Wij hebben ook nog een kattenbak die hij aanziet als kattebak, dus ik werd er gek van.quote:Op maandag 14 november 2011 19:22 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Ja traphekje hebben wij ook aan zitten denken inderdaad... Wie weet gaan we dat nog wel doen. We hebben wel op alle kastjes al van die kinderbeveiligingshaken en hij is nog niet groot genoeg om ook in de lades te kunnen met z'n handen. De vaatwasser hou ik altijd dicht en als er gekookt wordt staat er altijd iemand in de keuken. Maar dit van vanmiddag had ik echt niet verwacht!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:38 schreef freecell het volgende:
Arme Oona.
Hier sinds woensdag eindelijk een nachtje doorgeslapen, niet alles ondergespuugd en vanmorgen weer redelijk normale poep.
Vanmorgen zelfs begonnen zonder speen mee naar beneden. Dat was overigens maar van korte duur.
Kan iemand mij vertellen dat eerst huilbaby en dan huildreumes de blijste peuter ooit wordt?
Het gaat vast over als hij kan praten, maar dat lijkt nog wel even te duren.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:25 schreef simmu het volgende:
even een egopost: de staafmixer kan weg hier
ravi eet nu (eindelijk) ook zijn fruit gewoon in stukjes
quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:25 schreef simmu het volgende:
even een egopost: de staafmixer kan weg hier
ravi eet nu (eindelijk) ook zijn fruit gewoon in stukjes
Een doos duplo bouwstenen vermoed ik. Opa en oma zullen vast ook iets geven, ik vermoed iets van een boekje. En zn tante zal ook wel iets gaan doen, een kleinigheidje.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:25 schreef DaviniaHR het volgende:
Vraagje: wat geeft de sint aan jullie kindjes?
Aviva is ook over een paar weken jarig, en ze heeft alles al...
Voor haar verjaardag doen we een mooie pop en dan vragen we de gasten iets van accessoires voor de pop of zo.
Maar sinterklaas? uhm, help!
Veel te veelquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:25 schreef DaviniaHR het volgende:
Vraagje: wat geeft de sint aan jullie kindjes?
Aviva is ook over een paar weken jarig, en ze heeft alles al...
Voor haar verjaardag doen we een mooie pop en dan vragen we de gasten iets van accessoires voor de pop of zo.
Maar sinterklaas? uhm, help!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:44 schreef becky27 het volgende:
Goedemorgen, zal ik weer eens een poging doen om aan te haken??
Davinia, Noortje krijgt echt te veel: een keukentje + pannen + roergerei en een puzzel van ons. Van oma voor de pop een badje + kinderstoel voor de pop, van andere oma een poppenbedje, poppenbuggy en een serviesje, van opa een wintersportjas.
Die pop kan zo op kamers, die heeft dadelijk echt alles. Ze heeft ook al een kledingkast :-( tis toch te erg!
En waterverf/vingerverf?! Of heeft ze dat al?quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:50 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Wat voor puzzel doen jullie dan? Met van die uitstekende rode dingetjes, of iets ingewikkelders?
We kunnen idd wel onze keuken wat uitbreiden. Ze hebben al een keukentje, een kookset, en een theeset, maar wellicht kan een serviesje ook leuk zijn.
Een poppenbedje is ook een goede. Badje hebben we ook al.
We hebben ook al krijt en viltstiften en zo. en ze is nog net te klein voor klei. Ze eet het soms nog op. Duplo hebben we al een zooi van. Ik heb wel voor secretsanta gevraagd of ze iets kan vinden voor de Duplopoppetjes om mee te spelen.
zo heb ik toch nog wel wat ideeën, thx!
dat dus!quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:10 schreef freecell het volgende:
Vastzetten op de kinderstoel of erbij blijven
Wat freecell zegt idd. Aan tafel, in de kinderstoel, riempje vast.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:03 schreef DaviniaHR het volgende:
elmo, durf je vingerverf? hoe doe je dat dan? Het hele huis af plakken en dan in een luier voor de tafel zetten? krijg je dat wel van de tafel af?
ik ben altijd een beetje huiverig om thuis te tekenen en zo, ivm krassen overal
ze heeft idd een babyborn pop, maar die vind ik echt stom.Dus we kopen een mooie voor haar verjaardag. heeft ze al een keertje geprobeerd, dus ik weet welke ik moet kopen.
Hier is het vastzetten EN erbij blijven!quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:10 schreef freecell het volgende:
Vastzetten op de kinderstoel of erbij blijven
Jepquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:13 schreef DaviniaHR het volgende:
ik zou het wel kunnen proberen. Vind het gewoon eng.
Die vingerverf gaat er wel uit, toch?
Nou hij moet het dus gisteravond of vanmorgen gedaan hebben, maar ik zag het pas zojuist toen ik hem in bed ging leggen. Rotzakje!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:24 schreef freecell het volgende:
Lol Asy, ik zit hier hardop te lachen
Badstof aan je tanden voelt toch niet lekker zou je zeggen
wij zijn ook al aan het tweede bedje toequote:Op dinsdag 15 november 2011 13:51 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nou hij moet het dus gisteravond of vanmorgen gedaan hebben, maar ik zag het pas zojuist toen ik hem in bed ging leggen. Rotzakje!
Eén spijl van het bedje is ook al behoorlijk afgekloven
Wat zit Nathan lekker te smikkelen
Nou... beter... zo zou ik hem nog niet willen noemen, ons grote snotmonster. Hij voelt zich vanavond ook nog heel zielig, maar volgens mij heeft hij in ieder geval geen koorts atm. Hopelijk slaapt ie nu door; ik kan zelf ook wel wat slaap gebruiken. Is het toch verdorie alweer 12 uur geweest, en ik had me nog zo voorgenomen vroeg naar bed te gaan...quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:36 schreef Asyniur het volgende:
Shandaly, Harry knaagt aan de spijlen. Ik kan moeilijk alle spijlen gaan inpakken
Fijn dat Lars weer beter is.
Echt héquote:Op woensdag 16 november 2011 09:15 schreef Cooki het volgende:
Aoraki gefeliciteerd met je peuter!![]()
Thomas, wat heb je een mooie naam, een fijne verjaardag gewenst!
![]()
[ afbeelding ]
Ik had het ook knap gevonden als het had geholpen, maar iets anders zit er niet inquote:Op woensdag 16 november 2011 09:10 schreef Fee-nix het volgende:
Asy, wat een stouterdje is Harry. Maar eerlijk gezegd had ik het heel knap gevonden als de preek wel had geholpen
. En wat als je nou een heel groot badlaken ofzo over het laken legt? Iets waar hij niet doorheen komt? Lastig!
quote:Op woensdag 16 november 2011 11:05 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik had het ook knap gevonden als het had geholpen, maar iets anders zit er niet in
Dan vernielt hij ook nog een badlaken. Hij vindt het gewoon leuk om die lusjes met zijn tanden vast te pakken en er dan aan te trekken. Dat geeft zo leuk mee...
Aoraki, van harte gefeliciteerd met Thomas' 2e verjaardag!
Wel knap hoor!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:03 schreef freecell het volgende:
Asy: hij stapt nergens op, springt omhoog, gooit zijn benen over de rand en laat ze aan de andere kant keurig zakken. Hándig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |