+ Duitslandquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nani
Portugal
Bosnie
Nederland
Spanje
Omdat je geld ermee kan verdienenquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:31 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kun je als Nederland een ander land steunen? Echt te zielig man
Omdat ik een Spanjaard ben?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:31 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kun je als Nederland een ander land steunen? Echt te zielig man
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar 3 minuutjes wijnaldum![]()
![]()
![]()
BERT FAALHAAS
Kan ze morgen Mark uitlachen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:32 schreef Onnoman het volgende:
zit dat zwijn merkel-zwijn ook in de tribunes?
echt waarquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach ja, de Duitsers hebben lol zo te horen
Gelukkig wel. Voor Gini.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:32 schreef Mikkie het volgende:
Wat een grenzeloze baggerpot zeg. Goed dat ze verliezen, hebben ze genoeg punten om aan te werken en weten we meteen waar het NL elftal staat op dit moment. Helemaal nergens...
Tja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach ja, de Duitsers hebben lol zo te horen
Geen idee maar dat zou niet onterecht zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:33 schreef BB-King het volgende:
Betekent dit ook dat Duitsland nu Nederland passeert op de FIFA ranklijst?
heitinga en van der wiel ook nietquote:
strootman welquote:
Mwah, ze speelden thuis en Nederland speelt lang niet in z'n sterkste formatie toch?quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee maar dat zou niet onterecht zijn
Standaardquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strootman was beste man van NL.
Tegen een zwarte aantrappen is minder discriminerend idd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:35 schreef Onnoman het volgende:
ik vind dat de voetbal zwart moet zijn.. ik vind het zo discriminerend
doe eens een eigen doelpuntquote:
Vond het best een goede wedstrijd van Duitsland.quote:
Dat is ook zwaar overdreven. Duitsland en Spanje zijn gewoon veruit de sterkste landen in Europa. Dat was tijdens de WK ook zo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:32 schreef Mikkie het volgende:
Wat een grenzeloze baggerpot zeg. Goed dat ze verliezen, hebben ze genoeg punten om aan te werken en weten we meteen waar het NL elftal staat op dit moment. Helemaal nergens...
"Veruit"quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:36 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat is ook zwaar overdreven. Duitsland en Spanje zijn gewoon veruit de sterkste landen in Europa. Dat was tijdens de WK ook zo.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strootman was beste man van NL.
En dan is Nederland op z'n best... een win-win situatie dus!quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
"Veruit"
Nu onderschat iedereen Nederland
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strootman wordt de grote man bij Barça
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:37 schreef Onnoman het volgende:
ga maar lekker douchen jongens... beete met je piemel zwaaien.. heb je verdiend
Hij woont in de Worp... dan weet je het even.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:38 schreef Smoofie het volgende:
Baksteen door de ruit vna Bert. Ik doe het wel, heb nog wat bakstenen over van mijn tour langs Ten Have.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:37 schreef Evertjan het volgende:
jammer Nederland verliest door persoonlijke fouten niet door het betere spel van Duitsland
Jaja, maar in Nederland geboren zeker maar o zo trots op je Duitse afkomstquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:37 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik ben Duitser dus lul niet zo dom
Ik zie het positief in..quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Ach ja, nu gaat iedereen Nederland onderschatten, dat is niet negatief.
De waarheid is pijnlijk soms.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou. Je zit steeds te provoceren etc.
Daar heeft je dokter vast wel een zalfje voor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:39 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik zie het positief in..
Jammer alleen van de uitslag
Waarom ben je dan voor PSVquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:37 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik ben Duitser dus lul niet zo dom
Ben je nou echt serieusquote:
Ohw! Dan mogen we best 3-0 verliezen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:39 schreef chufi het volgende:
ach Spanje staat ook al met 1-0 achter tegen Costa Rica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |