Je weet dat een vader je nu al zou haten? Oftewel je hebt al wat fout gedaan. Dat zegt genoeg.quote:Op maandag 14 november 2011 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook![]()
Vandaar dat het niks kan worden.
Maar ze is wel leuk, zeg gewoon om mee te chatten, maar waarom wordt het hier gezien alsof ik pedo ben ofzo??
Ja, dat Brabants is echt vervelendquote:Op maandag 14 november 2011 16:34 schreef Myraela het volgende:
Mensen die geen Nederlands in de klas praten.
Ja daar kon ik toch niks aan doen?quote:Op maandag 14 november 2011 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je dat zo voelde had je geen seksueel getint gesprek met haar gehad, dus dat vind ik een beetje een rare bewering.
Je hebt seksueel getinte gesprekken gehad met een 15 jarige en je vraagt jezelf af waarom je als pedo gezien wordt?quote:Op maandag 14 november 2011 16:34 schreef kree het volgende:
Ja dat weet ik ook![]()
Maar ze is wel leuk, zeg gewoon om mee te chatten, maar waarom wordt het hier gezien alsof ik pedo ben ofzo??
Ja maar meneer de rechter! Ze vroeg erom! Heus!quote:Op maandag 14 november 2011 16:36 schreef kree het volgende:
Ja daar kon ik toch niks aan doen?
Kwam van haar.
Ik vind je geen pedo, ik zeg er verder ook maar niets over, maar die opmerking dat ze als een zusje is vind ik een beetje raar gezien jullie gesprekken dus.quote:Op maandag 14 november 2011 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook![]()
Het kwam niet van mij hoorquote:Op maandag 14 november 2011 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet dat een vader je nu al zou haten? Oftewel je hebt al wat fout gedaan. Dat zegt genoeg.
Ja zo heb ik ook gereageerd tegen haar.quote:Op maandag 14 november 2011 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
LEKKER BOEIEND JIJ BEN DE VOLWASSENEN IN DEZE SITUATIE.
Mijn oren zijn er niet op getraind.quote:Op maandag 14 november 2011 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet haten op brabants man.
Dit is ik weet het niet, iets van de antillen ofzo.
Daar ga ik juist steeds meer aan twijfelen, of Kree niet gewoon ergens is blijven hangen als kindquote:Op maandag 14 november 2011 16:37 schreef Myraela het volgende:
LEKKER BOEIEND JIJ BEN DE VOLWASSENEN IN DEZE SITUATIE.
Zo komt het wel over, tering he.quote:Op maandag 14 november 2011 16:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar ga ik juist steeds meer aan twijfelen, of Kree niet gewoon ergens is blijven hangen als kind
Je had het als 'verstandige' 28 jarige wel meteen af moeten kappen. Sowieso, uberhaupt al gaan chatten met een 15-jarige is raar. Ik ben 31 en de dochter van de man van de zus van m'n vriendin is 15, en no way dat ik daar iets vriendschappelijks mee kan hebben. Ik ben een volwassen kerel en zij is gewoon een kind. Dat je daar mee gaat MSNen is al dubieus, dat je er seksueel getinte chats mee hebt en dat niet meteen heel subiet hebt afgekapt is nog dubieuzer. Dat je niet snapt wat er mis mee is vind ik helemaal raar.quote:
Ik weet niet hoor, maar seksueel getinte chats die ik gehad heb waren toch echt met meiden van m'n eigen leeftijd. Dat was meer een kwestie van TMI dan dat m'n ouders daar kwaad van zouden worden.quote:Op maandag 14 november 2011 16:38 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn ouders zouden ook kwaad worden van de chatlogs van mijn msn-gesprekken.
Boeiend, ouders vinden toch alles erg.
Duude, dyslexie of niet. This is badquote:Op maandag 14 november 2011 16:38 schreef ook_gek het volgende:
Hij is gefrustreerd en wilt graag neuken. Een meisje van 15 geeft hem de sexuele aandacht dus ziet hij er geen kwaat in.
Mijn tip, ga naar de hoeren of neuk een lelijk wijf.
Jullie denken zo fout.quote:Op maandag 14 november 2011 16:38 schreef ook_gek het volgende:
Hij is gefrustreerd en wilt graag neuken. Een meisje van 15 geeft hem de sexuele aandacht dus ziet hij er geen kwaat in.
Mijn tip, ga naar de hoeren of neuk een lelijk wijf.
Vertel eens waaromquote:Op maandag 14 november 2011 16:39 schreef kree het volgende:
[..]
Jullie denken zo fout.
Niks gelezen van hoe ik erop reageerde dat is wel duidelijk.
Waarom als je gewoon leuk kan praten met elkaar?quote:Op maandag 14 november 2011 16:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je had het als 'verstandige' 28 jarige wel meteen af moeten kappen. Sowieso, uberhaupt al gaan chatten met een 15-jarige is raar. Ik ben 31 en de dochter van de man van de zus van m'n vriendin is 15, en no way dat ik daar iets vriendschappelijks mee kan hebben. Ik ben een volwassen kerel en zij is gewoon een kind. Dat je daar mee gaat MSNen is al dubieus, dat je er seksueel getinte chats mee hebt en dat niet meteen heel subiet hebt afgekapt is nog dubieuzer. Dat je niet snapt wat er mis mee is vind ik helemaal raar.
dit is juist een typisch dyslexie foutquote:Op maandag 14 november 2011 16:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Duude, dyslexie of niet. This is bad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |