Fixedquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:15 schreef Evertjan het volgende:
scheelt het zijn allemaal fouten van ons Braafheid waardoor Duitsland kan scoren
Successupporter!!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen passie, echt helemaal niks is dit Oranje meer. Ik ben bij deze supporter af
Dat doe je wel vaker hèquote:
Doe datquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:16 schreef rareziekte het volgende:
Ik hang mezelf op, en die kanker commentator kan beter zn strot houden
Professional, is niet partijdig.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:16 schreef Shivo het volgende:
WTF is aan de hand met die Nederlandse commentator. Waren zijn ouders fout in de oorlog ofzo? Veels te blij die gast.
ja dat zinnetje zocht ikquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen passie, echt helemaal niks is dit Oranje meer. Ik ben bij deze supporter af
Jupquote:
Maar Braafheid nu.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:17 schreef NightDream het volgende:
In '92 stond NL met 2-0 voor op Duitsland, uiteindelijk 2-2 dus er is nog hoop.
Heb jij iets met Strootman toevallig?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Braafheid wordt vierkant getikt.
Strootman is onzichtbaar
Waar gaat het heen
Pannekoek.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:17 schreef Kloktijd het volgende:
'Keeper, hoeveel staat het?' euh 1- whooo .... 2-0
quote:
QFTquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:16 schreef Smoofie het volgende:
Sinds Steek weg is bij Ajax zuigt hij.
Wou ik net aan jou vragen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb jij iets met Strootman toevallig?
Dat is leuk als je bij de BBC werkt maar als je als SBS een wedstrijd van Nederland verslaat wil ik Jack van Gelder-achtige toestanden, geen professional.quote:
Het is geen Braziliëquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
Die corners willen ook niet echt lukken.
Aan alle 4 de mannen die achter staanquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:17 schreef Wilskracht het volgende:
Cursus mandekken geven aan Mathijsen en Heitinga
2de helft kijk ik als het zo door gaat niet eensquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jup
Ik wil een spannende wedstrijd zien. Dat is een parodie op voetbal
v/d Sar zoog ook bij Fulham. Uiteindelijk kwam het goed.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:16 schreef Smoofie het volgende:
Sinds Steek weg is bij Ajax zuigt hij.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:19 schreef BB-King het volgende:
Dit hoort allemaal bij het meesterplan...![]()
...die Duitsers worden hoogmoedig en Oranje verslaat ze in de EK finale.
Ja maar Müller is een mof.quote:
So truequote:Op dinsdag 15 november 2011 21:19 schreef Kloktijd het volgende:
Die commentator geeft het gevoel alsof ik naar domino day zit te kijken
Robben - Sneijder - Afellayquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:19 schreef Thas het volgende:
Denken dat het Nederlands elftal een topteam is als Spanje en Duitsland terwijlDirk Kuijt
basisspeler is
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:19 schreef Kloktijd het volgende:
ditquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Kuyt speelt nog het beste van iedereen.
Van Persie was idd ook geweldig op het wkquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:19 schreef Falco het volgende:
Van Persie had hem gemaakt. Wat doet Kuyt nog op het voetbalveld?
De aorta loopt nogquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:19 schreef Kloktijd het volgende:
Fixed.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
V Persie - Sneijder - Robben
Huntelaar
DERPquote:
Bal werd niet goed meegegeven.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
KUYT GA LEKKER ARMOEVOETBAL BIJ QUICKBOYS DOEN. GRAFNEUS
Dan wel, dan welquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Robben - Sneijder - Afellay
Huntelaar
Goede mijn post na-gemaakt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Op het EK:
-----Huntelaar
Affelay-Sneijder-Robben
Leuk geprobeerd, maar dat is niet de vaste basis. Hoe vaak hebben ze al zo gespeeld? Naar mijn weten nooit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Robben - Sneijder - Afellay
Huntelaar
Als Robben weer niet blessie isquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Op het EK:
-----Huntelaar
Affelay-Sneijder-Robben
Dikke kans dat je dan thuis komt met een Duitse relnicht in je reet... ook in de blessuretijd zijn die Duitsers gevaarlijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Waarom worden wij altijd geneukt door de Duitsers?
Morgen ga ik Duitse wijven lastig vallen op stap.
Nee, dat is beter.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:20 schreef Doublepain het volgende:
Heb je wijn, elia en drenthe. Stel je deze mongols op
Anton Mussertquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:20 schreef Barbapapamama het volgende:
Waar blijft die 3 - 0, komop mannen!
Tegenstanders die nog dramatischer zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:21 schreef Yuhina het volgende:
Nederland 2e op de wereldranglijst en heeft Braafheid, Babel en Kuyt in de gelederen. Hoe is het mogelijk.
Waarom blijven doen alsof dit basisspelers zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:21 schreef Yuhina het volgende:
Nederland 2e op de wereldranglijst en heeft Braafheid, Babel en Kuyt in de gelederen. Hoe is het mogelijk.
NL is toch 1equote:Op dinsdag 15 november 2011 21:21 schreef Yuhina het volgende:
Eliaquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:20 schreef Doublepain het volgende:
Heb je wijn, elia en drenthe. Stel je deze mongols op
Naast wie ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:22 schreef leilab het volgende:
WAHAHHAHA Sneijder leek wel een smurf naast hem
Twee daarvan spelen vrijwel nooit...daarom.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:21 schreef Yuhina het volgende:
Als iedereen fit is spelen Braafheid en Babel ook niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:21 schreef Yuhina het volgende:
Hij is joodsquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:22 schreef Barbapapamama het volgende:
Waarom staat er trouwens een gast met een gasmasker op het veld?
Iets met joden en gas..quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:22 schreef Barbapapamama het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:22 schreef Barbapapamama het volgende:
Kuyt is gewoon een dikke prutser.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:22 schreef Rodawa het volgende:
Voor de wedstrijd begon was iemand bang dat we elke 5 minuten een reactie zouden krijgen met "Kuyt" erin. Het staat ondertussen op een gemiddelde van rond de 20 per minuut, en terecht overigens.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:22 schreef Rodawa het volgende:
Voor de wedstrijd begon was iemand bang dat we elke 5 minuten een reactie zouden krijgen met "Kuyt" erin. Het staat ondertussen op een gemiddelde van rond de 20 per minuut, en terecht overigens.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:22 schreef Rodawa het volgende:
Yup, wordt er een stuk realistischer op.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:22 schreef Quisho het volgende:
Lol de ranklijst van FIFA word wel even aangepast straks
Waarschijnlijk gesponsorde kleding.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:22 schreef Barbapapamama het volgende:
Zou sinds de 4-1 tegen Engeland in '96 volgens mij de grootste nederlaag zijn...quote:
Kneusquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:23 schreef Anno2012 het volgende:
De wave, vroeger deden ze de wave met de rechterhand, hihi
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:22 schreef Barbapapamama het volgende:
quote:
HAHA FUCKING GRAPPIG RAAP ME OP DIJENKLETSERquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:23 schreef HammetjeBurger het volgende:
Beste Edson, Kevin, Ryan en Dirk
Wij als Fc Oss zijn zeer onder de indruk van jullie goede spel, vooral in het nationale team.
Wij bieden 2 boterhammen met kaas + 3 pakjes Het huis anubis verzamelkaarten als jullie bij ons komen spelen. Wij hebben een heel pittoresk stadion met een aantal mooie stoelen.
En op Fifa 12 hebbne wij halve ster!
Als je papa of mama ons wil bellen : 06nsbmoffennazi5
Laat het ons weten!
xxx
Fc Oss
FC Oss zit niet in fifa 12quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:23 schreef HammetjeBurger het volgende:
Beste Edson, Kevin, Ryan en Dirk
Wij als Fc Oss zijn zeer onder de indruk van jullie goede spel, vooral in het nationale team.
Wij bieden 2 boterhammen met kaas + 3 pakjes Het huis anubis verzamelkaarten als jullie bij ons komen spelen. Wij hebben een heel pittoresk stadion met een aantal mooie stoelen.
En op Fifa 12 hebbne wij halve ster!
Als je papa of mama ons wil bellen : 06nsbmoffennazi5
Laat het ons weten!
xxx
Fc Oss
Duitsers???quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:22 schreef Barbapapamama het volgende:
Dude ze spelen champions league alles..quote:
Weer?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:24 schreef Roflpantoffel het volgende:
Capituleer maar jongens, het wordt niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |