SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Btw dit was via msn hèquote:Op maandag 14 november 2011 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit gaat de bijlessen engels wel heeel ver voorbij
en is ook gewoon strafbaar en zo dude
ook strafbaarquote:
Dank uquote:
Wat is er strafbaar aan?quote:Op maandag 14 november 2011 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee jij begrijpt het niet
dit is echt een brug te ver
het feit dat het gewoon fucking strafbaar is zou al een belletje moeten doen rinkelen
dit is echt geen verschil van mening iets, dit is een dude!!!!!! denk eens na!!!!!! iets
De eerste (12 × 18) + 2 = 218 maanden van mijn leven zijn wel genoeg voor een panda, toch?quote:Op maandag 14 november 2011 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe
fapfapfapfap
[..]
Je krijgt een panda punt als je een maand achtereen geen sex hebt gehad.
De fuck is strafbaar aan chatten met een 15-jarige? Ik vind het ook te jong voor een 28-jarige, maar om hem nu hierop steeds aan te vallen gaat me net iets te ver eigenlijk. Ook al is er lichtelijk seksueel materiaal aanwezig geweest in de gesprekken.quote:Op maandag 14 november 2011 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee jij begrijpt het niet
dit is echt een brug te ver
het feit dat het gewoon fucking strafbaar is zou al een belletje moeten doen rinkelen
dit is echt geen verschil van mening iets, dit is een dude!!!!!! denk eens na!!!!!! iets
Jij als meerder jarige mag een meisje dat minderjarig is niet op een seksuele manier benaderen of aanzetten tot seksuele handelingen of gesprekken of iets dergelijksquote:
Die tellen dus niet hè.quote:Op maandag 14 november 2011 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De eerste (12 × 18) + 2 = 218 maanden van mijn leven zijn wel genoeg voor een panda, toch?
Anders had ik er ook meer dan genoeg.quote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die tellen dus niet hè.
Gaat pas in nadat je ontmaagd bent.
Shit, dan heb ik geen punten. Kan ik ook panda's kopen op de zwarte markt?quote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die tellen dus niet hè.
Gaat pas in nadat je ontmaagd bent.
Hoho ik zette haar niet tot aan, ze kwam er zelf mee.quote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij als meerder jarige mag een meisje dat minderjarig is niet op een seksuele manier benaderen of aanzetten tot seksuele handelingen of gesprekken of iets dergelijks
zelfs niet via msn
Minder dan ikquote:Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Anders had ik er ook meer dan genoeg.
Ik wil overigens wel echt graag een panda, dat zou het coolste huisdier ooit zijnquote:Op maandag 14 november 2011 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
De eerste (12 × 18) + 2 = 218 maanden van mijn leven zijn wel genoeg voor een panda, toch?
Geen idee. Vanaf je 16de denk ik. Dan mag je batsen wat je wilt volgens de wet.quote:Op maandag 14 november 2011 16:49 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd telt dat?
Nu kom ik niets te kort
Grooming is sinds dit jaar strafbaar geloof ik.quote:
Hehehe, allicht. Ik denk dat je 24 punten ofzo hebt.quote:Op maandag 14 november 2011 16:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit bedoel ik ja.quote:Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil overigens wel echt graag een panda, dat zou het coolste huisdier ooit zijn
omdat jij de meerderjarige bent zal het altijd aanzetten vanuit jouw kant zijn als je niet onmiddelijk de stekker uit je laptop trektquote:Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef kree het volgende:
[..]
Hoho ik zette haar niet tot aan, ze kwam er zelf mee.
En trouwens het was niet eens seksueel, dat maken jullie er allemaal weer van.
Als hij haar achter de bosjes sleurt voor een pijpbeurt, dan heb je een punt. Maar om dit nu op te rakelen als het gaat om wat lichte seksuele opmerkingen, nou. Pak me maar op omdat ik vast wel eens homo-erotische opmerkingen richting Heloef heb verstuurd. Om maar te zwijgen van newbie en lokasenna, want wet is nu eenmaal wet. Of wordt het een morele zaak omdat 28 een categorie hoger is? Dan gaat het niet meer om ''strafbaar'' in ieder geval, maar om moreel handelen en dat doet Kree toch ook weer niet zó verkeerd.quote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jij als meerder jarige mag een meisje dat minderjarig is niet op een seksuele manier benaderen of aanzetten tot seksuele handelingen of gesprekken of iets dergelijks
zelfs niet via msn
Misschien kunnen we met het topic alle panda punten opsparen en er 1 in China kopen en dan delen we hem. Mag iedereen hem een maand per jaarquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil overigens wel echt graag een panda, dat zou het coolste huisdier ooit zijn
neem een pandahondquote:Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik vindt het gelul van je.quote:Op maandag 14 november 2011 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat jij de meerderjarige bent zal het altijd aanzetten vanuit jouw kant zijn als je niet onmiddelijk de stekker uit je laptop trekt
zelfde met een auto - fietser ongeluk
auto is altijd strafbaar
Het eet, schijt en slaapt. Nou, daar heb ik er al een van thuis...quote:Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef benzin het volgende:
Dat is ook een beetje overdreven. of het idd 'te ver' ging volgends de wet kan alleen een rechter aan de hand van de chatlogs beoordelen, wij niet.quote:Op maandag 14 november 2011 16:55 schreef rhubarbje het volgende:
omdat jij de meerderjarige bent zal het altijd aanzetten vanuit jouw kant zijn als je niet onmiddelijk de stekker uit je laptop trekt
kerel ik verzin dit niet dit is strafbaarquote:Op maandag 14 november 2011 16:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als hij haar achter de bosjes sleurt voor een pijpbeurt, dan heb je een punt. Maar om dit nu op te rakelen als het gaat om wat lichte seksuele opmerkingen, nou. Pak me maar op omdat ik vast wel eens homo-erotische opmerkingen richting Heloef heb verstuurd. Om maar te zwijgen van newbie en lokasenna, want wet is nu eenmaal wet. Of wordt het een morele zaak omdat 28 een categorie hoger is? Dan gaat het niet meer om ''strafbaar'' in ieder geval, maar om moreel handelen en dat doet Kree toch ook weer niet zó verkeerd.
oke wat in de wet staat is gelulquote:Op maandag 14 november 2011 16:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar ik vindt het gelul van je.
Ik heb gelijk aangegeven dat ik niks wil.
En nu wordt er gedaan alsof ik nog wat wil met haar.
Nou niet dus.
Whahahaha die is lelijkquote:Op maandag 14 november 2011 16:56 schreef rhubarbje het volgende:
neem een pandahond
http://agirlandherdogs.hubpages.com/hub/panda-dog
Nee hoor, 16 is legaal.quote:Op maandag 14 november 2011 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kerel ik verzin dit niet dit is strafbaar
bij loka en newbie zal de wet daar niks mee doen omdat loka zelf net 18 is
maar stel de ouders willen het daar op gooien kan dat gewoon
owja sorryquote:
ooh ik vind ze vet cutequote:
inderdaad een ventquote:Op maandag 14 november 2011 16:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het eet, schijt en slaapt. Nou, daar heb ik er al een van thuis...
Vanaf 16 is het niet meer strafbaar geloof ik.quote:Op maandag 14 november 2011 16:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als hij haar achter de bosjes sleurt voor een pijpbeurt, dan heb je een punt. Maar om dit nu op te rakelen als het gaat om wat lichte seksuele opmerkingen, nou. Pak me maar op omdat ik vast wel eens homo-erotische opmerkingen richting Heloef heb verstuurd. Om maar te zwijgen van newbie en lokasenna, want wet is nu eenmaal wet. Of wordt het een morele zaak omdat 28 een categorie hoger is? Dan gaat het niet meer om ''strafbaar'' in ieder geval, maar om moreel handelen en dat doet Kree toch ook weer niet zó verkeerd.
Er is alleen niks gebeurd tussen hen dat strafbaar is.quote:Op maandag 14 november 2011 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De wet zal er bij loka en newbie niks mee doen, de ouders van dat meisje zullen er ook niks mee doen want er is geen fuck gebeurd. Ga jezelf druk maken om niks ofzo.quote:Op maandag 14 november 2011 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat klopt natuurlijkquote:Op maandag 14 november 2011 16:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook een beetje overdreven. of het idd 'te ver' ging volgends de wet kan alleen een rechter aan de hand van de chatlogs beoordelen, wij niet.
Ok er staat in de wet dat je alleen maar mag chatten met iemand van je eigen leeftijd?quote:Op maandag 14 november 2011 16:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oke wat in de wet staat is gelul
wat jij wil
hou die oogkleppen lekker op verder
Hij heeft de schijn tegen omdat hij dus contact houdt.quote:Op maandag 14 november 2011 16:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
[..]
Dat is ook een beetje overdreven. of het idd 'te ver' ging volgends de wet kan alleen een rechter aan de hand van de chatlogs beoordelen, wij niet.
Yeah right !quote:Op maandag 14 november 2011 16:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou nou nou. Volgens mij kom je op Facebook wel wat ergers tegen als 15-jarige als je je inbox opent vol met berichtjes van sneue 40 plussers.
Dan heb je het over seks en dat is helemaal niet het geval geweest.quote:Op maandag 14 november 2011 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vanaf 16 is het niet meer strafbaar geloof ik.
Nee, 16 dan. Dus heb je het sowieso over het verschil 15-16. Niet echt reden om zo uit je dak te gaan hier terwijl er ook nog eens niks substantieels gebeurd is tussen die twee.quote:Op maandag 14 november 2011 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vanaf 16 is het niet meer strafbaar geloof ik.
dus is het oke?quote:Op maandag 14 november 2011 16:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De wet zal er bij loka en newbie niks mee doen, de ouders van dat meisje zullen er ook niks mee doen want er is geen fuck gebeurd. Ga jezelf druk maken om niks ofzo.![]()
Ik geloof hem wel dat het één gesprek was met licht-erotische context. Nou nou nou. Volgens mij kom je op Facebook wel wat ergers tegen als 15-jarige als je je inbox opent vol met berichtjes van sneue 40 plussers.
De wet zegt dat het niemand een fuck kan schelen wie je neukt als je al 16 bentquote:Op maandag 14 november 2011 16:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
De wet zal er bij loka en newbie niks mee doen, de ouders van dat meisje zullen er ook niks mee doen want er is geen fuck gebeurd. Ga jezelf druk maken om niks ofzo.![]()
Ik geloof hem wel dat het één gesprek was met licht-erotische context. Nou nou nou. Volgens mij kom je op Facebook wel wat ergers tegen als 15-jarige als je je inbox opent vol met berichtjes van sneue 40 plussers.
Je moet geen willekeurige dingen gaan roepen om maar je punt te maken. Dat is is gewoon extreem dom. prima dat jij het te ver vindt gaan, dat vind ik ook, maar ik ga geen dingen roepen die gewoon niet waar zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
Dat klopt natuurlijk
maar hij beseft gewoon niet dat ie echt te ver gaat en ik dacht misschien valt het kwartje als ie snapt dat het gewoon strafbaar is
want voor de letter van de wet is het dat
in hoeverre hij te ver is gegaan bepaald de rechter dan
maar je moet al niet in situaties komen waarbij dat een vraag is
Nee. Maar het is gelul dat het strafbaar is.quote:
Gaat dat over datum dan?quote:Op maandag 14 november 2011 17:00 schreef Newbie114 het volgende:
Weet er iemand wat er gebeurt als cafeïne 2 maanden over datum is?
ik heb het al uitgelegd wat strafbaar isquote:Op maandag 14 november 2011 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ok er staat in de wet dat je alleen maar mag chatten met iemand van je eigen leeftijd?
Sorry maar je hebt ongelijk in dit geval.
Wat is okay? Kan mij het schelen dat hij met een 15-jarige praat. Hij heeft toch duidelijk gemaakt aan haar dat er niks inzit tussen ze? Verder zal hij niet genoeg sociale contacten hebben om haar totaal te negeren. Natuurlijk moet hij opassen, maar er is verder niet zoveel aan de hand.quote:
het is niet willekeurigquote:Op maandag 14 november 2011 17:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je moet geen willekeurige dingen gaan roepen om maar je punt te maken. Dat is is gewoon extreem dom. prima dat jij het te ver vindt gaan, dat vind ik ook, maar ik ga geen dingen roepen die gewoon niet waar zijn.
Jij nu ook een beetje. Je draaft door.quote:Op maandag 14 november 2011 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb het al uitgelegd wat strafbaar is
jij weet of je daar aan voldoet of niet
maar ik zal er over ophouden want je hebt echt een enorme plaat je voor je kop
Ik vind dat pedo-gezeik ook nergens op slaan. Maar ik vind het leeftijdverschil wel te groot en ik snap niet dat kree behoefte heeft om contact met haar te houden.quote:Op maandag 14 november 2011 17:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, 16 dan. Dus heb je het sowieso over het verschil 15-16. Niet echt reden om zo uit je dak te gaan hier terwijl er ook nog eens niks substantieels gebeurd is tussen die twee.
Kree moet nog veel leren en bepaalde dingen herzien, maar dat pedo-gezeik slaat nergens op.
Mijn post was onzin over dat rukken op haar tietjes hoor. Had nog wat olie hier over en vond het wel vermakelijkquote:Op maandag 14 november 2011 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
het is niet willekeurig
ik heb die chatlogs niet en weet dus niet wat er gebeurd is
ik stel alleen dat als de dingen die ik hier voorbij gekomen zijn gebeurd zijn dat ie dan gewoon strafbaar is
Dat weet je dus niet want je hebt de chatlogs niet gezien. En op basis wat hier gezegd is, is het gewoon niet strafbaar als het inderdaad kort was en hij het de kop ingedrukt heeft zoals hij verteld heeft.quote:Op maandag 14 november 2011 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
het is niet willekeurig
ik heb die chatlogs niet en weet dus niet wat er gebeurd is
ik stel alleen dat als de dingen die ik hier voorbij gekomen zijn gebeurd zijn dat ie dan gewoon strafbaar is
ah ja dat had ik dus niet helemaal doorquote:Op maandag 14 november 2011 17:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn post was onzin over dat rukken op haar tietjes hoor. Had nog wat olie hier over en vond het wel vermakelijk
Neuh ik weet het precies wat er in de wet staat.quote:Op maandag 14 november 2011 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb het al uitgelegd wat strafbaar is
jij weet of je daar aan voldoet of niet
maar ik zal er over ophouden want je hebt echt een enorme plaat je voor je kop
Jij deugnietquote:Op maandag 14 november 2011 17:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn post was onzin over dat rukken op haar tietjes hoor. Had nog wat olie hier over en vond het wel vermakelijk
ik had dus niet begrepen dat er helemaal niet gerukt wasquote:Op maandag 14 november 2011 17:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet want je hebt de chatlogs niet gezien. En op basis wat hier gezegd is, is het gewoon niet strafbaar als het inderdaad kort was en hij het de kop ingedrukt heeft zoals hij verteld heeft.
Gewoon omdat ik leuk met haar kan praten.quote:Op maandag 14 november 2011 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dat pedo-gezeik ook nergens op slaan. Maar ik vind het leeftijdverschil wel te groot en ik snap niet dat kree behoefte heeft om contact met haar te houden.
Ik heb het niet over seks, maar over seksueel getinte chats.quote:Op maandag 14 november 2011 17:01 schreef kree het volgende:
[..]
Dan heb je het over seks en dat is helemaal niet het geval geweest.
Wanneer zag jij je meisje weer?quote:
Dat wil niet zeggen dat ik dus niet weet of het niet gebeurd is. Ik zie Kree er wel voor aan. Lekker beetje fappen op die pronte, wulpse borstjesquote:Op maandag 14 november 2011 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
ah ja dat had ik dus niet helemaal door
dan kan ik er inderdaad niks over zeggen want ik weet niet wat er voor gevallen is tussen die 2
for the record: afrukken op 15jarige tietjes is wel degelijk strafbaar
(en pushen richting dat soort handelingen ook)
inderdaadquote:Op maandag 14 november 2011 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het niet over seks, maar over seksueel getinte chats.
Als je als volwassen vent contact zoekt met minderjarige meisjes in een online chatbox ben je ook illegaal bezig en kan je worden opgepakt. Bijvoorbeeld. Ik zeg niet dat jij zou moeten worden opgepakt hoor, maar illegaal is het wel gewoon.
Geestelijke leeftijd denk ik wel. Maar wellicht is dat het geval.quote:Op maandag 14 november 2011 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik leuk met haar kan praten.
Moet je daar altijd dezelfde leeftijd voor hebben dan?
wie niet, wie nietquote:Op maandag 14 november 2011 17:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik dus niet weet of het niet gebeurd is. Ik zie Kree er wel voor aan. Lekker beetje fappen op die pronte, wulpse borstjes
Morgenabend, ik laat er geen gras over groeien (maarja, makkelijk praten want het is bijna WINTER bwahahaha)quote:Op maandag 14 november 2011 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer zag jij je meisje weer?
(Even weg van die ranzige pedo praat)
Raakt dat over da datum? Snel? Ij slik pillen met cafeine, nooit op datum gelet.quote:Op maandag 14 november 2011 17:00 schreef Newbie114 het volgende:
Weet er iemand wat er gebeurt als cafeïne 2 maanden over datum is?
Als ze over de datum zijn ben je binnen een week doodquote:Op maandag 14 november 2011 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Raakt dat over da datum? Snel? Ij slik pillen met cafeine, nooit op datum gelet.
If there's gras on the field, play ball!quote:Op maandag 14 november 2011 17:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Morgenabend, ik laat er geen gras over groeien (maarja, makkelijk praten want het is bijna WINTER bwahahaha)
Nee, dat is een enorme dooddoener. Dat jij het contact niet afgekapt bent nadat ze je seksueel benaderde zegt een hoop over jou, sorry. Ik ben het er wel mee eens dat dat verhaal van Rhu enorm overdreven is, maar zoals je ziet is daar verder niemand het met haar het over eens.quote:Op maandag 14 november 2011 17:04 schreef kree het volgende:
Zegt misschien nog wel meer over jullie als over mij.
Waarom dat dan?quote:Op maandag 14 november 2011 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Raakt dat over da datum? Snel? Ij slik pillen met cafeine, nooit op datum gelet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spreading the Word
Ik ging af op het rukken vandaarquote:Op maandag 14 november 2011 17:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, dat is een enorme dooddoener. Dat jij het contact niet afgekapt bent nadat ze je seksueel benaderde zegt een hoop over jou, sorry. Ik ben het er wel mee eens dat dat verhaal van Rhu enorm overdreven is, maar zoals je ziet is daar verder niemand het met haar het over eens.
Energie enzo.quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 17:08 schreef WokkelKardinaal het volgende:
U kunt uw puntjes inruilen voor diverse verzamelpandaatjesIk wil ze allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb bijna 2 punten. Ik spaar nog even door
![]()
Zal best, maar wat hij beschrijft is heel wat anders dan kerels die zelf contact zoeken. Dus stop die hooivork en je fakkel maar even terug de schuur in, vandaag ff geen lynchpartij.quote:Op maandag 14 november 2011 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
inderdaad
er hoeven geen expliciet seksuele handelingen verricht te zijn om het strafbaar te maken
Je was dus de enige die niet doorhad dat dat een troll was. Misschien ff tot 10 tellen voordat je op die kast klimt dan.quote:
Als je echt leeft op caffeine gaat dat geheid een keer fout lijkt me.quote:Op maandag 14 november 2011 17:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Energie enzo.
Ik heb het al teveel, ik moet het niet proberen, maar veel mensen helpt het de dag door te komen
jahaaaa ik heb toch al gezegd dat ik af ging op dingen die niet kloptenquote:Op maandag 14 november 2011 17:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zal best, maar wat hij beschrijft is heel wat anders dan kerels die zelf contact zoeken. Dus stop die hooivork en je fakkel maar even terug de schuur in, vandaag ff geen lynchpartij.
Cafeïne zelf niet, dacht ik, maar mijn energieshotjes uit Duitsland waar ik vanavond op moet leven omdat ik anders sowieso hallucinaties van vermoeidheid ga krijgen, wel, en weet niet of die veilig zijn om te drinken (als je er 20 drinkt ga je dood btw)quote:Op maandag 14 november 2011 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit ja, maat van mij deed dat eerst, toen stopte die ermee, heeft hij 36 uur liggen slapen...quote:Op maandag 14 november 2011 17:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je echt leeft op caffeine gaat dat geheid een keer fout lijkt me.
Bied dan ook gewoon netjes je excuses aan ofzo?quote:Op maandag 14 november 2011 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
jahaaaa ik heb toch al gezegd dat ik af ging op dingen die niet kloptendjeez
Tuurlijk wel. Het is geen grooming als je met een meid aan het chatten bent en zij over seks begint en je er dan verder niks mee doet. Grooming houdt in dat kerels meisjes benaderen met als doel ze dan later te neuken. Dat is heel wat anders dan wat Kree vertelt.quote:en verder maakt het niet uit wie er contact zoekt hoor
Kan je dan niet beter gewoon even gaan slapen, als het zo ernstig met je vermoeidheid is?quote:Op maandag 14 november 2011 17:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Cafeïne zelf niet, dacht ik, maar mijn energieshotjes uit Duitsland waar ik vanavond op moet leven omdat ik anders sowieso hallucinaties van vermoeidheid ga krijgen, wel, en weet niet of die veilig zijn om te drinken (als je er 20 drinkt ga je dood btw)
Je kunt ook te ver gaan, grapjasquote:Op maandag 14 november 2011 17:11 schreef Catbert het volgende:
Bied dan ook gewoon netjes je excuses aan ofzo?
Ja gaan we weer voor de 3e keer.quote:Op maandag 14 november 2011 17:11 schreef formerjellybean het volgende:
Lieve kree , kruip en eens uit de slachtofferrol en pak problemen nou eens gewoon aan want ze blijven steeds opduiken, als jezelf nou eens gewoon wat meer dingen aanpakte en niet steeds zat wat moet ik nou doen komt het ook niets steeds terug.
Zij was ook de enige die het verhaal nog niet kende. Dus doe eens relaxt Harry.quote:Op maandag 14 november 2011 17:09 schreef Catbert het volgende:
Je was dus de enige die niet doorhad dat dat een troll was. Misschien ff tot 10 tellen voordat je op die kast klimt dan.
Nee, want over 10 minuten gaan we eten en om 18:00 moet ik present zijn op mijn werk... Gaat niet goed komen, morgenochtend.quote:Op maandag 14 november 2011 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter gewoon even gaan slapen, als het zo ernstig met je vermoeidheid is?
want? ik heb kree toch ook nooit uitgescholden of zo?quote:Op maandag 14 november 2011 17:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bied dan ook gewoon netjes je excuses aan ofzo?
[..]
Tuurlijk wel. Het is geen grooming als je met een meid aan het chatten bent en zij over seks begint en je er dan verder niks mee doet. Grooming houdt in dat kerels meisjes benaderen met als doel ze dan later te neuken. Dat is heel wat anders dan wat Kree vertelt.
Ik ben ook erg relaxt hoor, Henriettequote:Op maandag 14 november 2011 17:12 schreef Cactus1 het volgende:
Zij was ook de enige die het verhaal nog niet kende. Dus doe eens relaxt Harry.
Hoezo? Als je eerst roept dat iemand strafbaar bezig is en blijkt dat hij het fout heeft vind ik dat wel zo netjes om gewoon ff 'sorry' te zeggen. Dat blijven volhouden is net zo triest als chatten met een 15-jarige. Je moet ook gewoon kunnen zeggen "Sorry, misverstand, mea culpa".quote:
Nooooo. Simpele formule: Verbrand meer dan dat je inneemt. Klaarquote:Op maandag 14 november 2011 17:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afslankpillen waar het best sterk in zit
Ik geloof je niet. Je hebt al een maand niet geneukt. Zullen we elkaar van die panda-punt afhelpen? Ik ben meerder jarig en heb ook lekkere tietjesquote:Op maandag 14 november 2011 17:13 schreef Catbert het volgende:
Ik ben ook erg relaxt hoor, Henriette
Ik zat niet op de kast, ik gaf weer wat er kan gebeuren in die hypothetische situatie die ik dus fout had ingeschatquote:Op maandag 14 november 2011 17:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je was dus de enige die niet doorhad dat dat een troll was. Misschien ff tot 10 tellen voordat je op die kast klimt dan.
wat voor werk doe je dan?quote:Op maandag 14 november 2011 17:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee, want over 10 minuten gaan we eten en om 18:00 moet ik present zijn op mijn werk... Gaat niet goed komen, morgenochtend.
Ik heb mijn stressslaap vanmiddag gehad , ik had hem heel hard nodig. Woensdag gaat mam weer naar de dokter en dan horen we meer. Ik was er gisteren en ze ademt heel raar dat schijnt dus door dat hart te komen .quote:Op maandag 14 november 2011 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik krijg nu zin om te slapen. Ik val om hier.
Erg simpel ja, nuttige informatie die ik nog nooit eerder heb gehoord.quote:Op maandag 14 november 2011 17:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nooooo. Simpele formule: Verbrand meer dan dat je inneemt. Klaar
Aanlokkelijk aanbod maar de pijpbeurten afgelopen weken helpen me er toch doorheenquote:Op maandag 14 november 2011 17:14 schreef Cactus1 het volgende:
Ik geloof je niet. Je hebt al een maand niet geneukt. Zullen we elkaar van die panda-punt afhelpen? Ik ben meerder jarig en heb ook lekkere tietjes
ik heb toch gezegd misverstand?quote:Op maandag 14 november 2011 17:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ben ook erg relaxt hoor, Henriette
[..]
Hoezo? Als je eerst roept dat iemand strafbaar bezig is en blijkt dat hij het fout heeft vind ik dat wel zo netjes om gewoon ff 'sorry' te zeggen. Dat blijven volhouden is net zo triest als chatten met een 15-jarige. Je moet ook gewoon kunnen zeggen "Sorry, misverstand, mea culpa".
Ik heb nog nooit gehoord dat zulke pillen werken, of je moet echt laxeermiddelenspul gebruiken. Maar dat is al helemaal ongezond.quote:Op maandag 14 november 2011 17:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afslankpillen waar het best sterk in zit
oh maar myraela die pillen zijn wel echt heel slecht voor je hoor!quote:Op maandag 14 november 2011 17:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Erg simpel ja, nuttige informatie die ik nog nooit eerder heb gehoord.
quote:Op maandag 14 november 2011 17:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Erg simpel ja, nuttige informatie die ik nog nooit eerder heb gehoord.
Jij hebt al wel foto's gezien ?quote:Op maandag 14 november 2011 17:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Maar je staat bij deze op m'n 'todo' lijst
Jij hebt echt een lot uit de loterij getroffen. Bij deze trek in mijn aanbod weer in dan, want ik wil niet tussen een goede relatie komen.quote:Op maandag 14 november 2011 17:15 schreef Catbert het volgende:
Aanlokkelijk aanbod maar de pijpbeurten afgelopen weken helpen me er toch doorheenMaar je staat bij deze op m'n 'todo' lijst
Okeequote:Op maandag 14 november 2011 16:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus wees lief voor de ander en jezelf
Nee, ik heb haar ook nog niet in een categorie ingedeeld?quote:Op maandag 14 november 2011 17:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
Jij hebt al wel foto's gezien ?
Ik wil wel een bos bloemen. Ik heb immers eerlijk opgebiecht dat het niet waar was wat ik zei. Ik ben de held van de dag dus.quote:Op maandag 14 november 2011 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb toch gezegd misverstand?
ik vind misverstanden niet per definitie iets waarbij ik nou sorry voor moet zeggen hoor
maar what ever
sorry het spijt me
wie wil er de bos bloemen? Jij of kree? want jij doet er moeilijker over nu dan kree
Het is een beetje mindplay vooral, voor mijn eigen gemoedstoestand.quote:Op maandag 14 november 2011 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat zulke pillen werken, of je moet echt laxeermiddelenspul gebruiken. Maar dat is al helemaal ongezond.
Alleen van mijn tieten, maar dat was blijkbaar al goed gekeurd.quote:Op maandag 14 november 2011 17:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
Jij hebt al wel foto's gezien ?
Je laat in ieder geval nooit merken dat je spijt hebt, want 9 van de 10 keer begin je zelf erover. Maar doe je ding, over 3 jaar is ze achttien en kun je haar huisje boompje beestenquote:Op maandag 14 november 2011 17:17 schreef kree het volgende:
Nouja we laten het maar effe gaan.
Ik weet dat ik niks fout doe en niks strafbaars ook.
En het zal wel weer terugkomen dit (zo'n spijt dat ik het nikszeggende logje heb geplaatst wat totaal uit z''n verband is getrokken)
Maar goed daar kom ik nu niet meer vanaf.
En btw ze zit nu op msn![]()
Zal ik maar zeggen ik wil nooit meer met je wil praten omdat je jonger bent?![]()
Niet dus, zie er geen reden toe.
Heb ik foto's van jouw tieten gezien? Ze zijn niet blijven hangen (huhu) vrees ik.quote:Op maandag 14 november 2011 17:19 schreef Cactus1 het volgende:
Alleen van mijn tieten, maar dat was blijkbaar al goed gekeurd.
Scherpe woordgrapquote:Op maandag 14 november 2011 17:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Aanlokkelijk aanbod maar de pijpbeurten afgelopen weken helpen me er toch doorheenMaar je staat bij deze op m'n 'todo' lijst
Gelul ik begon er helemaal niet over elke keerquote:Op maandag 14 november 2011 17:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je laat in ieder geval nooit merken dat je spijt hebt, want 9 van de 10 keer begin je zelf erover. Maar doe je ding, over 3 jaar is ze achttien en kun je haar huisje boompje beesten
Oh wacht, dat was jij niet. Sorry, my bad.quote:Op maandag 14 november 2011 17:20 schreef Catbert het volgende:
Heb ik foto's van jouw tieten gezien? Ze zijn niet blijven hangen (huhu) vrees ik.
Eindelijkquote:
Ik vrees dat je het kwa tieten niet gaat winnen van m'n vriendin op dit moment, hoogstens op het flamoesfront...quote:Op maandag 14 november 2011 17:21 schreef Cactus1 het volgende:
Oh wacht, dat was jij niet. Sorry, my bad.
Die met lang bruin haar was wel chillquote:Op maandag 14 november 2011 17:20 schreef heloef het volgende:
Ik werd trouwens vrijdagnacht continu naar me geloerd door zo'n mokkel van zo'n boerenkalender.
9 van de 10.quote:Op maandag 14 november 2011 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
Gelul ik begon er helemaal niet over elke keer
quote:Op maandag 14 november 2011 17:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wil wel een bos bloemen. Ik heb immers eerlijk opgebiecht dat het niet waar was wat ik zei. Ik ben de held van de dag dus.
Kom maar terug als ze zijn uitgezakt dan nadat ze geen melk meer produceren. Dan win ik het met vlag en wimpelquote:Op maandag 14 november 2011 17:21 schreef Catbert het volgende:
Ik vrees dat je het kwa tieten niet gaat winnen van m'n vriendin op dit moment, hoogstens op het flamoesfront...
Je noemt het wel regelmatig iets er over. Meestal met de opmerking dat je de discusdie niet wilt beginnen maar zo werkt het niet op fokquote:Op maandag 14 november 2011 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
Gelul ik begon er helemaal niet over elke keer
Dank jequote:Op maandag 14 november 2011 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[ afbeelding ]
whaha dat beertje deed het hem voor mij
"Een to-do lijst is onmisbaar op kantoor wanneer je elke dag meerdere taken uit moet voeren." Het is een lijst met actiepunten die je nog moet doen. To do dusquote:Op maandag 14 november 2011 17:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ken alleen to do en weet niet wat todo is. Enlighten me pls.
Inderdaad, leuk mens wel.quote:Op maandag 14 november 2011 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die met lang bruin haar was wel chill
Ik heb gebatst dit weekend.quote:Op maandag 14 november 2011 17:24 schreef ook_gek het volgende:
Iemand nog spannende dingen mee gemaakt in het weekend, of zat iedereen tot diep in de nacht op fok?
Ja, dat to-do had ik wel meegekregen, maar dat was de grap dus ook?quote:Op maandag 14 november 2011 17:24 schreef benzin het volgende:
"Een to-do lijst is onmisbaar op kantoor wanneer je elke dag meerdere taken uit moet voeren." Het is een lijst met actiepunten die je nog moet doen. To do dus![]()
Vond je dan niet vreemd toen ik laatst zei dat ik mijn todo-lijst ging afwerken?
Je bent spang.quote:Op maandag 14 november 2011 17:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, leuk mens wel.
Alleen die redhead zat naar me te kijken.
Vraag me af waarom
Ze vond je leuk daaromquote:Op maandag 14 november 2011 17:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, leuk mens wel.
Alleen die redhead zat naar me te kijken.
Vraag me af waarom
Ja, to do van het doen met. Datgene wat je in bed doet weetjewelquote:Op maandag 14 november 2011 17:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, dat to-do had ik wel meegekregen, maar dat was de grap dus ook?Ik dacht dat todo misschien ook nog iets betekende.
JAquote:Op maandag 14 november 2011 17:22 schreef heloef het volgende:
Neeeeeeee gaat het weer over kree en zijn chimeid?
Stiekum geniet je er wel van he. Wees eens eerlijkquote:Op maandag 14 november 2011 17:26 schreef kree het volgende:
[..]
JA![]()
En wel een manier om topics snel vol te krijgen
Ja, de grap was dus al duidelijk. Ik kom op zijn nog af te werken-lijst. Maar ik dacht dat het daarnaast misschien nog iets betekende.quote:Op maandag 14 november 2011 17:26 schreef benzin het volgende:
Ja, to do van het doen met. Datgene wat je in bed doet weetjewel
Eerst maar ff zien waar het heengaat (het zuiden, huhu) inderdaad. Als ik dan samen met de rest van Fok om je foto's ga bedelen weet je hoe diep ik gezakt benquote:Op maandag 14 november 2011 17:23 schreef Cactus1 het volgende:
Kom maar terug als ze zijn uitgezakt dan nadat ze geen melk meer produceren. Dan win ik het met vlag en wimpel
Bespaar je die vernedering dan. Als ik wil dat je ze ziet, stuur ik ze vanzelf wel. Deal?quote:Op maandag 14 november 2011 17:28 schreef Catbert het volgende:
Eerst maar ff zien waar het heengaat (het zuiden, huhu) inderdaad. Als ik dan samen met de rest van Fok om je foto's ga bedelen weet je hoe diep ik gezakt ben
Wie stond er vanavond ook alweer op het menu dan?quote:Op maandag 14 november 2011 17:28 schreef WokkelKardinaal het volgende:
misschien vanavond maar ik weet dat zit er vast niet in
Hou wel van discussie ja, en om maar jullie kortzichtige gedachten maar ten ongelijk te bewijzenquote:Op maandag 14 november 2011 17:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Stiekum geniet je er wel van he. Wees eens eerlijk
Als je Benzin, Kree, MLIG en Schenkstroop nou ook ff afwerkt kunnen we meteen dit topic sluitenquote:
Isgoed. Moet ik ze dan ook terugsturen of mag ik ze houden?quote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef Cactus1 het volgende:
Bespaar je die vernedering dan. Als ik wil dat je ze ziet, stuur ik ze vanzelf wel. Deal?
Wokkels ?quote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie stond er vanavond ook alweer op het menu dan?
Helaas was de grap ook weer niet zo diep. Ik leg nooit meer een grap aan je uitquote:Op maandag 14 november 2011 17:27 schreef Cactus1 het volgende:
Maar ik dacht dat het daarnaast misschien nog iets betekende.
Uit geweest met een prachtige meid in alle facetten van het bijvoeglijk naamwoordquote:Op maandag 14 november 2011 17:24 schreef ook_gek het volgende:
Iemand nog spannende dingen mee gemaakt in het weekend, of zat iedereen tot diep in de nacht op fok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vanavond zij, maar dat gaat wss niet lukken wegens allerlei verplichtingen aan beide kantenquote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie stond er vanavond ook alweer op het menu dan?
Vind je het fijn dat je de enige bent die het normaal vindt en verder iedereen het abnormaal vindt? Krijg je daar een beetje tinteling in je piemel van?quote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef kree het volgende:
Hou wel van discussie ja, en om maar jullie kortzichtige gedachten maar ten ongelijk te bewijzen
Ik zat vrijdag tot diep in de nacht te chatten met een gestoord mens bij 3FM.quote:Op maandag 14 november 2011 17:24 schreef ook_gek het volgende:
Er is nog geen goede reden gekomen waarom het abnormaal is.quote:Op maandag 14 november 2011 17:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vind je het fijn dat je de enige bent die het normaal vindt en verder iedereen het abnormaal vindt? Krijg je daar een beetje tinteling in je piemel van?
Ik werk niet voor het leger des heils. Ik heb nog maar 1 fokker in mijn leven geneukt, voor zover ik het weet. En was ook niet van plan daar nog één aan toe te voegen.quote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef Catbert het volgende:
Als je Benzin, Kree, MLIG en Schenkstroop nou ook ff afwerkt kunnen we meteen dit topic sluiten
Isgoed. Moet ik ze dan ook terugsturen of mag ik ze houden?
Yesquote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je Benzin, Kree, MLIG en Schenkstroop nou ook ff afwerkt kunnen we meteen dit topic sluiten
quote:Op zondag 13 november 2011 18:09 schreef Moonwalk het volgende:
BENZIN je bent om op te vreten!! Als je niet te jong was had ik je zo versierd en mee genomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdagavond gehockeyt en bier wezen drinken bij een paar vrienden, zaterdag- en zondagavond vooral melk zitten voeren en kleertjes zitten verschonen.quote:Op maandag 14 november 2011 17:24 schreef ook_gek het volgende:
Idd, want ik snapte 'm al lang, maar vond 'm niet zo scherp, dus vroeg me af of jij er wat anders in zag dan ik. Blijkbaar ben ik zulke humor gewend en is dat een normale opmerking geworden.quote:Op maandag 14 november 2011 17:30 schreef benzin het volgende:
Helaas was de grap ook weer niet zo diep. Ik leg nooit meer een grap aan je uit
Zijquote:Op maandag 14 november 2011 17:30 schreef WokkelKardinaal het volgende:
vanavond zij, maar dat gaat wss niet lukken wegens allerlei verplichtingen aan beide kanten
Je scoort er wel karmapunten mee he. Zou mooi zijn als we eens van dat gezeik van Schenkstroop af zouden zijn. Heel Fok was je dankbaar!quote:Op maandag 14 november 2011 17:32 schreef Cactus1 het volgende:
Ik werk niet voor het leger des heils. Ik heb nog maar 1 fokker in mijn leven geneukt, voor zover ik het weet. En was ook niet van plan daar nog één aan toe te voegen.
Net was het "ze", nu "'em"? Dus ik krijg maar een tiet? Ben je een unitiet?quote:Je mag 'm houden of terug sturen, maar niet doorsturen.
Ik weet hier nooit of een grap te obvious is of dat mensen 'em niet snappenquote:Op maandag 14 november 2011 17:33 schreef Cactus1 het volgende:
Idd, want ik snapte 'm al lang, maar vond 'm niet zo scherp, dus vroeg me af of jij er wat anders in zag dan ik. Blijkbaar ben ik zulke humor gewend en is dat een normale opmerking geworden.
Laat het reden genoeg zijn dat iedereen dat hier vindt.quote:Op maandag 14 november 2011 17:32 schreef kree het volgende:
Er is nog geen goede reden gekomen waarom het abnormaal is.
Je moet het wel wetenschappelijk onderbouwen met dubbelblind onderzoek gepubliceerd in nature, anders geldt het niet. Itt tot z'n eigen "ja maar dat vind ik zo"quote:Op maandag 14 november 2011 17:34 schreef Cactus1 het volgende:
Laat het reden genoeg zijn dat iedereen dat hier vindt.
Ik denk dat Schenkstroop me niet wil. Hij denkt vast dat het een grap is en een afwijzing is erg, maar afgewezen worden door Schenk zou einde van de wereld betekenen. Dus daar waag ik me niet aanquote:Op maandag 14 november 2011 17:34 schreef Catbert het volgende:
Je scoort er wel karmapunten mee he. Zou mooi zijn als we eens van dat gezeik van Schenkstroop af zouden zijn. Heel Fok was je dankbaar!
Te vermoeiendquote:Op maandag 14 november 2011 17:36 schreef Catbert het volgende:
Je moet het wel wetenschappelijk onderbouwen met dubbelblind onderzoek gepubliceerd in nature, anders geldt het niet. Itt tot z'n eigen "ja maar dat vind ik zo"
Ze had een bepaalde blik in der ogen, ik kon het niet zo goed plaatsen. Nog nooit gezien eerder.quote:
Hoe gaat het met de kleine? Slaap het lekker door?quote:Op maandag 14 november 2011 17:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vrijdagavond gehockeyt en bier wezen drinken bij een paar vrienden, zaterdag- en zondagavond vooral melk zitten voeren en kleertjes zitten verschonen.
Zou best een aardige prank zijn; een meid die iets te veel naast haar schoenen is gaan lopen laten afwijzen door Schenk. "Nah, je hebt lelijke knieen en een paardebek"quote:Op maandag 14 november 2011 17:36 schreef Cactus1 het volgende:
Ik denk dat Schenkstroop me niet wil. Hij denkt vast dat het een grap is en een afwijzing is erg, maar afgewezen worden door Schenk zou einde van de wereld betekenen. Dus daar waag ik me niet aan
Tis me nog niet duidelijk waarom, misschien heb ik dan een plank voor m'n kop.quote:Op maandag 14 november 2011 17:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Laat het reden genoeg zijn dat iedereen dat hier vindt.
Ik ben wel oprecht benieuwd hoe hij eruit ziet. Ik denk dat hij helemaal niet zo lelijk is.quote:Op maandag 14 november 2011 17:37 schreef Catbert het volgende:
Zou best een aardige prank zijn; een meid die iets te veel naast haar schoenen is gaan lopen laten afwijzen door Schenk. "Nah, je hebt lelijke knieen en een paardebek"
Super, thanksquote:Op maandag 14 november 2011 17:37 schreef ook_gek het volgende:
Hoe gaat het met de kleine? Slaap het lekker door?
Primaquote:En hoe ist met moeders?
Tja, wat is gewendquote:En ben jij al beetje gewend aan het feit dat je nu vader bent?
Flepke?quote:Op maandag 14 november 2011 17:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik werk niet voor het leger des heils. Ik heb nog maar 1 fokker in mijn leven geneukt, voor zover ik het weet. En was ook niet van plan daar nog één aan toe te voegen.
Je mag 'm houden of terug sturen, maar niet doorsturen.
Hehehe. Ok.quote:Op maandag 14 november 2011 17:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je hem een keer tegenkomt vergeet je hem niet meer (in negatieve zin). Wat een gast
Je begint nu zelf wéer de discussie uit te lokken. Goede zelfkennis.quote:Op maandag 14 november 2011 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
Tis me nog niet duidelijk waarom, misschien heb ik dan een plank voor m'n kop.
Maar simpel. Gewoon chatten met iemand die een stuk jonger is....
Is daar wat mis mee?
(en ja ze was een beetje flirterig maar verder is er toch niks gebeurt, heb dat altijd afgehouden)
Dat is wel duidelijk.quote:Op maandag 14 november 2011 17:38 schreef kree het volgende:
Tis me nog niet duidelijk waarom, misschien heb ik dan een plank voor m'n kop.
Dat geeft op zich al aan dat je niet erg volwassen bent. Maar het gaat er vooral om dat je door blijft gaan nadat ze seksueel getinte chats begon. Dan moet je het gewoon afkappen.quote:Maar simpel. Gewoon chatten met iemand die een stuk jonger is....
Is daar wat mis mee?
Ik ook. Ik heb tijden gedacht dat het gewoon een troll met erg veel geduld was overigens.quote:Op maandag 14 november 2011 17:38 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben wel oprecht benieuwd hoe hij eruit ziet. Ik denk dat hij helemaal niet zo lelijk is.
Omdat ik het nog steeds niet eens ben met jullie.quote:Op maandag 14 november 2011 17:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je begint nu zelf wéer de discussie uit te lokken. Goede zelfkennis.
Voor zover ik weet zijn er geen prostituees op FOK?quote:Op maandag 14 november 2011 17:40 schreef rhubarbje het volgende:
heeft iemand die schenkstroop wel echt gemeet?
Typ een in de zoekfunctie van Fok 'schenkstroop' en lees een willekeurig topic door, dan weet je wie het is.quote:
ach als we een beetje een afspiegeling zijn van de samenleving zitten ze ook hierquote:Op maandag 14 november 2011 17:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn er geen prostituees op FOK?
Zolang houdt niemand het vol. Maar toch maakt het me niet minder nieuwsgierig.quote:Op maandag 14 november 2011 17:41 schreef Catbert het volgende:
Ik ook. Ik heb tijden gedacht dat het gewoon een troll met erg veel geduld was overigens.
Hij zei dat ie me wel aankonquote:Op maandag 14 november 2011 17:43 schreef Supersoep het volgende:
Dan ben je flink tekeer gegaan, zeg. Arme jongen.
Af tankenquote:Op maandag 14 november 2011 17:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Super, thanksJa, ze slaapt erg goed. Ze huilt alleen als ze honger heeft, en dan tank je d'r af en dan slaapt ze lekker verder. Alleen hadden we haar gisteravond iets te snel volgegooid en toen kwam alles d'r weer uit. Natuurlijk net toen ze bij mij op schoot zat
Was wel zielig, kwam door d'r neus naar buiten...
nou dat klinkt helemaal top!quote:PrimaWe werken een beetje in shifts, dus we slapen allebij genoeg.
En is het echt waar wst ze zeggen? Het is het mooiste wat je ooit zal overkomen?quote:Tja, wat is gewendHet verandert je leven enorm maar het is ook gewoon erg leuk. Het is echt een schatje
Fok is sowieso geen afspiegeling van de samenleving, maar er is in ieder geval 1 user die in porno gespeeld heeft.quote:Op maandag 14 november 2011 17:44 schreef rhubarbje het volgende:
ach als we een beetje een afspiegeling zijn van de samenleving zitten ze ook hier
Hoe is dat Catbert?quote:Op maandag 14 november 2011 17:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Fok is sowieso geen afspiegeling van de samenleving, maar er is in ieder geval 1 user die in porno gespeeld heeft.
Lijkt het wel op. Nog net ff een paar druppels extra erbij knijpenquote:
Sowieso het heftigste, en totdat ik 20 miljoen win ook wel het mooistequote:En is het echt waar wst ze zeggen? Het is het mooiste wat je ooit zal overkomen?
M'n vriendin, gelukkigquote:Op wie lijkt ze het meest?
Bedoel je wie?quote:
Ah leuk. Ga je nog een lekker stukje vlees grillen straks?quote:Op maandag 14 november 2011 17:49 schreef Moonwalk het volgende:
Hoi, daar ben ik weer. Live vanuit de sportschool
volgens mij mis je een grapjequote:
quote:Op maandag 14 november 2011 17:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Fok is sowieso geen afspiegeling van de samenleving, maar er is in ieder geval 1 user die in porno gespeeld heeft.
heeft ze hoofdpijn?quote:Op maandag 14 november 2011 17:53 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ik wil vanavond porno repeteren maar ze wil niet
Nee hoor, ik vond het alleen geen dijenkletser.quote:
Erodome. Die is er behoorlijk open over ook. Zie haar geen volle zalen trekken maargoed, ieder z'n smaak.quote:
Kipfilet met mozarella op de grill met groente omnomnomquote:Op maandag 14 november 2011 17:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah leuk. Ga je nog een lekker stukje vlees grillen straks?
Hee! Heb net je complimentje aan mijn nog een keer gequote; kan niet vaak genoeg worden herhaaldquote:Op maandag 14 november 2011 17:49 schreef Moonwalk het volgende:
Hoi, daar ben ik weer. Live vanuit de sportschool
Welk compliment? Dat je een lekker ding bent?quote:Op maandag 14 november 2011 17:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Hee! Heb net je complimentje aan mijn nog een keer gequote; kan niet vaak genoeg worden herhaald
Leuk te lezen! Ik man me er zelf niks bij indenken om vader te wordenquote:Op maandag 14 november 2011 17:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lijkt het wel op. Nog net ff een paar druppels extra erbij knijpen
[..]
Sowieso het heftigste, en totdat ik 20 miljoen win ook wel het mooisteMaar ff serieus; ik vind het wat cliche, het is best zwaar enzo hoor dus als mensen roepen dat het alleen maar leuk is enzo dan hebben ze ten eerste een ideale baby en ten tweede verzwijgen ze nog maar even dat het ook gewoon een hoop gedoe is (de kleine heeft er geen boodschap aan dat je ergens om 14:00 ofzo moet zijn). Maar het is het zeker allemaal waard, want het is enorm leuk om voor zo'n kleintje te zorgen
Nu nog ff een WoW-account voor d'r regelen zodat ze tot d'r 28e maagd blijft
[..]
M'n vriendin, gelukkig
Erodome, die was redelijk actief in SEX toen ik eerst op FOK! zat. Is daar een filmpje van? Ben wel benieuwd hoe ze eruit ziet.quote:Op maandag 14 november 2011 17:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het alleen geen dijenkletser.
[..]
Erodome. Die is er behoorlijk open over ook. Zie haar geen volle zalen trekken maargoed, ieder z'n smaak.
Dat klinkt niet verkeerd.quote:Op maandag 14 november 2011 17:55 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kipfilet met mozarella op de grill met groente omnomnom
quote:Op maandag 14 november 2011 17:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welk compliment? Dat je een lekker ding bent?
quote:Op zondag 13 november 2011 18:09 schreef Moonwalk het volgende:
BENZIN je bent om op te vreten!! Als je niet te jong was had ik je zo versierd en mee genomen
Dan gaat ik in deze mee met jou smaakquote:Op maandag 14 november 2011 17:54 schreef Catbert het volgende:
Erodome. Die is er behoorlijk open over ook. Zie haar geen volle zalen trekken maargoed, ieder z'n smaak.
Haha, die ja!quote:
nu is't nog je ego dat gepijpt wordt, wacht maar tot er iemand echt aan sabbeltquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, die ja!
Ik vond mijn complimenten ook erg leuk al ben je waarschijnlijk wel knapper dan ik
Oh, dat komt goed hoor. D'r gaat een knop om 't moment dat de kleine op de buik van je vriendin ligt. Heel grappig dat dat zo geregeld is kennelijk. Opeens 'klik' is er iets wat het belangrijkste is in je leven.quote:Op maandag 14 november 2011 17:56 schreef ook_gek het volgende:
Leuk te lezen! Ik man me er zelf niks bij indenken om vader te worden
Zie me zelf totaal niet als vader, en denk dat ik daar totaal niet voor geschikt ben. Al is me hele omgeving het daar mee oneens
quote:Maar goed, ik zal zeggen... Geniet er goed van want voor je het weet staat ze ergens op de bar in een disco
Was zo'n handyman filmpje, weet niet meer welke. Maar je mist niks, ze past prima tussen al die oostblokkers die ze daarvoor inhuren.quote:Op maandag 14 november 2011 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Erodome, die was redelijk actief in SEX toen ik eerst op FOK! zat. Is daar een filmpje van? Ben wel benieuwd hoe ze eruit ziet.
Ow, dat probleem had ik ook. ben blij dat dat niet meer is pfewquote:Op maandag 14 november 2011 18:01 schreef heloef het volgende:
Oh god een oude schoolvriend die eerst vertelt over zijn eigen seksleven en dan gaat vragen over het mijne.
Had hij wel een boeiend seksleven dan?quote:Op maandag 14 november 2011 18:01 schreef heloef het volgende:
Oh god een oude schoolvriend die eerst vertelt over zijn eigen seksleven en dan gaat vragen over het mijne.
Ik kom ook net binnenvallen. Gaat wel lekker, heb net gegetenquote:Op maandag 14 november 2011 18:02 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal! Hoe gaat het hier?
quote:Op maandag 14 november 2011 17:58 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
nu is't nog je ego dat gepijpt wordt, wacht maar tot er iemand echt aan sabbelt
Mag je dat wel kijken van Mrs. Catbert?quote:Op maandag 14 november 2011 18:02 schreef Catbert het volgende:
Oh wacht, Google FTW: http://torrentz.eu/cb6ef01ccb75a98db4e223ea7af6512b49f62219
Heeft er hier iemand wel eens in een (pro)porn film gespeeldquote:Op maandag 14 november 2011 18:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, dat komt goed hoor. D'r gaat een knop om 't moment dat de kleine op de buik van je vriendin ligt. Heel grappig dat dat zo geregeld is kennelijk. Opeens 'klik' is er iets wat het belangrijkste is in je leven.
[..]
[..]
Was zo'n handyman filmpje, weet niet meer welke. Maar je mist niks, ze past prima tussen al die oostblokkers die ze daarvoor inhuren.
Dat moet ik nog gaan doen. Maar ik wilde toch eerst even hier goedenavond zeggenquote:Op maandag 14 november 2011 18:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom ook net binnenvallen. Gaat wel lekker, heb net gegeten
Als ze me zelf dat filmpje zou zien kijken zou ze me waarschijnlijk iets beters laten downloaden.quote:Op maandag 14 november 2011 18:04 schreef benzin het volgende:
Mag je dat wel kijken van Mrs. Catbert?
3 chicks geneukt en 5 vriendinnen gehad.quote:Op maandag 14 november 2011 18:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Had hij wel een boeiend seksleven dan?
ach wie weet zijn het er zo 'veel' omdat ie waardeloos isquote:Op maandag 14 november 2011 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
3 chicks geneukt en 5 vriendinnen gehad.
Ja iets boeiender dan het mijne is het wel.
Mag hoorquote:Op maandag 14 november 2011 17:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Hee! Heb net je complimentje aan mijn nog een keer gequote; kan niet vaak genoeg worden herhaald
Ik zit op dit moment te luisteren naar een nummer dat Girls Suck heet.quote:Op maandag 14 november 2011 17:58 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
nu is't nog je ego dat gepijpt wordt, wacht maar tot er iemand echt aan sabbelt
Zeg dat de meiden aan je voeten liggen maar je gewoon moeite hebt met kiezen, jewaits.quote:Op maandag 14 november 2011 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
En als toetje ga ik op een lekker kaneelstokje kauwenquote:Op maandag 14 november 2011 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erodome, die was redelijk actief in SEX toen ik eerst op FOK! zat. Is daar een filmpje van? Ben wel benieuwd hoe ze eruit ziet.
[..]
Dat klinkt niet verkeerd.
quote:
Zo jong is hij niet. Niet door laten afschrikken.quote:Op maandag 14 november 2011 18:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Mag hoorje bent nog steeds om op te vreten
Waarom hebben 2 van zijn vriendinnen geen seks met hem gehad?quote:Op maandag 14 november 2011 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat klinkt als een topavond.quote:Op maandag 14 november 2011 18:11 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
En als toetje ga ik op een lekker kaneelstokje kauwen
Omdat ze een slijmspoor achterlieten.quote:Op maandag 14 november 2011 18:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Waarom hebben 2 van zijn vriendinnen geen seks met hem gehad?
Je weet maar nooit. Wie weet op de volgende meet Benzin en Moonwalkquote:Op maandag 14 november 2011 18:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
[..]
Zo jong is hij niet. Niet door laten afschrikken.
He gadver, daar zou ik ook op afknappen idd...quote:Op maandag 14 november 2011 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ze een slijmspoor achterlieten.
Serieus? We gaan een ander afzeiken om iemand zich beter te laten voelen? Iemand anders naar beneden schoppen wordt je zelf niet beter van ofzo?quote:Op maandag 14 november 2011 18:12 schreef Axel1988 het volgende:
Waarom hebben 2 van zijn vriendinnen geen seks met hem gehad?
Wat is veel? Dump je probleem maar. Na al het pedogebeuren kan dat er ook wel bijquote:Op maandag 14 november 2011 18:13 schreef Axel1988 het volgende:
Toevallig iemand hier die veel verstand heeft van auto's?
Nee, echt totaal niet sorriequote:Op maandag 14 november 2011 18:13 schreef Axel1988 het volgende:
Ik weet welke ik mooi vind en hoe een slecht gespannen v-snaar klinkt, maar dat was het welquote:Op maandag 14 november 2011 18:13 schreef Axel1988 het volgende:
Ik wil benzin.quote:Op maandag 14 november 2011 18:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Wie weet op de volgende meet Benzin en Moonwalk![]()
;D
Ich brauche Zeit, kein Heroinquote:
Haha, mooie van Rammsteinquote:Op maandag 14 november 2011 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ich brauche Zeit, kein Heroin
kein Alkohol, kein Nikotin
Brauch keine Hilfe, kein Koffein
doch Dynamit und Terpentin
Ich brauche Öl für Gasolin
explosiv wie Kerosin
mit viel Oktan und frei von Blei
einen Kraftstoff wie Benzin
Dan zal je vast wel vrij knap zijn, nietwaar Moonwalk?quote:Op maandag 14 november 2011 18:15 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb op dit moment oogcontact en glimlachen met twee verschillende mannen hier
Geen idee waar dit over gaat. Ik lees alleen dat iemand 3 meiden geneukt heeft en 5 vriendinnen gehad heeft.quote:Op maandag 14 november 2011 18:13 schreef Catbert het volgende:
Serieus? We gaan een ander afzeiken om iemand zich beter te laten voelen? Iemand anders naar beneden schoppen wordt je zelf niet beter van ofzo?
Den wagen begint te stotteren bij gas geven boven de 2000 toeren in de 3de t/m 5de versnelling. Ik probeer op het moment wat info te werven op verschillende sites hierover; om te voorkomen dat ik bij de garage afgezet wordt.quote:Op maandag 14 november 2011 18:13 schreef Catbert het volgende:
Serieus? We gaan een ander afzeiken om iemand zich beter te laten voelen? Iemand anders naar beneden schoppen wordt je zelf niet beter van ofzo?
Ja, MLiG.quote:Op maandag 14 november 2011 18:13 schreef Axel1988 het volgende:
Hij is er wel vaak hoor, hij post alleen bijna nooitquote:Op maandag 14 november 2011 18:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar MLiG is meestal foetsiepoef
Je kan hem altijd nog gebruiken als speeltje. Zal hij niet zo erg vinden.quote:Op maandag 14 november 2011 18:17 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben te oud voor benzin maar anders had ik hem gelijk gekocht
Ik regel een jurk, regel jij de rest?quote:Op maandag 14 november 2011 18:18 schreef benzin het volgende:
[..]
We kunnen nog net 20-11-2011 trouwen
Mijn naam komt er vandaan. Ben overigens niet echt een Rammstein-fan, maar ik had een naam nodig terwijl dat nummer speeldequote:Op maandag 14 november 2011 18:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, mooie van Rammstein
Hehehe, goed bezig.quote:Op maandag 14 november 2011 18:15 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb op dit moment oogcontact en glimlachen met twee verschillende mannen hier
Nee ik ben normaal, maar wel leuk en lief en schijn "wat" te hebben . Verder niet megaknap of fotomodel ofzoquote:Op maandag 14 november 2011 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan zal je vast wel vrij knap zijn, nietwaar Moonwalk?
Ach vandaar hehequote:Op maandag 14 november 2011 18:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn naam komt er vandaan. Ben overigens niet echt een Rammstein-fan, maar ik had een naam nodig terwijl dat nummer speelde
Beetje zoals ik dus?quote:Op maandag 14 november 2011 18:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee ik ben normaal, maar wel leuk en lief en schijn "wat" te hebben . Verder niet megaknap of fotomodel ofzomaar ben ook niet ontevreden
Tof nummer welquote:Op maandag 14 november 2011 18:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn naam komt er vandaan. Ben overigens niet echt een Rammstein-fan, maar ik had een naam nodig terwijl dat nummer speelde
Weet je wat lekker is? Die truffel kruidnoten van Bolletjequote:Op maandag 14 november 2011 18:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga nu even een enorme sinterklaas van chocolade naar binnen werken
Een mooie smoking en de mooiste locatie van Rotterdamquote:Op maandag 14 november 2011 18:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik regel een jurk, regel jij de rest?
Noemen jullie dat zo tegenwoordig?quote:Op maandag 14 november 2011 18:20 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga nu even een enorme sinterklaas van chocolade naar binnen werken
Dat zijn toch die dingen waarbij je de 1ste seconde denkt van: "wtf, waarom eet ik een hondenbrok?"... en daarna van... ow damn, dit is wel echt lekkerquote:Op maandag 14 november 2011 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is? Die truffel kruidnoten van Bolletje
Als ik wat lekkers wil koop ik wel weer merkdingen. Nu is het belangrijker dat het ding 300 gram weegtquote:Op maandag 14 november 2011 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is? Die truffel kruidnoten van Bolletje
Hoe zijn je flirtskillz trouwens?quote:Op maandag 14 november 2011 18:21 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb trouwens ondekt dat ik een beetje van slag raak als er een bepaalde instructeur aanwezig is. Ik ga eens onderzoeken of hy vrijgezel is
Neu hoor, zijn eigenlijk meteen lekkerquote:Op maandag 14 november 2011 18:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat zijn toch die dingen waarbij je de 1ste seconde denkt van: "wtf, waarom eet ik een hondenbrok?"... en daarna van... ow damn, dit is wel echt lekker
onderzoeken nog wel.quote:Op maandag 14 november 2011 18:21 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb trouwens ondekt dat ik een beetje van slag raak als er een bepaalde instructeur aanwezig is. Ik ga eens onderzoeken of hy vrijgezel is
Ik lijk helemaal niet op jou :p en ik heb geen tekort aan mannen die me benaderen maar dat hebben veel vrouwen niet. Ik weet niet hoe dat bij jou zitquote:
Toch weer mensen nieuwsgierig maken, hè?quote:Op maandag 14 november 2011 18:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee ik ben normaal, maar wel leuk en lief en schijn "wat" te hebben . Verder niet megaknap of fotomodel ofzomaar ben ook niet ontevreden
Hij vind het wel verrassend dat het nog niet is gebeurd.quote:Op maandag 14 november 2011 18:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg dat de meiden aan je voeten liggen maar je gewoon moeite hebt met kiezen, jewaits.
Ik heb soms nog wel een vrouw die te oud/lelijk is en een enkele keer nog een man.quote:Op maandag 14 november 2011 18:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik lijk helemaal niet op jou :p en ik heb geen tekort aan mannen die me benaderen maar dat hebben veel vrouwen niet. Ik weet niet hoe dat bij jou zitik heb eerder last van mannen met gladde praatjes
Moonwalk is leukquote:Op maandag 14 november 2011 18:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toch weer mensen nieuwsgierig maken, hè?
Kan ook zijn dat hij in bed ligt te slapen. Maar hij lurkt meer dan hij post, idd.quote:Op maandag 14 november 2011 18:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is er wel vaak hoor, hij post alleen bijna nooit
Ja, ik ga het niet aan de balie vragenquote:
Mijn hart is gebroken.quote:
Ik zou het niet eens zo erg vinden als lesbiennes op me zouden vallen denk ikquote:Op maandag 14 november 2011 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb soms nog wel een vrouw die te oud/lelijk is en een enkele keer nog een man.
Wat die mannen betreft is gelukkig wel minder geworden naarmate ik ouder geworden ben, vroeger werk ik er gek van!
Kan je DMs ontvangen in de sportschool?quote:Op maandag 14 november 2011 18:09 schreef Moonwalk het volgende:
Mag hoorje bent nog steeds om op te vreten
Maar deze werden zelfs handtastelijk, wat als autist helemaal niet tof isquote:Op maandag 14 november 2011 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens zo erg vinden als lesbiennes op me zouden vallen denk ik
Hoe ga je het dan uitzoeken?quote:Op maandag 14 november 2011 18:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja, ik ga het niet aan de balie vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |