Toch zeker wel mijn eigen leven, of niet dan? Ik ken em toch niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:58 schreef Kikkeren het volgende:
Pfff, iemand zat zo diep in de put dat hij zichzelf van zijn leven heeft beroofd en dan ga jij zeiken omdat je een tijdje vertraging hebt? Wat denk je dat erger is???
Dat klopt ja.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:02 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Maar 1000en mensen met je dood overlast bezorgen en een aantal voor het leven te traumatiseren is ook een keuze. Niet een plicht.
Ja, post-mortum boetesquote:Op donderdag 17 november 2011 22:13 schreef hexta het volgende:
[..]
Dat klopt ja.
Daarom pleit ik voor meer openheid in deze materie, en betere alternatieven.
Kun je nagaan. Je bent hier al onvrijwillig.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:31 schreef Fokkingvet het volgende:
[..]
O ja, dus jij hebt je vader en je moeder eens aangespoord om lekker te rampetampen?
Ja want iedereen is hetzelfde als jou en elke depressie is precies t zelfde.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:18 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Ik heb ook een depressie gehad en dacht net zo goed zo. Door hulp te zoeken wordt dat denkpatroon uiteindelijk ontkracht en omgezet naar een positieve redenering over het leven. Dat zouden al die mongolen die zichzelf voor de trein springen ook eens moeten doen. Dus ik weet dondersgoed waar ik over praat, vrouw!
Die mensen, moeten echt dood.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:54 schreef spierbal het volgende:
Ja hoor het is weer zo ver, iemand gooit zich voor de trein in de spits.
Heerlijke vertraging van 30 tot 60 min.
Plus gratis rode verf!quote:
Want dan ben je ineens je depressie kwijt?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:47 schreef J.D.Morrison het volgende:
Ga op een compleet ander deel van de wereld wonen ofzo, zelfmoord is (hoe cliché het ook klinkt) nooit dé oplossing...
Denk dat je het wel voelt wanneer je een trein probeert terug te koppen met 100 km/uquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:13 schreef WSquater het volgende:
Wat Eenskijken zegt.
En daarnaast, voor de trein springen als zelfmoordactie is ook dom. De kans dat je bij impact dood bent is 10%. Het doodgaan gebeurt pas net voordat de hulpdiensten iets kunnen doen.
In de tussentijd leef je in een hel. Je kan beter een gasmasker opzetten en dan gaan slapen. Zo val je langzaam in slaap en ga je dood, ben je niemand anders van last en de kans op een ontploffing is minimiem.
Maar goed, wie ben ik. Je hebt ook altijd van die domme terroristen die proberen een bom te laten ontploffen in een vliegtuig, of zo'n vliegtuig ergens op te laten neerstorten. Een échte terrorist zou gewoon een bom laten ontploffen in het gebied vóór de douane. Daar zijn honderden of misschien wel duizenden mensen.
Ik snap echt niks van personen die zó zelfmoord proberen te plegen (maar ik snap wel dat het een ongeluk kan zijn) en ik snap ook niks van die terorristen die denken dat een vliegtuig kapen de enige manier voor massamoord is.
Je voelt het wel, maar is er is een redelijke kans dat je niet meteen dood bent. Dat doet dus pijn, en dat wil je als zelfmoord-mens niet hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:17 schreef Chiich het volgende:
[..]
Denk dat je het wel voelt wanneer je een trein probeert terug te koppen met 100 km/u
Er is juist een redelijke behoorlijk grote kans dat je op slag dood bent.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:19 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je voelt het wel, maar is er is een redelijke kans dat je niet meteen dood bent. Dat doet dus pijn, en dat wil je als zelfmoord-mens niet hebben.
Meestal heeft die depressie iets te maken met je huidige situatie ja..quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want dan ben je ineens je depressie kwijt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |