Bespaar je die vernedering dan. Als ik wil dat je ze ziet, stuur ik ze vanzelf wel. Deal?quote:Op maandag 14 november 2011 17:28 schreef Catbert het volgende:
Eerst maar ff zien waar het heengaat (het zuiden, huhu) inderdaad. Als ik dan samen met de rest van Fok om je foto's ga bedelen weet je hoe diep ik gezakt ben
Wie stond er vanavond ook alweer op het menu dan?quote:Op maandag 14 november 2011 17:28 schreef WokkelKardinaal het volgende:
misschien vanavond maar ik weet dat zit er vast niet in
Hou wel van discussie ja, en om maar jullie kortzichtige gedachten maar ten ongelijk te bewijzenquote:Op maandag 14 november 2011 17:27 schreef Sinji het volgende:
[..]
Stiekum geniet je er wel van he. Wees eens eerlijk
Als je Benzin, Kree, MLIG en Schenkstroop nou ook ff afwerkt kunnen we meteen dit topic sluitenquote:
Isgoed. Moet ik ze dan ook terugsturen of mag ik ze houden?quote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef Cactus1 het volgende:
Bespaar je die vernedering dan. Als ik wil dat je ze ziet, stuur ik ze vanzelf wel. Deal?
Wokkels ?quote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie stond er vanavond ook alweer op het menu dan?
Helaas was de grap ook weer niet zo diep. Ik leg nooit meer een grap aan je uitquote:Op maandag 14 november 2011 17:27 schreef Cactus1 het volgende:
Maar ik dacht dat het daarnaast misschien nog iets betekende.
Uit geweest met een prachtige meid in alle facetten van het bijvoeglijk naamwoordquote:Op maandag 14 november 2011 17:24 schreef ook_gek het volgende:
Iemand nog spannende dingen mee gemaakt in het weekend, of zat iedereen tot diep in de nacht op fok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vanavond zij, maar dat gaat wss niet lukken wegens allerlei verplichtingen aan beide kantenquote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie stond er vanavond ook alweer op het menu dan?
Vind je het fijn dat je de enige bent die het normaal vindt en verder iedereen het abnormaal vindt? Krijg je daar een beetje tinteling in je piemel van?quote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef kree het volgende:
Hou wel van discussie ja, en om maar jullie kortzichtige gedachten maar ten ongelijk te bewijzen
Ik zat vrijdag tot diep in de nacht te chatten met een gestoord mens bij 3FM.quote:Op maandag 14 november 2011 17:24 schreef ook_gek het volgende:
Iemand nog spannende dingen mee gemaakt in het weekend, of zat iedereen tot diep in de nacht op fok?
Er is nog geen goede reden gekomen waarom het abnormaal is.quote:Op maandag 14 november 2011 17:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vind je het fijn dat je de enige bent die het normaal vindt en verder iedereen het abnormaal vindt? Krijg je daar een beetje tinteling in je piemel van?
Ik werk niet voor het leger des heils. Ik heb nog maar 1 fokker in mijn leven geneukt, voor zover ik het weet. En was ook niet van plan daar nog één aan toe te voegen.quote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef Catbert het volgende:
Als je Benzin, Kree, MLIG en Schenkstroop nou ook ff afwerkt kunnen we meteen dit topic sluiten
Isgoed. Moet ik ze dan ook terugsturen of mag ik ze houden?
Yesquote:Op maandag 14 november 2011 17:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je Benzin, Kree, MLIG en Schenkstroop nou ook ff afwerkt kunnen we meteen dit topic sluiten
quote:Op zondag 13 november 2011 18:09 schreef Moonwalk het volgende:
BENZIN je bent om op te vreten!! Als je niet te jong was had ik je zo versierd en mee genomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijdagavond gehockeyt en bier wezen drinken bij een paar vrienden, zaterdag- en zondagavond vooral melk zitten voeren en kleertjes zitten verschonen.quote:Op maandag 14 november 2011 17:24 schreef ook_gek het volgende:
Idd, want ik snapte 'm al lang, maar vond 'm niet zo scherp, dus vroeg me af of jij er wat anders in zag dan ik. Blijkbaar ben ik zulke humor gewend en is dat een normale opmerking geworden.quote:Op maandag 14 november 2011 17:30 schreef benzin het volgende:
Helaas was de grap ook weer niet zo diep. Ik leg nooit meer een grap aan je uit
Zijquote:Op maandag 14 november 2011 17:30 schreef WokkelKardinaal het volgende:
vanavond zij, maar dat gaat wss niet lukken wegens allerlei verplichtingen aan beide kanten
Je scoort er wel karmapunten mee he. Zou mooi zijn als we eens van dat gezeik van Schenkstroop af zouden zijn. Heel Fok was je dankbaar!quote:Op maandag 14 november 2011 17:32 schreef Cactus1 het volgende:
Ik werk niet voor het leger des heils. Ik heb nog maar 1 fokker in mijn leven geneukt, voor zover ik het weet. En was ook niet van plan daar nog één aan toe te voegen.
Net was het "ze", nu "'em"? Dus ik krijg maar een tiet? Ben je een unitiet?quote:Je mag 'm houden of terug sturen, maar niet doorsturen.
Ik weet hier nooit of een grap te obvious is of dat mensen 'em niet snappenquote:Op maandag 14 november 2011 17:33 schreef Cactus1 het volgende:
Idd, want ik snapte 'm al lang, maar vond 'm niet zo scherp, dus vroeg me af of jij er wat anders in zag dan ik. Blijkbaar ben ik zulke humor gewend en is dat een normale opmerking geworden.
Laat het reden genoeg zijn dat iedereen dat hier vindt.quote:Op maandag 14 november 2011 17:32 schreef kree het volgende:
Er is nog geen goede reden gekomen waarom het abnormaal is.
Je moet het wel wetenschappelijk onderbouwen met dubbelblind onderzoek gepubliceerd in nature, anders geldt het niet. Itt tot z'n eigen "ja maar dat vind ik zo"quote:Op maandag 14 november 2011 17:34 schreef Cactus1 het volgende:
Laat het reden genoeg zijn dat iedereen dat hier vindt.
Ik denk dat Schenkstroop me niet wil. Hij denkt vast dat het een grap is en een afwijzing is erg, maar afgewezen worden door Schenk zou einde van de wereld betekenen. Dus daar waag ik me niet aanquote:Op maandag 14 november 2011 17:34 schreef Catbert het volgende:
Je scoort er wel karmapunten mee he. Zou mooi zijn als we eens van dat gezeik van Schenkstroop af zouden zijn. Heel Fok was je dankbaar!
Te vermoeiendquote:Op maandag 14 november 2011 17:36 schreef Catbert het volgende:
Je moet het wel wetenschappelijk onderbouwen met dubbelblind onderzoek gepubliceerd in nature, anders geldt het niet. Itt tot z'n eigen "ja maar dat vind ik zo"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |