Stamina want stagger, maar je kunt een perk hebben met 50% minder stagger. Ook kun je als melee, duurde me een tijdje, heel goed tegen mages vechten(en de dragonpriests) door via block 50% magic resistance perk during blocking te unlocken en 30% magic resistance via alteration. Ik ben iig lvl 30 ish nog wat met 1h in de 80, heavy armor in de 60, block in de 50, resto in de 60 en sneak in de 80quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:17 schreef Young_David het volgende:
Heavy armor geeft alleen wel veel gewicht waardoor je moet investeren in endurance (of hoe heet dat), terwijl je als mage wil investeren in magica
Ik gebruik nu deze:quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:22 schreef Smoofie het volgende:
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=240
Heb je The Lord Stone al ontdekt? Die is echt extreem goed imo. 50 damage resistance en 25% spell resistance oid.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Stamina want stagger, maar je kunt een perk hebben met 50% minder stagger. Ook kun je als melee, duurde me een tijdje, heel goed tegen mages vechten(en de dragonpriests) door via block 50% magic resistance perk during blocking te unlocken en 30% magic resistance via alteration. Ik ben iig lvl 30 ish nog wat met 1h in de 80, heavy armor in de 60, block in de 50, resto in de 60 en sneak in de 80
SMithing 100
ik doe nu een magicuser die ook met een onehanded wapen slaatquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik level een puur warriortype, puur thief en puur magicuser. Maar die laatste is echt een stuk zwakker dan de restIk hoop dat dat later in het spel nog wordt bijgetrokken.
Ja, the Lord stone is active bij mijquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:29 schreef Silv het volgende:
[..]
Heb je The Lord Stone al ontdekt? Die is echt extreem goed imo. 50 damage resistance en 25% spell resistance oid.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:23 schreef vault_tec het volgende:
stel ik wil gaan pickpockete, hoe kan ik dit het bestdoen?
Quicksaven als je hidden achter een NPC staat. Als het niet lukt gewoon je quicksave loaden.quote:
Jawel joh, conguration om de aandacht af te leiden en dan gaan met je one handend. Heb je nog genoeg magicka over voor wat destruction spells en heal spellsquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:33 schreef Smoofie het volgende:
Heavy armor + mage is niet te doen, je mana gaat te snel naar de klote.
Heb het op de morrowind manier opgelost. Achter een blok gaan staan waar de npc niet bij kan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:12 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik zou gewoon heavy armor dragen als mage zijnde. Doe ik zelf ook. Je gaat er namelijk niet eens heel veel langzamer van.
De AI zit ook best vaak vast achter of in iets en dan dan kan je mooi je archer skills verbeterenquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:45 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Heb het op de morrowind manier opgelost. Achter een blok gaan staan waar de npc niet bij kan.
Wauw dat is toch veel mooier dan de standaard.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik gebruik nu deze:
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=131
Standaard:
[ afbeelding ]
Lower Saturation + sharpening:
[ afbeelding ]
Niet zo spoileren yo. Je hebt net de taktiek voor elke draak in de game verklaptquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:45 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Heb het op de morrowind manier opgelost. Achter een blok gaan staan waar de npc niet bij kan.
Als je dat zelf niet kan verzinnenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Niet zo spoileren yo. Je hebt net de taktiek voor elke draak in de game verklapt
Ik wist niet dat je companions betere gear kon geven en dat ze dat ook gebruiken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:03 schreef hans1988 het volgende:
Full Dwarven armor op lvl 11Nu maar ore aan het zoeken om lydia ook wat leuks te kunnen geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |