Wij hebben ook nog een kattenbak die hij aanziet als kattebak, dus ik werd er gek van.quote:Op maandag 14 november 2011 19:22 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja traphekje hebben wij ook aan zitten denken inderdaad... Wie weet gaan we dat nog wel doen. We hebben wel op alle kastjes al van die kinderbeveiligingshaken en hij is nog niet groot genoeg om ook in de lades te kunnen met z'n handen. De vaatwasser hou ik altijd dicht en als er gekookt wordt staat er altijd iemand in de keuken. Maar dit van vanmiddag had ik echt niet verwacht!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:38 schreef freecell het volgende:
Arme Oona.
Hier sinds woensdag eindelijk een nachtje doorgeslapen, niet alles ondergespuugd en vanmorgen weer redelijk normale poep.
Vanmorgen zelfs begonnen zonder speen mee naar beneden. Dat was overigens maar van korte duur.
Kan iemand mij vertellen dat eerst huilbaby en dan huildreumes de blijste peuter ooit wordt?
Het gaat vast over als hij kan praten, maar dat lijkt nog wel even te duren.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:25 schreef simmu het volgende:
even een egopost: de staafmixer kan weg hier
ravi eet nu (eindelijk) ook zijn fruit gewoon in stukjes
quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:25 schreef simmu het volgende:
even een egopost: de staafmixer kan weg hier
ravi eet nu (eindelijk) ook zijn fruit gewoon in stukjes
Een doos duplo bouwstenen vermoed ik. Opa en oma zullen vast ook iets geven, ik vermoed iets van een boekje. En zn tante zal ook wel iets gaan doen, een kleinigheidje.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:25 schreef DaviniaHR het volgende:
Vraagje: wat geeft de sint aan jullie kindjes?
Aviva is ook over een paar weken jarig, en ze heeft alles al...
Voor haar verjaardag doen we een mooie pop en dan vragen we de gasten iets van accessoires voor de pop of zo.
Maar sinterklaas? uhm, help!
Veel te veelquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:25 schreef DaviniaHR het volgende:
Vraagje: wat geeft de sint aan jullie kindjes?
Aviva is ook over een paar weken jarig, en ze heeft alles al...
Voor haar verjaardag doen we een mooie pop en dan vragen we de gasten iets van accessoires voor de pop of zo.
Maar sinterklaas? uhm, help!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:44 schreef becky27 het volgende:
Goedemorgen, zal ik weer eens een poging doen om aan te haken??
Davinia, Noortje krijgt echt te veel: een keukentje + pannen + roergerei en een puzzel van ons. Van oma voor de pop een badje + kinderstoel voor de pop, van andere oma een poppenbedje, poppenbuggy en een serviesje, van opa een wintersportjas.
Die pop kan zo op kamers, die heeft dadelijk echt alles. Ze heeft ook al een kledingkast :-( tis toch te erg!
En waterverf/vingerverf?! Of heeft ze dat al?quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:50 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Wat voor puzzel doen jullie dan? Met van die uitstekende rode dingetjes, of iets ingewikkelders?
We kunnen idd wel onze keuken wat uitbreiden. Ze hebben al een keukentje, een kookset, en een theeset, maar wellicht kan een serviesje ook leuk zijn.
Een poppenbedje is ook een goede. Badje hebben we ook al.
We hebben ook al krijt en viltstiften en zo. en ze is nog net te klein voor klei. Ze eet het soms nog op. Duplo hebben we al een zooi van. Ik heb wel voor secretsanta gevraagd of ze iets kan vinden voor de Duplopoppetjes om mee te spelen.
zo heb ik toch nog wel wat ideeën, thx!
dat dus!quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:10 schreef freecell het volgende:
Vastzetten op de kinderstoel of erbij blijven
Wat freecell zegt idd. Aan tafel, in de kinderstoel, riempje vast.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:03 schreef DaviniaHR het volgende:
elmo, durf je vingerverf? hoe doe je dat dan? Het hele huis af plakken en dan in een luier voor de tafel zetten? krijg je dat wel van de tafel af?
ik ben altijd een beetje huiverig om thuis te tekenen en zo, ivm krassen overal
ze heeft idd een babyborn pop, maar die vind ik echt stom.Dus we kopen een mooie voor haar verjaardag. heeft ze al een keertje geprobeerd, dus ik weet welke ik moet kopen.
Hier is het vastzetten EN erbij blijven!quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:10 schreef freecell het volgende:
Vastzetten op de kinderstoel of erbij blijven
Jepquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:13 schreef DaviniaHR het volgende:
ik zou het wel kunnen proberen. Vind het gewoon eng.
Die vingerverf gaat er wel uit, toch?
Nou hij moet het dus gisteravond of vanmorgen gedaan hebben, maar ik zag het pas zojuist toen ik hem in bed ging leggen. Rotzakje!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:24 schreef freecell het volgende:
Lol Asy, ik zit hier hardop te lachen
Badstof aan je tanden voelt toch niet lekker zou je zeggen
wij zijn ook al aan het tweede bedje toequote:Op dinsdag 15 november 2011 13:51 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou hij moet het dus gisteravond of vanmorgen gedaan hebben, maar ik zag het pas zojuist toen ik hem in bed ging leggen. Rotzakje!
Eén spijl van het bedje is ook al behoorlijk afgekloven
Wat zit Nathan lekker te smikkelen
Nou... beter... zo zou ik hem nog niet willen noemen, ons grote snotmonster. Hij voelt zich vanavond ook nog heel zielig, maar volgens mij heeft hij in ieder geval geen koorts atm. Hopelijk slaapt ie nu door; ik kan zelf ook wel wat slaap gebruiken. Is het toch verdorie alweer 12 uur geweest, en ik had me nog zo voorgenomen vroeg naar bed te gaan...quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:36 schreef Asyniur het volgende:
Shandaly, Harry knaagt aan de spijlen. Ik kan moeilijk alle spijlen gaan inpakken
Fijn dat Lars weer beter is.
Echt héquote:Op woensdag 16 november 2011 09:15 schreef Cooki het volgende:
Aoraki gefeliciteerd met je peuter!![]()
Thomas, wat heb je een mooie naam, een fijne verjaardag gewenst!
![]()
[ afbeelding ]
Ik had het ook knap gevonden als het had geholpen, maar iets anders zit er niet inquote:Op woensdag 16 november 2011 09:10 schreef Fee-nix het volgende:
Asy, wat een stouterdje is Harry. Maar eerlijk gezegd had ik het heel knap gevonden als de preek wel had geholpen
. En wat als je nou een heel groot badlaken ofzo over het laken legt? Iets waar hij niet doorheen komt? Lastig!
quote:Op woensdag 16 november 2011 11:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik had het ook knap gevonden als het had geholpen, maar iets anders zit er niet in
Dan vernielt hij ook nog een badlaken. Hij vindt het gewoon leuk om die lusjes met zijn tanden vast te pakken en er dan aan te trekken. Dat geeft zo leuk mee...
Aoraki, van harte gefeliciteerd met Thomas' 2e verjaardag!
Wel knap hoor!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:03 schreef freecell het volgende:
Asy: hij stapt nergens op, springt omhoog, gooit zijn benen over de rand en laat ze aan de andere kant keurig zakken. Hándig!
Ik noem ze bewust geen snoepjes. Ze staan hoog, maar toch voorkom ik liever een OD vitaminepillen door een snoepjesstelend ventjequote:Op woensdag 16 november 2011 15:32 schreef ymme het volgende:
Mart krijgt ook twee 'snoepjes' vitamine kauwtabletten per dag. Hij vind ze heerlijk!
En kauwt er erg goed op incl 'knoeps knoeps' geluid.
Oja, dát had ik ook nog willen zeggen. Ik noem ze ook geen snoepjes. Ik zeg gewoon tabletjes tegen de vit D en tabletje tegen multi vit.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik noem ze bewust geen snoepjes. Ze staan hoog, maar toch voorkom ik liever een OD vitaminepillen door een snoepjesstelend ventje
hey mijnes zegt ook mimi mimi!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:05 schreef octopussy het volgende:
Reilain, ik ga voor je duimen voor een goede nacht![]()
Ik geef Hannah trouwens kauwvitamines van Davitamon (staan bij mijn computer, ze kan er niet bij). Ze is er dol opRoept continu "MIMI, MIMI" (vitamine). Mijn potje kauwvitamine staat er naast dus ik moet er ook altijd 1 nemen van mevrouw. Eerst liet ik haar een tabletje uit het potje pakken en in mijn mond doen, maar daar zijn we maar mee gestopt toen ze die OOK snel in haar mond stopte
![]()
Raar dagje vandaag trouwens. Na een paar nachten tot 7.00 uur geslapen te hebben was ze er vanochtend om 5.30 uur weer uit met S. Die heeft haar weer in bed gestopt en ze heeft geslapen tot 8.30 uur
Vandaag was mijn mamadag en tot mijn verbazing heeft madam dus gewoon de hele dag niet meer geslapen. Mama ook niet dusIk stond best op instorten toen S. thuiskwam, maar Hannah was nog vrolijk aan het spelen en wilde nog in bad en heeft daarna nog goed gegeten.
Ik moet nog 2 dagjes werken tot mijn zwangerschapsverlof
Ik was al aan het googlenquote:Op woensdag 16 november 2011 20:15 schreef pessie het volgende:
Is het gek als ik alleen vit-D geef? Ik wist helemaal niet dat ie nog iets anders nodig had![]()
De telefoon gaat overrrrr....quote:Op woensdag 16 november 2011 22:20 schreef Rixtje het volgende:
Hier ook Nick jr zodra ze gaan zingen gaat Lotte helemaal uit haar bol en zit ze te swingen. Is het erg dat ik alle tunes en liedjes van wonderteam uit mijn hoofd ken?
Doe ik ook idd. Maar tis soms wel lastig/ongezelligquote:Op woensdag 16 november 2011 22:33 schreef Asyniur het volgende:
Reilain, ik duim voor een goede nacht
octo, I feel you. Altijd tof dat je dreumes nog energie voor 10 heeft terwijl jij op instorten staat
Dames, jullie kinderen moeten niks hè? Alleen de mijne eet bij tijd en wijle slecht en ik vind het een fijn idee dat ie op deze manier toch in elk geval wat vitamines binnenkrijgt. Zeker voor de winter...
Wat leuk dat Mex al 'lekker' zegt
Rixtje, hier kijkt Harry eigenlijk alleen maar DVD's en ik ken zowel de liedjes als de helft van de dialogen uit mijn hoofd
Son, ik pas me op zulke momenten gewoon aan Harry aan. Dan geef ik hem gewoon wat eerder eten (uit de vriezer of een boterham) en dan gaat hij gewoon naar bed. Mijn ervaring is dat hij dan het snelst weer lekker in zijn vel zit en weer met het ritme mee kan.
Zo heb ik hem vanmorgen om 11:15 in bed geknikkerd omdat hij duidelijk moe was. Normaal gaat hij pas rond half 1.
och, arme julliequote:Op donderdag 17 november 2011 10:08 schreef freecell het volgende:
Dat knaagtouw, briljant
Hebben wij net besloten vanaf vandaag even een weekje melk-ei-soja-vrij te doen om te kijken of onze huildreumes dan blijer wordt...
Til ik hem net op, plop, brul, slap armpje
Naar huisarts: ja, het zit nu allemaal goed, waarschijnlijk even elleboog eruit geweest.
Ja, nu issie dus niet blij.
Moederfail...
je kan niet aan alles denken free. en van jezelf verwachten dat je wel echt overal aan denkt eindigt rottig en werkt averechts. beetje liever zijn voor jezelf joh!quote:Op donderdag 17 november 2011 10:18 schreef freecell het volgende:
Leg maar aan mijn uk uit dat ht geen moederfail was. Met ons als twee hypermobiele ouders had ik kunnen bedenken dat mijn dreumes ook plopbaar is...
quote:
Deur openlaten terwijl dreumes rondslentert en vervolgens van de betonnen trap afvaltquote:Op donderdag 17 november 2011 10:47 schreef Cooki het volgende:
[..]stop ns met jezelf kwellen
![]()
hoewel t heel herkenbaar is, iedere moeder doet wel ns wat onhandigs...![]()
papas trouwens ook, maar die zeggen vaker, tja.. ken gebeure
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 17 november 2011 10:06 schreef Piekie81 het volgende:
Vannacht om een uur of 1 had Ruben een aanval van Ik-Wil-Bij-Mamma-Nu! Of te wel, huilen, maar als ik zijn kamer binnen kwam was eht direct weer goed. Dacht ik dat hij sliep, maar als ik weer weg was, was het binnen 5 minuten weer brullen. Pappa was ook niet echt een goed alternatief. Na 6 keer binnen een half uur bij hem te zijn geweest, waren we het zat. Er was verder niets aan de hand, dus we hebben hem laten brullen![]()
![]()
Na bijna 3 kwartier huilen (werd wel steeds rustiger) was hij stil en heeft hij geslapen tot zes uur. Meestal is wakker rond die tijd ook echt wakker, maar vanochtend was hij gewoon weer zelf gaan slapen tot 7.15.
Ik vind het aan de ene kant zo zielig om hem te laten huilen, maar ana de andere kant moet hij blijkbaar weer leren dat hij 's nachts prima zelf kan slapen. De afgelopen 3 weken was hij ziek, beter en weer ziek, waardoor hij 's nachts veel meer aandacht kreeg dan normaal (bij ons in bed, een van ons bij hem op de kamer slapen, uit bed in slaap wiegen). Blijkbaar moet hij daar van afkicken... En ik stiekem ook, want hoe fijn ik slapen 's nachts ook vind, dat warme lijfje tegen me aan vind ik heerlijk![]()
Wow Ymme, das een flinkerdquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:48 schreef ymme het volgende:
Hier afgelopen maandag met Mart weer naar het CB geweest.
91/92 cm (hij bleef niet echt stil staan) en 15 kilo.
Verder deed hij het super!
Hij praat toch meer dan ik verwacht had (heb het maar eens opgeschreven)
Papa en mama en 3 andere woordjes wordt verwacht met deze leeftijd. Mart zeg papa, mama en nog een woord of 15 daarnaast. Gaat helemaal geweldig met hem. Ze vonden hem erg beleefd. Hij gaf de arts+verpleegster een hand bij het naar huis gaan weer!
Mart is van 2 maart 2010.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:15 schreef Cooki het volgende:
Wow Ymme, das een flinkerd![]()
ter vergelijking mn Lucas: 80 cm en 10.2 kg![]()
maar Mart is wel een week ouder, toch
Cooki, dat hebben we met Tirza ook gehad toen ze ziek was/koorts had. Dan leek het over en dan ineens had ze zo weer 39.5 ofzo. Wisselde echt heel erg en dat dan een dag of 5 achter elkaar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:30 schreef Cooki het volgende:
Ymme, wat verwachten mensen dan van m?
Meimeltje, hoe is t met Dyon? nog koorts? slapen is altijd goed!![]()
Met lucas merkte ik de afgelopen dagen dat de koorts af en toe weg "was" en daarna weer terug kwamNet in bad gedaan, want zeer noodzakelijk
, gaat meneertje in bad zitten poepen
nooit meegemaakt, ik dacht dat ik m netjes had opgevoed
![]()
Asy, hoe is t met je knaagkindje?
Reilain, die camera lijkt me idd ook een goed idee
edit: Orea, ja ik heb n mini
![]()
![]()
Woot woot!quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:37 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, ik heb ook een mini
Is ie nou nog ziek? Wat sneu!
En hoe is het met Dyon?
Met mijn knaagdiertje is het redelijk. Ik had hem vanmiddag onder zijn nieuwe dekbedje gelegd met kussen en een badstoffen spuugdoekje erbij voor het knagen. Hij heeft 3 kwartier leggen babbelen, toen sliep hij maar werd na 3 kwartier weer wakker. Hij is nu dus het zonnetje in huis
Maar het goede nieuws is: ik zie geen nieuwe knaagsporen! *O*
ik schmink m wel als pietjequote:Op vrijdag 18 november 2011 16:16 schreef Asyniur het volgende:
Heeft ie geen rozig kleurtje gekregen dan van het buitenlopen? Anders wat rouge erop
2 of meer woord zinnen. En ze willen echt een gesprek met hem voeren!quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:30 schreef Cooki het volgende:
Ymme, wat verwachten mensen dan van m?
Meimeltje, hoe is t met Dyon? nog koorts? slapen is altijd goed!![]()
Met lucas merkte ik de afgelopen dagen dat de koorts af en toe weg "was" en daarna weer terug kwam![]()
Net in bad gedaan, want zeer noodzakelijk, gaat meneertje in bad zitten poepen
nooit meegemaakt, ik dacht dat ik m netjes had opgevoed
![]()
Asy, hoe is t met je knaagkindje?
Reilain, die camera lijkt me idd ook een goed idee
edit: Orea, ja ik heb n mini
![]()
, 5dec weer op t matje bij t CB
![]()
Aaah, toch fijn dat als je ziek bent je grote broer goed voor je zorgt!quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:52 schreef Meimeltje het volgende:
Cooki, die terugkomende koorts had Kyllian ook.
Lucas nu helemaal opgeknapt?
Dyon hangt nu bij mama, straks zn temp maar eens opmeten, maar dat hij koorts heeft is duidelijk, denk zo rond de 40.
Fotospam mag eigenlijk niet hier he, maar ik vind het niets voor het fototopic
[ afbeelding ]
Als je ziek bent mag je toetjes eten
[ afbeelding ]
Een paar hapjes gaan er wel in:
[ afbeelding ]
simmu, dat ja, doe ik ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:19 schreef pessie het volgende:
Wat die moeder in Utrecht betreft, ik ben blij dat ik in Frankrijk heb geleerd altijd de handrem en in de versnelling te zetten als ik de auto parkeer. Nooit afgaan op het feit dat 1 van beide genoeg zou zijn. Echt vreselijk lijkt het mij, wil er liever verder niet over nadenken anders slaap ik nooit weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een hel voor de betrokkenen![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:07 schreef Asyniur het volgende:
Troeta, hij heeft nooit een speen gehad. Dingen om op te bijten wil hij niet. Het gaat hem waarschijnlijk om het 'geluid' dat het maakt of gevoel als je met je tanden aan iets trekt.
Hij bijt ook zijn eigen nagels helemaal kort
Ik probeer er ook niet teveel bij stil te staan wat er allemaal gebeurt of kan gebeuren. Dan wordt het leven zo zwaar, bijna ondraaglijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:56 schreef Cooki het volgende:
[..]
simmupessie, dat ja, doe ik ook
ik hou me expres ff weg van het onderwerpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een hel voor de betrokkenen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
Verschrikkelijk he, ik moet er ook vaak aan denken... door een condoleance site ben ik doorgesurfd naar een homepage van het gezin.Echt 2 ontzettend prachtige kereltjes waren het.Maar eigenlijk had ik niet op die site moeten kijken, krijg het moeilijk uit mn hoofd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:09 schreef Cooki het volgende:
Over heel iets anders:
hebben jullie gelezen over dat drama van die 2 kindjes in utrecht die zijn verdronken? Ik krijg dat niet uit mn hoofdecht te erg om te bevatten, wat een hel voor die moeder
![]()
ik merk wel dat ik lucas en thomas plat knuffel de laatste tijd en me nog meer bewust ben van ons geluk, maar jemig![]()
Herkenbaar gesprek! Zo geweldig!quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:28 schreef Incantrix het volgende:
Poppejans, lekker ventje toch?
Asy, fijnen sure! Het gaat goed, afgelopen week was lichtelijk dramatich door 2 vervelende kiesjes, dus eten en slapen ging bagger, maar volgens mij zijn ze nu beiden door, dus hij is weer lekker vrolijk
nog 2 kiesjes nu, pff.. en kletsen!!
niet altijd even verstaanbaar, maar zó lief!
Mijn moeder had hem gisteren opgehaald van het kdv voor een logeerpartijtje, dus toen ik,thuiskwam belde ik even om te vragen of alles goed was. Stef kwam ook even aan de telefoon:
Oma: "Stef, er is telefoon! Kom eens horen wie dat is?"
*grabbelgeluid*
Stef: "mama!"
Ik: "dag poppie"
Stef: "dagge pop-pie"
Ik: "hallo!"
Stef: "papa!"
Ik: "papa is niet thuis, lieverd."
Stef: "pappa isse thuis!"
Ik: "mama is thuis. Papa is weg."
Stef: "mama thuis?"
Ik: "en waar is Stef?"
Stef: "Pef." (= Stef)
Ik: "ja, dat ben jij. Waar ben jij?"
Stef: "oma!"
Ik: "ja, jij bent bij opa en oma he? Ga je met opa en oma spelen?"
Stef: "opa isse oma iss.. Pele!" (= spelen)
Ik: "en is dat gezellig?"
Stef: "Ja." (heel gewichtig) "Isse eten!"
*Stef rent weg en duwt de telefoon in oma's handen*
En toen ging hij aan tafel zitten
Lieve Simmu, sorryquote:Op zaterdag 19 november 2011 08:57 schreef simmu het volgende:
[..]
ik hou me expres ff weg van het onderwerp
Ik zij precies hetzelfde tegen mijn man vorige week toen ik het las. Ik denk dat ik misschien ook wel niet verder zou willen leven. Maar toen wist ik niet dat ze nog een dochter hebben, dat verandert de zaak.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:44 schreef Cooki het volgende:
[..]
PJ: ik had ook niet op die site moeten kijken, zelfde gevoel als jij![]()
en een kusvoor alle lieve kindjes en mamas
Nou, inderdaadquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:57 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik zij precies hetzelfde tegen mijn man vorige week toen ik het las. Ik denk dat ik misschien ook wel niet verder zou willen leven. Maar toen wist ik niet dat ze nog een dochter hebben, dat verandert de zaak.
Op dat soort moment tel je wel even je zegeningen inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arme Dyon, ook al ziek. Hopelijk knapt hij snel weer op. De foto's op de bank met de danoontjes vond ik wel schattig!
Arme Mex, je verbranden is niet leuk. Het is mij ook wel eens overkomen Troeta, gelukkig spuugde Anne het toen meteen uit en bleef de schade beperkt.
En al die Sinterklaasverhalen, heerlijk. Anne heeft een stoomboot gekregen en vindt het vooral leuk om de ringen om de schoorsteen te doen. Verder hebben we nog geen schoen gezet, dat snapt ze toch nog niet. Morgen gaan we wel naar de Sinterklaasviering op het werk van papa, ben benieuwd!
We zijn ook naar het CB geweest en ze is weer goedgekeurd. Ze is 77.5 cm lang en daarmee precies gemiddeld. Qua gewicht zit ze iets onder het gemiddelde met haar 9660 gram, maar ze volgt haar eigen lijntje keurig.
SPOILER: Hoop ge-blablablablaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er hangt nu iemand op mijn rug die echt heel erg niet moe isvannacht om 5 uur was er een poepexplosie
(kies 2 is een mini randje door, en 2 staan er echt op knappen nu... de poepbroeken zijn niet bij te houden
) en ze sliep nog van 8 tot 11 maar vanmiddag wilde ze echt niet slapen...
Dus schoof () ze net richting doeken, trok er één uit de kast en kwam mijn kant op geschoven. Dus wie ben ik dan hè
![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 20:18 schreef Orea het volgende:
Och plums doe niet zo mal! Tuurlijk ben je trots! Het is Superknap van je ventje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben echt dolblij voor alle zwangeren, echt, oprecht, helemaal volledig dansend-door-het-huis blij. Maar toch voelt het gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het allemaal even in een spoiler verborgen ivm off topic
Het moet ook uit zn systeem he, duurt misschien even?quote:Op maandag 21 november 2011 12:43 schreef freecell het volgende:
Dreumes is sinds donderdag weer melk-ei en soja-vrij
En vandaag best blij eigenlijkMaar vandaag ook voor het eerst, hihi.
Dus op dit moment: uitstekend! En verder is het even afwachten.
Ik dacht: "die 21 maanden of melk- ei- sojavrij?"quote:
Zou je niet iets langer doen? Mits je tenminste morgen en overmorgen weer een vrolijke dreumes hebt... Wat pessie zegt: het moet natuurlijk ook uit zijn systeem.quote:
Als hij vrolijk blijft in die week stoppen we er voorlopig niet weer mee, maar als hij morgen en overmorgen en donderdag weer veel huilt, gaan we vrijdag gewoon weer beginnen. Na een week zou je wel verschil moeten merkenquote:Op maandag 21 november 2011 12:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Zou je niet iets langer doen? Mits je tenminste morgen en overmorgen weer een vrolijke dreumes hebt... Wat pessie zegt: het moet natuurlijk ook uit zijn systeem.
quote:Op maandag 21 november 2011 12:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Zou je niet iets langer doen? Mits je tenminste morgen en overmorgen weer een vrolijke dreumes hebt... Wat pessie zegt: het moet natuurlijk ook uit zijn systeem.
pessie, als je nou zorgt voor een aug/sept kindje![]()
Dan kan ik nog nét mee F5-en voordat ik weer aan het werk moet
JAWELquote:Op maandag 21 november 2011 13:09 schreef Troeta het volgende:
Nou hoogzwanger in de zomer is ook niet prettig hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |