Ik verstond met melk ..quote:
Mijn goede vriend, dit voelt als thuiskomenquote:Op maandag 14 november 2011 23:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mooie afsluiter van de dag Roosje
Nog een keer kijkenquote:Op maandag 14 november 2011 23:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mijn goede vriend, dit voelt als thuiskomen
Zonde van de zendtijdquote:
Hij is wel leuk.quote:
Ja ik vind de opzet ook een beetje raar, Alsof het er even snel doorheen geduwd moet worden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:25 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een raar gedoe. Trek je eerst een hele week, met daarin 10 opdrachten, uit om de crème de la crème van de provincie te selecteren, stuur je ze na 1 (!) opdracht weer naar huis
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:16 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het ook een slechte zaak, eerst 12 weken lang voorrondes waar zelfs de grootste faalhazen 3 dagen (6 opdrachten) de kans krijgen om zich te bewijzen en als je dan uiteindelijk doorgaat kun je na 1 opdracht alweer naar huis mede door bijv. een falende partner.
Erg jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mhaw, Topchef is één van de best bekeken ( dagelijkse ) tv programma's van Rtl 5quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef Morendo het volgende:
Misschien vallen de kijkcijfers tegen en moet de show voortijdig(er) stoppen?
Het was vanaf de eerste aflevering al duidelijk dat er 14 weken zouden komen en dat de laaste 2 weken de halve en hele finales zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef Morendo het volgende:
Mwoah, sommige provincies hebben twee toppers, andere twee floppers. Dat zou ook niet echt fair zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:57 schreef SiGNe het volgende:
Maar ze hadden het beter in moeten delen, in de halve finales de kandidaten per provincie tegen elkaar laten koken, een gaat door en dan heb je nog 12 man over en is het echt de battle van de provincies.
neuh, die twee weken finale staan al tijden zo geplandquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:18 schreef Morendo het volgende:
hoezo? Dit seizoen is toch de strijd tussen de provincies?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah, sommige provincies hebben twee toppers, andere twee floppers. Dat zou ook niet echt fair zijn.
quote:Op maandag 14 november 2011 19:54 schreef Morendo het volgende:
Paul kon ook wel een neefje van Julius zijn.
Daarom is hij ook weer doorquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.Zijn ook mijn favoriete dames van TopchefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat een schatjes.
Maar we hebben gelukkig nog wel Mischa uit Limburg in de race!Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
Ze willen toch de beste chef vinden?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo? Dit seizoen is toch de strijd tussen de provincies?
Ik noem ze gewoon: Moord en Doodslagquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:00 schreef Yonjuuni het volgende:
Overijssel en Gelderland zijn toch faalprovincies, laat die maar afvallen.
Zolang Utrecht maar door gaat met Anton en Dimitri.
battle of the pythonsquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Anton heeft z'n messen al geslepen
Dat is het meestalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |