Oh ja, die moet ik ook nogquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:27 schreef seto het volgende:
Klaar met de Dark Brotherhood, best een vette quest line
Heb ik beide aangeschaft! Soundtrack box is 28 euro inclusief verzending naar Nederland.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:08 schreef Simsfan88 het volgende:
Iemand hier met de strategy guide? Zit nog steeds te twijfelen of ik hem moet halen...
Geldt trouwens ook voor de officiele soundtrack van 4 CD's, maar die heeft nog niemand volgens mij (wordt vanaf deze week verstuurd las ik).
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vond het wel een gave dungeon, Ustengrav.Welke shout?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
Story of my life... Maar goed, dat is Elder Scrolls eigen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ik ook nog.
En de Thieves Guild. En de Companions afmaken. Ben steeds dingen van plan, tot er weer iets anders op mijn pad komt en ik weer vergeten ben wat ik ook alweer ging doen. Morgen mijn misc quests maar eens afwerken.
Ik zag op een gegeven moment ergens zo'n shout muur staan, denk ikquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vond het wel een gave dungeon, Ustengrav.waar zit de shout?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ik me zo 1 2 3 niet bedenken waar dat wasquote:
Daar inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:46 schreef Enjoirobbin het volgende:
Vlak voor het gedeelte waar je die whirlwind sprint moet gebruiken.
Bij die waterval toch?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:46 schreef Enjoirobbin het volgende:
Vlak voor het gedeelte waar je die whirlwind sprint moet gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hm, net m'n eerste crash to desktop gehad.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:52 schreef hans1988 het volgende:
Voor degene die smithing een beetje willen levelen:Hoe heet het precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan je daedric items mee makenquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:07 schreef hamburgerjongen het volgende:
Heb je iets aan zo'n Centurion Dynamo Core?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |