessary.
Ik verbaas mij hier nog steeds over. Aan de ene kant best jammer.
Vind het wel fijnquote:Op woensdag 16 november 2011 21:04 schreef LasTeR het volgende:
Unlike other Elder Scrolls games, weapons and armor do not degrade, and therefore repairs are not necessary.
Ik vond het altijd vervelend die hamers bij je dragen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:04 schreef LasTeR het volgende:
Het is ook wel fijn, begrijp mij niet verkeerd. Maar de keren dat ik in Oblivion ergens in een dungeon stond met maar één wapen en armor om lekker veel te looten en dan breekt je wapen (quote:
Iedereen moet het kunnen spelen hè.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hartstikke jammer juist, dat gaf en een tintje uitdaging en realisme aan was de Elder Scrolls serie toch wel eigen is. De spellen worden steeds simpeler, waar ik niet erg warm van kan worden.
Ergens is het inderdaad wel jammer. Fallout 3 & NV hadden nog wel zo'n systeem, zij het iets anders: daar moest je dezelfde wapens hebben om ze te joinen tot 1 beterequote:Op woensdag 16 november 2011 21:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hartstikke jammer juist, dat gaf en een tintje uitdaging en realisme aan was de Elder Scrolls serie toch wel eigen is. De spellen worden steeds simpeler, waar ik niet erg warm van kan worden.
Zoveel uitdaging gaf het nietquote:Op woensdag 16 november 2011 21:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dat vond ik echt helemaal kut.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:09 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ergens is het inderdaad wel jammer. Fallout 3 & NV hadden nog wel zo'n systeem, zij het iets anders: daar moest je dezelfde wapens hebben om ze te joinen tot 1 betere
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:10 schreef vault_tec het volgende:
Ik heb net mijn huis helemaal geupgrade in white run. Nu is de kist weg waarin al mijn loot lag, iemand een idee of ik dit terug kan krijgen?!
Nu een oude save geload, loop wel overcumbered naar die gast toequote:Op woensdag 16 november 2011 21:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]! Mijn loot lag er nog gewoon
Heb je geen oude save?
Over-encumbered. Het is encumbrance.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nu een oude save geload, loop wel overcumbered naar die gast toe!
Nope, maar heb wel geprobeerd een soort van Drizzt te maken, helaas kom je dan wel uit op een soort van dualwielding fighter in leather gear waar je lore-gebonden geen thief/assassin van kunt maken omdat 't zo'n goeierik isquote:Op woensdag 16 november 2011 21:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Drrizt_DoUrden, is dit jouw save file?
Kwam hem toevallig tegen
Kill it with fire!quote:Op woensdag 16 november 2011 21:42 schreef Verbodsbord het volgende:
Is het mogelijk je paard ergens vast te zetten? Schijtirritant dat die overal staat waar je fasttravelled
Huh? Hij geeft 40 meer, toch? En weegt maar 17 ofzo?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:31 schreef vosss het volgende:
Ik liep de hele tijd te zeulen met een armor van de thieves guild die er voor zorgt dat ik 35 meer mee kan zeulen.
Die had ik niet aan, want mn gewone armor is veel beter en dacht dus dat is handig als ik plek te kort kom.
Na minstens 10 uur dat ding meezeulen realiseer ik me pas dat dat ding zelf 32 kilo weegt en dat ik dus feitelijk slechts 3 kilo win in plaats van dat ik heb gewoon weggooi.
Meteen ergens weggeflikkerd, want ik was niet in de buurt van een winkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
quote:Op woensdag 16 november 2011 21:50 schreef Katth het volgende:
Ik zag hem ook rondrijden, ik was te langzaam nog om tegen hem te praten. Misschien unlocken met een quest of iets ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
ik zag hem ook maar was te langzaamquote:Op woensdag 16 november 2011 21:50 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik zag hem ook rondrijden, ik was te langzaam nog om tegen hem te praten. Misschien unlocken met een quest of iets ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:14 schreef zerokil het volgende:
Iemand die me kan helpen met deze quest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:14 schreef zerokil het volgende:
Iemand die me kan helpen met deze quest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
Miscquote:Op woensdag 16 november 2011 22:17 schreef zerokil het volgende:
Waar zit die? welke categorie vind hem niet..
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:14 schreef genakt het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:25 schreef zerokil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Klein vraagje, hoe join ik de dark brotherhood? :$ Het zal vast eens eerder zijn gevraagd, maar geen zin om al die topics door te spitten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:31 schreef Katth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: