abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104365768
De dreumesjes:

13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
18 november 2009: Thyn, zoon van DutchieBre
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
09 maart 2010: Lucas, zoon van Cooki
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Oona, dochter van Reilain en Marcek
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: D, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
9 oktober 2010: Ruben, zoon van Piekie81
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.
*poef* nu is het weg
  maandag 14 november 2011 @ 20:22:45 #2
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104367870
freecell O+
Dat gebeurt hier nou nooit. Dan heb ik kindlief allang in bed gekieperd :D

Sofie, je hebt het je neefje niet makkelijk gemaakt hè dat hij blij was dat je weer ging :D
pi_104368430
Freecell, dat filmpje O+

Sofie haar neefjes terroriseren :D

Ik vind het ook altijd lastig om te koken wanneer ik alleen met Yaro bent. We hebben een open keuken dus meneer kan overal bij. Helaas doet hij dat ook en gebeurd het heel vaak dat ik hem terug zet voor de tv. Meestal is hij net zo snel terug in de keuken als ik ben......
pi_104368549
Wakker meisje }:| ... maar wel iets gedronken!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_104368619
Arme Oona, voelt zich dus nog steeds niet echt oke. Wel fijn dat ze wat gedronken heeft nu.
pi_104368729
fijn dat ze iig wat gedronken heeft Reilan.
*poef* nu is het weg
pi_104369000
Das zeker fijn :D Als ze dan nu gewoon lekker slaapt en morgenvroeg gewoon weer eet ben ik een tevreden mens ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_104369094
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 19:22 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

Ja traphekje hebben wij ook aan zitten denken inderdaad... Wie weet gaan we dat nog wel doen. We hebben wel op alle kastjes al van die kinderbeveiligingshaken en hij is nog niet groot genoeg om ook in de lades te kunnen met z'n handen. De vaatwasser hou ik altijd dicht en als er gekookt wordt staat er altijd iemand in de keuken. Maar dit van vanmiddag had ik echt niet verwacht!

Wij hebben ook nog een kattenbak die hij aanziet als kattebak, dus ik werd er gek van.
Eerst een hele tijd een stoel neergezet,maar dat ziet er niet uit natuurlijk en hij vond ook steeds maniertjes uit om hem weg te krijgen of erover heen te klimmen.
Nu hebben we eindelijk rust :+

haha geweldig kaatjejannie!

Sterkte Reilain, ik hoop dat je hierna ff van het gesnotter en geziek af bent.
pi_104371298
Helaas.... De melk zit nu in de wasmachine.....
iig geen dreumes-niet-eet-praktijken dus... maar echt ziek...

and again... Langlevendewasmachine & droger!

[ Bericht 19% gewijzigd door Reilain op 14-11-2011 22:22:48 ]
We'll have love aplenty
You and me
pi_104377816
Ahhhh Oona! :*
pi_104381644
Bedankt voor de felicitaties allemaal!

Cooki, ik zie nu pas dat ik een foto heb gemist! Misschien even via pm doen? M'n laptop heeft kuren, dus ik ben wat minder online.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104384930
Arme Oona.

Hier sinds woensdag eindelijk een nachtje doorgeslapen, niet alles ondergespuugd en vanmorgen weer redelijk normale poep.
Vanmorgen zelfs begonnen zonder speen mee naar beneden. Dat was overigens maar van korte duur.
Kan iemand mij vertellen dat eerst huilbaby en dan huildreumes de blijste peuter ooit wordt?
Het gaat vast over als hij kan praten, maar dat lijkt nog wel even te duren.
  dinsdag 15 november 2011 @ 08:48:04 #13
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104385069
Ik hoop heel snel voor je Freecell!

Vannacht om 3 uur kwam Oona bij ons liggen.. en ze werd pas wakker toen M. eruit moest voor zijn werk.. heel klein flesje gegeven (90+iets meer dan 1 schepje)
Dat bleef binnen! Toen sliep ze tot 07.15! en zo'n zelfde flesje bleef ook binnen...

En net heeft ze een boterhammetje met boter op! En stapt ze vrolijk kletsend rond...

Hopelijk hebben we we het dus weer gehad.... maar dat zei ik gisterochtend ook ;) dus ik juig nog niet te vroeg...
We'll have love aplenty
You and me
pi_104385136
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 08:38 schreef freecell het volgende:
Arme Oona.

Hier sinds woensdag eindelijk een nachtje doorgeslapen, niet alles ondergespuugd en vanmorgen weer redelijk normale poep.
Vanmorgen zelfs begonnen zonder speen mee naar beneden. Dat was overigens maar van korte duur.
Kan iemand mij vertellen dat eerst huilbaby en dan huildreumes de blijste peuter ooit wordt?
Het gaat vast over als hij kan praten, maar dat lijkt nog wel even te duren.
:*

het komt goed, heus waar!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_104385143
Ik hoop ook heel snel :)
F-je is een ontzettend schatje, kan heerlijk knuffelen, is aanhankelijk, lief en heel grappig in zijn communicatie, maar het valt niet te ontkennen dat het eerste jaar een drama was qua huilen, echt uren op een dag. En dat het nu, na 21 maanden, nog steeds een kindje is dat héél veel huilt.
Hij loopt nu zelfs als hij ook maar wat ziekig of heel moe is, zelfs met een speen beneden rond en daar ben ik zó tegen, maar anders heb ik echt meer dan de helft van de tijd een keihard huilende dreumes... :(
pi_104385182
Reilain, ik hoop t voor je! :Y
Freecell, t gaat vanzelf beter, maja -O- dat helpt vandaag niet...

Hier gisteren een zieke en vandaag een halfzieke: heel warm, zweten, veel slapen... behalve snachts }:| serieus ieder half uur ging meneer af... -O-
dus.. vandaag dagje zonder agenda *; c_/
pi_104385315
Ow, dat zijn beroerde nachten Cooki :X

En vanzelf beter? 'na drie maanden zijn de krampjes over, dan gaat het beter' 'na een half jaar gat het beter, als ze gaan eten' 'na een maand of 8 gaat het beter, dan kunnen ze zitten en zichzelf vermaken' 'na een jaar gaat alles makkelijker' 'als ze eenmaal goed kunnen lopen gaat het makkelijker' 'als hij straks kan praten wordt het makkelijker'

Waarom geloof ik het eigenlijk nog :') Ik kan beter leren dealen met een ontzettend lief, schattig en ook nog heel mooi ventje dat toevallig meestal niet blij is.
Nu alleen nog die speen afwennen :X
pi_104385430
bluh free. daar mag je toch zeker ook wel van balen?
en missch die speen afwennen toch maar even uitstellen tottie er wat meer aan toe is? ben er ook geen fan van hor, maar soms kan je beter ff wat bakzijl halen voor de lieve vrede :X

ravi wist ons gister te verrassen door opeens het liedje van dip en dap te zingen trouwens :o
hihihaha daar zijn dip en dap. ik dacht whut :? dat klinkt wel heel erg bekend :P
  dinsdag 15 november 2011 @ 09:14:05 #19
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_104385490
Freecell.. ik herken t wel....
Oona is geen huilbaby/dreumes... maar wel snel boos en ontevreden... catogorie temperamentvol dus.. Soms wel erg moeilijk omdat je niet teveel wil 'verwennen', maar ook graag ook graag een tevreden meisje ziet..

Daarom ziet ze nu in verhouding vrij veel tv (youtube op schoot meestal)... haar rustmomentje, speen en knuffel erbij..... soms even 5/10 min en dan kan ze er weer een tijd tegenaan...
liever zo dan steeds een overstuur meisje...

Speen afleren is hier ook echt nog even niet aan de orde... wel beperken we het alleen tot rust en slaapmomenten
We'll have love aplenty
You and me
pi_104385504
Freecell, t is ook meer dat t ding van vandaag vanzelf beter gaat, waarna er weer iets anders komt he? :* (o en ken je de uitdrukking: kleine kinderen kleine zorgen :r :X :{w )
t is zo rot "vandaag" en dat wil je oplossen voor je mini, maar dat gaat niet altijd... toch? ;)
pi_104385657
Goeie morgen allemaal!

:* Voor alle mamma's met ongepland beddengoed in de was of half doorwaakte nachten!

Asy, bedankt voor de tip van de neusspray, die ga ik zeker halen!

Freecell, dat filmpje is echt super schattig!
En ooit wordt het echt beter met huilen/slapen/eten/ziek zijn/weet ik wat nog meer, daar heb je zo ontzettend niks aan vandaag! Sterkte meid, en als een speen helpt, dan moet je daar even een periode aan toe geven. Het moet wel te doen zijn voor jullie allebei!

Hier hebben we vannacht geslapen van 22.30-6.00! Zo, wat kan je daar dan van genieten, zeg!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_104385756
Oeh, dat is lekker slapen hè?
Ik werd vanmorgen ook zelf wakker om 7:00 in een stil huis (3 minuten later ook 2 kinders wakker trouwens, het is als wakker worden voor de wekker, hihi) maar dat voelt dan ook zo uitgerust!
  dinsdag 15 november 2011 @ 09:41:58 #23
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104386092
Wij hebben uitgeslapen vandaag :Y)
Alleen vannacht zette Harry het even op een brullen. Ik ging eruit en riep tegen hem dat ik er zo aan kwam (ik moest heel nodig plassen) en toen ik terug kwam toen was het al stil :?

Fijn dat Oona en F weer wat opgeknapt lijken te zijn *O*
En Piekie ook al een goede nacht! *O*

Blergh Cooki, wat jammer dat je zo'n rotnacht hebt gehad. Strakjes maar even samen in bed kruipen?

Free, ik zou de speen pas gaan afbouwen als hij wat blijer is. Een dreumes die de hele dag huilt, is niet echt bevorderlijk voor je eigen gemoedstoestand :N
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:15:30 #24
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_104386952
In de categorie "wat zegt mijn dreumes": Tiek-eueueueu
Raad u maar!

:* voor alle mama's en hun zieke kindjes

Ik heb nu in plaats van 1 tevreden ventje met drinken en pepernoten 3 tevreden ventjes met drinken en pepernoten O+
pi_104387200
even een egopost: de staafmixer kan weg hier :)

ravi eet nu (eindelijk) ook zijn fruit gewoon in stukjes *O*
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:25:45 #26
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_104387219
Vraagje: wat geeft de sint aan jullie kindjes?
Aviva is ook over een paar weken jarig, en ze heeft alles al...
Voor haar verjaardag doen we een mooie pop en dan vragen we de gasten iets van accessoires voor de pop of zo.
Maar sinterklaas? uhm, help! :P
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:25:55 #27
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_104387225
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:25 schreef simmu het volgende:

*O*
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:31:42 #28
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_104387353
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:25 schreef simmu het volgende:

*O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:25 schreef DaviniaHR het volgende:
Voor haar verjaardag doen we een mooie pop en dan vragen we de gasten iets van accessoires voor de pop of zo.
Een doos duplo bouwstenen vermoed ik. Opa en oma zullen vast ook iets geven, ik vermoed iets van een boekje. En zn tante zal ook wel iets gaan doen, een kleinigheidje.
pi_104387391
Duplo hier ook inderdaad
En een stapeltoren (Florian is fan van stapelen en in-en-uit)

Maar ik denk dat hij het liefst stelten wil, zodat hij zelf bij het lichtknopje kan.
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:33:54 #30
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104387399
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:25 schreef DaviniaHR het volgende:
Veel te veel :X

Puzzels? Kleurpotloden? Verf? Stiften? Stoepkrijt? Adventkalender?

Hahaha, is Florian ook van het aan en uit doen van lampen? Harry kan hier thuis niet bij de schakelaars maar bij opa en oma wel. Dus daar is hij de hele dag bezig met de lamp aan maken, rent dan naar bijbehorende lamp, wijst en zegt: oh-oh :')
x100
pi_104387469
ravi krijgt van ons een grote auto en selene een pop + bedje als leuk-kado. als nuttig-kado krijgt ravi denk ik een leuk joggingpakje (die heeftie niet) en selene krijgt een kinderwekker. that's it.
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:44:06 #32
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_104387652
Goedemorgen, zal ik weer eens een poging doen om aan te haken??

Davinia, Noortje krijgt echt te veel: een keukentje + pannen + roergerei en een puzzel van ons. Van oma voor de pop een badje + kinderstoel voor de pop, van andere oma een poppenbedje, poppenbuggy en een serviesje, van opa een wintersportjas.

Die pop kan zo op kamers, die heeft dadelijk echt alles. Ze heeft ook al een kledingkast :-( tis toch te erg!
  dinsdag 15 november 2011 @ 10:50:35 #33
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_104387818
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:44 schreef becky27 het volgende:
Goedemorgen, zal ik weer eens een poging doen om aan te haken??

Davinia, Noortje krijgt echt te veel: een keukentje + pannen + roergerei en een puzzel van ons. Van oma voor de pop een badje + kinderstoel voor de pop, van andere oma een poppenbedje, poppenbuggy en een serviesje, van opa een wintersportjas.

Die pop kan zo op kamers, die heeft dadelijk echt alles. Ze heeft ook al een kledingkast :-( tis toch te erg!
:D

Wat voor puzzel doen jullie dan? Met van die uitstekende rode dingetjes, of iets ingewikkelders?
We kunnen idd wel onze keuken wat uitbreiden. Ze hebben al een keukentje, een kookset, en een theeset, maar wellicht kan een serviesje ook leuk zijn.

Een poppenbedje is ook een goede. Badje hebben we ook al.

We hebben ook al krijt en viltstiften en zo. en ze is nog net te klein voor klei. Ze eet het soms nog op. Duplo hebben we al een zooi van. Ik heb wel voor secretsanta gevraagd of ze iets kan vinden voor de Duplopoppetjes om mee te spelen.

zo heb ik toch nog wel wat ideeën, thx!
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:00:06 #34
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_104388023
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 10:50 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

:D

Wat voor puzzel doen jullie dan? Met van die uitstekende rode dingetjes, of iets ingewikkelders?
We kunnen idd wel onze keuken wat uitbreiden. Ze hebben al een keukentje, een kookset, en een theeset, maar wellicht kan een serviesje ook leuk zijn.

Een poppenbedje is ook een goede. Badje hebben we ook al.

We hebben ook al krijt en viltstiften en zo. en ze is nog net te klein voor klei. Ze eet het soms nog op. Duplo hebben we al een zooi van. Ik heb wel voor secretsanta gevraagd of ze iets kan vinden voor de Duplopoppetjes om mee te spelen.

zo heb ik toch nog wel wat ideeën, thx!
En waterverf/vingerverf?! Of heeft ze dat al?
Dat is hier iig een dikke hit! Ze vindt het geweldig!

Klei willen we ook vragen voor haar verjaardag/sint/kerst. (pfffffffff, nog meer gelegenheden?!)
En wat puzzels betreft willen we ook een 'normale' puzzel vragen, met 10/15 stukjes ofzo. Die puzzels met rode dopjes heeft ze wel genoeg. En ze weet verdomd goed hoe het moet en doet het vaak gewoon expres verkeerd! Dan houdt ze het stukje op de kop en zegt 'passiet' :P

Waarschijnlijk gaan we ook het poppengebeuren uitbreiden. Bedje met dekentje ed. En kleertjes wil ik voor die arme pop! Tirza zegt nu vaak kleren uit, juijer uit en dan heeft pop het ijzig koud! Arm ding :') Maar weet iemand waar wat goedkopere kleertjes te vinden zijn?! Die baby born crap vind ik belachelijk duur! En ze heeft niet eens een baby born :P
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_104388113
Yaro krijgt van ons een grote garage van Little people. Van opa en oma wat boekjes en ik vermoed wat kleine dingen zoals potloden enzo.
Verder hebben wij in Frankrijk wat houten speelgoed gekocht, zoals een vliegtuig voor aan het plafond en magneten.
Oja en muziekinstrumenten. Een draagbare i-pod houder voor bij opa&oma, heeft hij zijn eigen muziek. En van ons nog een keyboard (dacht ik).

Toch weer veel te veel, dat is het nadeel als je het al eerder koopt (ik hou van speelgoedwinkels in het buitenland).
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:03:21 #36
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_104388118
elmo, durf je vingerverf? hoe doe je dat dan? Het hele huis af plakken en dan in een luier voor de tafel zetten? krijg je dat wel van de tafel af?
ik ben altijd een beetje huiverig om thuis te tekenen en zo, ivm krassen overal :@
ze heeft idd een babyborn pop, maar die vind ik echt stom. :@ Dus we kopen een mooie voor haar verjaardag. heeft ze al een keertje geprobeerd, dus ik weet welke ik moet kopen.
pi_104388210
Stiften/krijt/potloden/verf is voor aan tafel. op de kinderstoel, met een tafelzeil er op. Wat kan er mis gaan? :)
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:08:34 #38
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_104388242
dat ze met haar vieze handen van tafel springt en op de bank gaat smeren oid. :X
pi_104388286
Vastzetten op de kinderstoel of erbij blijven :)
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:11:32 #40
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_104388325
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:10 schreef freecell het volgende:
dat dus!
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:13:35 #41
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_104388382
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:03 schreef DaviniaHR het volgende:
elmo, durf je vingerverf? hoe doe je dat dan? Het hele huis af plakken en dan in een luier voor de tafel zetten? krijg je dat wel van de tafel af?
ik ben altijd een beetje huiverig om thuis te tekenen en zo, ivm krassen overal :@
ze heeft idd een babyborn pop, maar die vind ik echt stom. :@ Dus we kopen een mooie voor haar verjaardag. heeft ze al een keertje geprobeerd, dus ik weet welke ik moet kopen.
Wat freecell zegt idd. Aan tafel, in de kinderstoel, riempje vast.
Ik had de tafel afgeplakt met kranten (tafelzeil is nog makkelijker maar is op mysterieuze wijze verdwenen! Tirza had een kliederschort aan, die mag vies worden! En verder krijg je het makkelijk schoon, mocht het op kleren terecht komen. En voordat ze weer door het huis gaat denderen eerst handjes wassen en het gaat er super makkelijk af! Ze heeft ook maar 1 keer een vinger in dr mond geduwd en dat was nogal vies :P , dus dat doet ze ook niet meer!
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:13:58 #42
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_104388391
ik zou het wel kunnen proberen. Vind het gewoon eng.
Die vingerverf gaat er wel uit, toch?
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:14:24 #43
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_104388402
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:10 schreef freecell het volgende:
Hier is het vastzetten EN erbij blijven! ;) Hooguit even opstaan om de camera te pakken, want dat moet natuurlijk vastgelegd worden!!
pi_104388452
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:13 schreef DaviniaHR het volgende:
ik zou het wel kunnen proberen. Vind het gewoon eng.
Die vingerverf gaat er wel uit, toch?
Jep :)
Overal uit.
Althans... Alles wat je in de wasmachine kan doen of nat kan afnemen.
pi_104388470
snoetendoekjes krijgen bijna alles weg :P
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:50:33 #46
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_104389551
oke, dat wordt dus dekzeil en snoetenpoetsers kopen. :)
pi_104389641

[ Bericht 100% gewijzigd door RRonya op 15-11-2011 11:55:15 ]
pi_104389691

[ Bericht 100% gewijzigd door RRonya op 15-11-2011 11:55:23 ]
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:57:27 #49
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104389789
De vingerverf gaat hier niet helemaal van de Ikea kinderstoel hoor :N
Maar inderdaad gewoon alles goed afplakken, kind vast zetten en erbij blijven :Y

En qua puzzels: een paar knopjespuzzels en verder krijgt hij 2 gewone puzzeltjes van de Hema, uit mijn hoofd van 9 stukjes. Ze zijn ook maar klein en mooi overzichtelijk. Ben benieuwd wat hij er van vindt...
pi_104389908
tip mbt kliederschort: niet uitgebreid gaan schoonmaken :N tis een kliederschort, dat mag je er best aan afzien :P dus de ergste klodders veeg ik weg met een snoetendoekje en dan hang ik hem uit om te drogen :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')