Zo man gebruik eens interpunctie want hier snapt natuurlijk niemand een hol van en zeker ik niet man wat een vervuiling van dit topic dit blaatverhaalquote:
Hoe gaan ze dat doen met een koppeling?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:56 schreef spierbal het volgende:
Al maakt ns zijn nieuwe treinen nou met een mooie puntvorm, die dan geleidelijk aan zijn normale breedte haalt.
Dan worden de treinspringers meteen de zeikant op gesodemieterd en kunnen de treintjes gewoon mooi doorrijden.
Win win situatie.
Klepje ervoor maken?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:58 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat doen met een koppeling?
Ik heb ook een depressie gehad en dacht net zo goed zo. Door hulp te zoeken wordt dat denkpatroon uiteindelijk ontkracht en omgezet naar een positieve redenering over het leven. Dat zouden al die mongolen die zichzelf voor de trein springen ook eens moeten doen. Dus ik weet dondersgoed waar ik over praat, vrouw!quote:Op donderdag 17 november 2011 19:48 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Depressieve mensen zijn ziek. Depressie is een ziekte en zorgt dat ze zo denken. Makkelijk praten weer van je, denk nou eens na. Die mensen kunnen niet anders dan slecht en negatief denken. En ja, ik begrijp heel goed hoe verschrikkelijk het voor de machinist en familie is, maar deze mensen hebben dingen meegemaakt die jij duidelijk niet kan voorstellen anders praatte je niet zo.
Wie weet is het haat, wie weet denken ze er niet goed over na, wie weet is het puur een snelle oplossing, ze kunnen het niet navertellen. Denk wel dat voor de treinspringen een van de meest succesvolle zelfmoordsoort is, aangezien het zo snel gaat. Bij andere dingen komt toch snel pijn of overlevingsdrang, bij voor de trein springen is daar geen tijd voor.
Ik rekende dat een beetje tot "medicijn", waar de benodigde kennis het moeilijkste is.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:48 schreef Fokkingvet het volgende:
Trouwens, Cyaankali staat nog niet op je lijstje. Lijkt mij de perfecte manier.
Ja, want alle mensen en alle depressies zijn hetzelfde.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:18 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Ik heb ook een depressie gehad en dacht net zo goed zo. Door hulp te zoeken wordt dat denkpatroon uiteindelijk ontkracht en omgezet naar een positieve redenering over het leven. Dat zouden al die mongolen die zichzelf voor de trein springen ook eens moeten doen. Dus ik weet dondersgoed waar ik over praat, vrouw!
Wat dacht je van een Opvangbakje onder de trein zodat het opruimen minder lang duurt...quote:Op donderdag 17 november 2011 20:56 schreef spierbal het volgende:
Al maakt ns zijn nieuwe treinen nou met een mooie puntvorm, die dan geleidelijk aan zijn normale breedte haalt.
Dan worden de treinspringers meteen de zeikant op gesodemieterd en kunnen de treintjes gewoon mooi doorrijden.
Win win situatie.
Of een grote stofzuigerquote:Op donderdag 17 november 2011 21:29 schreef brammerd het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Opvangbakje onder de trein zodat het opruimen minder lang duurt...
Misschien nog een matrasje eronder en op de trein zodat de machinist meteen kan bellen of hij word opgestuurd naar therapie/psychologist. Makkelijk,efficiënt, en weer een leven gered.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:29 schreef brammerd het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Opvangbakje onder de trein zodat het opruimen minder lang duurt...
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:40 schreef Zenato het volgende:
[..]
Misschien nog een matrasje eronder en op de trein zodat de machinist meteen kan bellen of hij word opgestuurd naar therapie/psychologist. Makkelijk,efficiënt, en weer een leven gered.
Dan schiet je toch een kogel door je hoofd waar niemand bij is.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:44 schreef hexta het volgende:
[..]
Sommige mensen willen maar niet begrijpen, dat sommige mensen gewoon liever niet leven he?
Leven is een keuze. Niet een plicht.
gezonde mensen springen niet onder een trein... En zieke mensen hebben een dokter nodig...quote:
Sommige mensen willen maar niet begrijpen, dat sommige mensen gewoon liever niet leven he?
Sensor in de cockpit zodra er in een straal, een lichamelijk object op het spoor verschijnt er een luik voor de ruiten schiet. Hoeft de machinist het ook niet aan te zien.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:40 schreef Zenato het volgende:
[..]
Misschien nog een matrasje eronder en op de trein zodat de machinist meteen kan bellen of hij word opgestuurd naar therapie/psychologist. Makkelijk,efficiënt, en weer een leven gered.
En soms helpt een dokter/hulpverlener/psycholoog/therapie niet.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:48 schreef brammerd het volgende:
[..]
gezonde mensen springen niet onder een trein... En zieke mensen hebben een dokter nodig...
Nationale springdag... Dan rijden de treinen die dag wat harder(a)quote:[..]
Sensor in de cockpit zodra er in een straal, een lichamelijk object op het spoor verschijnt er een luik voor de ruiten schiet. Hoeft de machinist het ook niet aan te zien.
De machinist moet na een aanrijding stoppen.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:48 schreef spierbal het volgende:
[..]
Sensor in de cockpit zodra er in een straal, een lichamelijk object op het spoor verschijnt er een luik voor de ruiten schiet. Hoeft de machinist het ook niet aan te zien.
En Toch worden kanker patienten geholpen... Ook al is het alleen maar met 'dood gaan'quote:Op donderdag 17 november 2011 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
En soms helpt een dokter/hulpverlener/psycholoog/therapie niet.
Je kunt het wat dat betreft zien als kanker van de geest.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:44 schreef hexta het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |