Het was vanaf de eerste aflevering al duidelijk dat er 14 weken zouden komen en dat de laaste 2 weken de halve en hele finales zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef Morendo het volgende:
Misschien vallen de kijkcijfers tegen en moet de show voortijdig(er) stoppen?
Mwoah, sommige provincies hebben twee toppers, andere twee floppers. Dat zou ook niet echt fair zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:57 schreef SiGNe het volgende:
Maar ze hadden het beter in moeten delen, in de halve finales de kandidaten per provincie tegen elkaar laten koken, een gaat door en dan heb je nog 12 man over en is het echt de battle van de provincies.
neuh, die twee weken finale staan al tijden zo geplandquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef Morendo het volgende:
Misschien vallen de kijkcijfers tegen en moet de show voortijdig(er) stoppen?
hoezo? Dit seizoen is toch de strijd tussen de provincies?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, sommige provincies hebben twee toppers, andere twee floppers. Dat zou ook niet echt fair zijn.
quote:Op maandag 14 november 2011 19:54 schreef Morendo het volgende:
Paul kon ook wel een neefje van Julius zijn.
Daarom is hij ook weer doorquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.Zijn ook mijn favoriete dames van TopchefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat een schatjes.
Maar we hebben gelukkig nog wel Mischa uit Limburg in de race!Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
Ze willen toch de beste chef vinden?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo? Dit seizoen is toch de strijd tussen de provincies?
Ik noem ze gewoon: Moord en Doodslagquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:00 schreef Yonjuuni het volgende:
Overijssel en Gelderland zijn toch faalprovincies, laat die maar afvallen.
Zolang Utrecht maar door gaat met Anton en Dimitri.
battle of the pythonsquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Anton heeft z'n messen al geslepen
Dat is het meestalquote:
Verstandig, goed scherpe messen zijn belangrijk in de keuken en die Zwilling 4star messen bij Topchef zijn waarschijnlijk in de fabriek voor het laatst geslepen geweest (en zelfs dan kunnen ze nog een stuk scherper).quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Anton heeft z'n messen al geslepen
Dat is zijn hancock-lookquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Bob de neger zit aan de grond ofzo? Man wat ziet ie eruit
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Verstandig, goed scherpe messen zijn belangrijk in de keuken en die Zwilling 4star messen bij Topchef zijn waarschijnlijk in de fabriek voor het laatst geslepen geweest (en zelfs dan kunnen ze nog een stuk scherper).
Oh was dat het!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:05 schreef Dekatria het volgende:
Een gerecht met veel smaak, structuur en het heeft een goeie garing nodig.
Oh, oké.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:05 schreef zoem het volgende:
Rawlin graaft maar meteen in het gerecht, net een mol.
Deze opperbaas weet al dat hij vrijdag gewoon doorgaat naar de finale. Beetje freewheelen vandaag dus.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:05 schreef zoem het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:05 schreef zoem het volgende:
Wel in één pan he?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:08 schreef zoem het volgende:
Vandaag curry gemaakt; ik was geïnspireerd door Topchef
En dan ook in 95 verschillende pannetjes?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:08 schreef zoem het volgende:
Zaten alle 19 ingrediënten erin?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:08 schreef zoem het volgende:
Zo word jij geen Topchef!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:09 schreef zoem het volgende:
[..]
Kut, ik heb drie pannen gebruikt![]()
Maar op het eind alles in de grootste pan geflikkerd
Een beetje Knorr en een beetje van mezelfquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zaten alle 19 ingrediënten erin?
Zolang het bord maar niet leeg isquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:09 schreef zoem het volgende:
[..]
Kut, ik heb drie pannen gebruikt![]()
Maar op het eind alles in de grootste pan geflikkerd
Overijssel dacht ikquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:10 schreef Morendo het volgende:
Welke provincie had nu de garnalen niet schoongemaakt?
Geen idee...quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:10 schreef Burner82 het volgende:
Huh, is er een app? Wat hoor ik nou? Wat kun je daar mee?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Een beetje Knorr en een beetje van mezelf
eentje met ondertitelingquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:10 schreef Morendo het volgende:
Welke provincie had nu de garnalen niet schoongemaakt?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:10 schreef Burner82 het volgende:
Huh, is er een app? Wat hoor ik nou? Wat kun je daar mee?
Ow, zeg dat dan.quote:
Ik zeg twee, maar de chefs gaven het een achtquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, zeg dat dan.
Hoeveel sterren heeft de app?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Opgegeten door Juul, reclame duurde te lang.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Opgegeten door Juul, reclame duurde te lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |