Of in mijn geval: de woede van de campingeigenaar op je hals halen omdat je z'n "prachtige" camping om zeep helpt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
Greppels graven en de lager gelegen buren opzadelen met jouw water
Ah....werkt dat tegenwoordig?quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:04 schreef freud het volgende:
Op een iPad een OP typen vervult me wel van een nonstalgisch gevoel. Het tikken op dat glazen plaatje doet me een beetje denken aan het ritme van de regen op de tent toen ik vroeger ging kamperen. Vroeger, toen het meest kostbare in mijn tent, het doosje paracetamol was voor de volgende ochtend na het nuttigen van copieuze gerstenat.
Nu er duizenden euro's aan glaswerk meegaan, vertrouw ik niet meer op de 0,5mm nylon om mijn spullen veilig te houden. Gelukkig woon ik onder een plat dak, dus als het regent, reminisceer ik weer terug naar die tijden. Nu lekker droog, zonder greppels rond mijn tent of zoeken met de zaklamp naar lekken.
Toch mooi waar zo'n stuk techniek je in gedachten allemaal brengt in gedachten.
[/mijmeringen]
Heel goedquote:
Ik las Drankquote:
Is dat wat?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:29 schreef SP22 het volgende:
Hmmmz.. de Xenos heeft weer zo'n draagbaar product studiootje.. Toch maar eens aanschaffen denk ik.
Ik heb zoiets. Vind het 3x niksquote:Op donderdag 17 november 2011 10:29 schreef SP22 het volgende:
Hmmmz.. de Xenos heeft weer zo'n draagbaar product studiootje.. Toch maar eens aanschaffen denk ik.
Omdat??quote:Op donderdag 17 november 2011 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb zoiets. Vind het 3x niks
Linkje!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:41 schreef problematiQue het volgende:
Oooh leuk, ik heb weer een foto die het goed doet op 500pxIk vind het nog steeds een veel fijnere site dan flickr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |