SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Memorabele momenten :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89![]()
TT
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Je wilt zeggen:quote:
Ok, die helf final is too vaque...Dare to unleash my rage..
Ik heb full vertrouwen erin!quote:Op maandag 14 november 2011 19:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je wilt zeggen:
Ok, die helf final is too vaque...![]()
Ze hadden gewoon 4 weken uit moeten trekken voor de halve finales en finale en vanaf dat moment individuele opdrachten in plaats van als provincie.![]()
idd!!quote:Op maandag 14 november 2011 19:48 schreef Yonjuuni het volgende:
Ze hadden gewoon 4 weken uit moeten trekken voor de halve finales en finale en vanaf dat moment individuele opdrachten in plaats van als provincie.
hoe zit het met die wildcard dan?![]()
Probably kregen ze dat niet done by the productionmaatschappij.quote:Op maandag 14 november 2011 19:48 schreef Yonjuuni het volgende:
Ze hadden gewoon 4 weken uit moeten trekken voor de halve finales en finale en vanaf dat moment individuele opdrachten in plaats van als provincie.![]()
6 provincies vallen af deze week, en deze gaan denk ik weer strijden om 2 wildcards.quote:Op maandag 14 november 2011 19:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
idd!!
hoe zit het met die wildcard dan?![]()
logischquote:Op maandag 14 november 2011 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
6 provincies vallen af deze week, en deze gaan denk ik weer strijden om 2 wildcards.![]()
![]()
Het is zijn zoon.quote:Op maandag 14 november 2011 19:54 schreef Morendo het volgende:
Paul kon ook wel een neefje van Julius zijn.![]()
begon helemaal te trillen...
wie weet waar het eindigt..
ken nog iemand die begon te trillen, maar van de aardbodem verdwenen is...Niemand houdt mij tegen![]()
Ik knap er niks van!quote:Op maandag 14 november 2011 19:54 schreef roos85 het volgende:
Ik vind dat zo snap dat ze kunnen proeven dat er te weinig bietjes in de saus zitten![]()
Het was maar een bietje hequote:Op maandag 14 november 2011 19:54 schreef roos85 het volgende:
Ik vind dat zo snap dat ze kunnen proeven dat er te weinig bietjes in de saus zitten![]()
Hahaha, als die dikke vrouw het niet voor die Albert van Zuid-Holland verneukt dan rollen ze er zo hard overheen woensdag.![]()
Ik verstond met melk ..quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Verheug me al op morgen met die ADHD-er uit Utreg.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Mijn goede vriend, dit voelt als thuiskomenquote:Op maandag 14 november 2011 23:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mooie afsluiter van de dag Roosje![]()
![]()
Nog een keer kijkenquote:Op maandag 14 november 2011 23:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mijn goede vriend, dit voelt als thuiskomen![]()
![]()
Zonde van de zendtijdquote:zo briljant
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Hij is wel leuk.quote:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Wat een raar gedoe. Trek je eerst een hele week, met daarin 10 opdrachten, uit om de crème de la crème van de provincie te selecteren, stuur je ze na 1 (!) opdracht weer naar huis
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte![]()
En dat wildcardgedoe is helemaal vreemd, moet nog zien hoe ze dat gaan vormgeven.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte![]()
Ja ik vind de opzet ook een beetje raar, Alsof het er even snel doorheen geduwd moet worden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:25 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een raar gedoe. Trek je eerst een hele week, met daarin 10 opdrachten, uit om de crème de la crème van de provincie te selecteren, stuur je ze na 1 (!) opdracht weer naar huisDeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Ze lopen de finale wel te verkloten bij RTL, eerst zien we wekenlang een uitvalrace van matige chefs (uitzonderingen daargelaten) en daarna gaan ze lekker door met kandidaten zo snel mogelijk elimineren.
De laatste week zou je maar een stuk of 4 kandidaten moeten hebben voor een leuke finaleweek, er moeten er dus deze dan nog 20 man uit.
Wat dat betreft zou je die reclame voor de Tjet epp moeten ombuigen naar de finale,
Ik zie Kraan en Juul al staan: "De kijkers gaven het een twee, wij gaven het een acht!"![]()
![]()
Ik vind het ook een slechte zaak, eerst 12 weken lang voorrondes waar zelfs de grootste faalhazen 3 dagen (6 opdrachten) de kans krijgen om zich te bewijzen en als je dan uiteindelijk doorgaat kun je na 1 opdracht alweer naar huis mede door bijv. een falende partner.
Erg jammer.![]()
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:16 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het ook een slechte zaak, eerst 12 weken lang voorrondes waar zelfs de grootste faalhazen 3 dagen (6 opdrachten) de kans krijgen om zich te bewijzen en als je dan uiteindelijk doorgaat kun je na 1 opdracht alweer naar huis mede door bijv. een falende partner.
Erg jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien vallen de kijkcijfers tegen en moet de show voortijdig(er) stoppen?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Mhaw, Topchef is één van de best bekeken ( dagelijkse ) tv programma's van Rtl 5quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef Morendo het volgende:
Misschien vallen de kijkcijfers tegen en moet de show voortijdig(er) stoppen?400/500k
![]()
Straks even die van gister terugkijken voor ik het vergeet
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
In dat geval snap ik weinig van het format. Sowieso een beetje vreemd dat alles duo is. Dat lijkt me nou niet de beste manier om de nieuwe topchef te vinden.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Alhoewel: Guus en Bob zijn wel een illuster duo. Zelfde geldt voor Dimitri en Anton.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Het was vanaf de eerste aflevering al duidelijk dat er 14 weken zouden komen en dat de laaste 2 weken de halve en hele finales zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef Morendo het volgende:
Misschien vallen de kijkcijfers tegen en moet de show voortijdig(er) stoppen?
Maar ze hadden het beter in moeten delen, in de halve finales de kandidaten per provincie tegen elkaar laten koken, een gaat door en dan heb je nog 12 man over en is het echt de battle van de provincies.![]()
Mwoah, sommige provincies hebben twee toppers, andere twee floppers. Dat zou ook niet echt fair zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:57 schreef SiGNe het volgende:
Maar ze hadden het beter in moeten delen, in de halve finales de kandidaten per provincie tegen elkaar laten koken, een gaat door en dan heb je nog 12 man over en is het echt de battle van de provincies.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
neuh, die twee weken finale staan al tijden zo geplandquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef Morendo het volgende:
Misschien vallen de kijkcijfers tegen en moet de show voortijdig(er) stoppen?DeLuna vindt me dik ;(
hoezo? Dit seizoen is toch de strijd tussen de provincies?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, sommige provincies hebben twee toppers, andere twee floppers. Dat zou ook niet echt fair zijn.DeLuna vindt me dik ;(
quote:Op maandag 14 november 2011 19:54 schreef Morendo het volgende:
Paul kon ook wel een neefje van Julius zijn.Daarom is hij ook weer doorquote:.
Was te verwachten natuurlijk, Sytze & Samantha zijn door!![]()
Ik hou m'n hart vast voor Gelderland morgen (mijn provincie, althans ik woon daar, het is niet mijn eigendom).
Jammer, dat ze de provincies in een heel hoog tempo laten afvallen.
Friesland kreeg niet echt een kans, je zag ook echt de teleurstelling op Dieuwke's gezicht.Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.Zijn ook mijn favoriete dames van TopchefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat een schatjes.
Maar we hebben gelukkig nog wel Mischa uit Limburg in de race!Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Ze willen toch de beste chef vinden?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo? Dit seizoen is toch de strijd tussen de provincies?Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Present
LOS
Praisant
Overijssel en Gelderland zijn toch faalprovincies, laat die maar afvallen.
Zolang Utrecht maar door gaat met Anton en Dimitri.![]()
![]()
Ik noem ze gewoon: Moord en Doodslagquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:00 schreef Yonjuuni het volgende:
Overijssel en Gelderland zijn toch faalprovincies, laat die maar afvallen.
Zolang Utrecht maar door gaat met Anton en Dimitri.
Anton heeft z'n messen al geslepen
Bettle of de taitans
battle of the pythonsquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Anton heeft z'n messen al geslepen![]()
Battle of the titants
Ja, dat gaat het zeker worden
Dat is het meestalquote:
Zoek rawlin
Bob de neger zit aan de grond ofzo? Man wat ziet ie eruit
Smoesjes.. je neus is gewoon kapotgesnoven...Dare to unleash my rage..
Verstandig, goed scherpe messen zijn belangrijk in de keuken en die Zwilling 4star messen bij Topchef zijn waarschijnlijk in de fabriek voor het laatst geslepen geweest (en zelfs dan kunnen ze nog een stuk scherper).quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Anton heeft z'n messen al geslepen![]()
Dat is zijn hancock-lookquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Bob de neger zit aan de grond ofzo? Man wat ziet ie eruit
Nog een kleine opdonder
Rollinnn staat al met een been in de finale en is hoe dan ook, dik tevreden over het hij zo gaat presteren!Even a broken clock is right twice a day.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Verstandig, goed scherpe messen zijn belangrijk in de keuken en die Zwilling 4star messen bij Topchef zijn waarschijnlijk in de fabriek voor het laatst geslepen geweest (en zelfs dan kunnen ze nog een stuk scherper).
Oh was dat het!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:05 schreef Dekatria het volgende:
Een gerecht met veel smaak, structuur en het heeft een goeie garing nodig.
Oh, oké.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:05 schreef zoem het volgende:
Rawlin graaft maar meteen in het gerecht, net een mol.![]()
![]()
Deze opperbaas weet al dat hij vrijdag gewoon doorgaat naar de finale. Beetje freewheelen vandaag dus.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:05 schreef zoem het volgende:
Rawlin graaft maar meteen in het gerecht, net een mol.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:05 schreef zoem het volgende:
Rawlin graaft maar meteen in het gerecht, net een mol.
"If Butch goes to Indo-china..."![]()
Dat matje bij die Jan-Erik
Wel in één pan he?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:08 schreef zoem het volgende:
Vandaag curry gemaakt; ik was geïnspireerd door Topchef![]()
En dan ook in 95 verschillende pannetjes?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:08 schreef zoem het volgende:
Vandaag curry gemaakt; ik was geïnspireerd door Topchef![]()
![]()
Zaten alle 19 ingrediënten erin?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:08 schreef zoem het volgende:
Vandaag curry gemaakt; ik was geïnspireerd door TopchefOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Zo word jij geen Topchef!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:09 schreef zoem het volgende:
[..]
Kut, ik heb drie pannen gebruikt![]()
Maar op het eind alles in de grootste pan geflikkerd
Een beetje Knorr en een beetje van mezelfquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zaten alle 19 ingrediënten erin?![]()
![]()
Zolang het bord maar niet leeg isquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:09 schreef zoem het volgende:
[..]
Kut, ik heb drie pannen gebruikt![]()
Maar op het eind alles in de grootste pan geflikkerd![]()
![]()
Overijssel dacht ikquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:10 schreef Morendo het volgende:
Welke provincie had nu de garnalen niet schoongemaakt?![]()
Huh, is er een app? Wat hoor ik nou? Wat kun je daar mee?Dare to unleash my rage..
Geen idee...quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:10 schreef Burner82 het volgende:
Huh, is er een app? Wat hoor ik nou? Wat kun je daar mee?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Een beetje Knorr en een beetje van mezelf
En dat is de slogan van maggi
eentje met ondertitelingquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:10 schreef Morendo het volgende:
Welke provincie had nu de garnalen niet schoongemaakt?![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:10 schreef Burner82 het volgende:
Huh, is er een app? Wat hoor ik nou? Wat kun je daar mee?![]()
![]()
Ow, zeg dat dan.quote:
Hoeveel sterren heeft de app?Dare to unleash my rage..
Ik zeg twee, maar de chefs gaven het een achtquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, zeg dat dan.
Hoeveel sterren heeft de app?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Opgegeten door Juul, reclame duurde te lang.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Opgegeten door Juul, reclame duurde te lang.![]()
![]()
Hmm, een lekker darmkanaaltje
Dat was te verwachten gezien de algehele prestatie van die provinciequote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat was te verwachten gezien de algehele prestatie staat van die provincie![]()
Midden-Nederland herbergt verreweg de meest prettige Nederlanders. De ruggengraat van het land.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Jeroen van Koningsbrugge is er weer
dat lengteverschil bij het vorige duo![]()
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Anton kan z'n messen nog even achterwege laten...Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:25 schreef zoem het volgende:
[..]
Die past wel in het darmkanaal van Juul...![]()
!
![]()
Ondanks Dimitri's pogingen om lamsbout, zeekraal en Spaanse peper toe te voegen heeft Anton zijn fouten goed kunnen maken en heeft toch een goed gerecht gemaakt.![]()
![]()
Heh gadver zit net men muesli op te eten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:25 schreef zoem het volgende:
[..]
![]()
whutquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:25 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze mistte voorbereidingstijdquote:
Overijssel raus!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Hoeveel sterren?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ze moeten wel, de gevolgen zullen anders niet te overzien zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:27 schreef Drassss het volgende:
Als Anton eruit vliegt krijg hij sowieso die WILDcard.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ze moeten wel, de gevolgen zullen anders niet te overzien zijn![]()
![]()
Zie ik nou wortel ala bistro stijl jaren 70?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ja, fuck, WEER gedroomd :s Had de opdracht niet goed begrepen en dus verneukt, maar ik ging wel door."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:29 schreef zoem het volgende:
Waarom halen ze het topje nooit van de wortel af. Dat eet je toch niet op![]()
![]()
Nee, dat is 2011....quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zie ik nou wortel ala bistro stijl jaren 70?Dare to unleash my rage..
Dat sjaaltjequote:
Lekker stukje orgaan
GEEN RESPECT!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:32 schreef zoem het volgende:
Rand van het bord zit onder de saus, niet netjes![]()
Je kunt het ook boven de saus doen maar dat schiet ook niet opquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:32 schreef zoem het volgende:
Rand van het bord zit onder de saus, niet netjes![]()
Anton, whut gast
Dat was een lijntje teveel....Dare to unleash my rage..
die blijheid
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Meestal zo hequote:
Kraanreclame
Battlefield 3
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:37 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik zie Origin in je sig staan, heb je toevallig het spel op de pc?
Voeg me maar toe op Battlelog, is gewoon Sideshowbobbie
Ik zit weer op mobielquote:
Donequote:Op dinsdag 15 november 2011 19:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Voeg me maar toe op Battlelog, is gewoon Sideshowbobbie![]()
![]()
quote:quote:quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:39 schreef Dekatria het volgende:
"Te weinig sterren & teveel lijntjes!"![]()
quote:
Nee, leg eens uit?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:36 schreef Morendo het volgende:
Haha, snappen jullie de dubbele bodem in 'huis opeten' ook?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een app?
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: