Of in mijn geval: de woede van de campingeigenaar op je hals halen omdat je z'n "prachtige" camping om zeep helpt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:09 schreef Pizza_Boom het volgende:
Greppels graven en de lager gelegen buren opzadelen met jouw water
Ah....werkt dat tegenwoordig?quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:04 schreef freud het volgende:
Op een iPad een OP typen vervult me wel van een nonstalgisch gevoel. Het tikken op dat glazen plaatje doet me een beetje denken aan het ritme van de regen op de tent toen ik vroeger ging kamperen. Vroeger, toen het meest kostbare in mijn tent, het doosje paracetamol was voor de volgende ochtend na het nuttigen van copieuze gerstenat.
Nu er duizenden euro's aan glaswerk meegaan, vertrouw ik niet meer op de 0,5mm nylon om mijn spullen veilig te houden. Gelukkig woon ik onder een plat dak, dus als het regent, reminisceer ik weer terug naar die tijden. Nu lekker droog, zonder greppels rond mijn tent of zoeken met de zaklamp naar lekken.
Toch mooi waar zo'n stuk techniek je in gedachten allemaal brengt in gedachten.
[/mijmeringen]
Heel goedquote:
Ik las Drankquote:
Is dat wat?quote:Op donderdag 17 november 2011 10:29 schreef SP22 het volgende:
Hmmmz.. de Xenos heeft weer zo'n draagbaar product studiootje.. Toch maar eens aanschaffen denk ik.
Ik heb zoiets. Vind het 3x niksquote:Op donderdag 17 november 2011 10:29 schreef SP22 het volgende:
Hmmmz.. de Xenos heeft weer zo'n draagbaar product studiootje.. Toch maar eens aanschaffen denk ik.
Omdat??quote:Op donderdag 17 november 2011 10:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb zoiets. Vind het 3x niks
Linkje!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:41 schreef problematiQue het volgende:
Oooh leuk, ik heb weer een foto die het goed doet op 500pxIk vind het nog steeds een veel fijnere site dan flickr.
Te klein en te beperkt. En de lampjes zijn ook 3x niks qua kracht en stabiliteit. Worden ook heel heet.quote:
Die is ook wel übercool! Like erbij!quote:Op donderdag 17 november 2011 11:48 schreef problematiQue het volgende:
http://500px.com/photo/3245393
Dan kan ik dus beter zelf wat knutselen met een laken en lampjes van de IKEA?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Te klein en te beperkt. En de lampjes zijn ook 3x niks qua kracht en stabiliteit. Worden ook heel heet.
1500,- t/m 2500,-?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:23 schreef Isdatzo het volgende:
Budget?
Ik twijfel nog of ik het autoloos ga doen of een grotere auto koop.
Ik wou zeggen ik waarschijnlijk, maar gezien het budget gaat dat hem niet wordenquote:Op donderdag 17 november 2011 13:23 schreef Doodkapje het volgende:
Iemand nog een auto over? Of kent iemand die zijn bolide wil verkopen? Ben op zoek naar een tweedehandse auto (kan ik eindelijk mijn foto-zooi ook fatsoenlijk verplaatsen) en dit wordt mijn eerste en weet echt niet waar ik het moet zoeken.
Formaat Opel Corsa zou wel genoeg moeten zijnquote:Op donderdag 17 november 2011 13:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wou zeggen ik waarschijnlijk, maar gezien het budget gaat dat hem niet worden
Idd...quote:Op donderdag 17 november 2011 13:29 schreef problematiQue het volgende:
Gaaf concept: http://500px.com/photo/3244773
U riep?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Formaat Opel Corsa zou wel genoeg moeten zijn
Nou ja... zo kan het ookquote:Op donderdag 17 november 2011 13:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
U riep?
[ afbeelding ]
Alleen dat moet nog wel meer dan 2500 opbrengen denk ik zo.
Veilig om te weten dat je je motor niet opblaastquote:Op donderdag 17 november 2011 13:48 schreef problematiQue het volgende:
Veiligheid: toerenteller. Whuuut?
If you can't do the time, don't do the crimequote:Op donderdag 17 november 2011 13:37 schreef Isdatzo het volgende:
Net 400 euro naar het CJIB overgemaakt..blijft toch pijn doen
.
Er moet er ook nog 1 voor 48 te snel binnenkomen, benieuwd wat dat gaat doen.
Pijn?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:37 schreef Isdatzo het volgende:
Net 400 euro naar het CJIB overgemaakt..blijft toch pijn doen
.
Er moet er ook nog 1 voor 48 te snel binnenkomen, benieuwd wat dat gaat doen.
Hij reed ook niet te hard, het was een materiaalfoutquote:
Nee ik doelde meer op "Er moet er ook nog 1 voor 48 te snel binnenkomen, benieuwd wat dat gaat doen..." Dat zal ook wel pijn doenquote:Op donderdag 17 november 2011 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij reed ook niet te hard, het was een materiaalfout
Denk het welquote:Op donderdag 17 november 2011 11:55 schreef SP22 het volgende:
[..]
Dan kan ik dus beter zelf wat knutselen met een laken en lampjes van de IKEA?
Ik kan het wel betalen hoor, alleen het blijft zuur geldquote:Op donderdag 17 november 2011 13:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
If you can't do the time, don't do the crime
Ongetwijfeld jaquote:Op donderdag 17 november 2011 13:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nee ik doelde meer op "Er moet er ook nog 1 voor 48 te snel binnenkomen, benieuwd wat dat gaat doen..." Dat zal ook wel pijn doen
Ze hebben het wel moeilijk met mijn WOB-verzoeken, dus met een beetje mazzel kom ik er nog onderuit ook (niet al te veel op hopen tho').quote:Op donderdag 17 november 2011 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij reed ook niet te hard, het was een materiaalfout
Ik woon aan het eind van de wereld rechtsaf, dus dat gaat hem helaas niet worden.. maar bedankt!quote:Op donderdag 17 november 2011 14:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk het welHeb je iig meer vrijheid. Woon je in de buurt van Delft? Volgens mij heb ik hem nog staan. Kun je die van mij proberen
Citroën AX is goedkoop, betrouwbaar (mits verstand van techniek en sloop in de buurt ook nog eenvoudig te fixen), heeft alleen last van roest. Anders een 206je ofzo.quote:Op donderdag 17 november 2011 13:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Formaat Opel Corsa zou wel genoeg moeten zijn
Me luf minimalismequote:Op donderdag 17 november 2011 11:48 schreef problematiQue het volgende:
http://500px.com/photo/3245393
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |