Ik zit lekker binnen jaloers?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:55 schreef spierbal het volgende:
Gelukkig heb ik geen last van de kou, mensen die nu al doen alsof het syberie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
Ja prima als je zelfmoord wil plegen, maar val er geen onschuldigen mee lastigquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:58 schreef Kikkeren het volgende:
Pfff, iemand zat zo diep in de put dat hij zichzelf van zijn leven heeft beroofd en dan ga jij zeiken omdat je een tijdje vertraging hebt? Wat denk je dat erger is???
Op dit moment dat van hem die andere is gone.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:58 schreef Kikkeren het volgende:
Pfff, iemand zat zo diep in de put dat hij zichzelf van zijn leven heeft beroofd en dan ga jij zeiken omdat je een tijdje vertraging hebt? Wat denk je dat erger is???
Ja en in China is een jongetje van 2 overleden. Maak jij je daar druk over?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
Mensen die zich druk maken om 60 minuten extra bij een springer terwijl er anderen een trauma hebben, een dierbare verloren hebben o.i.d.
Moraalriddertje.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:58 schreef Kikkeren het volgende:
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:59 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Moraalriddertje.
Waarom springt hij überhaupt voor de trein?
En dan gooit hij zich toch lekker van een rots ofzo?
Nu bezorgt hij (met ZIJN/HAAR problemen, andere nog meer problemen..)
Zoveel dierbaren zal diegene wel niet hebben, anders spring je niet voor de treinquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
Mensen die zich druk maken om 60 minuten extra bij een springer terwijl er anderen een trauma hebben, een dierbare verloren hebben o.i.d.
Ik hoop voor je dat je zelf nooit in zo'n situatie komt te zitten als diegene die zelfmoord heeft gepleegd :-)quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:59 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Moraalriddertje.
Barbapapa f.t 3M1N3M- Who’s gonna diss the moraleknights? (Nerd diss.)quote:
Dit dus, het is allemaal één grote conspiracyquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:55 schreef lipjes het volgende:
denken dat al die mensen zichzelf voor de trein gooien
Je weet toch zelf dat die mensen ervoor worden gegooid omdat ze teveel weten
Guttegut, een paar minuten vertraging.. wat een problemen...quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:59 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Moraalriddertje.
Sws, dan zou ik mezelf wel dood laten gaan door bijv. van een rots te springen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:00 schreef Kikkeren het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je zelf nooit in zo'n situatie komt te zitten als diegene die zelfmoord heeft gepleegd :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |