quote:
Op vrijdag 9 december 2011 09:41 schreef MaJo het volgende:Ik snap niet zo goed bij voetbalmanager en bij manco dat er alleen oude muziek instaat. Vinden jullie de muziek van de laatste jaren niet mooi of geven jullie dat geen kans? Ik vind het altijd zo jammer als mensen in het verleden blijven hangen

Het krijgt gewoon een kans, alleen zit er niet zoveel tussen dat me dermate diep raakt dat het de m'n lijst haalt. Wat deels ligt aan het feit dat de huidige trends haaks op m'n smaak staan.
Wat verder van de Top 40 vandaan worden nog regelmatig dingen binnen mijn smaak gereleased, die ik regelmatig opzet, maar voor de status 'persoonlijke top-klassieker' vaak weer nét een minuscuul dingetje missen. Een zeker anthem-gehalte, of iets anders.
Er was er (op zo'n 400 platen) eentje uit 2010 die de 'bubbling unders' haalde, tevens twee uit 2009 die dat haalden, en volgens mij stonden er twee uit 2008 bij de bovenste honderd.
Van 2000-2005 zaten er verder nog diversen bij die de bovenste 100 hebben gehaald.
Verder zitten er bij de bovenste paar honderd van m'n eigen lijst aardig wat óudere nummers die ik pas hooguit een paar jaar ken, een aantal (zoals de zeer hoog genoteerde Just a friend of mine van Vaya Con Dios, uitgebracht in 1987, en Marcos Valle – Democústico, van ergens begin jaren 70) zelfs nog maar hooguit een half jaar. En voor mezelf is dat ook gewoon 'nieuwe' muziek.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2011 14:59:43 ]