quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:18 schreef Norrage het volgende:
En weer komt een 2e topic (een eerste gereekst deel) niet in mijn active topics....raar hoor
Maar singles lijst
Dat komt omdat het nog geen reeks was toen deel 2 gemaakt is, vanaf nu de volgende delen wel in jullie myatquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:21 schreef Felagund het volgende:
Vreemd ja, bij andere delen komt het wel automatisch in de mat.
Dit weekend ook maar eens aan mijn lijst beginnen, nog geen tijd voor gehad.
Maar dat moet toch automatisch gaan als je het 2e topic opent?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
Dat komt omdat het nog geen reeks was toen deel 2 gemaakt is, vanaf nu de volgende delen wel in jullie myat
nee alleen modjes kunnen een nieuwe reeks starten, bij een nog niet bestaande reeks ontbreekt bij het sluiten van het topic dan ook niet de knop open een nieuw deel, ranja heeft deel 2 op de ouderwetse manier gemaakt. Later heb ik deze 2 topics verreekst.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar dat moet toch automatisch gaan als je het 2e topic opent?
de knop ontbreekt niet, je kunt zelfs het vorige topic nummer invullen maar dan krijg je een foutmelding dat je alleen een nieuw deel van een bestaande reeks kunt makenquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:02 schreef Bosbeetle het volgende:
bij een nog niet bestaande reeks ontbreekt bij het sluiten van het topic dan ook niet de knop open een nieuw deel, ranja heeft deel 2 op de ouderwetse manier gemaakt. Later heb ik deze 2 topics verreekst.
Ah dat dus bijna hetzelfde idee (alleen dan wel met knop)quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:14 schreef ranja het volgende:
[..]
de knop ontbreekt niet, je kunt zelfs het vorige topic nummer invullen maar dan krijg je een foutmelding dat je alleen een nieuw deel van een bestaande reeks kunt maken
toch stiekem een top 26quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef Modus het volgende:
09. Henk & Henk - Sinterklaas, wie kent hem niet?
09. Bronski Beat - Smalltown boy
Als het zo uitkomt... had bij de albums een top 96 (nadat ik 4 2011 albums uit een top 100 had gegooid en er geen correctie kwam) en een top 51quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:09 schreef Modus het volgende:
Omdat ie bedoeld was als 25. Wist niet dat je ook andere aantallen zou meenemen.
dat is 1 Supertramp teveel...quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:00 schreef vp-3 het volgende:
3. Supertramp - School
11. Supertramp - Take the long way home
14. Supertramp - The logical song
50. Supertramp - Fool’s overture
56. Supertramp - Breakfast in america
84. Supertramp - Give a little bit
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:54 schreef Modus het volgende:
09. Henk & Henk - Sinterklaas, wie kent hem niet?
1. Bohren & the club of gore - the prowlerquote:Op woensdag 16 november 2011 10:33 schreef -Wil- het volgende:
[..]Wat een klassieker inderdaad. Ik blijf het leuk vinden, van die 'onbekende bekende' nummers die dan in een lijst met gevestigde namen staan.
@ Bosbeetle: hoe verloopt het maken van je lijst?
Waarvan 0 vrouwen. Geen Olöf, Björk, Múm of Amiina.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:40 schreef methodmich het volgende:
Wow, deel 2 alweer.
Veel IJslanders natuurlijk!
Nee want het is een crap lijstjequote:Op woensdag 16 november 2011 19:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Voelt dat nou niet goed?
Nou ja, voorlopig ben je wel de enige muziekmod met een lijstje
In m'n eigen top 100 ook maar ongeveer een kwart, anonieme vocalistes/samples op danceplaten e.d. meegerekend.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:52 schreef methodmich het volgende:
Ja, vrouwen. Een heet hangijzer in de lijsten.
En waarom zou je die niet meerekenen... maar daarmee zit je ruim boven het gemiddelde van de gepostte lijsten.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:14 schreef female81 het volgende:
In m'n eigen top 100 ook maar ongeveer een kwart, anonieme vocalistes/samples op danceplaten e.d. meegerekend.
Ik dacht al, zit iemand mijn lijstje te kopiëren?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:41 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Wat een toppers deze allemaal. De helft hiervan staat ook bij mij in de lijst. Een echte trance liefhebber hier, net als ik.
Als je 'm wat hoger gezet had...quote:Alleen gooi ik er minder Trance in want die halen het toch nooit. Misschien Xpander van Sasha wel dit keer.
Keuzes, keuzes.quote:Waarom eigenlijk niet Hybrid - Finished Symphony?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:00 schreef cafca het volgende:
[..]
En toch stond ie niet in mijn actieve topics vóór bovenstaande TVP
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:57 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat komt omdat het nog geen reeks was toen deel 2 gemaakt is, vanaf nu de volgende delen wel in jullie myat
Waar ligt het gemiddelde zo ongeveer op?quote:Op donderdag 17 november 2011 08:27 schreef ranja het volgende:
[..]
En waarom zou je die niet meerekenen... maar daarmee zit je ruim boven het gemiddelde van de gepostte lijsten.
Ik gok op 1 à 2 al wordt het werkelijke gemiddelde door een lijst met 25 wel flink omhoog getrokken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:14 schreef methodmich het volgende:
Waar ligt het gemiddelde zo ongeveer op?
Gek genoeg merk ik toch dat ik de laatste jaren steeds meer albums koop van / met vrouwelijke artiesten, maar de afzonderlijke nummers moeten kennelijk toch nog meer groeien om mijn lijst te halen. Hoewel ik er nog redelijk wat heb en er ook genoeg weet die er in hadden kunnen staan, maar dat is met mannelijke artiesten net zo.
Mee eens. Al werd er vaak gezegd dat 'het album' zoals we dat kennen de langste tijd heeft gehad, toch vind ik dat nog steeds niet echt het geval. Neem bijvoorbeeld een band als Wilco. Die hebben in mijn optiek een aantal fantastische albums, maar losse tracks neem ik dan weer niet heel snel op in mijn lijst. Vaak is het juist ook de plek in het geheel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, albums van de laatste jaren beschouw ik ook meer als albums daarom doen de jaren 00 het ook zo goed in m'n albumlijst. In de singleslijst komen de oude klassiekers* van de 60s/70/80s veel meer aan de orde.
*klassiekers volgens mijn geschiedenis
Ja... voor mij geldt ook vaak dat er niet 1 nummer is dat er uit springt. Soms wel, maar ook omdat er geen singles of hits van een album komen blijven de nummers gelijkwaardger.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:08 schreef methodmich het volgende:
Mee eens. Al werd er vaak gezegd dat 'het album' zoals we dat kennen de langste tijd heeft gehad, toch vind ik dat nog steeds niet echt het geval. Neem bijvoorbeeld een band als Wilco. Die hebben in mijn optiek een aantal fantastische albums, maar losse tracks neem ik dan weer niet heel snel op in mijn lijst. Vaak is het juist ook de plek in het geheel.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:31 schreef Saviola het volgende:
3 The Sky Moves Sideways - Porcupine Tree 1995
24 Seasons End - Marillion 1989
30 In The Land of Grey and Pink - Caravan 1971
64 Whirlwind - Transatlantic 2009
67 Easter - Marillion 1989
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:21 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik dacht al, zit iemand mijn lijstje te kopiëren?
[..]
Als je 'm wat hoger gezet had...
[..]
Keuzes, keuzes.Haha, zal ik doen, en ik zal ze ook hoger in de lijst plaatsen =).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The distance between insanity and genius is measured only by success.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door naatje_1 op 19-11-2011 03:40:24 ]
Je moet een lijstje met de beste liedjes aller tijden geven naar jouw smaak. Top 100 is natuurlijk uitdaging en het moeilijkste, maar een top 10, 20, 25, 50 mag ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 03:44 schreef Dven het volgende:
En dat heb je goed gedaan
Niet geheel mijn idee maar je plan proef ik wel. En daar valt goed mee te leven! Maar wat is het idee van dit topic?!?Want dat heb ik er nog niet echt uitgehaald. Of moet ik mijn top honderd geven?
Wat naatje zegt. Ik verwerk de lijsten dan tot een totaal lijstquote:Op zaterdag 19 november 2011 03:44 schreef Dven het volgende:
En dat heb je goed gedaan
Maar wat is het idee van dit topic?!?Want dat heb ik er nog niet echt uitgehaald. Of moet ik mijn top honderd geven?
Dan betekent dat dat die artiesten heel veel goede nummers hebben! En dat ze waarschijnlijk niet (veel) in de uiteindelijke lijst komen, maar daar liggen ze vast niet wakker van.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:06 schreef naatje_1 het volgende:
Wat als bepaalde artiesten heel vaak gekozen worden met verschillende nummers van 1 album? Is dat dan pech voor die artiesten?
Bij gebrek aan spotify kan ik je lijst niet zien, dus hup, plaatsen dat ding.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:15 schreef Beregd het volgende:
mijn top 100: http://open.spotify.com/u(...)30sWdnz19zKgLqUbImA1
SPOILER: lijst van beregd in volgorde zoals ik die krijg te zienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neger watquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:42 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
01 - Wham! - Last Christmas
02 - David Bowie & Mick Jagger - Dancing in the Street
03 - Dolly Parton - Shattered Image
04 - Jerry Lee Lewis - Country Memories
05 - Michael Jackson - Remember the Time
06 - Bob Dylan - Forever Young (Continued)
07 - Don Henley - The Boys of Summer
08 - Michael Jackson - 2 Bad (Refugee Camp Mix)
09 - Jerry Lee Lewis - Early Morning Rain
10 - Michael Jackson - Childhood
11 - Kenny Rogers & The First Edition - Ruby, Don't Take Your Love to Town
12 - Fleetwood Mac - Dreams
13 - Michael Jackson - Stranger in Moscow
14 - The Rolling Stones - Let It Bleed
15 - Fleetwood Mac - Rhiannon
16 - The Rolling Stones - Honky Tonk Women
17 - Johnny Cash - A Boy Named Sue
18 - Bob Dylan - Maggie's Farm
19 - Michael Jackson - Black or White
20 - Dolly Parton - Baby, Come Out Tonight
21 - The Rolling Stones - It's Only Rock 'n Roll (But I Like It)
22 - Bob Dylan - John Brown
23 - The Alan Parsons Project - Old and Wise
24 - Bob Dylan - Like a Rolling Stone
25 - Dolly Parton - Tennessee Homesick Blues
26 - The Rolling Stones - Miss You
27 - Tina Turner - I Want You Near Me
28 - Alphaville - Forever Young
29 - Split Enz - Message to My Girl
30 - Jerry Lee Lewis & Mick Jagger - Dead Flowers
31 - Womack & Womack - Teardrops
32 - Tina Turner - I Don't Wanna Fight
33 - Air - All I Need
34 - Tina Turner - Foreign Affair
35 - The Cardigans - Erase/Rewind
36 - Cyndi Lauper - Time After Time
37 - Paul Young - Come Back and Stay
38 - Tina Turner - If You Love Me (Let Me Know)
39 - Kim Carnes - Bette Davis Eyes
40 - Tina Turner - Let's Stay Together
41 - The Rolling Stones - Heaven
42 - Fleetwood Mac - Little Lies
43 - Jerry Lee Lewis - Great Balls of Fire
44 - Dolly Parton - Dagger Through the Heart
45 - Fleetwood Mac - Everywhere
46 - Mick Jagger - Just Another Night
47 - Jerry Lee Lewis & George Jones - Don't Be Ashamed of Your Age
48 - Art Garfunkel - Bright Eyes
49 - Everything but the Girl - Missing (Todd Terry Remix)
50 - Fleetwood Mac - You Make Loving Fun
51 - Pat Metheny Group & David Bowie - This Is Not America
52 - Dolly Parton - Sweet Summer Lovin'
53 - ABBA - The Day Before You Came
54 - Rose Royce - Love Don't Live Here Anymore
55 - Bob Dylan - Sara
56 - America - A Horse with No Name
57 - Wet Wet Wet - Goodnight Girl
58 - Crowded House - Weather with You
59 - Elvis Presley - Little Cabin on the Hill
60 - Dido - Thank You
61 - The Cardigans - My Favourite Game
62 - Madonna - Drowned World/Substitute for Love
63 - Rose Royce - Wishing on a Star
64 - Willie Nelson - I'm Alive
65 - George Michael - A Different Corner
66 - Bread - If
67 - Tom Waits - 2:19
68 - Cliff Richard - Carrie
69 - The Dirty Mac - Yer Blues
70 - Willie Nelson - Satisfied Mind
71 - Madonna - Nothing Really Matters
72 - Creedence Clearwater Revival - Green River
73 - Christie - Yellow River
74 - Eric Clapton - Lay Down Sally
75 - Madonna - Frozen
76 - Cliff Richard - We Don't Talk Anymore
77 - Cher - The Music's No Good Without You
78 - Del Shannon - Runaway
79 - Carly Simon - You're So Vain
80 - Cliff Richard - Devil Woman
81 - Janet Jackson with Carly Simon feat. Missy Elliott - Son of a Gun
82 - Creedence Clearwater Revival - Bad Moon Rising
83 - Bob Seger - Still the Same
84 - Sutherland Brothers & Quiver - Arms of Mary
85 - Elvis Presley - Winter Wonderland
86 - Madonna - Don't Tell Me
87 - The Traveling Wilburys - Nobody's Child
88 - Cyndi Lauper - The Goonies 'R' Good Enough
89 - Rod Stewart - Tonight I'm Yours (Don't Hurt Me)
90 - Olivia Newton-John - A Little More Love
91 - Harpo - Moviestar
92 - Snoop Dogg - Sexual Eruption
93 - Madonna - The Power of Good-Bye
94 - Cliff Richard - Dreamin'
95 - Elvis Presley - Fairytale
96 - Cliff Richard - Do You Wonder
97 - Willie Nelson & Leon Russell - Heartbreak Hotel
98 - Eagles - Lyin' Eyes
99 - Ramones - Pet Sematary
100 - Justin Bieber - Bigger
[ afbeelding ]
Vooral pech voor de nummersquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:06 schreef naatje_1 het volgende:
Wat als bepaalde artiesten heel vaak gekozen worden met verschillende nummers van 1 album? Is dat dan pech voor die artiesten?
Ja, dat maakt uit. Ik hou de volgorde aan waarin je't gepost hebt tenzij je zelf de volgorde verandert.quote:Op zondag 20 november 2011 19:51 schreef kipknots het volgende:
Maakt de volgorde uit voor de score? Dat bepalen is echt onmogelijk voor me.
Gewoon een goed nummer, hoor.quote:
Dan zou ik voor "Chris Rea - Driving Home for Christmas" gaan.quote:
Zoetsappig gaynummer.quote:Op zondag 20 november 2011 21:32 schreef Kadafi het volgende:
[..]
Dan zou ik voor "Chris Rea - Driving Home for Christmas" gaan.
quote:Op maandag 21 november 2011 20:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind last christmas alleen een leuk nummer op 3 december...
Uit m'n hoofd: 57. Dat viel al tegen na de 100+ bij de albums en was ook minder dan het jaar ervoor.quote:
Dan prefereer ik toch de vogeltjesdans of het smurfenlied, als het dan toch gezellig moet worden. Of iets van drinkebroers Thomas & Paul.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:11 schreef DrDentz het volgende:
En neem Last Christmas op in jullie lijsten, anders wordt die eindlijst zo ongezellig.
Dan maar liever Ginger Ninja of Lynyrd Skynyrd.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:11 schreef DrDentz het volgende:
En neem Last Christmas op in jullie lijsten, anders wordt die eindlijst zo ongezellig.
Ik neem aan dat je het over Robin S hebt, en niet over het nummer 'Show Me Love' dat wél door de Zweedse zangeres Robyn is gezongen?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:23 schreef ranja het volgende:
Hier mijn lijst. Met een herwaardering voor sommige oude favorieten en wat nieuwe klassiekers.
100 Robyn - Show Me Love (1995)
Zeker géén Robin Squote:Op woensdag 23 november 2011 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem aan dat je het over Robin S hebt, en niet over het nummer 'Show Me Love' dat wél door de Zweedse zangeres Robyn is gezongen?
Die van Tracey is al vanaf zo'n beetje altijd m'n favoriete nummer en blijft dat ook gewoon. Ga ik niks aan veranderen.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:18 schreef Modus het volgende:
Die Katzenjammer past hier ook wel Muziek als Lily Allens Not fair ?
En wat vind je zo goed aan de nr 1?
Ohw en dat nummer van Dandy Warhols, ken het nummer, he-le-maal stukgedraaid op de radio (en TVreclame) en dus niet meer aan te horen, maar ik wist niet dat zij dat waren. Godless daarentegen is een briljant popliedje..
/totzoverdenuttelozetoevoegingendenkik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |