Ik zit lekker binnen jaloers?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:55 schreef spierbal het volgende:
Gelukkig heb ik geen last van de kou, mensen die nu al doen alsof het syberie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
Ja prima als je zelfmoord wil plegen, maar val er geen onschuldigen mee lastigquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:58 schreef Kikkeren het volgende:
Pfff, iemand zat zo diep in de put dat hij zichzelf van zijn leven heeft beroofd en dan ga jij zeiken omdat je een tijdje vertraging hebt? Wat denk je dat erger is???
Op dit moment dat van hem die andere is gone.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:58 schreef Kikkeren het volgende:
Pfff, iemand zat zo diep in de put dat hij zichzelf van zijn leven heeft beroofd en dan ga jij zeiken omdat je een tijdje vertraging hebt? Wat denk je dat erger is???
Ja en in China is een jongetje van 2 overleden. Maak jij je daar druk over?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
Mensen die zich druk maken om 60 minuten extra bij een springer terwijl er anderen een trauma hebben, een dierbare verloren hebben o.i.d.
Moraalriddertje.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:58 schreef Kikkeren het volgende:
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:59 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Moraalriddertje.
Waarom springt hij überhaupt voor de trein?
En dan gooit hij zich toch lekker van een rots ofzo?
Nu bezorgt hij (met ZIJN/HAAR problemen, andere nog meer problemen..)
Zoveel dierbaren zal diegene wel niet hebben, anders spring je niet voor de treinquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
Mensen die zich druk maken om 60 minuten extra bij een springer terwijl er anderen een trauma hebben, een dierbare verloren hebben o.i.d.
Ik hoop voor je dat je zelf nooit in zo'n situatie komt te zitten als diegene die zelfmoord heeft gepleegd :-)quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:59 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Moraalriddertje.
Barbapapa f.t 3M1N3M- Who’s gonna diss the moraleknights? (Nerd diss.)quote:
Dit dus, het is allemaal één grote conspiracyquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:55 schreef lipjes het volgende:
denken dat al die mensen zichzelf voor de trein gooien
Je weet toch zelf dat die mensen ervoor worden gegooid omdat ze teveel weten
Guttegut, een paar minuten vertraging.. wat een problemen...quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:59 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Moraalriddertje.
Sws, dan zou ik mezelf wel dood laten gaan door bijv. van een rots te springen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:00 schreef Kikkeren het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je zelf nooit in zo'n situatie komt te zitten als diegene die zelfmoord heeft gepleegd :-)
Problemen zijn er om opgelost te worden, en waarom jezelf ervoor gooien en mensen er traumas mee bezorgen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:58 schreef Kikkeren het volgende:
60-90 min + normale NS vertragingen = Nooit meer thuis.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:01 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Guttegut, een paar minuten vertraging.. wat een problemen...
Jij snapt het ook.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:02 schreef spierbal het volgende:
[..]
Problemen zijn er om opgelost te worden, en waarom jezelf ervoor gooien en mensen er traumas mee bezorgen.
Neem slaappillen ofzo.
Door schrikkende mensen *Bone breaking* enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:10 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik snap niet waarom treinen vertraging hebben door iemand die ervoor springt? Het is niet zo dat een trein minder hard kan rijden door wat bloed en lichaamsdelen op zijn neus.
Inderdaad gewoon doorrijden en gewoon 's nachts pas goed laten schoonmaken ofzo. Het is niet alsof mensen nooit een beetje bloed hebben gezien.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:10 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik snap niet waarom treinen vertraging hebben door iemand die ervoor springt? Het is niet zo dat een trein minder hard kan rijden door wat bloed en lichaamsdelen op zijn neus.
Sub sub klacht: TS die met een pieszakje in een drukke sprinter zit te zeiken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:54 schreef spierbal het volgende:
Ja hoor het is weer zo ver, iemand gooit zich voor de trein in de spits.
Heerlijke vertraging van 30 tot 60 min.
Klacht: mensen die zich in de spits voor de trein gooien.
Subklacht: alle mensen die dalijk tegelijk de trein in willen.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
tja, zelfmoordenaar egoïstisch, dan mag de ts dat ook zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
Van teveel slaappillen ga je alleen maar overgevenquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:02 schreef spierbal het volgende:
[..]
Problemen zijn er om opgelost te worden, en waarom jezelf ervoor gooien en mensen er traumas mee bezorgen.
Neem slaappillen ofzo.
Ik zeikte met mijn mobiel, want in deze hadden ze en toilet want het was een intercity.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:32 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Sub sub klacht: TS die met een pieszakje in een drukke sprinter zit te zeiken.
Ja dat zei die dokter van Michael Jackson ook..quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:48 schreef Messina het volgende:
[..]
Van teveel slaappillen ga je alleen maar overgeven
In ieder geval, er zal altijd IEMAND last hebben van een zelfmoord. Tenzij je zorgt dat je niet gevonden wordt.
Ja daar had ik het probleem ook, moest naar delft en op delft zuid had iemand zich laten aanrijden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:37 schreef juxtaposition het volgende:
Terechte klacht. Net een uur staan wachten omdat iemand zich tussen Rotterdam en Den Haag ervoor had gegooid, terwijl ik vanuit Amsterdam richting Utrecht moest!
Er is een verschil tussen een relatief gezond (fysiek) persoon en een wandelend lijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:48 schreef Takako het volgende:
[..]
Ja dat zei die dokter van Michael Jackson ook..
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:41 schreef Aaardappel het volgende:
Al die klachten hierover.Mensen die niet af en toe een treintje koppen als vrijetijdsbesteding.
Dit, als ik ga, zorg ik dat zoveel mogelijk mensen een zo groot mogelijk klote dag hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:09 schreef Twiitch het volgende:
Ik begrijp die mensen wel, heb je tenminste nog een indruk achtergelaten op deze wereld.
Honderden zo niet duizenden hebben nog aan jou gedacht, niet op een vriendelijke manier maar je kan niet alles hebben![]()
Ja gaat een atoombom maken die afgaat op het moment dat je sterft?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:50 schreef hexta het volgende:
[..]
Dit, als ik ga, zorg ik dat zoveel mogelijk mensen een zo groot mogelijk klote dag hebben.
Fuck you all! Als ik ga, zullen jullie ook lijden!
Aardig plan, maar ik ben nog aan het denken voor iets origineels, wat weinig moeite kost.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:54 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ja gaat een atoombom maken die afgaat op het moment dat je sterft?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:58 schreef Ouqz het volgende:
We hadden ditzelfde topic afgelopen week.
Jij volgende keer met 2 graden een uurtje wachten na een loodzware dag en daarna in een bomvolle trein?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:55 schreef Jahr00n het volgende:
laat deze mensen in hun waarde alstublieft
Als je euthanasie toegankelijk zou maken zou je het probleem niet hebben. Dit werk je gewoon zelf in de hand, wat moeten ze dan doen? 30 doosjes paracetamol innemen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:52 schreef spamfokki het volgende:
Ik vind het zelf best wel zwak om zelfmoord voor de trein te plegen, jij bent dan misschien van de problemen af, maar andere mensen krijgen er problemen door.
gwn lekker in zee gaan zwemmen man ofzo of lkkkr van een berg jumpen maar ga nit voor een trein staanquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:53 schreef Chiich het volgende:
[..]
Als je euthanasie toegankelijk zou maken zou je het probleem niet hebben. Dit werk je gewoon zelf in de hand, wat moeten ze dan doen? 30 doosjes paracetamol innemen?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gwn lekker in zee gaan zwemmen man ofzo of lkkkr van een berg jumpen maar ga nit voor een trein staan
Onderzoek wijst uit dat 30% van de mensen die dit meemaken binnen 6 maanden ook voor de trein springen, de NS heeft al jaren last van deze vicieuze cirkel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:50 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Jij volgende keer met 2 graden een uurtje wachten na een loodzware dag en daarna in een bomvolle trein?
jij bent een naar persoonquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:29 schreef Drinky het volgende:
dat zijn echt de beste trollers.
Wel hatelijk als ze het bij de trein van Eindhoven --> utreckt of utrekt --> Eindje doen
wat je zegtquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:18 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Onderzoek wijst uit dat 30% van de mensen die dit meemaken binnen 6 maanden ook voor de trein springen, de NS heeft al jaren last van deze vicieuze cirkel.
Sorry hoor maar die treinspringers hebben ook duidelijk geen respect naar andere mensen toe, waarom zou het direct wederzijds moeten zijn ? Politieagenten, brandweerlieden, begrafenisondernemers, trein personeel moeten aanzien wat er van hem over is. De beelden van zijn ravage blijven deze mensen eeuwig bij en misschien wel getraumatiseerd.quote:Op woensdag 16 november 2011 08:59 schreef maurisioo het volgende:
Respect is hier duidelijk ver te zoeken
Die mensen die voor de trein springen zijn waarschijnlijk niet goed bij hun hoofd na alles wat ze hebben meegemaakt en denk eens aan die nabestaanden. Maarja dit zeggen is zinloos op Fok!
meh, de kans. Dat je dat overleeft tegen een op snelheid rijdende trein is bijna nul.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik snap dus echt niet hoe mensen zo zelfmoord kunnen plegen
Je zou maar verkeerd terecht komen en nog leven. Halve lichaam gebroken/verlamd.
Welk respect moet ik tonen dan? Dat die egoisten schade toebrengen aan de economie en mensen trauma's bezorgen?quote:Op woensdag 16 november 2011 08:59 schreef maurisioo het volgende:
Respect is hier duidelijk ver te zoeken
Die mensen die voor de trein springen zijn waarschijnlijk niet goed bij hun hoofd na alles wat ze hebben meegemaakt en denk eens aan die nabestaanden. Maarja dit zeggen is zinloos op Fok!
Rotsen in Nederland? Waar?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:59 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Moraalriddertje.
Lekker ben jij zeg, die mensen hebben het ontzettend moeilijk verwacht ik, waarschijnlijk ook nog veroorzaakt door mensen zoals jij, en dan gun je ze ook nog een pijnlijke dood?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Welk respect moet ik tonen dan? Dat die egoisten schade toebrengen aan de economie en mensen trauma's bezorgen?![]()
![]()
![]()
![]()
Bij elke springer hoop ik dat hij 'door zijn grote faalheid' mis springt waardoor zijn benen eraf gerukt worden en hij één uur lang langzaam een hele pijnlijke doodt zal sterven.
Maar uit respect voor TS toch maar nietquote:Op woensdag 16 november 2011 14:08 schreef Blitzkrieger het volgende:
Soms...als je sommige meisjes ziet...zou je het zomaar willen doen
Bedankt voor je medeleven.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:59 schreef Speedfight het volgende:
Waarom gaan er zoveel topics over dit gezeik?
Huilen huilen huilen om een trein die wat later komt, oh wat vervelend, wat rot, wat naar, net in de spits. En degene die het zo niet meer zag zitten dat hij een eind aan zijn leven maakt, zijn familie en vrienden die nooit meer een normaal leven zullen krijgen? Totaaaaal niet boeiend, want jij hebt je trein gemist!
Veel sterkte met het verschrikkelijke feit dat je trein wat later is gekomen, ik hoop dat je er snel boven op komt!
1 persoon zat in de put en die heeft honderden mensen vertraagt, tijd is geld. Die gast moet niet zo egoistisch zijn en voortaan een overdosis slaappillen nemen (in z'n volgende falende leven).quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:58 schreef Kikkeren het volgende:
Eens!quote:Op woensdag 16 november 2011 15:03 schreef DonJoris het volgende:
[..]
1 persoon zat in de put en die heeft honderden mensen vertraagt, tijd is geld. Die gast moet niet zo egoistisch zijn en voortaan een overdosis slaappillen nemen (in z'n volgende falende leven).
Dan probeer je het toch gewoon nog een keer.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je zou maar verkeerd terecht komen en nog leven. Halve lichaam gebroken/verlamd.
Denk de vertraging, degene die voor de trein is gesprongen heeft geen problemen meer.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:58 schreef Kikkeren het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:59 schreef Speedfight het volgende:
Huilen huilen huilen om een trein die wat later komt, oh wat vervelend, wat rot, wat naar, net in de spits. En degene die het zo niet meer zag zitten dat hij een eind aan zijn leven maakt, zijn familie en vrienden die nooit meer een normaal leven zullen krijgen? Totaaaaal niet boeiend, want jij hebt je trein gemist!
Veel sterkte met het verschrikkelijke feit dat je trein wat later is gekomen, ik hoop dat je er snel boven op komt!
Iemand die met volle snelheid wordt aangereden door een trein klapt als het ware uit elkaar.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:41 schreef Zenato het volgende:
Stel dat je nog even leeft en die achterlijke/vreselijke/bloedende/schreeuwende/huilende pijn nog een paar seconden moet aanvoelen als hij door rijd.
Als ik dan machinist was lag ik liggend in een hoekje te huilen.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iemand die met volle snelheid wordt aangereden door een trein klapt als het ware uit elkaar.
Dit.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Iemand die met volle snelheid wordt aangereden door een trein klapt als het ware uit elkaar.
Jij had het al een keer gehad?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:04 schreef hexta het volgende:
[..]
Dit.
Het enige dat je er van merkt als je helemaal vooraan zit is het gevoel en geluid alsof je over een steen heen gaat.
En uiteraard 2 uur agenten en dergelijken die foto's maken van de plaats direct onder je.
Volle snelheid misschien, maar in de praktijk overleven verrassend veel mensen hetquote:Op donderdag 17 november 2011 18:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:00 schreef Kikkeren het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je zelf nooit in zo'n situatie komt te zitten als diegene die zelfmoord heeft gepleegd :-)
Dat zijn mensen die respect hebben. Velen weten niet wat voor vreselijke dingen die persoon misschien heeft moeten doorstaan.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:12 schreef hexta het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb er boven gezeten die 2 uur.
Het was goed te merken dat de mensen die klaagden over vertraging, en grapjes aan het maken waren, na ongeveer 3 kwartier toch wel omsloegen. Wellicht zelfs nadachten over de eenzaamheid die zo iemand heeft ervaren, dat het tot zo'n einde heeft moeten komen.
Ga dan niet voor een trein springen. Ik heb sowieso geen respect voor mensen die voor een trein springen. Vorige maand een gesprek gehad met de conducteur die het jaren geleden een paar keer had meegemaakt van wie je nu nog de tranen in z'n ogen kon zien. Hij vertelde ook dat de betreffende machinisten de trein na het stoppen van de trein meteen naar huis zijn gegaan en het niet meer aankonden. BAH, vieze ego's die koppers. Dat je zelf opgezadeld zit met een probleem is je eigen zaak, maar ga niet iemand anders' leven ook om zeep helpen en reizigers lastig vallen met die onzin van je. BAH!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:19 schreef Zenato het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die respect hebben. Velen weten niet wat voor vreselijke dingen die persoon misschien heeft moeten doorstaan.
Dit. Iemand die nog fysiek in staat is om naar een spoorweg te reizen en zich daar voor een trein te werpen heeft genoeg andere mogelijkheden om zijn of haar leven te beëindigen waar aanzienlijk minder mensen overlast van ondervinden.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:25 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Ga dan niet voor een trein springen. Ik heb sowieso geen respect voor mensen die voor een trein springen. Vorige maand een gesprek gehad met de conducteur die het jaren geleden een paar keer had meegemaakt van wie je nu nog de tranen in z'n ogen kon zien. Hij vertelde ook dat de betreffende machinisten de trein na het stoppen van de trein meteen naar huis zijn gegaan en het niet meer aankonden. BAH, vieze ego's die koppers. Dat je zelf opgezadeld zit met een probleem is je eigen zaak, maar ga niet iemand anders' leven ook om zeep helpen en reizigers lastig vallen met die onzin van je. BAH!![]()
Als je hulp nodig hebt, dan ga je naar een dokter of een psycholoog. Depressieve mensen moeten zich niet zo in het slachtoffer-rol schuilen. Ze moeten zich maar een keer gaan vermanen en niet steeds maar over elke tegenslag gaan janken! Ze denken al gauw "ach.. het lukt toch niet meer, ik kan toch niks" maar het gaat er om of je überhaupt INZET toont om het beste te maken van je leven. Iedere keer is het steeds hetzelfde verhaaltje! En dan is het respectloos als je je daarover ergert?quote:Op woensdag 16 november 2011 12:59 schreef Speedfight het volgende:
Waarom gaan er zoveel topics over dit gezeik?
Klopt het leven is niet alleen goed nieuws slecht nieuws moet je ook kunnen incasseren haal je paar keer een 9 en de toets erop een 4 dat wil niet de einde van de wereld zeggen herkansen of voor de volgende toets proberen beter te halen bij wijze vanquote:Op donderdag 17 november 2011 19:32 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt, dan ga je naar een dokter of een psycholoog. Depressieve mensen moeten zich niet zo in het slachtoffer-rol schuilen. Ze moeten zich maar een keer gaan vermanen en niet steeds maar over elke tegenslag gaan janken! Ze denken al gauw "ach.. het lukt toch niet meer, ik kan toch niks" maar het gaat er om of je überhaupt INZET toont om het beste te maken van je leven. Iedere keer is het steeds hetzelfde verhaaltje! En dan is het respectloos als je je daarover ergert?
Hij kan dan liever een paar pillen slikken ja. Maar mensen die zelfmoord plegen hebben vaak haat aan de wereld, misschien dat ze het daardoor doen.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:25 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Ga dan niet voor een trein springen. Ik heb sowieso geen respect voor mensen die voor een trein springen. Vorige maand een gesprek gehad met de conducteur die het jaren geleden een paar keer had meegemaakt van wie je nu nog de tranen in z'n ogen kon zien. Hij vertelde ook dat de betreffende machinisten de trein na het stoppen van de trein meteen naar huis zijn gegaan en het niet meer aankonden. BAH, vieze ego's die koppers. Dat je zelf opgezadeld zit met een probleem is je eigen zaak, maar ga niet iemand anders' leven ook om zeep helpen en reizigers lastig vallen met die onzin van je. BAH!![]()
Waarom moet je er onbekende mee lastig vallen als je niet meer wilt leven?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:58 schreef Kikkeren het volgende:
Haat.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom moet je er onbekende mee lastig vallen als je niet meer wilt leven?
Depressieve mensen zijn ziek. Depressie is een ziekte en zorgt dat ze zo denken. Makkelijk praten weer van je, denk nou eens na. Die mensen kunnen niet anders dan slecht en negatief denken. En ja, ik begrijp heel goed hoe verschrikkelijk het voor de machinist en familie is, maar deze mensen hebben dingen meegemaakt die jij duidelijk niet kan voorstellen anders praatte je niet zo.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:32 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt, dan ga je naar een dokter of een psycholoog. Depressieve mensen moeten zich niet zo in het slachtoffer-rol schuilen. Ze moeten zich maar een keer gaan vermanen en niet steeds maar over elke tegenslag gaan janken! Ze denken al gauw "ach.. het lukt toch niet meer, ik kan toch niks" maar het gaat er om of je überhaupt INZET toont om het beste te maken van je leven. Iedere keer is het steeds hetzelfde verhaaltje! En dan is het respectloos als je je daarover ergert?
quote:Op donderdag 17 november 2011 19:48 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Depressieve mensen zijn ziek. Depressie is een ziekte en zorgt dat ze zo denken. Makkelijk praten weer van je, denk nou eens na. Die mensen kunnen niet anders dan slecht en negatief denken. En ja, ik begrijp heel goed hoe verschrikkelijk het voor de machinist en familie is, maar deze mensen hebben dingen meegemaakt die jij duidelijk niet kan voorstellen anders praatte je niet zo.
Je hebt gelijk ,maar je kan voor de trein springen overleven dan ben je misschien zwaargewond en waarschijnlijk gehandicapt maar het kan wel hoor
Wie weet is het haat, wie weet denken ze er niet goed over na, wie weet is het puur een snelle oplossing, ze kunnen het niet navertellen. Denk wel dat voor de treinspringen een van de meest succesvolle zelfmoordsoort is, aangezien het zo snel gaat. Bij andere dingen komt toch snel pijn of overlevingsdrang, bij voor de trein springen is daar geen tijd voor.
Ik hoop voor je dat je aan het trollen bent? Want dit gebrek aan kennis en inlevingsvermogen is bijzonder opzienbarend. Zelfs voor een simpele en gelukkige ziel.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:32 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze bezig met alternatieven.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:27 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Dit. Iemand die nog fysiek in staat is om naar een spoorweg te reizen en zich daar voor een trein te werpen heeft genoeg andere mogelijkheden om zijn of haar leven te beëindigen waar aanzienlijk minder mensen overlast van ondervinden.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:55 schreef lipjes het volgende:
denken dat al die mensen zichzelf voor de trein gooien
Je weet toch zelf dat die mensen ervoor worden gegooid omdat ze teveel weten
Ik denk dat jij de plank hier volledig misslaat dit zijn dingen die je gewoon kunnen overkomen het kan je overkomen dat je 40 keer achter elkaar aftrekt omdat je heel geil bent of hele goede porno hebt gevonden dat kan gewoon gebeuren of dat je alles vergeet doordat je lekker een spelletje aan het spelen bent op de computer kijk maar naar Azië daar zie je dat heel daar gebeurt dat door dat mensen daar vrijer worden gelaten dan hier daar kun je nog drie a vier dagen in een internetcafe verdwijnen zonder dat je werk je als vermist opgeeft hier kun je dat niet flikken ik vraag mij wel af of die mensen niet naar de WC moeten want dan zouden ze elke paar uur opstaan en niet doodgaan door het te lang zitten dus die mensen moeten dan ook niet eten en denken dus het kan zo zijn dat ze doodgaan aan de honger en dorst wat weer niet iets is wat in Nederland kan gebeuren hier is overal een overvloed aan eten en denken daardoor is het best reeeel dat je hier doodgaat aan teveel water drinken een te korte tijd dus dan ga je dood aan hebzucht hebzucht is dan ook de bron van alle zelfdoding je wil teveel aftrekken je wil teveel gamen je wil teveel water drinken je wil teveel aandacht.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:21 schreef chickmagneet het volgende:
40 keer aftrekken is ook een zelfmoord oplossing (hartaanval) , de hele dag gamen zonder maar een keer op te staan is heel gevaarlijk ook een zelfmoord plan, jezelf dood drinken 6 liter in een half uur bijvoorbeeld heel lang druppel waters laten vallen op je hoofd is ook zelfmoord enz
Wat hebben ze dan meegemaakt?quote:Op donderdag 17 november 2011 19:48 schreef Speedfight het volgende:
[..]
En ja, ik begrijp heel goed hoe verschrikkelijk het voor de machinist en familie is, maar deze mensen hebben dingen meegemaakt die jij duidelijk niet kan voorstellen anders praatte je niet zo.
Bedankt voor deze guide, bevat enkele top-tipsquote:Op donderdag 17 november 2011 20:15 schreef hexta het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze bezig met alternatieven.
Sites met manieren voor en informatie over zelfdoding, want welke manier zou jij kiezen?
-Medicijnen is een lastige manier, dat gaat zonder kennis erg vaak fout. Braakneigingen en angst, nare dingen wanneer je lichaam die troep kwijt probeert te raken.
-Verhangen is moeilijker dan het lijkt. Het is niet alleen de knoop, maar veel mensen zien niet in dat het een combinatie van de val EN de knoop is. Het idee is dat je bij de val je nek breekt, en wanneer je dit overleefd, de strop strak trekt waardoor je vrij snel komt te overlijden. Zou jij de rest van jouw leven het risico willen lopen om in een rolstoel te zitten, niets meer te kunnen, en onderhouden moeten worden door anderen?
-Polsen doorsnijden geeft een hoop zooi. Het duurt ook lang, wanneer je in een warm bad (de warmte versnelt de doorbloeding) je polsen leeg ziet stromen, is er vaak een moment waar de hersenen het af laten weten, en en overlevingsdrang de kop op steekt. Ongeveer 6 op de tien mensen die deze manier proberen eindigen voor de voordeur (die ze niet meer open kunnen krijgen omdat ze daar de kracht niet meer voor hebben) of daar bij in de buurt.
-Als je de mogelijkheid van een pistool hebt, zelfs dan is het nog lastig. De schedel kan zelfs van Point Blanc range de kogelrichting zodanig buigen dat je een hele hoop schade aanricht, maar het wel overleefd.
-Van een flat springen is enger, veel bewoners, de zooi op de grond, dat maakt het veel persoonlijker.
-Verdrinken in de zee is lastiger en naarder. Het is pas mogelijk echt te verdrinken wanneer het lichaam de kracht niet meer op kan brengen om boven te blijven. Probeer maar eens je adem in te houden tot je flauw valt. Dat is bijna niet mogelijk. Waardoor het een vreselijke uitputtingsslag is, en dan heb je nog het risico om gered te worden voordat je lichaam klaar is om te verdrinken.
De trein blijft de makkelijkste en anoniemste manier van zelfdoding waar geen kennis gewenst is, en toch een bijzonder hoge succesrate heeft.
En het is zo voorbij. Geen angst dat je toch terug zal krabbelen tijdens het sterven, weinig risico dat iemand je tegen zal houden.
Pistool is het bestequote:Op donderdag 17 november 2011 20:15 schreef hexta het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze bezig met alternatieven.
Sites met manieren voor en informatie over zelfdoding, want welke manier zou jij kiezen?
-Medicijnen is een lastige manier, dat gaat zonder kennis erg vaak fout. Braakneigingen en angst, nare dingen wanneer je lichaam die troep kwijt probeert te raken.
-Verhangen is moeilijker dan het lijkt. Het is niet alleen de knoop, maar veel mensen zien niet in dat het een combinatie van de val EN de knoop is. Het idee is dat je bij de val je nek breekt, en wanneer je dit overleefd, de strop strak trekt waardoor je vrij snel komt te overlijden. Zou jij de rest van jouw leven het risico willen lopen om in een rolstoel te zitten, niets meer te kunnen, en onderhouden moeten worden door anderen?
-Polsen doorsnijden geeft een hoop zooi. Het duurt ook lang, wanneer je in een warm bad (de warmte versnelt de doorbloeding) je polsen leeg ziet stromen, is er vaak een moment waar de hersenen het af laten weten, en en overlevingsdrang de kop op steekt. Ongeveer 6 op de tien mensen die deze manier proberen eindigen voor de voordeur (die ze niet meer open kunnen krijgen omdat ze daar de kracht niet meer voor hebben) of daar bij in de buurt.
-Als je de mogelijkheid van een pistool hebt, zelfs dan is het nog lastig. De schedel kan zelfs van Point Blanc range de kogelrichting zodanig buigen dat je een hele hoop schade aanricht, maar het wel overleefd.
-Van een flat springen is enger, veel bewoners, de zooi op de grond, dat maakt het veel persoonlijker.
-Verdrinken in de zee is lastiger en naarder. Het is pas mogelijk echt te verdrinken wanneer het lichaam de kracht niet meer op kan brengen om boven te blijven. Probeer maar eens je adem in te houden tot je flauw valt. Dat is bijna niet mogelijk. Waardoor het een vreselijke uitputtingsslag is, en dan heb je nog het risico om gered te worden voordat je lichaam klaar is om te verdrinken.
De trein blijft de makkelijkste en anoniemste manier van zelfdoding waar geen kennis gewenst is, en toch een bijzonder hoge succesrate heeft.
En het is zo voorbij. Geen angst dat je toch terug zal krabbelen tijdens het sterven, weinig risico dat iemand je tegen zal houden.
Ja, maar niet makkelijk te verkrijgenquote:Op donderdag 17 november 2011 20:48 schreef Fokkingvet het volgende:
Trouwens, Cyaankali staat nog niet op je lijstje. Lijkt mij de perfecte manier.
Zo man gebruik eens interpunctie want hier snapt natuurlijk niemand een hol van en zeker ik niet man wat een vervuiling van dit topic dit blaatverhaalquote:
Hoe gaan ze dat doen met een koppeling?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:56 schreef spierbal het volgende:
Al maakt ns zijn nieuwe treinen nou met een mooie puntvorm, die dan geleidelijk aan zijn normale breedte haalt.
Dan worden de treinspringers meteen de zeikant op gesodemieterd en kunnen de treintjes gewoon mooi doorrijden.
Win win situatie.
Klepje ervoor maken?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:58 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat doen met een koppeling?
Ik heb ook een depressie gehad en dacht net zo goed zo. Door hulp te zoeken wordt dat denkpatroon uiteindelijk ontkracht en omgezet naar een positieve redenering over het leven. Dat zouden al die mongolen die zichzelf voor de trein springen ook eens moeten doen. Dus ik weet dondersgoed waar ik over praat, vrouw!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:48 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Depressieve mensen zijn ziek. Depressie is een ziekte en zorgt dat ze zo denken. Makkelijk praten weer van je, denk nou eens na. Die mensen kunnen niet anders dan slecht en negatief denken. En ja, ik begrijp heel goed hoe verschrikkelijk het voor de machinist en familie is, maar deze mensen hebben dingen meegemaakt die jij duidelijk niet kan voorstellen anders praatte je niet zo.
Wie weet is het haat, wie weet denken ze er niet goed over na, wie weet is het puur een snelle oplossing, ze kunnen het niet navertellen. Denk wel dat voor de treinspringen een van de meest succesvolle zelfmoordsoort is, aangezien het zo snel gaat. Bij andere dingen komt toch snel pijn of overlevingsdrang, bij voor de trein springen is daar geen tijd voor.
Ik rekende dat een beetje tot "medicijn", waar de benodigde kennis het moeilijkste is.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:48 schreef Fokkingvet het volgende:
Trouwens, Cyaankali staat nog niet op je lijstje. Lijkt mij de perfecte manier.
Ja, want alle mensen en alle depressies zijn hetzelfde.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:18 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Ik heb ook een depressie gehad en dacht net zo goed zo. Door hulp te zoeken wordt dat denkpatroon uiteindelijk ontkracht en omgezet naar een positieve redenering over het leven. Dat zouden al die mongolen die zichzelf voor de trein springen ook eens moeten doen. Dus ik weet dondersgoed waar ik over praat, vrouw!
Wat dacht je van een Opvangbakje onder de trein zodat het opruimen minder lang duurt...quote:Op donderdag 17 november 2011 20:56 schreef spierbal het volgende:
Al maakt ns zijn nieuwe treinen nou met een mooie puntvorm, die dan geleidelijk aan zijn normale breedte haalt.
Dan worden de treinspringers meteen de zeikant op gesodemieterd en kunnen de treintjes gewoon mooi doorrijden.
Win win situatie.
Of een grote stofzuigerquote:Op donderdag 17 november 2011 21:29 schreef brammerd het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Opvangbakje onder de trein zodat het opruimen minder lang duurt...
Misschien nog een matrasje eronder en op de trein zodat de machinist meteen kan bellen of hij word opgestuurd naar therapie/psychologist. Makkelijk,efficiënt, en weer een leven gered.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:29 schreef brammerd het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Opvangbakje onder de trein zodat het opruimen minder lang duurt...
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:40 schreef Zenato het volgende:
[..]
Misschien nog een matrasje eronder en op de trein zodat de machinist meteen kan bellen of hij word opgestuurd naar therapie/psychologist. Makkelijk,efficiënt, en weer een leven gered.
Dan schiet je toch een kogel door je hoofd waar niemand bij is.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:44 schreef hexta het volgende:
[..]
Sommige mensen willen maar niet begrijpen, dat sommige mensen gewoon liever niet leven he?
Leven is een keuze. Niet een plicht.
gezonde mensen springen niet onder een trein... En zieke mensen hebben een dokter nodig...quote:
Sommige mensen willen maar niet begrijpen, dat sommige mensen gewoon liever niet leven he?
Sensor in de cockpit zodra er in een straal, een lichamelijk object op het spoor verschijnt er een luik voor de ruiten schiet. Hoeft de machinist het ook niet aan te zien.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:40 schreef Zenato het volgende:
[..]
Misschien nog een matrasje eronder en op de trein zodat de machinist meteen kan bellen of hij word opgestuurd naar therapie/psychologist. Makkelijk,efficiënt, en weer een leven gered.
En soms helpt een dokter/hulpverlener/psycholoog/therapie niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:48 schreef brammerd het volgende:
[..]
gezonde mensen springen niet onder een trein... En zieke mensen hebben een dokter nodig...
Nationale springdag... Dan rijden de treinen die dag wat harder(a)quote:[..]
Sensor in de cockpit zodra er in een straal, een lichamelijk object op het spoor verschijnt er een luik voor de ruiten schiet. Hoeft de machinist het ook niet aan te zien.
De machinist moet na een aanrijding stoppen.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:48 schreef spierbal het volgende:
[..]
Sensor in de cockpit zodra er in een straal, een lichamelijk object op het spoor verschijnt er een luik voor de ruiten schiet. Hoeft de machinist het ook niet aan te zien.
En Toch worden kanker patienten geholpen... Ook al is het alleen maar met 'dood gaan'quote:Op donderdag 17 november 2011 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
En soms helpt een dokter/hulpverlener/psycholoog/therapie niet.
Je kunt het wat dat betreft zien als kanker van de geest.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:44 schreef hexta het volgende:
[..]
Toch zeker wel mijn eigen leven, of niet dan? Ik ken em toch niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:58 schreef Kikkeren het volgende:
Dat klopt ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:02 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Maar 1000en mensen met je dood overlast bezorgen en een aantal voor het leven te traumatiseren is ook een keuze. Niet een plicht.
Ja, post-mortum boetesquote:Op donderdag 17 november 2011 22:13 schreef hexta het volgende:
[..]
Dat klopt ja.
Daarom pleit ik voor meer openheid in deze materie, en betere alternatieven.
Kun je nagaan. Je bent hier al onvrijwillig.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:31 schreef Fokkingvet het volgende:
[..]
O ja, dus jij hebt je vader en je moeder eens aangespoord om lekker te rampetampen?
Ja want iedereen is hetzelfde als jou en elke depressie is precies t zelfde.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:18 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Ik heb ook een depressie gehad en dacht net zo goed zo. Door hulp te zoeken wordt dat denkpatroon uiteindelijk ontkracht en omgezet naar een positieve redenering over het leven. Dat zouden al die mongolen die zichzelf voor de trein springen ook eens moeten doen. Dus ik weet dondersgoed waar ik over praat, vrouw!
Die mensen, moeten echt dood.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:54 schreef spierbal het volgende:
Ja hoor het is weer zo ver, iemand gooit zich voor de trein in de spits.
Heerlijke vertraging van 30 tot 60 min.
Plus gratis rode verf!quote:
Want dan ben je ineens je depressie kwijt?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:47 schreef J.D.Morrison het volgende:
Ga op een compleet ander deel van de wereld wonen ofzo, zelfmoord is (hoe cliché het ook klinkt) nooit dé oplossing...
Denk dat je het wel voelt wanneer je een trein probeert terug te koppen met 100 km/uquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:13 schreef WSquater het volgende:
Wat Eenskijken zegt.
En daarnaast, voor de trein springen als zelfmoordactie is ook dom. De kans dat je bij impact dood bent is 10%. Het doodgaan gebeurt pas net voordat de hulpdiensten iets kunnen doen.
In de tussentijd leef je in een hel. Je kan beter een gasmasker opzetten en dan gaan slapen. Zo val je langzaam in slaap en ga je dood, ben je niemand anders van last en de kans op een ontploffing is minimiem.
Maar goed, wie ben ik. Je hebt ook altijd van die domme terroristen die proberen een bom te laten ontploffen in een vliegtuig, of zo'n vliegtuig ergens op te laten neerstorten. Een échte terrorist zou gewoon een bom laten ontploffen in het gebied vóór de douane. Daar zijn honderden of misschien wel duizenden mensen.
Ik snap echt niks van personen die zó zelfmoord proberen te plegen (maar ik snap wel dat het een ongeluk kan zijn) en ik snap ook niks van die terorristen die denken dat een vliegtuig kapen de enige manier voor massamoord is.
Je voelt het wel, maar is er is een redelijke kans dat je niet meteen dood bent. Dat doet dus pijn, en dat wil je als zelfmoord-mens niet hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:17 schreef Chiich het volgende:
[..]
Denk dat je het wel voelt wanneer je een trein probeert terug te koppen met 100 km/u
Er is juist een redelijke behoorlijk grote kans dat je op slag dood bent.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:19 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je voelt het wel, maar is er is een redelijke kans dat je niet meteen dood bent. Dat doet dus pijn, en dat wil je als zelfmoord-mens niet hebben.
Meestal heeft die depressie iets te maken met je huidige situatie ja..quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want dan ben je ineens je depressie kwijt?
Ik durf dat niet manquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:54 schreef spierbal het volgende:
Klacht: mensen die zich in de spits voor de trein gooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |