quote:Bouwjaar 1994
Kilometerstand 313.362
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorvermogen 83 kW (113 pk)
Aantal deuren 3-deurs
APK Ja
BTW auto Nee, marge
Kleur Blauw
Gewicht 1673 kg
Kenteken 08-HT-VJ
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ah, okquote:Op woensdag 16 november 2011 14:54 schreef Duvel het volgende:
Volgens mij kom je vaker 175/65 tegen.
Het is een beetje een aparte maat, maar niet zodanig dat je er spontaan van je stoel van gaat vallen. Kon de 'monteur' je niet vertellen welke maat er onder je Skoda hoort te zitten? Lijkt me handiger om de goede maat eronder te zetten als deze er niet onder horenquote:Op woensdag 16 november 2011 14:51 schreef Piles het volgende:
Mag ik even iets over banden vragen?
[ afbeelding ]
Is dit echt zo'n afwijkende maat? De monteur aan de telefoon was helemaal verbaasd dat deze eronder zitten
want?quote:
21 watt in het oranje?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
Nou anne, ik zit met kapot knipperlampje, ik was er heilig van overtuigd dat het E1 waskom ik in die winkel, bestaat heul niet in het oranje ditdat
voor in een heldere knipper of een mat-witte?quote:
Waarom mag ik daar niet in?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:19 schreef Anne het volgende:
Hey Prof, geef je mij straks wel even gelijk?
http://forum.fok.nl/topic/1738172/2/50#104431852.
In zijn nuttige posts. Godver. Heb je wel op het linkje gekliktquote:Op woensdag 16 november 2011 16:33 schreef Prof_Hoax het volgende:
Gelijk geven in wat ?tell me and i'll do it
Tevens, dank je sounddragonmaar als ik hiermee naar de lokale lamp-boer ga zegtie WTF x_X
Is dit nou E4 of E1(bestaat dit wel ?) en is het E4 recht tegenover elkaar (die puntjes) of niet Symmetrisch - a-symmetrisch?
vragen vragen ditdat
Welnee joh, een klein beetje autotent heeft die zut, ik denk dat ze het bij Halfrots zelf hebbenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:33 schreef Prof_Hoax het volgende:
Gelijk geven in wat ?tell me and i'll do it
Tevens, dank je sounddragonmaar als ik hiermee naar de lokale lamp-boer ga zegtie WTF x_X
Is dit nou E4 of E1(bestaat dit wel ?) en is het E4 recht tegenover elkaar (die puntjes) of niet Symmetrisch - a-symmetrisch?
vragen vragen ditdat
Ah ABO meuk..quote:
Ik lees het daluk welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]Ow?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O-Weequote:
Dan kost het me 4 banden ipv 2, het is wel goedquote:Op woensdag 16 november 2011 15:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is een beetje een aparte maat, maar niet zodanig dat je er spontaan van je stoel van gaat vallen. Kon de 'monteur' je niet vertellen welke maat er onder je Skoda hoort te zitten? Lijkt me handiger om de goede maat eronder te zetten als deze er niet onder horen
Ach, die 1673 kilo is een momentopname. Elk jaar wordt het ding vanzelf lichter.quote:
Ik hoefde het nieuwsbericht niet aan te klikken om te raden van ie kwamquote:Op woensdag 16 november 2011 19:24 schreef Paladijn het volgende:
Aldi stuurt FOK!ker naar spookfiliaal
Wat?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:03 schreef Anne het volgende:
Dat Zeeuws lijkt af en toe best veel op het Gents. Bij beide wordt die G een beetje ingeslikt en vervangen voor een H. Of ligt dat aan mij?
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat?
Vergelijk je Zeeuws nu met Vlaams?
Nee? Jammer! Het is echt heel tof. Wij zijn er twee keer geweest, bevalt goed. Misschien nog wel beter dan Brugge.quote:
Voor hullie!quote:
nee spruitjestijdquote:Op woensdag 16 november 2011 20:52 schreef Paladijn het volgende:
Is het komkommertijd op fok ofzo?
Nieuwe FOK!hype: paranormale boerenkool
Ga wegquote:Op woensdag 16 november 2011 19:03 schreef Anne het volgende:
Dat Zeeuws lijkt af en toe best veel op het Gents. Bij beide wordt die G een beetje ingeslikt en vervangen voor een H. Of ligt dat aan mij?
Misschien dat ze Zeeuws-Vlaams voor Zeeuws aanhoort, dan snap ik de vergelijkingquote:Op woensdag 16 november 2011 22:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ga weg![]()
Gents is belgisch Zeeuws is Zeeuws
Nee hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien dat ze Zeeuws-Vlaams voor Zeeuws aanhoort, dan snap ik de vergelijking
Als het met een H uitgesproken wordt heb je het over Breskens en omstreken (oostburg die kanten) da tis inderdaad zonder G, maar voor de rest lijkt het niets op Gentsquote:
Ook jij kan te ver gaanquote:Op woensdag 16 november 2011 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien dat ze Zeeuws-Vlaams voor Zeeuws aanhoort, dan snap ik de vergelijking
jij moet niet denken, dat moet je aan een perd overlaten die het er de kop vurquote:Op woensdag 16 november 2011 22:30 schreef Anne het volgende:
Okay, ik dacht dat ze dat in Gent ook zo spraken.
Zwats nie zo.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:32 schreef densmee het volgende:
[..]
jij moet niet denken, dat moet je aan een perd overlaten die het er de kop vur
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:30 schreef Anne het volgende:
Okay, ik dacht dat ze dat in Gent ook zo spraken.
Ligt eraan of er bij de volgende baan een computer betrokken is.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:54 schreef Freezer het volgende:
Hij krijgt vast wel weer een baan... Komt Dangel weer tot leven...
Staar je wel dan? En bij de vorige die ik had gepost?quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:24 schreef Anne het volgende:
Je moet ff heel lang naar dit plaatje staren:
http://i.fokzine.net/upload/11/11/111108_97351_blijf_staren.png
Wat gebeurt er bij jullie?
Die tweede doet het maar half denk ik, een deel van die brush lost op.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Staar je wel dan? En bij de vorige die ik had gepost?
[..]
Dat dus, blupje. Je ziet de werkelijke foto dan, in kleurquote:Op donderdag 17 november 2011 13:48 schreef Freezer het volgende:
Die rode neus is echt geniaal.... Zie zelfs kleur..... en niet in negatief....
Net als die vorige idd.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat dus, blupje. Je ziet de werkelijke foto dan, in kleur. Geen troll.
Ik zie het ook na 2 seconde gestaard te hebben.
Ik zit op mijn werk, ga het niet checken.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:17 schreef Sounddragon het volgende:
Iets zegt mij, dat ze knapper is in negatief
Je bent wakker? Mooi. Dan ga ik even kijken of iemand me naar huis kan brengen...quote:Op donderdag 17 november 2011 14:17 schreef Sounddragon het volgende:
Iets zegt mij, dat ze knapper is in negatief
Net wakker idd..quote:Op donderdag 17 november 2011 14:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Je bent wakker? Mooi. Dan ga ik even kijken of iemand me naar huis kan brengen...
Als je dat zou willen doen zou dat fijn zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Net wakker idd..
Ik zie je wel verschijnen.. kan je ook op komen pikken daluk
Did that, en als het er zo staat hoeft het niet hequote:Op donderdag 17 november 2011 14:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je dat zou willen doen zou dat fijn zijn eigenlijk.
Kun je meteen je mail even checken en zeggen of uitprinten nog nodig is?
OMG! Ik zie een witte/lichte muur!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:21 schreef Anne het volgende:
Wtf, dit is vaag joh. Focus 10 seconden op de rode neus hieronder en doe dan je ogen dicht en kijk daarna op een lichte/witte muur.
[ afbeelding ]
iddquote:Op donderdag 17 november 2011 13:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ligt eraan of er bij de volgende baan een computer betrokken is.
Als je die gore kut BPM niet mee neemt in de prijs, dan valt het nog best wel mee.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
http://www.volvocars.com/(...)september%202011.pdf
PrijslijstDamn.
Sidenote: Het is wel een ubergeile auto![]()
ja, heb morgen vrij genomen, had nog wat uren staanquote:Op donderdag 17 november 2011 17:42 schreef Sounddragon het volgende:
Was vandaag meteen ook je laatste werkdag?
Ok dan, en al zicht op iets anders? of las je even een vakantie in?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, heb morgen vrij genomen, had nog wat uren staan
Incassokosten? Hoezo dat? Rekening vergeten te betalen? En van welk incassobureau dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 17:55 schreef Paladijn het volgende:
Yay, eindelijk de rekening voor het behandelen + overlijden van mijn kat.
inclusief 16.25 administratie + incassokosten... die mogen ze ergens steken waar de zon niet schijnt.
Daar ga ik morgen even over bellen... dit is de eerste rekening die ik ontvangquote:Op donderdag 17 november 2011 19:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Incassokosten? Hoezo dat? Rekening vergeten te betalen?
Daar heb ik nooit problemen mee. Heb je het met elk nzb bestand?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:38 schreef Anne het volgende:
Gebruikt er hier iemand AVG en downloadt ie ook wel eens wat? Als ik via Chrome een .nzb bestand wil downloaden wordt ie onderbroken. Als ik AVG even uitpleur pakt ie hem wel.
Waar kan ik instellen in AVG dat ie dit gewoon braaf toestaat? Kannie vinden.
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:41 schreef L0we het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit problemen mee. Heb je het met elk nzb bestand?
en wordt t wat? Wilderskade heet het ... (en is bij mij om de hoek)quote:Op donderdag 17 november 2011 19:09 schreef densmee het volgende:
Wat eene kutstad is Rotterdam,
Heb je excursie bij 16hoven waar een nieuw park ontwikkeld wordt![]()
stel je voor om een klasgenoot naar het station te brengen.
Ik heb er 2 uur over gedaan om hem bij het station te krijgen en ik weer op de A16 te komen naar dordt
Ik heb wel uitgeschakeld dat hij in de browser alles url's scant, maar weet niet meer hoe die functie heetquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:42 schreef lipje het volgende:
[..]
en wordt t wat? Wilderskade heet het ... (en is bij mij om de hoek)
zeker weten wordt dat wat,quote:Op donderdag 17 november 2011 19:42 schreef lipje het volgende:
[..]
en wordt t wat? Wilderskade heet het ... (en is bij mij om de hoek)
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:43 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik heb wel uitgeschakeld dat hij in de browser alles url's scant, maar weet niet meer hoe die functie heet
Enig idee waar ik het zoeken moetquote:Op donderdag 17 november 2011 19:44 schreef Paladijn het volgende:
Ik gebruik AVG 2011, maar heb de active scanmeuk allemaal uitstaan... ik scan alleen mijn download folder en geheugenWaarschijnlijk heb je daar of bij identity theft een optie aanstaan die blokkeerd.
Krijg wel elke paar weken het verzoek te updaten naar de 2012 versie
net als het lage bergsche boschquote:Op donderdag 17 november 2011 19:49 schreef densmee het volgende:
[..]
zeker weten wordt dat wat,
nu nog even een plannetje schrijven hoe ze het moeten beheren
Wat en waarquote:
quote:'Universeel' betekent dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens
op te passen behalve na ingrijpende modificaties en gebruik van
schuttingtaal.
No worries. Mijn windhoos is wel in het Engels. Moet wel even wennen aan dat 7.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:58 schreef Anne het volgende:
[..]
No worries. Mijn windhoos is wel in het Engels. Moet wel even wennen aan dat 7.
Kan af en toe iets niet vinden.
Misschien is dat de reden dat ik het niet kon vindenquote:Op donderdag 17 november 2011 20:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]Het is meer dat het nederlands vaak tenenkrommend slecht is, net alsof het door google translate gehaald is.
Vast!quote:Op donderdag 17 november 2011 20:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden dat ik het niet kon vinden. Lag het toch niet aan mij. Ha.
in dat geval...quote:Op donderdag 17 november 2011 20:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Kan beter zeggen welke niet: Geen sci-fi en geen horror of thriller.
Die zijn toch van Spirited Away en Howls Moving Castle?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:48 schreef Paladijn het volgende:
Studio Ghibli maakt geniale animatiefilms
Maar je moet toegeven: Daar moet je van houdenquote:Op donderdag 17 november 2011 20:48 schreef Paladijn het volgende:
Studio Ghibli maakt geniale animatiefilms
Ehm. Ik ga hem _nu_ kijkenquote:Op donderdag 17 november 2011 21:00 schreef Paladijn het volgende:
maar, kunst, enzo!
Hoe bevalt horrible bosses? Ik vond'm erg grappig
Van Ghibli of van animatie?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar je moet toegeven: Daar moet je van houden.
ik heb weer een forum!quote:Op donderdag 17 november 2011 20:27 schreef Anne het volgende:
Je moet weer 'aan de slag', Lex -> Elfstedentocht
mooi warkquote:Op donderdag 17 november 2011 21:40 schreef 2cv het volgende:
En ik heb weer een moeder !![]()
![]()
![]()
![]()
Moeders is terug uit het ziekenhuis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je sais. Avec je rij dans un voiture francoise, dus c'est zal wel un peu meevallen?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:20 schreef Anne het volgende:
Veel succes maandag, Lex. Die Fransen zijn nogal eigenwijs en weigeren vaak Engels te spreken.
Die Fransozen van nu rijden liever in een niet-Franse auto. De laatste keer bij het Conservatoire kwam de Fransoos die ons de rondleiding gaf aanrijden in een vw golf die er nog slechter uit zag dan Oude Criezel.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je sais. Avec je rij dans un voiture francoise, dus c'est zal wel un peu meevallen?
*proest*quote:Op donderdag 17 november 2011 19:09 schreef densmee het volgende:
Wat eene kutstad is Rotterdam,
Heb je excursie bij 16hoven waar een nieuw park ontwikkeld wordt![]()
stel je voor om een klasgenoot naar het station te brengen.
Ik heb er 2 uur over gedaan om hem bij het station te krijgen en ik weer op de A16 te komen naar dordt
Toffe racebaanquote:
De echte slimmerik zet 'm op de Randstadrail naar CS.quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
*proest*
half uurtje, tops, en dan mag het nog druk zijn ookToeristen weten de (goede) weg niet heah
quote:
Feli'squote:Op donderdag 17 november 2011 21:40 schreef 2cv het volgende:
En ik heb weer een moeder !![]()
![]()
![]()
![]()
Moeders is terug uit het ziekenhuis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welnee man, je moet een beetje binnendoor rommelen, maar de boemel is ook nog een optie iddquote:Op vrijdag 18 november 2011 08:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
De echte slimmerik zet 'm op de Randstadrail naar CS.
Volgens mij is bij GoDaddy unlimited nog wel gewoon echt unlimited:quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:35 schreef Alexxxxx het volgende:
goffersiteground adverteert nog wel met 'unlimited storgae', maar unlimited is tegenwoordig 10 GB. Ik zit over de 15 GB aan fotos op alexmiedema.com... mag dus, als ik daar blij, 29 dollar per maand gaan betalen
![]()
Wat zit jij nou weer te kijken terwijl ik muffins voor jou aan het bakken benquote:
jij doet me steeds meer aan S. denken, weet je dat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te kijken terwijl ik muffins voor jou aan het bakken ben?
Want?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij doet me steeds meer aan S. denken, weet je dat?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:38 schreef Paladijn het volgende:
Kijken mag
Ik zou waarschijnlijk lachen
Kwam door dat filmpje van Paal, daar stond 'ie naast, ekt waarquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te kijken terwijl ik muffins voor jou aan het bakken ben?
Welke paal?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kwam door dat filmpje van Paal, daar stond 'ie naast, ekt waar
dat heeft ook_gek destijds idd een ban opgeleverd, erg naar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:41 schreef Anne het volgende:
Ik wilde trouwens iets heel flauws op je zeggen icm mijn knie, Lex. Maar dat is gemeen en ook_gekkerig
.
En zo laag verlaag ik mijzelf nou ook weer niet.
OMGquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:35 schreef Paladijn het volgende:
mocht je je vervelen
http://arnhem.dichtbij.nl(...)occupy_arnhem_dag_21
(via geenstijl)
Volgens mij val ik wel meequote:Op vrijdag 18 november 2011 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
maar die kon ook zo miepen als ik naar andere vrouwen keek
Zoals ik het begrijp blijft de ouder regeling compleet intact, dus ook voor dieselauto's. Mooi ook, voor mijn '86er diesel, die net 2 weken belastingvrij isquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:03 schreef Paladijn het volgende:
Ik ben benieuwd of de dieseltoeslag ook geldt voor auto's < 1987...
Weet je waar ik moe van word?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:06 schreef Dingest het volgende:
Ik wordt een beetje moe van al die circa 1980-Benzen op diesel met een nieuw kenteken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Weet je waar ik moe van word?Na vanmiddag weer eentje minder: ..-R.-.. is een halve meter korter na een aanvaring met een BMW-1 onder het aquaduct onder de Gouwe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
mijn ZX uit 1996 is roestvrij, zelfs bij de deukjes en krassen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:16 schreef Dingest het volgende:
Het meeste wat niet in musea staat is niet mooi. Wel bijzonder. Een niet-roestende en nog werkende Fransoos ouder dan 10 jaar is praktisch een wereldwonder
Ik was ook 'al' om 7 uur wakkerquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:22 schreef Duvel het volgende:
Ik haat mijn biologische klok die mij reeds om 6:30 deed ontwaken.
Zo te zien heeft de rest er geen last van hier.
en dan slaapt ze zo verder op de bankquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik was ook 'al' om 7 uur wakker. En om 3 uur. En om 5 uur.
Dat is meer SD zijn ding.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:38 schreef lipje het volgende:
[..]
en dan slaapt ze zo verder op de bank
hoe is de knie? kan je m alweer een beetje bewegen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:48 schreef lipje het volgende:
[..]
hoe is de knie? kan je m alweer een beetje bewegen?Mweh, het valt me een beetje tegen. Nog steeds behoorlijk stijf en zo'n druk die erop ligt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Honda
'Honda mogelijk motorenleverancier McLaren'
quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Mweh, het valt me een beetje tegen. Nog steeds behoorlijk stijf en zo'n druk die erop ligt.maar je mag/moet m wel bewegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patje had in de vakantie een hechting net onder de knie. gewoon twee weken niet mogen buigen, Op een gegeven moment kon ze niet slapen en dan wordt je dus wakker en zie en voel je r niet meer naast je liggen. Dan schrik je omdat het erg stil is in huis en dan blijkt ze naar de bank te zijn gekropen om daar verder te proberen te slapen
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Ik moet oefeningen doen yeahquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:56 schreef lipje het volgende:
[..]
maar je mag/moet m wel bewegen?
Patje had in de vakantie een hechting net onder de knie. gewoon twee weken niet mogen buigen, Op een gegeven moment kon ze niet slapen en dan wordt je dus wakker en zie en voel je r niet meer naast je liggen. Dan schrik je omdat het erg stil is in huis en dan blijkt ze naar de bank te zijn gekropen om daar verder te proberen te slapen
mijn betere helft Patriciaquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet oefeningen doen yeah. Buigen en strekken en aanspannen, bladiebla. Gaat redelijk op zich.
Wie is Patje![]()
?
Dit is de eerste keer dat je iets over haar zegt in de SC volgens mijquote:
onder de knie...quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat je iets over haar zegt in de SC volgens mij![]()
.
Waarom had ze een hechting in haar knie dan?
Sorry, onder de kniequote:Op zaterdag 19 november 2011 11:02 schreef lipje het volgende:
[..]
onder de knie...![]()
Ongelukkig gevallen op een bospad.
en het was altijd mijn vriendin... nu dacht ik het beestje eens bij de naam te noemen
en dan twee van de drie weken ziek zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Sorry, onder de knie.
En auwie. Fijn dat dat dan precies in je vakantie valt ook eh![]()
.
En precies die twee weken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:10 schreef lipje het volgende:
[..]
en dan twee van de drie weken ziek zijn
gelukkig waren we maar twee weken in het buitenland.
Hoe gaat het daar eigenlijk mee. Helemaal klaar? Of nooit klaarquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:19 schreef lipje het volgende:
nee alleen de tweede week, en de week dat we thuis nog wat zouden klussen.
Jeetje, Duits...!quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:53 schreef Anne het volgende:
Er voegt mij iemand toe op FaceBook die ik niet ken, dus ik vraag:
Hallo Lena, zufällig wohnst du in der Nähe aber kenn ich dich? :-)
Krijg ik een berichtje terug:
Hallo, mir ist diese Frage sehr wichtig, bitte bitte antwortet mir!!!!
Reitet ihr???
Wenn ja habt ihr mal ein Pferd geritten das Churchill hieß
Zit ik nu net bij d'r vriendjes te kijken.
Heeft ze een stuk of 5 personen toegevoegd met dezelfde voor- en achternaam als ik. Wtf. *ontvriend*
Edit: Oke, oke, wel nog braaf een berichtje terug gestuurd:
Nein, tut mir leid, dass wird jemand anderes gewesen :-)
Ich habe gesehen das du vielen anderen Anne's hinzugefügt hast. Vielleicht sind sie dazwischen ;-)
laatste klusje afmaken. Gaatjes stoppen, en gipswandje verfenquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe gaat het daar eigenlijk mee. Helemaal klaar? Of nooit klaar?
Ze gooien het tot nu toe op mist.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:42 schreef lipje het volgende:
oorzaak al bekent? bijna iedereen is naar links uitgeweken, en daar op elkaar geknalt/samengedrukt... op de rechtbaan staan de minder beschadigde auto's
Zo te zien hebben ze het bij de auto's die nog enigszins heel zijn op de ruiten gedaanquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:22 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom spuiten ze nummers op je motorkap? op een ruit krijg je het er weer vanaf, maar een motorkap is meteen verneukt
Ja heah..quote:
truckpulling?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:01 schreef Barcaconia het volgende:
Geen enkel probleem. Fijn ding, ik ben tevreden.
Vandaag een volledige uitlaat voor een vrachtwagen gemaakt van losse pijpen dmv autogeen lassen. Erg leuk.
Makkie; plek zat om bouwen onder een vrachtwaggie, en meestal redelijk dik materiaal om te lassenquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:01 schreef Barcaconia het volgende:
Geen enkel probleem. Fijn ding, ik ben tevreden.
Vandaag een volledige uitlaat voor een vrachtwagen gemaakt van losse pijpen dmv autogeen lassen. Erg leuk.
schrijf je zo veel over Dante?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Makkie; plek zat om bouwen onder een vrachtwaggie, en meestal redelijk dik materiaal om te lassen![]()
Ik heb ook een HP, en die voldoet ook prima. Wel jammer dat binnen een half jaar de lettertjes van sommige toetsen nogal begonnen te vervagen. Nu, na anderhaf jaar ofzo, zijn de E en T helemaal weggesleten, en de D, A en N al aardig op weg om te vervagen.. maar ik had al gehoord dat ze daar niet al te moeilijk over doen als je voor garantie komt, maar ik vind het een beetje kut om mijn klappie 3 weken kwijt te zijn om alleen om nieuwe toetsies erin te schroeven..
Hehe, scherpquote:
Jep, of daarboven, maar dan standaard met begeleiding.quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:14 schreef densmee het volgende:
maar hoe zit dat nou sounddraak, in nederland met doorlopende ontheffing max 100 ton?
duidelijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, of daarboven, maar dan standaard met begeleiding.
Vrouwenparkeerplaats.quote:
Je weet niet wat ze achter de stoelen er in hebben staan. Los daarvan: het kan best zijn dat ze dat ding niet verzaagd hebben en dat ze er alleen een kapje op geplakt hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
eindleijk een MX5 waar je in kunt slapen
Daar zit de benzinetank, dus Lexxx' idee gaat niet opquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze achter de stoelen er in hebben staan. Los daarvan: het kan best zijn dat ze dat ding niet verzaagd hebben en dat ze er alleen een kapje op geplakt hebben.
quote:
ze is groen hoorquote:
quote:
ben je kleurendoof?quote:
welkom terug in de wereldquote:
Good to be backquote:
Heb je iets te doen?quote:Op zondag 20 november 2011 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Good to be back![]()
Al is slapies doen ook niet vervelend
Ook goedemiddag, hoe laat ging je er in?quote:
jou vervenquote:
Jep, zondag vierenquote:
Pfuu.. ehhh.. half 5 of zoquote:Op zondag 20 november 2011 13:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ook goedemiddag, hoe laat ging je er in?
Wat voor kleur?quote:
?quote:Op zondag 20 november 2011 13:49 schreef Anne het volgende:
Dat wordt morgen moeilijk opstaan, ofnie?
weet je ook al hoe laat je erin gaat, en is zij het daar ook mee eens?quote:
Naais, onbetaalbaar; 1220 uur arbeidquote:Op zondag 20 november 2011 15:27 schreef Dingest het volgende:
Vrij staaltje van miniatuur-vakmanschap![]()
Wat valt er waar te zien?quote:
inlaaien van de vrachwagens voor dakarquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 15:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij gaat naar Le Havre om het inschepen van de voertuigen voor Le Dakar op de kiek te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |