Ik zit lekker binnen jaloers?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:55 schreef spierbal het volgende:
Gelukkig heb ik geen last van de kou, mensen die nu al doen alsof het syberie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
Ja prima als je zelfmoord wil plegen, maar val er geen onschuldigen mee lastigquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:58 schreef Kikkeren het volgende:
Pfff, iemand zat zo diep in de put dat hij zichzelf van zijn leven heeft beroofd en dan ga jij zeiken omdat je een tijdje vertraging hebt? Wat denk je dat erger is???
Op dit moment dat van hem die andere is gone.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:58 schreef Kikkeren het volgende:
Pfff, iemand zat zo diep in de put dat hij zichzelf van zijn leven heeft beroofd en dan ga jij zeiken omdat je een tijdje vertraging hebt? Wat denk je dat erger is???
Ja en in China is een jongetje van 2 overleden. Maak jij je daar druk over?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
Mensen die zich druk maken om 60 minuten extra bij een springer terwijl er anderen een trauma hebben, een dierbare verloren hebben o.i.d.
Moraalriddertje.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:58 schreef Kikkeren het volgende:
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:59 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Moraalriddertje.
Waarom springt hij überhaupt voor de trein?
En dan gooit hij zich toch lekker van een rots ofzo?
Nu bezorgt hij (met ZIJN/HAAR problemen, andere nog meer problemen..)
Zoveel dierbaren zal diegene wel niet hebben, anders spring je niet voor de treinquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
Mensen die zich druk maken om 60 minuten extra bij een springer terwijl er anderen een trauma hebben, een dierbare verloren hebben o.i.d.
Ik hoop voor je dat je zelf nooit in zo'n situatie komt te zitten als diegene die zelfmoord heeft gepleegd :-)quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:59 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Moraalriddertje.
Barbapapa f.t 3M1N3M- Who’s gonna diss the moraleknights? (Nerd diss.)quote:
Dit dus, het is allemaal één grote conspiracyquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:55 schreef lipjes het volgende:
denken dat al die mensen zichzelf voor de trein gooien
Je weet toch zelf dat die mensen ervoor worden gegooid omdat ze teveel weten
Guttegut, een paar minuten vertraging.. wat een problemen...quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:59 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Moraalriddertje.
Sws, dan zou ik mezelf wel dood laten gaan door bijv. van een rots te springen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:00 schreef Kikkeren het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je zelf nooit in zo'n situatie komt te zitten als diegene die zelfmoord heeft gepleegd :-)
Problemen zijn er om opgelost te worden, en waarom jezelf ervoor gooien en mensen er traumas mee bezorgen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:58 schreef Kikkeren het volgende:
60-90 min + normale NS vertragingen = Nooit meer thuis.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:01 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Guttegut, een paar minuten vertraging.. wat een problemen...
Jij snapt het ook.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:02 schreef spierbal het volgende:
[..]
Problemen zijn er om opgelost te worden, en waarom jezelf ervoor gooien en mensen er traumas mee bezorgen.
Neem slaappillen ofzo.
Door schrikkende mensen *Bone breaking* enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:10 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik snap niet waarom treinen vertraging hebben door iemand die ervoor springt? Het is niet zo dat een trein minder hard kan rijden door wat bloed en lichaamsdelen op zijn neus.
Inderdaad gewoon doorrijden en gewoon 's nachts pas goed laten schoonmaken ofzo. Het is niet alsof mensen nooit een beetje bloed hebben gezien.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:10 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik snap niet waarom treinen vertraging hebben door iemand die ervoor springt? Het is niet zo dat een trein minder hard kan rijden door wat bloed en lichaamsdelen op zijn neus.
Sub sub klacht: TS die met een pieszakje in een drukke sprinter zit te zeiken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:54 schreef spierbal het volgende:
Ja hoor het is weer zo ver, iemand gooit zich voor de trein in de spits.
Heerlijke vertraging van 30 tot 60 min.
Klacht: mensen die zich in de spits voor de trein gooien.
Subklacht: alle mensen die dalijk tegelijk de trein in willen.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
tja, zelfmoordenaar egoïstisch, dan mag de ts dat ook zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
Van teveel slaappillen ga je alleen maar overgevenquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:02 schreef spierbal het volgende:
[..]
Problemen zijn er om opgelost te worden, en waarom jezelf ervoor gooien en mensen er traumas mee bezorgen.
Neem slaappillen ofzo.
Ik zeikte met mijn mobiel, want in deze hadden ze en toilet want het was een intercity.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:32 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Sub sub klacht: TS die met een pieszakje in een drukke sprinter zit te zeiken.
Ja dat zei die dokter van Michael Jackson ook..quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:48 schreef Messina het volgende:
[..]
Van teveel slaappillen ga je alleen maar overgeven
In ieder geval, er zal altijd IEMAND last hebben van een zelfmoord. Tenzij je zorgt dat je niet gevonden wordt.
Ja daar had ik het probleem ook, moest naar delft en op delft zuid had iemand zich laten aanrijden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:37 schreef juxtaposition het volgende:
Terechte klacht. Net een uur staan wachten omdat iemand zich tussen Rotterdam en Den Haag ervoor had gegooid, terwijl ik vanuit Amsterdam richting Utrecht moest!
Er is een verschil tussen een relatief gezond (fysiek) persoon en een wandelend lijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:48 schreef Takako het volgende:
[..]
Ja dat zei die dokter van Michael Jackson ook..
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:41 schreef Aaardappel het volgende:
Al die klachten hierover.Mensen die niet af en toe een treintje koppen als vrijetijdsbesteding.
Dit, als ik ga, zorg ik dat zoveel mogelijk mensen een zo groot mogelijk klote dag hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:09 schreef Twiitch het volgende:
Ik begrijp die mensen wel, heb je tenminste nog een indruk achtergelaten op deze wereld.
Honderden zo niet duizenden hebben nog aan jou gedacht, niet op een vriendelijke manier maar je kan niet alles hebben![]()
Ja gaat een atoombom maken die afgaat op het moment dat je sterft?quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:50 schreef hexta het volgende:
[..]
Dit, als ik ga, zorg ik dat zoveel mogelijk mensen een zo groot mogelijk klote dag hebben.
Fuck you all! Als ik ga, zullen jullie ook lijden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |