SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Memorabele momenten :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89![]()
TT
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Je wilt zeggen:quote:
Ok, die helf final is too vaque...Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Ik heb full vertrouwen erin!quote:Op maandag 14 november 2011 19:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je wilt zeggen:
Ok, die helf final is too vaque...![]()
Ze hadden gewoon 4 weken uit moeten trekken voor de halve finales en finale en vanaf dat moment individuele opdrachten in plaats van als provincie.![]()
idd!!quote:Op maandag 14 november 2011 19:48 schreef Yonjuuni het volgende:
Ze hadden gewoon 4 weken uit moeten trekken voor de halve finales en finale en vanaf dat moment individuele opdrachten in plaats van als provincie.
hoe zit het met die wildcard dan?![]()
Probably kregen ze dat niet done by the productionmaatschappij.quote:Op maandag 14 november 2011 19:48 schreef Yonjuuni het volgende:
Ze hadden gewoon 4 weken uit moeten trekken voor de halve finales en finale en vanaf dat moment individuele opdrachten in plaats van als provincie.![]()
6 provincies vallen af deze week, en deze gaan denk ik weer strijden om 2 wildcards.quote:Op maandag 14 november 2011 19:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
idd!!
hoe zit het met die wildcard dan?![]()
logischquote:Op maandag 14 november 2011 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
6 provincies vallen af deze week, en deze gaan denk ik weer strijden om 2 wildcards.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |