Of in mijn geval: de woede van de campingeigenaar op je hals halen omdat je z'n "prachtige" camping om zeep helpt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
Greppels graven en de lager gelegen buren opzadelen met jouw water
Ah....werkt dat tegenwoordig?quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:04 schreef freud het volgende:
Op een iPad een OP typen vervult me wel van een nonstalgisch gevoel. Het tikken op dat glazen plaatje doet me een beetje denken aan het ritme van de regen op de tent toen ik vroeger ging kamperen. Vroeger, toen het meest kostbare in mijn tent, het doosje paracetamol was voor de volgende ochtend na het nuttigen van copieuze gerstenat.
Nu er duizenden euro's aan glaswerk meegaan, vertrouw ik niet meer op de 0,5mm nylon om mijn spullen veilig te houden. Gelukkig woon ik onder een plat dak, dus als het regent, reminisceer ik weer terug naar die tijden. Nu lekker droog, zonder greppels rond mijn tent of zoeken met de zaklamp naar lekken.
Toch mooi waar zo'n stuk techniek je in gedachten allemaal brengt in gedachten.
[/mijmeringen]
Heel goedquote:
Ik las Drankquote:
Is dat wat?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:29 schreef SP22 het volgende:
Hmmmz.. de Xenos heeft weer zo'n draagbaar product studiootje.. Toch maar eens aanschaffen denk ik.
Ik heb zoiets. Vind het 3x niksquote:Op donderdag 17 november 2011 10:29 schreef SP22 het volgende:
Hmmmz.. de Xenos heeft weer zo'n draagbaar product studiootje.. Toch maar eens aanschaffen denk ik.
Omdat??quote:Op donderdag 17 november 2011 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb zoiets. Vind het 3x niks
Linkje!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:41 schreef problematiQue het volgende:
Oooh leuk, ik heb weer een foto die het goed doet op 500pxIk vind het nog steeds een veel fijnere site dan flickr.
Te klein en te beperkt. En de lampjes zijn ook 3x niks qua kracht en stabiliteit. Worden ook heel heet.quote:
Die is ook wel übercool! Like erbij!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:48 schreef problematiQue het volgende:
http://500px.com/photo/3245393
Dan kan ik dus beter zelf wat knutselen met een laken en lampjes van de IKEA?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Te klein en te beperkt. En de lampjes zijn ook 3x niks qua kracht en stabiliteit. Worden ook heel heet.
1500,- t/m 2500,-?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:23 schreef Isdatzo het volgende:
Budget?
Ik twijfel nog of ik het autoloos ga doen of een grotere auto koop.
Ik wou zeggen ik waarschijnlijk, maar gezien het budget gaat dat hem niet wordenquote:Op donderdag 17 november 2011 13:23 schreef Doodkapje het volgende:
Iemand nog een auto over? Of kent iemand die zijn bolide wil verkopen? Ben op zoek naar een tweedehandse auto (kan ik eindelijk mijn foto-zooi ook fatsoenlijk verplaatsen) en dit wordt mijn eerste en weet echt niet waar ik het moet zoeken.
Formaat Opel Corsa zou wel genoeg moeten zijnquote:Op donderdag 17 november 2011 13:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wou zeggen ik waarschijnlijk, maar gezien het budget gaat dat hem niet worden
Idd...quote:Op donderdag 17 november 2011 13:29 schreef problematiQue het volgende:
Gaaf concept: http://500px.com/photo/3244773
U riep?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Formaat Opel Corsa zou wel genoeg moeten zijn
Nou ja... zo kan het ookquote:Op donderdag 17 november 2011 13:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
U riep?
[ afbeelding ]
Alleen dat moet nog wel meer dan 2500 opbrengen denk ik zo.
Veilig om te weten dat je je motor niet opblaastquote:Op donderdag 17 november 2011 13:48 schreef problematiQue het volgende:
Veiligheid: toerenteller. Whuuut?
If you can't do the time, don't do the crimequote:Op donderdag 17 november 2011 13:37 schreef Isdatzo het volgende:
Net 400 euro naar het CJIB overgemaakt..blijft toch pijn doen
.
Er moet er ook nog 1 voor 48 te snel binnenkomen, benieuwd wat dat gaat doen.
Pijn?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:37 schreef Isdatzo het volgende:
Net 400 euro naar het CJIB overgemaakt..blijft toch pijn doen
.
Er moet er ook nog 1 voor 48 te snel binnenkomen, benieuwd wat dat gaat doen.
Hij reed ook niet te hard, het was een materiaalfoutquote:
Nee ik doelde meer op "Er moet er ook nog 1 voor 48 te snel binnenkomen, benieuwd wat dat gaat doen..." Dat zal ook wel pijn doenquote:Op donderdag 17 november 2011 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij reed ook niet te hard, het was een materiaalfout
Denk het welquote:Op donderdag 17 november 2011 11:55 schreef SP22 het volgende:
[..]
Dan kan ik dus beter zelf wat knutselen met een laken en lampjes van de IKEA?
Ik kan het wel betalen hoor, alleen het blijft zuur geldquote:Op donderdag 17 november 2011 13:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
If you can't do the time, don't do the crime
Ongetwijfeld jaquote:Op donderdag 17 november 2011 13:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nee ik doelde meer op "Er moet er ook nog 1 voor 48 te snel binnenkomen, benieuwd wat dat gaat doen..." Dat zal ook wel pijn doen
Ze hebben het wel moeilijk met mijn WOB-verzoeken, dus met een beetje mazzel kom ik er nog onderuit ook (niet al te veel op hopen tho').quote:Op donderdag 17 november 2011 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij reed ook niet te hard, het was een materiaalfout
Ik woon aan het eind van de wereld rechtsaf, dus dat gaat hem helaas niet worden.. maar bedankt!quote:Op donderdag 17 november 2011 14:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk het welHeb je iig meer vrijheid. Woon je in de buurt van Delft? Volgens mij heb ik hem nog staan. Kun je die van mij proberen
Citroën AX is goedkoop, betrouwbaar (mits verstand van techniek en sloop in de buurt ook nog eenvoudig te fixen), heeft alleen last van roest. Anders een 206je ofzo.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Formaat Opel Corsa zou wel genoeg moeten zijn
Me luf minimalismequote:Op donderdag 17 november 2011 11:48 schreef problematiQue het volgende:
http://500px.com/photo/3245393
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT een franse auto kopen. NOOIT.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:59 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Citroën AX is goedkoop, betrouwbaar (mits verstand van techniek en sloop in de buurt ook nog eenvoudig te fixen), heeft alleen last van roest. Anders een 206je ofzo.
Waarom nietquote:Op donderdag 17 november 2011 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT een franse auto kopen. NOOIT.
Want? Na 4 renaults naar volle tevredenheid is de 5e inmiddels besteld...quote:Op donderdag 17 november 2011 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je bent zot.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Want? Na 4 renaults naar volle tevredenheid is de 5e inmiddels besteld...
Ik rij al 8 jaar in mijn peugeot 106 uit '95.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan verdien je de problemen die je gegarandeerd gaat krijgen.
Never nooit niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
Ooit zullen jullie ongelovigen het realiseren: die maffe Isdatzo had toch gelijk.
* Merlijn aait IDZ over bol.....quote:
Mjs, kleine nuance. Citroen is een drama. Heb bij een importeur gewerkt, en kreeg ook daar een hoop overzichten. De beste imo was altijd die van de anwb. Daarin kreeg je te zien welke auto met welke frequentie met welk type probleem geholpen was. De C5 stond met stip bovenaan, de schatting was dat elke c5 wel een keer groot onderhoud nodig had binnen een jaar aan de elektronica. Bijna alle citroens hadden er last van dat de elektronica een zooitje was.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat begreep ik welquote:Op donderdag 17 november 2011 13:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nee ik doelde meer op "Er moet er ook nog 1 voor 48 te snel binnenkomen, benieuwd wat dat gaat doen..." Dat zal ook wel pijn doen
Hebben een laguna en daarvoor een 407 geen enkel probleen gehad, onze huidige audi daarentegen had kapotte led verlichting voor en water in de verlichting achter, de ruitenwisser achter is er al 2 keer afgevallen. Bij de passat daarvoor is de kabelboom vervangen en de omega daarvoor viel de motor nog al eens uit tijdens het rijden, lekker als dan ook de stuurbekrachtiging en rembekrachtiging weg zijn...quote:Op donderdag 17 november 2011 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:59 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Citroën AX is goedkoop, betrouwbaar (mits verstand van techniek en sloop in de buurt ook nog eenvoudig te fixen), heeft alleen last van roest. Anders een 206je ofzo.
Mja,... mijn neef heeft ook al een tijd een Peugeot; geen problemen mee. En aangezien mijn ouders al heel lang Opel rijden en er geen problemen mee hebben gehad, lijkt mij dit wel een betrouwbaar merkquote:Op donderdag 17 november 2011 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Uit mijn ervaring als Car Hiker (lease- en huurautos terugrijden naar het leasebedrijf) kan ik zeggen dat de fijnste kleine auto waar ik ooit in heb gereden de Volkswagen Fox is. Heel basic allemaal, maar alles werkt en de gebruikte materialen zijn van hoge kwaliteit. Geen idee hoe duur die tweedehands zijn.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:23 schreef Doodkapje het volgende:
Iemand nog een auto over? Of kent iemand die zijn bolide wil verkopen? Ben op zoek naar een tweedehandse auto (kan ik eindelijk mijn foto-zooi ook fatsoenlijk verplaatsen) en dit wordt mijn eerste en weet echt niet waar ik het moet zoeken.
Dubstep WobWobWobWob...quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:02 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Uit mijn ervaring als Car Hiker (lease- en huurautos terugrijden naar het leasebedrijf) kan ik zeggen dat de fijnste kleine auto waar ik ooit in heb gereden de Volkswagen Fox is. Heel basic allemaal, maar alles werkt en de gebruikte materialen zijn van hoge kwaliteit. Geen idee hoe duur die tweedehands zijn.
[ afbeelding ]
Blijkt dat Mac een programma daarvoor heeft: fotoladerquote:
Bij mijn vorige werkgever hadden ze er eentje. Ik vond 'm afschuwelijk. Kan aan de uitvoering liggen. Maar wat een koekblik zegquote:Op zaterdag 19 november 2011 03:02 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Uit mijn ervaring als Car Hiker (lease- en huurautos terugrijden naar het leasebedrijf) kan ik zeggen dat de fijnste kleine auto waar ik ooit in heb gereden de Volkswagen Fox is. Heel basic allemaal, maar alles werkt en de gebruikte materialen zijn van hoge kwaliteit. Geen idee hoe duur die tweedehands zijn.
[ afbeelding ]
Que?quote:
Nog kleiner, volgens mij.quote:Zonder gein; is dit van het formaat Lupo? Ga zometeen naar de garage om wat te bekijken
Het kentekenquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:46 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Que?
[..]
Nog kleiner, volgens mij.
Wij hadden een klant die van de Fox de meest basis versie leasde (zelfs nog handmatig je ramen openen), en ik vond 'm zeer fijn rijden. Fijne versnellingsbak, voelt niet instabiel aan, etc.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:51 schreef Puala het volgende:
Bij mijn vorige werkgever hadden ze er eentje. Ik vond 'm afschuwelijk. Kan aan de uitvoering liggen. Maar wat een koekblik zeg
Deze zou je niet op je motor plakken, of wel?quote:
Staat nergens of het km/h is of m/hquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Deze zou je niet op je motor plakken, of wel?
Ja, echt wel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Deze zou je niet op je motor plakken, of wel?
Was ook positief verrast door de vw polo diesel in spanje dit voorjaar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:47 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Wij hadden een klant die van de Fox de meest basis versie leasde (zelfs nog handmatig je ramen openen), en ik vond 'm zeer fijn rijden. Fijne versnellingsbak, voelt niet instabiel aan, etc.
Gewoon wat straatfotografie?quote:Op zondag 20 november 2011 09:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Leuk! Ik ga eens rondje buiten doen
Ja, even terug naar waar ik begonnen ben. Beetje aanklooien. Wel over de dag verspreid even twee modellen / vrienden die even mee lopen waar ik wat shots van wil maken.quote:
Da's wel gaaf ja,... het weer is iig goed... misschien wel iets te hard licht midden op de dag.quote:Op zondag 20 november 2011 10:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, even terug naar waar ik begonnen ben. Beetje aanklooien. Wel over de dag verspreid even twee modellen / vrienden die even mee lopen waar ik wat shots van wil maken.
Harde schaduwen FTW!quote:Op zondag 20 november 2011 11:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Da's wel gaaf ja,... het weer is iig goed... misschien wel iets te hard licht midden op de dag.
Niet zo 1-2-3, maar ik hoop dat er mooie mist is in de ochtend. Jij weet daar zeker wel raad meequote:Op zondag 20 november 2011 13:13 schreef MrManuel het volgende:
Volgende week zondag ga ik ook eens een dag echt op pad met de camera.. Op zoek naar leuke plekjes!
Weet iemand nog leuke plekken in de buurt van Venlo? (Limburg)
Hoop het ook.. Was vrijdag in Baarlo en de mist hing echt er super bij op een veld..quote:Op zondag 20 november 2011 13:30 schreef freud het volgende:
[..]
Niet zo 1-2-3, maar ik hoop dat er mooie mist is in de ochtend. Jij weet daar zeker wel raad mee.
quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 10:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, even terug naar waar ik begonnen ben. Beetje aanklooien. Wel over de dag verspreid even twee modellen / vrienden die even mee lopen waar ik wat shots van wil maken.
Ja doe vanmiddag nog een pogingquote:
*Retweet*quote:Op zondag 20 november 2011 19:25 schreef Isdatzo het volgende:
[TK] Suzuki GSX-R 1000 K4 Circuitfiets (papieren aanwezig)
Spread the word.
Dat houd mij inderdaad ook tegen om dat soort grappen te doen. Ik heb er ook de apperatuur niet voor, maar het is imo zonde van je materiaal. Bier eroverheen, klappen er tegenaan enzovoorts.quote:Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef Isdatzo het volgende:
Partypics = bier over je spullen. Ik heb geleerd.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:13 schreef SP22 het volgende:
nee, hij vraagt zich ook af of dat wat gaat worden met jou en flitsen..
Hee...jij hierquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 21:12 schreef kanovinnie het volgende:
Ik snap je nog steeds nietGa je nou wel of niet flitsen?
Gevaarlijkquote:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Even quoten voor het nageslacht
Enige wat ik van de zomer had was water, maarja, wat wil je met een zwembad in de zaalquote:Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef Isdatzo het volgende:
Partypics = bier over je spullen. Ik heb geleerd.
Ik zit met mijn a700 op het volgende:quote:Op zondag 20 november 2011 20:47 schreef SP22 het volgende:
@ Pizzaboom Welke instellingen gebruik jij verder? Ik heb komend weekend een shoot van een feest in een kroeg van mensen die gaan emigreren. Heb je suggesties/tips?
Partypics kan je beter kortere sluitertijd doen en flitsen op 2nd curtain..quote:Op zondag 20 november 2011 22:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Enige wat ik van de zomer had was water, maarja, wat wil je met een zwembad in de zaalDaarom ook camera van de baas gebruikt.
[..]
Indirecte (eenmalige)flits (ik gebruik geen TTL) als "fillflash". Menu's zin allemaal Engels, vandaar. Flitser niet te sterk zetten!
Want?quote:Op zondag 20 november 2011 22:45 schreef Timmos het volgende:
[..]
Partypics kan je beter kortere sluitertijd doen en flitsen op 2nd curtain..
Euh, lange sluitertijd, onderwerp bevriezen met flits. Korte sluitertijd = zwarte achtergromdquote:Op zondag 20 november 2011 22:45 schreef Timmos het volgende:
[..]
Partypics kan je beter kortere sluitertijd doen en flitsen op 2nd curtain..
Dat is dus wat ik doe. Door die lange sluitertijd krijg je warme fotos waarbij de sfeer van de zaal ook uitgestraald wordt. Spots en dergelijke zijn dan mooi te vangen, kleurnuances door sfeerverlichting aan de muur ook. Ga je de flitser sterker zetten om het licht te krijgen, gaat dat allemaal weg. Krijg je, indien bij een muur, kille muren en verder donkere zalen op de foto.quote:Op zondag 20 november 2011 23:50 schreef freud het volgende:
Euh, lange sluitertijd, onderwerp bevriezen met flits. Korte sluitertijd = zwarte achtergromd.
Nee dat is waar! Maarja het valt natuurlijk wel op als je op vier meter van hen af gaat staan om een foto te maken. Maargoed.quote:Op zondag 20 november 2011 23:52 schreef problematiQue het volgende:
Nee, ik zou het niet doen. Mochten ze er geen zin in hebben dan zie je dat snel genoeg, en dan zou ik geen foto maken. Als je vraagt om een foto dan gaan mensen meteen heel zelfbewust poseren, en dat levert doorgaans niet echt sprankelende plaatjes op.
Met een 50 mm kom je al een heel eind binnen de comfortzone voordat het opvalt.quote:Op zondag 20 november 2011 23:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nee dat is waar! Maarja het valt natuurlijk wel op als je op vier meter van hen af gaat staan om een foto te maken. Maargoed.
Kort, laag getal, dat bedoel ik ook.. Gezien mijn eerdere post met 1/15.. Onderwerp is dan beter te bevriezen met 2nd curtain flitsquote:Op zondag 20 november 2011 23:50 schreef freud het volgende:
[..]
Euh, lange sluitertijd, onderwerp bevriezen met flits. Korte sluitertijd = zwarte achtergromd.
Draaiende lampen zijn veel vervelender dan strobe's is mijn ervaring.quote:Op maandag 21 november 2011 00:00 schreef Treces het volgende:
Verder oppassen met stroboscooplampen, die werken als flitser. Gevolg: heel je foto wit.
Je zult zien dat dat niet eens uitmaakt. Dit is een extreem voorbeeld, maar kijk en verbaas jezelf:quote:Op zondag 20 november 2011 23:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nee dat is waar! Maarja het valt natuurlijk wel op als je op vier meter van hen af gaat staan om een foto te maken. Maargoed.
Dat is geheel aan jouquote:Nog tips voor bepaalde zaken/dingen die ik vast moet leggen??
Oepsquote:Op maandag 21 november 2011 07:31 schreef SP22 het volgende:
Fijn.. wakker worden en je huis staat half onder water... CV stuk ofzo denk ik..
Shit dat is echt klote! Fijn dat ze ook niet precies kunnen zeggen wanneer ze komen. Zou toch wel fijn zijn. Zoiets moet prioriteit hebbenquote:Op maandag 21 november 2011 07:31 schreef SP22 het volgende:
Fijn.. wakker worden en je huis staat half onder water... CV stuk ofzo denk ik..
Echt, die gene... ik kan er ook maar niet/moeilijk overheen komen.quote:Op zondag 20 november 2011 23:52 schreef problematiQue het volgende:
Nee, ik zou het niet doen. Mochten ze er geen zin in hebben dan zie je dat snel genoeg, en dan zou ik geen foto maken. Als je vraagt om een foto dan gaan mensen meteen heel zelfbewust poseren, en dat levert doorgaans niet echt sprankelende plaatjes op.
Maar het is wel vervelendquote:
Een oefening die kan helpen, en ook leuk is, is hipshots maken. Dan durf je meer en zet je jezelf er een beetje overheen. En het levert af en toe nog leuke resultaten op ook.quote:Op maandag 21 november 2011 11:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Echt, die gene... ik kan er ook maar niet/moeilijk overheen komen.
Damn!!! Sterkte!quote:Op maandag 21 november 2011 07:31 schreef SP22 het volgende:
Groot vat? Damn man, sterkte!quote:Op maandag 21 november 2011 14:04 schreef freud het volgende:
[..]
Damn!!! Sterkte!
Kreeg hier net telefoontje dat mijn opa op de OK ligt, buikaneurysma gesprongen waarschijnlijk... GSM verlaat mijn persoontje niet...
Ai. Sterkte!quote:Op maandag 21 november 2011 14:04 schreef freud het volgende:
[..]
Damn!!! Sterkte!
Kreeg hier net telefoontje dat mijn opa op de OK ligt, buikaneurysma gesprongen waarschijnlijk... GSM verlaat mijn persoontje niet...
Jij nog veel meer sterkte!quote:Op maandag 21 november 2011 14:04 schreef freud het volgende:
[..]
Damn!!! Sterkte!
Is nogal een raar systeem hier in huis... (studentenpand) Het druppelt nu nog voornamelijk. Monteur kan elk moment komen.quote:
Sterkte! Hoop dat alles goed gaat op de OK.quote:Op maandag 21 november 2011 14:04 schreef freud het volgende:
[..]
Damn!!! Sterkte!
Ja, en dan met een dikke L lens erop. OK, lens is het belangrijkste, maar je kan doorslaan...quote:Op maandag 21 november 2011 19:13 schreef kanovinnie het volgende:
580 EXII ziet er grappig uit op een 400D
Daarom heb ik er een grip onder hangenquote:Op zondag 20 november 2011 22:48 schreef problematiQue het volgende:
Ik heb vandaag trouwens even met een Nikon D7000 mogen spelen - een mooi ding maar de grip is veels te ondiep voor mijn Nederlandse handen. En die ISO knop zit echt op een belachelijke plek.
K-5
Je moeder dan.quote:Op maandag 21 november 2011 19:23 schreef problematiQue het volgende:
Alles van Canon ziet er grappig uit.
Wordt de grip dieper als je er een grip opzetquote:Op maandag 21 november 2011 19:47 schreef Andyy het volgende:
[..]
Daarom heb ik er een grip onder hangen
70-200 f/4 is het meest proachtige ding wat ik hebquote:Op maandag 21 november 2011 19:45 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, en dan met een dikke L lens erop. OK, lens is het belangrijkste, maar je kan doorslaan...
Langerquote:Op maandag 21 november 2011 20:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wordt de grip dieper als je er een grip opzet
Je PI klopt van geen kant bij deze post....quote:
Euh, ik doe 't gewoon makkelijk. Ik trek dat ding eraf, gooi het in de auto en zeg tegen die knakkers: DIT wil ik.quote:Op maandag 21 november 2011 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
ff opmeten met je schuifmaat hoe dik het is, met je rolmaat hoe groot die flenzen zijn en kijken of er in de buurt een bedrijf zit wat het voor je kan maken.
Sendzimir verzinkt staal moet je naar vragen. Tekeningetje maken van hoe hoog de flenzen van de U moeten zijn, hoe groot het lichaam en erbij zeggen dat de buigradius niet uitmaakt, zolang het maar <5mm is.
That's what she said.quote:Op maandag 21 november 2011 22:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Euh, ik doe 't gewoon makkelijk. Ik trek dat ding eraf, gooi het in de auto en zeg tegen die knakkers: DIT wil ik.
Ik heb het ooit eens mogen proberen van een vriend van mij. Ding is vrij groot, alleen voor mij was het niks. Vanwege de grootte, en voor de lampjes heb je ieder een stopcontact nodig. (Bij mij zaten er 2 lampjes bij).quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:44 schreef Firenzo het volgende:
iemand ervaring met dit soort 'foldable studios' (ebay link). Ik heb op mijn studentenkamer niet veel ruimte en dit zou wel eens kunnen werken. Echter meestal zijn dit soort dingen in de realiteit vrij onhandig, dus dit keer van tevoren eerst maar even inlichtingen vragen.
Het lijkt mij handig omdat het mij in stelt staat om (prototypes van) producten te fotograferen (met ingebouwde 'softbox effect' (als het werkt) en een prettige backdrop)
iemand ervaring ermee (of iets soortgelijks)?
Ik heb er ervaring mee om sieraden mee op de foto te zetten. Het is nog altijd lastig om alles goed te belichten, maar even sparren en spelen en je komt een heel eindquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:44 schreef Firenzo het volgende:
iemand ervaring met dit soort 'foldable studios' (ebay link). Ik heb op mijn studentenkamer niet veel ruimte en dit zou wel eens kunnen werken. Echter meestal zijn dit soort dingen in de realiteit vrij onhandig, dus dit keer van tevoren eerst maar even inlichtingen vragen.
Het lijkt mij handig omdat het mij in stelt staat om (prototypes van) producten te fotograferen (met ingebouwde 'softbox effect' (als het werkt) en een prettige backdrop)
iemand ervaring ermee (of iets soortgelijks)?
Lijkt me lastig ja. Solliciteer je wel op een bepaalde functie?quote:Op woensdag 23 november 2011 10:56 schreef taxibabe het volgende:
Poeh, ik vind het al moeilijk om gericht een sollicitatiebrief te schrijven. Maar ik ben nu bezig met een open sollicitatiebrief, dat is nog veel moeilijker zeg..
En zo weinig posts?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:37 schreef freud het volgende:
Taart en zo, ik zit officieel 10 jaar op Fok
Zullen over het algemeen nuttige posts geweest zijn danquote:Op woensdag 23 november 2011 18:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt me lastig ja. Solliciteer je wel op een bepaalde functie?
[..]
En zo weinig posts?
Om aambeien van te krijgenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:37 schreef freud het volgende:
woehoe!quote:Op woensdag 23 november 2011 18:37 schreef freud het volgende:
Was denk ik omdat dat bij Tweakers ook niet kon.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
woehoe!
Ik officieel 6 jaar, 1 maand en 4 dagen.
Lees jaartje of 8 mee, je kon je toendertijd niet met een hotmail account registereren
Ah op die fiets, maar goed heb laatst eens gekeken wanneer ik mijn hotmail account toen geregistreerd had.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:22 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Was denk ik omdat dat bij Tweakers ook niet kon.
Was dat een hint?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef Puala het volgende:
Nee 5 jaar niet, dr zijn heel wat oude rotten hier
Wat is het probleem? Ik geef namelijk ook trainingquote:Op woensdag 23 november 2011 21:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
Zucht...
Waarom ben ik ook sporttraining gaan geven aan kinderen...
Nah, luie donder, en ik doe niet aan terugflamen. Dat laatste alleen al is volgens mij 50% van de posts op fokquote:Op woensdag 23 november 2011 18:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zullen over het algemeen nuttige posts geweest zijn dan
Dat ik ze ook coach...quote:Op woensdag 23 november 2011 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Ik geef namelijk ook training
Ik denk dat ze niet weet wat haar kind allemaal uitspookt.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:55 schreef problematiQue het volgende:
Het klinkt echt verschrikkelijk. Vooral hoe ouders er dan mee omgaan.
Dat soort normen en waarden is tegenwoordig ver te zoeken....quote:Op woensdag 23 november 2011 22:55 schreef problematiQue het volgende:
Het klinkt echt verschrikkelijk. Vooral hoe ouders er dan mee omgaan.
Ach, willen ze vaak ook niet weten. Waarom in het weekend iets met de kids doen als je ze een xbox kan gevenquote:Op woensdag 23 november 2011 22:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet weet wat haar kind allemaal uitspookt.
1999quote:Op woensdag 23 november 2011 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah op die fiets, maar goed heb laatst eens gekeken wanneer ik mijn hotmail account toen geregistreerd had.
2000
Mja,... als je je dinnetje telkens van het station moet afhalenquote:Op woensdag 23 november 2011 23:41 schreef Omniej het volgende:
Poe, nachtbraken, dat is een tijdje geleden hier...
Sjah. We zijn nu inmiddels op niveau naar huis sturen met training. Denk dat ze dan ook maar meteen een halve wedstrijd de bank mogen warmhouden, als ze weggestuurd worden.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja ouders, heb er ook mee te maken..
Af en toe zulke misplaatste aantuigingen, trekt bloed onder je nagels vandaan.
Ik heb altijd dezelfde PIquote:Op maandag 21 november 2011 20:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je PI klopt van geen kant bij deze post....
quote:Op donderdag 24 november 2011 00:03 schreef Doodkapje het volgende:
Mja,... als je je dinnetje telkens van het station moet afhalen
* Isdatzo reporting in for duty.quote:Op woensdag 23 november 2011 23:41 schreef Omniej het volgende:
Poe, nachtbraken, dat is een tijdje geleden hier...
Dan heb ik zo te horen allemaal leuke kinderen. Tenminste, ze willen wel eens irritant zijn (waarschijnlijk zijn ze net wat jonger, ik train 8-15 jaar). Maar als de 2de groep (12 tot 15) irritant zijn of door ons heen praten als we wat uitleggen>10 keer opdrukken. En als ze zeuren>20. In het begin moesten ze er aan wennen en waren we de halve training bezig met opdrukken. Zeker omdat de rest er door heen ging lachen en opmerkingen maken.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:51 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat ik ze ook coach...
Een stel asociale brutale snotapen die het zelfs zo bont maken dat ouders bij jou komen klagen over taalgebruik, terwijl het hun eigen kind is die het zegt.
Vorige week zaterdag in de kleedkamer, bij voorbespreken staan ze elkaar uit te maken voor hoer, je moeder is hoer etc. Vervolgens krijg ik dit naar mijn hoofd, waarop ik reageer met iets als: "Ik weet niet wat jouw moeder is, maar mijne is iig geen hoer en ik ook niet."
Nouja, bla bla iets verder, zelfde jongen tegen een ander: "Ik ga je in je gezicht rochelen." naar een jongen die zich minder prettig voelt in het team. Hierop reageer ik direct met: "Er wordt hier niemand in zijn gezicht gerocheld."
Komt na de wedstrijd (een tijd erna) een ouder (toevallig van de aangehaalde jongen) naar mij toe: "Ik hoor allemaal rare dingen over je, je zou kinderen hun ouders hoeren noemen en kinderen in hun gezicht gaan rochelen. Ik vind dat nogal vreemd en als je zo bezig gaat hoef je niet meer te coachen..." Dacht meteen bij mezelf: Juist, er worden dus meteen tussen neus en lippen door een beschuldiging gemaakt, maargoed, ik antwoorde: "Dat tweede waren de jongens toch echt onderling en dat eerste, daar heb ik iets in de trend van: ik weet niet wat jouw moeder is, maar mijne is iig geen hoer en ik ook niet." "Dus je ontkent het tweede en bevestigd het eerste?" "Nee, zo en zo" "Zo krijg je geen respect van die jongens ook he." (Alsof ik dat al kreeg). "Nouja, ik vind het allemaal maar raar en ga het tot op de bodem uitzoeken" Waarop ik geantwoord heb dat ik daar de volle 100% aan zou willen meewerken. Niets meer van gehoord.
Afgelopen zaterdag komt de manager naar mij toe met dat hij door een ouder is gebeld met bovenstaande, maar dat hij er niet over gaat oordelen omdat hij er niet bij was en wel weet dat ze die zaterdag ontzettend vervelend waren en het uberhaupt een zware groep is. Ik had hem namelijk die zaterdag gevraagd ze in de kleedkamer te verzamelen omdat ik de zaterdag ervoor, waarop ik overigens afwezig was, jarig was en nog wou uitdelen aan ze. Nouja, ik had toch al het voornemen hem erbij te vragen in de kleedkamer, al zou het alleen maar zijn zodat er nog een volwasse bij zou zijn, zodat hij ook eens kan horen hoe ze onderling zijn. En gelukkig stemt hij er direct mee in.
Komt er vandaag een meisje uit een ander team, dat ik na die jongens (die op woensdag overigens 2! trainers gelijktijdig hebben): "Ik hoor dat je geen training meer mag geven omdat je kinderen hun ouders hoer noemt en geen coach meer mag zijn en nooit meer op de club mag komen." "Okee, ook hallo, wie zegt dat dan?" "Ja, die en die (wijzend naar een jongen, een maal raden wie)" Mijn antwoord: "Nou, ik weet van niets en ik sta hier erbij en daar staat de hoofdtrainer en die heeft niets gezegd."
Vervolgens aan de coach van dat team (een ouder) het bovenstaande verhaaltje verteld en daarvan kreeg ik gelukkig een hart onder de riem gestoken.
Je hebt ook geen idee hoe lang ik daar al zatquote:Op donderdag 24 november 2011 00:56 schreef Omniej het volgende:
[..]Busted!
Ik keek echt even raar op toen ik ineens "Hee Bart!" achter me hoorde.Had je helemaal niet gezien bij het binnenkomen.
Mogguhquote:
Ja ik hik er al een jaartje tegen aan maar goed eerst mijn roeicarričre en vervolgens gaan fotograferen. Zo kom ik er welquote:Op donderdag 24 november 2011 14:47 schreef SP22 het volgende:
Been there, done that... Heb gelukkig ook het papiertje to prove it..
Ja, zitten toffe tussen. Lekker op iPad door zitten klikken van de week.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:50 schreef SP22 het volgende:
Toch altijd weer indrukwekkend
http://blogs.reuters.com/(...)f-the-year-2011/#a=1
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
Weet hoe die werkt. Dat weet ik namelijk niet
Voldoende accupacks / batterijenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:52 schreef SP22 het volgende:
Daar ga ik zaterdag achter komen vrees ik... Morgenavond maar ff oefenen! Nog tips?
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op donderdag 24 november 2011 10:12 schreef SP22 het volgende:
Enne.. Hoe zet ik die sneeuw hierboven uit! Wordt er knettergek van!
Nee, dat heb ik inderdaad niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je hebt ook geen idee hoe lang ik daar al zat
quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:41 schreef Isdatzo het volgende:
hoe moeilijk is 't nou om hem gewoon op de weg te houden?
Die zag ik aankomen.quote:
Was een materiaalfout...quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:41 schreef Isdatzo het volgende:
Sfeerplaatje van vanochtend:
[ afbeelding ]
Leuk is dat, de binnenring bij Den Bosch afgesloten. Kakvrachtwagens. Van Boxtel naar Kp Hintham duurde een uur en een kwartier.
Elke dag is het feest met die kutdingen.. hoe moeilijk is 't nou om hem gewoon op de weg te houden?
Ik heb ook geen idee. Dan ben je écht stekeblindquote:De vrachtwagencombinatie is van transportbedrijf Arjan Eriks uit het Noordhollandse Tuitjenhorn. Cabine en oplegger, geladen met onder meer buxusplantjes, raakten zwaar beschadigd. De chauffeur kwam met de schrik vrij. Hij botste afgelopen nacht tegen enkele wagens met borden, waarmee Rijkswaterstaat wegversmallingen aangeeft. De chauffeur zei dat hij geen idee had hoe hij die pijlkarren over het hoofd had gezien. Hulpdiensten waren snel ter plaatse.
Zat je te stangen, scheet, motorrijders maken toch nooit fouten of schatten niet verkeerd in, het is altijd een materiaalfout of iemand anders...quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:20 schreef Isdatzo het volgende:
Oh?
[..]
Ik heb ook geen idee. Dan ben je écht stekeblind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |