Dat wil niet zeggen dat ik dus niet weet of het niet gebeurd is. Ik zie Kree er wel voor aan. Lekker beetje fappen op die pronte, wulpse borstjesquote:Op maandag 14 november 2011 17:04 schreef rhubarbje het volgende:
ah ja dat had ik dus niet helemaal door
dan kan ik er inderdaad niks over zeggen want ik weet niet wat er voor gevallen is tussen die 2
for the record: afrukken op 15jarige tietjes is wel degelijk strafbaar
(en pushen richting dat soort handelingen ook)
inderdaadquote:Op maandag 14 november 2011 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het niet over seks, maar over seksueel getinte chats.
Als je als volwassen vent contact zoekt met minderjarige meisjes in een online chatbox ben je ook illegaal bezig en kan je worden opgepakt. Bijvoorbeeld. Ik zeg niet dat jij zou moeten worden opgepakt hoor, maar illegaal is het wel gewoon.
Geestelijke leeftijd denk ik wel. Maar wellicht is dat het geval.quote:Op maandag 14 november 2011 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik leuk met haar kan praten.
Moet je daar altijd dezelfde leeftijd voor hebben dan?
wie niet, wie nietquote:Op maandag 14 november 2011 17:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik dus niet weet of het niet gebeurd is. Ik zie Kree er wel voor aan. Lekker beetje fappen op die pronte, wulpse borstjes
Morgenabend, ik laat er geen gras over groeien (maarja, makkelijk praten want het is bijna WINTER bwahahaha)quote:Op maandag 14 november 2011 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer zag jij je meisje weer?
(Even weg van die ranzige pedo praat)
Raakt dat over da datum? Snel? Ij slik pillen met cafeine, nooit op datum gelet.quote:Op maandag 14 november 2011 17:00 schreef Newbie114 het volgende:
Weet er iemand wat er gebeurt als cafeïne 2 maanden over datum is?
Als ze over de datum zijn ben je binnen een week doodquote:Op maandag 14 november 2011 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Raakt dat over da datum? Snel? Ij slik pillen met cafeine, nooit op datum gelet.
If there's gras on the field, play ball!quote:Op maandag 14 november 2011 17:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Morgenabend, ik laat er geen gras over groeien (maarja, makkelijk praten want het is bijna WINTER bwahahaha)
Nee, dat is een enorme dooddoener. Dat jij het contact niet afgekapt bent nadat ze je seksueel benaderde zegt een hoop over jou, sorry. Ik ben het er wel mee eens dat dat verhaal van Rhu enorm overdreven is, maar zoals je ziet is daar verder niemand het met haar het over eens.quote:Op maandag 14 november 2011 17:04 schreef kree het volgende:
Zegt misschien nog wel meer over jullie als over mij.
Waarom dat dan?quote:Op maandag 14 november 2011 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Raakt dat over da datum? Snel? Ij slik pillen met cafeine, nooit op datum gelet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spreading the Word
Ik ging af op het rukken vandaarquote:Op maandag 14 november 2011 17:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, dat is een enorme dooddoener. Dat jij het contact niet afgekapt bent nadat ze je seksueel benaderde zegt een hoop over jou, sorry. Ik ben het er wel mee eens dat dat verhaal van Rhu enorm overdreven is, maar zoals je ziet is daar verder niemand het met haar het over eens.
Energie enzo.quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 17:08 schreef WokkelKardinaal het volgende:
U kunt uw puntjes inruilen voor diverse verzamelpandaatjesIk wil ze allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb bijna 2 punten. Ik spaar nog even door
![]()
Zal best, maar wat hij beschrijft is heel wat anders dan kerels die zelf contact zoeken. Dus stop die hooivork en je fakkel maar even terug de schuur in, vandaag ff geen lynchpartij.quote:Op maandag 14 november 2011 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
inderdaad
er hoeven geen expliciet seksuele handelingen verricht te zijn om het strafbaar te maken
Je was dus de enige die niet doorhad dat dat een troll was. Misschien ff tot 10 tellen voordat je op die kast klimt dan.quote:
Als je echt leeft op caffeine gaat dat geheid een keer fout lijkt me.quote:Op maandag 14 november 2011 17:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Energie enzo.
Ik heb het al teveel, ik moet het niet proberen, maar veel mensen helpt het de dag door te komen
jahaaaa ik heb toch al gezegd dat ik af ging op dingen die niet kloptenquote:Op maandag 14 november 2011 17:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zal best, maar wat hij beschrijft is heel wat anders dan kerels die zelf contact zoeken. Dus stop die hooivork en je fakkel maar even terug de schuur in, vandaag ff geen lynchpartij.
Cafeïne zelf niet, dacht ik, maar mijn energieshotjes uit Duitsland waar ik vanavond op moet leven omdat ik anders sowieso hallucinaties van vermoeidheid ga krijgen, wel, en weet niet of die veilig zijn om te drinken (als je er 20 drinkt ga je dood btw)quote:Op maandag 14 november 2011 17:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit ja, maat van mij deed dat eerst, toen stopte die ermee, heeft hij 36 uur liggen slapen...quote:Op maandag 14 november 2011 17:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je echt leeft op caffeine gaat dat geheid een keer fout lijkt me.
Bied dan ook gewoon netjes je excuses aan ofzo?quote:Op maandag 14 november 2011 17:10 schreef rhubarbje het volgende:
jahaaaa ik heb toch al gezegd dat ik af ging op dingen die niet kloptendjeez
Tuurlijk wel. Het is geen grooming als je met een meid aan het chatten bent en zij over seks begint en je er dan verder niks mee doet. Grooming houdt in dat kerels meisjes benaderen met als doel ze dan later te neuken. Dat is heel wat anders dan wat Kree vertelt.quote:en verder maakt het niet uit wie er contact zoekt hoor
Kan je dan niet beter gewoon even gaan slapen, als het zo ernstig met je vermoeidheid is?quote:Op maandag 14 november 2011 17:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Cafeïne zelf niet, dacht ik, maar mijn energieshotjes uit Duitsland waar ik vanavond op moet leven omdat ik anders sowieso hallucinaties van vermoeidheid ga krijgen, wel, en weet niet of die veilig zijn om te drinken (als je er 20 drinkt ga je dood btw)
Je kunt ook te ver gaan, grapjasquote:Op maandag 14 november 2011 17:11 schreef Catbert het volgende:
Bied dan ook gewoon netjes je excuses aan ofzo?
Ja gaan we weer voor de 3e keer.quote:Op maandag 14 november 2011 17:11 schreef formerjellybean het volgende:
Lieve kree , kruip en eens uit de slachtofferrol en pak problemen nou eens gewoon aan want ze blijven steeds opduiken, als jezelf nou eens gewoon wat meer dingen aanpakte en niet steeds zat wat moet ik nou doen komt het ook niets steeds terug.
Zij was ook de enige die het verhaal nog niet kende. Dus doe eens relaxt Harry.quote:Op maandag 14 november 2011 17:09 schreef Catbert het volgende:
Je was dus de enige die niet doorhad dat dat een troll was. Misschien ff tot 10 tellen voordat je op die kast klimt dan.
Nee, want over 10 minuten gaan we eten en om 18:00 moet ik present zijn op mijn werk... Gaat niet goed komen, morgenochtend.quote:Op maandag 14 november 2011 17:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter gewoon even gaan slapen, als het zo ernstig met je vermoeidheid is?
want? ik heb kree toch ook nooit uitgescholden of zo?quote:Op maandag 14 november 2011 17:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bied dan ook gewoon netjes je excuses aan ofzo?
[..]
Tuurlijk wel. Het is geen grooming als je met een meid aan het chatten bent en zij over seks begint en je er dan verder niks mee doet. Grooming houdt in dat kerels meisjes benaderen met als doel ze dan later te neuken. Dat is heel wat anders dan wat Kree vertelt.
Ik ben ook erg relaxt hoor, Henriettequote:Op maandag 14 november 2011 17:12 schreef Cactus1 het volgende:
Zij was ook de enige die het verhaal nog niet kende. Dus doe eens relaxt Harry.
Hoezo? Als je eerst roept dat iemand strafbaar bezig is en blijkt dat hij het fout heeft vind ik dat wel zo netjes om gewoon ff 'sorry' te zeggen. Dat blijven volhouden is net zo triest als chatten met een 15-jarige. Je moet ook gewoon kunnen zeggen "Sorry, misverstand, mea culpa".quote:
Nooooo. Simpele formule: Verbrand meer dan dat je inneemt. Klaarquote:Op maandag 14 november 2011 17:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afslankpillen waar het best sterk in zit
Ik geloof je niet. Je hebt al een maand niet geneukt. Zullen we elkaar van die panda-punt afhelpen? Ik ben meerder jarig en heb ook lekkere tietjesquote:Op maandag 14 november 2011 17:13 schreef Catbert het volgende:
Ik ben ook erg relaxt hoor, Henriette
Ik zat niet op de kast, ik gaf weer wat er kan gebeuren in die hypothetische situatie die ik dus fout had ingeschatquote:Op maandag 14 november 2011 17:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je was dus de enige die niet doorhad dat dat een troll was. Misschien ff tot 10 tellen voordat je op die kast klimt dan.
wat voor werk doe je dan?quote:Op maandag 14 november 2011 17:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee, want over 10 minuten gaan we eten en om 18:00 moet ik present zijn op mijn werk... Gaat niet goed komen, morgenochtend.
Ik heb mijn stressslaap vanmiddag gehad , ik had hem heel hard nodig. Woensdag gaat mam weer naar de dokter en dan horen we meer. Ik was er gisteren en ze ademt heel raar dat schijnt dus door dat hart te komen .quote:Op maandag 14 november 2011 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik krijg nu zin om te slapen. Ik val om hier.
Erg simpel ja, nuttige informatie die ik nog nooit eerder heb gehoord.quote:Op maandag 14 november 2011 17:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nooooo. Simpele formule: Verbrand meer dan dat je inneemt. Klaar
Aanlokkelijk aanbod maar de pijpbeurten afgelopen weken helpen me er toch doorheenquote:Op maandag 14 november 2011 17:14 schreef Cactus1 het volgende:
Ik geloof je niet. Je hebt al een maand niet geneukt. Zullen we elkaar van die panda-punt afhelpen? Ik ben meerder jarig en heb ook lekkere tietjes
ik heb toch gezegd misverstand?quote:Op maandag 14 november 2011 17:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ben ook erg relaxt hoor, Henriette
[..]
Hoezo? Als je eerst roept dat iemand strafbaar bezig is en blijkt dat hij het fout heeft vind ik dat wel zo netjes om gewoon ff 'sorry' te zeggen. Dat blijven volhouden is net zo triest als chatten met een 15-jarige. Je moet ook gewoon kunnen zeggen "Sorry, misverstand, mea culpa".
Ik heb nog nooit gehoord dat zulke pillen werken, of je moet echt laxeermiddelenspul gebruiken. Maar dat is al helemaal ongezond.quote:Op maandag 14 november 2011 17:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afslankpillen waar het best sterk in zit
oh maar myraela die pillen zijn wel echt heel slecht voor je hoor!quote:Op maandag 14 november 2011 17:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Erg simpel ja, nuttige informatie die ik nog nooit eerder heb gehoord.
quote:Op maandag 14 november 2011 17:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Erg simpel ja, nuttige informatie die ik nog nooit eerder heb gehoord.
Jij hebt al wel foto's gezien ?quote:Op maandag 14 november 2011 17:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Maar je staat bij deze op m'n 'todo' lijst
Jij hebt echt een lot uit de loterij getroffen. Bij deze trek in mijn aanbod weer in dan, want ik wil niet tussen een goede relatie komen.quote:Op maandag 14 november 2011 17:15 schreef Catbert het volgende:
Aanlokkelijk aanbod maar de pijpbeurten afgelopen weken helpen me er toch doorheenMaar je staat bij deze op m'n 'todo' lijst
Okeequote:Op maandag 14 november 2011 16:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus wees lief voor de ander en jezelf
Nee, ik heb haar ook nog niet in een categorie ingedeeld?quote:Op maandag 14 november 2011 17:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
Jij hebt al wel foto's gezien ?
Ik wil wel een bos bloemen. Ik heb immers eerlijk opgebiecht dat het niet waar was wat ik zei. Ik ben de held van de dag dus.quote:Op maandag 14 november 2011 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb toch gezegd misverstand?
ik vind misverstanden niet per definitie iets waarbij ik nou sorry voor moet zeggen hoor
maar what ever
sorry het spijt me
wie wil er de bos bloemen? Jij of kree? want jij doet er moeilijker over nu dan kree
Het is een beetje mindplay vooral, voor mijn eigen gemoedstoestand.quote:Op maandag 14 november 2011 17:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat zulke pillen werken, of je moet echt laxeermiddelenspul gebruiken. Maar dat is al helemaal ongezond.
Alleen van mijn tieten, maar dat was blijkbaar al goed gekeurd.quote:Op maandag 14 november 2011 17:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
Jij hebt al wel foto's gezien ?
Je laat in ieder geval nooit merken dat je spijt hebt, want 9 van de 10 keer begin je zelf erover. Maar doe je ding, over 3 jaar is ze achttien en kun je haar huisje boompje beestenquote:Op maandag 14 november 2011 17:17 schreef kree het volgende:
Nouja we laten het maar effe gaan.
Ik weet dat ik niks fout doe en niks strafbaars ook.
En het zal wel weer terugkomen dit (zo'n spijt dat ik het nikszeggende logje heb geplaatst wat totaal uit z''n verband is getrokken)
Maar goed daar kom ik nu niet meer vanaf.
En btw ze zit nu op msn![]()
Zal ik maar zeggen ik wil nooit meer met je wil praten omdat je jonger bent?![]()
Niet dus, zie er geen reden toe.
Heb ik foto's van jouw tieten gezien? Ze zijn niet blijven hangen (huhu) vrees ik.quote:Op maandag 14 november 2011 17:19 schreef Cactus1 het volgende:
Alleen van mijn tieten, maar dat was blijkbaar al goed gekeurd.
Scherpe woordgrapquote:Op maandag 14 november 2011 17:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Aanlokkelijk aanbod maar de pijpbeurten afgelopen weken helpen me er toch doorheenMaar je staat bij deze op m'n 'todo' lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |