Simpel omdat het blijkbaar raar is als je met iemand chat die jonger is.quote:
Zo had ik er nooit over nagedacht.quote:Op maandag 14 november 2011 16:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij ja, door altijd anderen tekort te doen, door complimenten te ontkrachten. Daarmee zeg je feitelijk dat je die ander niet serieus neemt.
Claws out?quote:Op maandag 14 november 2011 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
gaan we het er nu wel over hebben? want dan doe ik gewoon mee
Ja ik val in herhaling nu hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
Als die beerput eenmaal weer geopend is...quote:Op maandag 14 november 2011 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
Jaquote:Op maandag 14 november 2011 16:40 schreef kree het volgende:
[..]
Simpel omdat het blijkbaar raar is als je met iemand chat die jonger is.
Ik ben 18 en ik weet van mezelf dat ik veel te kinderlijk ben voor een relatie met een gemiddelde twintiger. Ik snap niet dat mensen zo weinig gevoel hebben voor leeftijd en wat wel en niet kan.quote:Op maandag 14 november 2011 16:40 schreef Myraela het volgende:
Ik ben 19 en zelfs ik vind een 15jarige gewoon een kind.
Dan praat zij dus op het niveau van een 28-jarige, of jij op het niveau van een 15-jarige. Daar zit zo'n kloof tussen dat de belevingswereld echt compleet verschilt. In ieder geval in een normale situatie. Dat je dit niet snapt zegt een hoop.quote:Op maandag 14 november 2011 16:40 schreef kree het volgende:
Waarom als je gewoon leuk kan praten met elkaar?
Het is raar dat je chat met iemand die 13 jaar jonger is alsof het een vriendin is.quote:Op maandag 14 november 2011 16:40 schreef kree het volgende:
Simpel omdat het blijkbaar raar is als je met iemand chat die jonger is.
dat is wel wat anders dan net puber, net op de middelbare etc speelt net geen tikkertje meer en 28quote:Op maandag 14 november 2011 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben 18 en ik weet van mezelf dat ik veel te kinderlijk ben voor een relatie met een gemiddelde twintiger. Ik snap niet dat mensen zo weinig gevoel hebben voor leeftijd en wat wel en niet kan.
Powernappen man. Helpt veel.quote:Op maandag 14 november 2011 16:42 schreef Newbie114 het volgende:
Hai. God ik ben kapot![]()
En lekker over een uurtje al weer werken... Jottem
Ik ben de hele dag al kapotquote:Op maandag 14 november 2011 16:42 schreef Newbie114 het volgende:
Te hard gebatst gister?quote:Op maandag 14 november 2011 16:42 schreef Newbie114 het volgende:
Geprobeerd op school. In dit uurtje moet ik zowieso 40 minuten bezig zijn dus veel zin heeft het nietquote:
Klopt, nou noem een voorbeeld.quote:Op maandag 14 november 2011 16:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
wat hebben jullie te bespreken waarin jullie raakvlakken hebben?
En je bent veel ouder, hebt een voorbeeld functie etc
Al een maand niet gebatstquote:
Dus van het onderwerp "helpen met Engels huiswerk" kwam het gesprek in 2 a 3 stappen op seks uit?quote:Op maandag 14 november 2011 16:43 schreef kree het volgende:
Klopt, nou noem een voorbeeld.
Ze heeft moeite met engels en help haar daarmee.
Nou wat is daar nou zo slecht aan?
Je gaat toch ook niet dit soort dingen zeggen tegen (stel) een leraar die helpt met je wat te leren.
En verder praten we alleen maar.
Maar ik zeg dit elke keer al, snap niet waarom iedereen er zo opgefokt over is.
Dat scheelt. Ik hoop dat er geen achterlijke kok staat die het frietvet weer door de keuken gaat gooienquote:Op maandag 14 november 2011 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al kapot
Maar zo wel vrij gelukkig.
Ik ga wel met oudere mannen om, maar het verschiltussen 15 en 19 vind ik behoorlijk.quote:Op maandag 14 november 2011 16:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben 18 en ik weet van mezelf dat ik veel te kinderlijk ben voor een relatie met een gemiddelde twintiger. Ik snap niet dat mensen zo weinig gevoel hebben voor leeftijd en wat wel en niet kan.
Als je haar alleen met engels zou helpen zouden mensen hier echt niet zo er over vallenquote:Op maandag 14 november 2011 16:43 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt, nou noem een voorbeeld.
Ze heeft moeite met engels en help haar daarmee.
Nou wat is daar nou zo slecht aan?
Je gaat toch ook niet dit soort dingen zeggen tegen (stel) een leraar die helpt met je wat te leren.
En verder praten we alleen maar.
Maar ik zeg dit elke keer al, snap niet waarom iedereen er zo opgefokt over is.
Er is nooit sprake van seks geweest.quote:Op maandag 14 november 2011 16:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Al een maand niet gebatst
[..]
Dus van het onderwerp "helpen met Engels huiswerk" kwam het gesprek in 2 a 3 stappen op seks uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |