+ Duitslandquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nani
Portugal
Bosnie
Nederland
Spanje
Omdat je geld ermee kan verdienenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:31 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kun je als Nederland een ander land steunen? Echt te zielig man
Omdat ik een Spanjaard ben?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:31 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kun je als Nederland een ander land steunen? Echt te zielig man
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar 3 minuutjes wijnaldum![]()
![]()
![]()
BERT FAALHAAS
Kan ze morgen Mark uitlachen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:32 schreef Onnoman het volgende:
zit dat zwijn merkel-zwijn ook in de tribunes?
echt waarquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach ja, de Duitsers hebben lol zo te horen
Gelukkig wel. Voor Gini.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:32 schreef Mikkie het volgende:
Wat een grenzeloze baggerpot zeg. Goed dat ze verliezen, hebben ze genoeg punten om aan te werken en weten we meteen waar het NL elftal staat op dit moment. Helemaal nergens...
Tja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach ja, de Duitsers hebben lol zo te horen
Geen idee maar dat zou niet onterecht zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:33 schreef BB-King het volgende:
Betekent dit ook dat Duitsland nu Nederland passeert op de FIFA ranklijst?
heitinga en van der wiel ook nietquote:
strootman welquote:
Mwah, ze speelden thuis en Nederland speelt lang niet in z'n sterkste formatie toch?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee maar dat zou niet onterecht zijn
Standaardquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strootman was beste man van NL.
Tegen een zwarte aantrappen is minder discriminerend idd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:35 schreef Onnoman het volgende:
ik vind dat de voetbal zwart moet zijn.. ik vind het zo discriminerend
doe eens een eigen doelpuntquote:
Vond het best een goede wedstrijd van Duitsland.quote:
Dat is ook zwaar overdreven. Duitsland en Spanje zijn gewoon veruit de sterkste landen in Europa. Dat was tijdens de WK ook zo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:32 schreef Mikkie het volgende:
Wat een grenzeloze baggerpot zeg. Goed dat ze verliezen, hebben ze genoeg punten om aan te werken en weten we meteen waar het NL elftal staat op dit moment. Helemaal nergens...
"Veruit"quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:36 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat is ook zwaar overdreven. Duitsland en Spanje zijn gewoon veruit de sterkste landen in Europa. Dat was tijdens de WK ook zo.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strootman was beste man van NL.
En dan is Nederland op z'n best... een win-win situatie dus!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
"Veruit"
Nu onderschat iedereen Nederland
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strootman wordt de grote man bij Barça
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:37 schreef Onnoman het volgende:
ga maar lekker douchen jongens... beete met je piemel zwaaien.. heb je verdiend
Hij woont in de Worp... dan weet je het even.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:38 schreef Smoofie het volgende:
Baksteen door de ruit vna Bert. Ik doe het wel, heb nog wat bakstenen over van mijn tour langs Ten Have.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:37 schreef Evertjan het volgende:
jammer Nederland verliest door persoonlijke fouten niet door het betere spel van Duitsland
Jaja, maar in Nederland geboren zeker maar o zo trots op je Duitse afkomstquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:37 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik ben Duitser dus lul niet zo dom
Ik zie het positief in..quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Ach ja, nu gaat iedereen Nederland onderschatten, dat is niet negatief.
De waarheid is pijnlijk soms.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou. Je zit steeds te provoceren etc.
Daar heeft je dokter vast wel een zalfje voor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:39 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik zie het positief in..
Jammer alleen van de uitslag
Waarom ben je dan voor PSVquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:37 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik ben Duitser dus lul niet zo dom
Ben je nou echt serieusquote:
Ohw! Dan mogen we best 3-0 verliezen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:39 schreef chufi het volgende:
ach Spanje staat ook al met 1-0 achter tegen Costa Rica
Nee, ik onderschat ze niet. Qua resultaten heeft Oranje het heel goed gedaan, maar qua spel en selectie zijn de Duitsers en Spanjaarden al een tijdje de beste landen. Oranje heeft op het WK echt een hoop grafpartijen gespeeld. Het was op anderhalve wedstrijd na werkelijk niet om aan te zien.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
"Veruit"
Nu onderschat iedereen Nederland
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Wir sind die Hollander
Wir kommen mit sien allen
Wir kommen lekker ballen
um die gouwe coupe (2x)
jaja wir singen und wir tanzen
und nehmen alle sjanzen
sollen alles toe
und daarom sind wir hier in duetschland
wir sind die neue wereldkampioen
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jaja, maar in Nederland geboren zeker maar o zo trots op je Duitse afkomstEn in Duitsland zien ze je als een Nederlander. Je bent een fopmof, niet meer, niet minder.
Spanjequote:Op dinsdag 15 november 2011 22:39 schreef chufi het volgende:
ach Spanje staat ook al met 1-0 achter tegen Costa Rica
Wij ook vanaf nu.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen geilde nog op Duitsland tegen Spanje op het WK, dat zijn de mensen die nu het hardst Duitslandroepen.
Spanje1-0 achter tegen fucking Costa Rica
Nog ergerquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:41 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ja, ben in NL geboren, maar woon al een tijd in Duitsland.
spanje gaat echt niet winnenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Spanje wint het EK en Nederland wordt wéér 2e.
En dus voel je je meer Duitser dan Nederland?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:41 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Nog ergerquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:41 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Kuyt zou zelfs bij AGOVV op de tribune plaats moeten nemen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:40 schreef Smoofie het volgende:
Bert met zijn Kuyt
Rot op met hem man, wtf is dit
Portugal dan?quote:
Dat is echt voorbij ja Kuijt, Babel duidelijk te licht, Braafheid kan echt nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:40 schreef Smoofie het volgende:
Bert met zijn Kuyt
Rot op met hem man, wtf is dit
Inderdaad. We schatten ons echt te hoog in. Dat we die wedstrijd tegen Brazilie tijdens het WK hebben gewonnen mag een godswonder heten. Nederland stelt echt niet al te veel voor, helaas. Ik baal er stevig van, maar het is de realiteit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:40 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Nee, ik onderschat ze niet. Qua resultaten heeft Oranje het heel goed gedaan, maar qua spel en selectie zijn de Duitsers en Spanjaarden al een tijdje de beste landen. Oranje heeft op het WK echt een hoop grafpartijen gespeeld. Het was op anderhalve wedstrijd na werkelijk niet om aan te zien.
Stroot is dan ook een held.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk, wij delen gewoon onze meningen.
Behalve over Stroot
Krijg je deze posts weerquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:42 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Inderdaad. We schatten ons echt te hoog in. Dat we die wedstrijd tegen Brazilie tijdens het WK hebben gewonnen mag een godswonder heten. Nederland stelt echt niet al te veel voor, helaas. Ik baal er stevig van, maar het is de realiteit.
Jonge, met Pieters, Robben, RVP, VDV zijn we 200% beter. Geen zorgen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:42 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Inderdaad. We schatten ons echt te hoog in. Dat we die wedstrijd tegen Brazilie tijdens het WK hebben gewonnen mag een godswonder heten. Nederland stelt echt niet al te veel voor, helaas. Ik baal er stevig van, maar het is de realiteit.
Beter spelen ze gelijk want dan is Bosnië door...quote:
ook nietquote:
WK?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Yeeeeuyyy kom op Bosnie, Dzeko op het WK
Of winnen ze.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Beter spelen ze gelijk want dan is Bosnië door...
Ben jij een échte Spanjaard of ook in Nl geboren en woont in Spanjequote:
Das niet waar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:40 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
maar qua spel en selectie zijn de Duitsers en Spanjaarden al een tijdje de beste landen.
Dan is altijd even de vraag hoe je reageert als het andersom wasquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:41 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Afellayquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Nigel de Jong![]()
Strootman![]()
Van der Vaart![]()
Van Persie![]()
Robben![]()
Een 100 % fitte Sneijder
ALs Nederland had gewonnen was hij gewoon voor Duitsland natuurlijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:44 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Dan is altijd even de vraag hoe je reageert als het andersom was
FRANKRIJKquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:45 schreef Rodawa het volgende:
Volgend jaar:
1. Spanje
2. Duitsland
3. Frankrijk
4. Nederland
samenvatting na 11 uurquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:44 schreef Greenpeas het volgende:
Mooie shirtjes heeft Frankrijk. Portugal - Bosnië nog trouwens ergens te zien?
eitje voor NLquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:45 schreef Rodawa het volgende:
Volgend jaar:
1. Spanje
2. Duitsland
3. Frankrijk
4. Nederland
Half-Half. Maar ik was weldegelijk voor Nederland in de WK-finale. Schelden toen ie er toch nog in vloog hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Of winnen ze.
[..]
Ben jij een échte Spanjaard of ook in Nl geboren en woont in Spanje?
Jonge ga fietsenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:42 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Strootman heeft de intelligentie van de bal weg te blijven omdat hij weet dat hij er niks mee kan op dit niveau. Helaas mist Kuijt zelfs deze kwaliteitquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Nigel de Jong![]()
Strootman![]()
Van der Vaart![]()
Van Persie![]()
Robben![]()
Een 100 % fitte Sneijder
Je onderschat ze he? Frankrijk heeft genoeg toppers, meer dan Nederland. Als zij het eenmaal op orde krijgen kunnen ze ver komen.quote:
Strootman kan dit ook.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:46 schreef Stout64 het volgende:
En waarom zit Janssen niet bij het Nederlands elftal? Al was het maar als reserve. Met Janssen heb je wel iemand die waanzinnig goede passes kan geven. Die missen we nu.
Ze krijgen het nooit op ordequote:Op dinsdag 15 november 2011 22:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je onderschat ze he? Frankrijk heeft genoeg toppers, meer dan Nederland. Als zij het eenmaal op orde krijgen kunnen ze ver komen.
Janssen is geblesseerd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:46 schreef Stout64 het volgende:
En waarom zit Janssen niet bij het Nederlands elftal? Al was het maar als reserve. Met Janssen heb je wel iemand die waanzinnig goede passes kan geven. Die missen we nu.
sorryquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je onderschat ze he? Frankrijk heeft genoeg toppers, meer dan Nederland. Als zij het eenmaal op orde krijgen kunnen ze ver komen.
Ik zou het echt knap vinden van Spanje als ze dat flikken..quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Spanje wint het EK en Nederland wordt wéér 2e.
quote:
Rot toch op joh... sinds Zidane gestopt is kunnen ze er geen PEPERNOOT meer van.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Duitsland en Spanje kunnen waarschijnlijk niet 1e en 2e worden hoor...quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Spanje 1, Duitsland 2, Nederland plek 3-5 als iedereen fit is.
Zouden ze Manolev opstellen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bommel, toekomstige trainer van PSV samen met Cocu
Inderdaad.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Rot toch op joh... sinds Zidane gestopt is kunnen ze er geen PEPERNOOT meer van.
Dan kan je beter waarschuwen voor Italië... want die lijken wel weer een beetje terug te zijn.
Zou je denken?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nederland komt normaal gesproken vrij makkelijk in de finale tegen Spanje of Duitsland.
Ze hebben meer kwaliteit dan Nederland.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Rot toch op joh... sinds Zidane gestopt is kunnen ze er geen PEPERNOOT meer van.
Dan kan je beter waarschuwen voor Italië... want die lijken wel weer een beetje terug te zijn.
Ja, ben er ook bang voor. Denk dat Portugal - Duitsland de finale wordt. Horrorfinale.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:47 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik zou het echt knap vinden van Spanje als ze dat flikken..
Ik zie eerder het scenario van Frankrijk voor me.. wedstrijden steeds moeilijker winnen omdat ze alles al gewonnen hebben en niet meer gemotiveerd zijn en er dus vroeg uitliggen
Dit riep ik anderhalf jaar geleden ook al, maar toen werd ik voor gek verklaard door mensen die geen verstand van voetbal hebben. Die kijken immers alleen naar de resultaten.quote:
finale dui - nlquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Duitsland en Spanje kunnen waarschijnlijk niet 1e en 2e worden hoor...
Die komen elkaar in de knock out al tegen.
Nederland komt normaal gesproken vrij makkelijk in de finale tegen Spanje of Duitsland.
Wanneer hebben ze dat laten zien dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:48 schreef PackerNation het volgende:
[..]
Ze hebben meer kwaliteit dan Nederland.
Nasri, Ribery, Malouda, Gignac, Lisandro, Gomis, Gourcuff, Valbuena, Cissokho, Lloris M'Vila, Sakho, Remi, Mathieu... komt wel goed met ze denk ik.quote:
U R Gayquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Italië trouwens ook lekker tegen U R Gay
Waarom zou ik niet serieus zijn?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben je nou echt serieus?
Zo ja dan is het echt
Nee hoor dat wint Duitsland met 2 vingers in de neus, en als het dan toch een land buiten Nederland om moet wordenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ben er ook bang voor. Denk dat Portugal - Duitsland de finale wordt. Horrorfinale.
Tel de negers/buitenlandersquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nasri, Ribery, Malouda, Gignac, Lisandro, Gomis, Gourcuff, Valbuena, Cissokho, M'Vila, Sakho, Remi, Mathieu... komt wel goed met ze denk ik.
Wekelijks in de topcompetities van Europa.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:49 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wanneer hebben ze dat laten zien dan?
Noem maar voorbeelden!
Maar er valt wel een goed team van te maken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tel de negers/buitenlanders![]()
![]()
Als fransman kun je daar toch niet meer trots op zijn.
Je bent Nederlander en Rotterdammer? EN dan voor Duitsland? Foute famillie in de oorlog ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet serieus zijn?
Laat ze eerst maar eens van Belgie winnen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar er valt wel een goed team van te maken.
Gullit heeft dezelfde paddo's gegeten volgens mij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:49 schreef Geo3kant het volgende:
Welke drugs gebruikt van Bommel? Lijkt me goed spul.
Nee hij is geen 80 jaar oud en kan relativeren.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je bent Nederlander en Rotterdammer? EN dan voor Duitsland? Foute famillie in de oorlog ?
Belgie moet ook eens gaan presteren, zij hebben ook een goed team.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens van Belgie winnen.
Portugal werd ook weggespeeld door Spanje op het WK inderdaad.. 1-0quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor dat wint Duitsland met 2 vingers in de neus, en als het dan toch een land buiten Nederland om moet worden(Van de realistische winnaars dan)
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Spanje dalijk laatste 2 jaar verloren van Italie, Argentinie, Portugal, Engeland en Costa Rica, maar NEEEE die zijn nog steeds favoriet
Spanje was heel het WK slecht en had zelfs hulp van de scheidsrechter nodig tegen Chili, maar al was dit niet het geval wat is je punt precies?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:51 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Portugal werd ook weggespeeld door Spanje op het WK inderdaad.. 1-0
Llorisquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar er valt wel een goed team van te maken.
'Voor' Duitsland is een groot woord. Maar ik kan er gewoon van genieten prachtige ploeg, prachtig voetbal. Bovendien heb ik gewoon een grafhekel aan het NEderlands elftal.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je bent Nederlander en Rotterdammer? EN dan voor Duitsland? Foute famillie in de oorlog ?
quote:
absoluutquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:53 schreef Stout64 het volgende:
Van Basten en Gullit hebben het goed gezien. NL is volkomen weggespeeld door de Duitsers.
Het is niet anders. Het was idd bij vlagen ontluisterend.
Is dat zeker dan? Dt die 2 in dezelfde poule zitten?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef bianconeri het volgende:
Nederland komt op EK gewoon in finale hoor.
Aangezien Duitsland en Spanje elkaar in knock out tegen komen dus dat is makkelijk
Pas in finale wordt het echt lastig.
Argentinie - Spanje 4-1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |