Een, twee.quote:Op maandag 14 november 2011 22:03 schreef ebutyouyou het volgende:
wat is ook alweer de link voor de centdeals op ebay
thnx alvast
Hoe je de kleur kan opgeven bij Mcbubquote:Op maandag 14 november 2011 20:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Naar wat?![]()
[..]
Is het alweer bijna Mardi Gras?
Wat moet je met al die troepjes?
Maar ja, post is wel altijd leuk ja. Alleen dan zo'n desillusie als je iets tof verwacht en dat je dan dagen na elkaar teleurgesteld wordt met je 1ct-dingetjes.
thnx!quote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Een, twee.
Oh, dat is geen cent, maar alles onder 1 euro.
wat is het überhauptquote:Op maandag 14 november 2011 22:47 schreef mits het volgende:
Heeft misschien iemand een idee waar je zoiets kan kopen? Alleen dan zonder zo'n raar blauw ding ertussen?
[ afbeelding ]
Oh, dát.quote:Op maandag 14 november 2011 22:09 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoe je de kleur kan opgeven bij Mcbub
quote:Op maandag 14 november 2011 19:59 schreef shiznuts het volgende:
[..]
't Is daar dan ook nacht.
Ik kijk ff (wilde toch zo'n bruine al ook. Focals rode is er nog altijd niet).
- Hum true, je kunt wel afhaken bij Paypal en teruggaan naar de site, dan maak je een ticket aan en zeg je dat je doorgaat met de betaaloptie (die dan openstaat) wanneer ze kunnen garanderen dat je een bepaalde kleur toegestuurd krijgt. Of dat, wanneer je al betaald hebt en je anders graag je order zou willen cancelen.-
Ah, was er ook niet zoiets als Cyber Monday?quote:
Ja, joh, die dingen heb je altijd bij de kermis en het circus. Van die dingen waar kinderen om lopen te janken, pappie en mammie de knip opentrekken en dat kind voor 5 minuten de bek houdt en daarna gauw uitgespeeld is.quote:
en die 'dingen' hebben vast ook een naamquote:Op maandag 14 november 2011 23:03 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oh, dát.Zie vorig topic:
[..]
[..]
Ah, was er ook niet zoiets als Cyber Monday?
Ik volg in elk geval wel al braaf de dagdeals.Deze maand een fleecemuts van Bench en een Sandisk Extreme Video SDHC Class 10 30MB/s 32GB gekocht.
[..]
Ja, joh, die dingen heb je altijd bij de kermis en het circus. Van die dingen waar kinderen om lopen te janken, pappie en mammie de knip opentrekken en dat kind voor 5 minuten de bek houdt en daarna gauw uitgespeeld is.Beetje net zo'n item als die shuttle/flight lightjes en ballen.
Gewoon een ticket maken na de betaling, ging bij mij gewoon goed. Betaling etc stoppen hoeft echt niet.quote:Op maandag 14 november 2011 22:09 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoe je de kleur kan opgeven bij Mcbub
Deze gok ik:quote:Op maandag 14 november 2011 23:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
en die 'dingen' hebben vast ook een naam? ben wel eens benieuwd wat het is / kan
Kwam net voorbij wel een geinige ('k zag deze namelijk):quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:10 schreef portabel het volgende:
AUB meer links naar wat jullie kopen of zien. Mn creditcard moet gebruikt worden
Potverdorie, dat Titanic ship van papierquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Kwam net voorbij wel een geinige ('k zag deze namelijk):
http://chinaprices.us/?q=ice+gun+tray
Ter afwisseling van http://chinaprices.us/?q=ice+titanic misschien.
Niet bij deal-cool halen natuurlijk...
Die paper models zijn ook wel leuk (vanwege laatste Titanic-link laatste zoekactie):
http://www.aliexpress.com/fm-store/403832
quote:The following photo is the model which has recolored ,some parts have changed by wood and metal.If you want to make the model look better,you should find these materials.
The model does not contain the minipeople on it.
Nadeel van zo'n ding is dat ie niet alleen beschermd tegen "big brother die in het geheim onze pasjes uitleest"quote:
Uhm. Ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:55 schreef Smack-a-jack het volgende:
guys, DHL hea... als het daarmee verstuurd word en word aangegeven als een cadeau met een waarde van 44,99 moet ik dan alsnog wat betalen?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:55 schreef Smack-a-jack het volgende:
guys, DHL hea... als het daarmee verstuurd word en word aangegeven als een cadeau met een waarde van 44,99 moet ik dan alsnog wat betalen?
Ja, bij DHL moet je gewoon de douane kosten betalen over wat er op de slip staatquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:55 schreef Smack-a-jack het volgende:
Nee, ja,, écht cadeau welquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:05 schreef Smack-a-jack het volgende:
een cadeau is tog tot 45 eu belastingvrij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |