In ons hoofd. Ik vroeg mijn baas nog of ik onder werktijd mocht schrijven in mijn deadlineweek, maar helaas. Dat komt nog, ook op de frontpage. Gezien mijn reactie hier al een dag duurt zegt genoeg over mijn drukke schemaquote:Op donderdag 17 november 2011 12:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Weet iemand waar het interview staat?
Ah, was jij die groupie die in de kou door het raam aan het loeren was?quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:12 schreef FUFR het volgende:
En wat ik heb gezien was ik niet van onder de indruk
Ook nog maar even hier posten, het interview is hier te lezen.quote:Op donderdag 17 november 2011 12:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Weet iemand waar het interview staat?
Ah bedankt, anders had ik 'm niet gezien. Leuk zeg! En onze vragen zijn echt gebruiktquote:Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef Karina het volgende:
[quote]Op donderdag 24 november 2011 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook nog maar even hier posten, het interview is hier te lezen.
Dan op +- 11.000 na. En dat is echt heel weinig, geloof me. Ze heeft zelfs even voorgestaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:15 schreef leukerdje het volgende:
Deze is ook leuk!
Is me alleen niet duidelijk wie er nou gewonnen heeft.
Dat meiske was wel heel goed.
Excuses, vergeten hier neer te zetten. En natuurlijk ,anders vragen we het hier toch nietquote:Op donderdag 24 november 2011 19:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ah bedankt, anders had ik 'm niet gezien. Leuk zeg! En onze vragen zijn echt gebruikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |