quote:Op maandag 14 november 2011 17:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wil wel een bos bloemen. Ik heb immers eerlijk opgebiecht dat het niet waar was wat ik zei. Ik ben de held van de dag dus.
Kom maar terug als ze zijn uitgezakt dan nadat ze geen melk meer produceren. Dan win ik het met vlag en wimpelquote:Op maandag 14 november 2011 17:21 schreef Catbert het volgende:
Ik vrees dat je het kwa tieten niet gaat winnen van m'n vriendin op dit moment, hoogstens op het flamoesfront...
Je noemt het wel regelmatig iets er over. Meestal met de opmerking dat je de discusdie niet wilt beginnen maar zo werkt het niet op fokquote:Op maandag 14 november 2011 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
Gelul ik begon er helemaal niet over elke keer
Dank jequote:Op maandag 14 november 2011 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[ afbeelding ]
whaha dat beertje deed het hem voor mij
"Een to-do lijst is onmisbaar op kantoor wanneer je elke dag meerdere taken uit moet voeren." Het is een lijst met actiepunten die je nog moet doen. To do dusquote:Op maandag 14 november 2011 17:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ken alleen to do en weet niet wat todo is. Enlighten me pls.
Inderdaad, leuk mens wel.quote:Op maandag 14 november 2011 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die met lang bruin haar was wel chill
Ik heb gebatst dit weekend.quote:Op maandag 14 november 2011 17:24 schreef ook_gek het volgende:
Iemand nog spannende dingen mee gemaakt in het weekend, of zat iedereen tot diep in de nacht op fok?
Ja, dat to-do had ik wel meegekregen, maar dat was de grap dus ook?quote:Op maandag 14 november 2011 17:24 schreef benzin het volgende:
"Een to-do lijst is onmisbaar op kantoor wanneer je elke dag meerdere taken uit moet voeren." Het is een lijst met actiepunten die je nog moet doen. To do dus![]()
Vond je dan niet vreemd toen ik laatst zei dat ik mijn todo-lijst ging afwerken?
Je bent spang.quote:Op maandag 14 november 2011 17:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, leuk mens wel.
Alleen die redhead zat naar me te kijken.
Vraag me af waarom
Ze vond je leuk daaromquote:Op maandag 14 november 2011 17:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, leuk mens wel.
Alleen die redhead zat naar me te kijken.
Vraag me af waarom
Ja, to do van het doen met. Datgene wat je in bed doet weetjewelquote:Op maandag 14 november 2011 17:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, dat to-do had ik wel meegekregen, maar dat was de grap dus ook?Ik dacht dat todo misschien ook nog iets betekende.
JAquote:Op maandag 14 november 2011 17:22 schreef heloef het volgende:
Neeeeeeee gaat het weer over kree en zijn chimeid?
Stiekum geniet je er wel van he. Wees eens eerlijkquote:Op maandag 14 november 2011 17:26 schreef kree het volgende:
[..]
JA![]()
En wel een manier om topics snel vol te krijgen
Ja, de grap was dus al duidelijk. Ik kom op zijn nog af te werken-lijst. Maar ik dacht dat het daarnaast misschien nog iets betekende.quote:Op maandag 14 november 2011 17:26 schreef benzin het volgende:
Ja, to do van het doen met. Datgene wat je in bed doet weetjewel
Eerst maar ff zien waar het heengaat (het zuiden, huhu) inderdaad. Als ik dan samen met de rest van Fok om je foto's ga bedelen weet je hoe diep ik gezakt benquote:Op maandag 14 november 2011 17:23 schreef Cactus1 het volgende:
Kom maar terug als ze zijn uitgezakt dan nadat ze geen melk meer produceren. Dan win ik het met vlag en wimpel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |