Ze had een bepaalde blik in der ogen, ik kon het niet zo goed plaatsen. Nog nooit gezien eerder.quote:
Hoe gaat het met de kleine? Slaap het lekker door?quote:Op maandag 14 november 2011 17:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Vrijdagavond gehockeyt en bier wezen drinken bij een paar vrienden, zaterdag- en zondagavond vooral melk zitten voeren en kleertjes zitten verschonen.
Zou best een aardige prank zijn; een meid die iets te veel naast haar schoenen is gaan lopen laten afwijzen door Schenk. "Nah, je hebt lelijke knieen en een paardebek"quote:Op maandag 14 november 2011 17:36 schreef Cactus1 het volgende:
Ik denk dat Schenkstroop me niet wil. Hij denkt vast dat het een grap is en een afwijzing is erg, maar afgewezen worden door Schenk zou einde van de wereld betekenen. Dus daar waag ik me niet aan
Tis me nog niet duidelijk waarom, misschien heb ik dan een plank voor m'n kop.quote:Op maandag 14 november 2011 17:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Laat het reden genoeg zijn dat iedereen dat hier vindt.
Ik ben wel oprecht benieuwd hoe hij eruit ziet. Ik denk dat hij helemaal niet zo lelijk is.quote:Op maandag 14 november 2011 17:37 schreef Catbert het volgende:
Zou best een aardige prank zijn; een meid die iets te veel naast haar schoenen is gaan lopen laten afwijzen door Schenk. "Nah, je hebt lelijke knieen en een paardebek"
Super, thanksquote:Op maandag 14 november 2011 17:37 schreef ook_gek het volgende:
Hoe gaat het met de kleine? Slaap het lekker door?
Primaquote:En hoe ist met moeders?
Tja, wat is gewendquote:En ben jij al beetje gewend aan het feit dat je nu vader bent?
Flepke?quote:Op maandag 14 november 2011 17:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik werk niet voor het leger des heils. Ik heb nog maar 1 fokker in mijn leven geneukt, voor zover ik het weet. En was ook niet van plan daar nog één aan toe te voegen.
Je mag 'm houden of terug sturen, maar niet doorsturen.
Hehehe. Ok.quote:Op maandag 14 november 2011 17:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als je hem een keer tegenkomt vergeet je hem niet meer (in negatieve zin). Wat een gast
Je begint nu zelf wéer de discussie uit te lokken. Goede zelfkennis.quote:Op maandag 14 november 2011 17:38 schreef kree het volgende:
[..]
Tis me nog niet duidelijk waarom, misschien heb ik dan een plank voor m'n kop.
Maar simpel. Gewoon chatten met iemand die een stuk jonger is....
Is daar wat mis mee?
(en ja ze was een beetje flirterig maar verder is er toch niks gebeurt, heb dat altijd afgehouden)
Dat is wel duidelijk.quote:Op maandag 14 november 2011 17:38 schreef kree het volgende:
Tis me nog niet duidelijk waarom, misschien heb ik dan een plank voor m'n kop.
Dat geeft op zich al aan dat je niet erg volwassen bent. Maar het gaat er vooral om dat je door blijft gaan nadat ze seksueel getinte chats begon. Dan moet je het gewoon afkappen.quote:Maar simpel. Gewoon chatten met iemand die een stuk jonger is....
Is daar wat mis mee?
Ik ook. Ik heb tijden gedacht dat het gewoon een troll met erg veel geduld was overigens.quote:Op maandag 14 november 2011 17:38 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben wel oprecht benieuwd hoe hij eruit ziet. Ik denk dat hij helemaal niet zo lelijk is.
Omdat ik het nog steeds niet eens ben met jullie.quote:Op maandag 14 november 2011 17:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je begint nu zelf wéer de discussie uit te lokken. Goede zelfkennis.
Voor zover ik weet zijn er geen prostituees op FOK?quote:Op maandag 14 november 2011 17:40 schreef rhubarbje het volgende:
heeft iemand die schenkstroop wel echt gemeet?
Typ een in de zoekfunctie van Fok 'schenkstroop' en lees een willekeurig topic door, dan weet je wie het is.quote:
ach als we een beetje een afspiegeling zijn van de samenleving zitten ze ook hierquote:Op maandag 14 november 2011 17:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn er geen prostituees op FOK?
Zolang houdt niemand het vol. Maar toch maakt het me niet minder nieuwsgierig.quote:Op maandag 14 november 2011 17:41 schreef Catbert het volgende:
Ik ook. Ik heb tijden gedacht dat het gewoon een troll met erg veel geduld was overigens.
Hij zei dat ie me wel aankonquote:Op maandag 14 november 2011 17:43 schreef Supersoep het volgende:
Dan ben je flink tekeer gegaan, zeg. Arme jongen.
Af tankenquote:Op maandag 14 november 2011 17:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Super, thanksJa, ze slaapt erg goed. Ze huilt alleen als ze honger heeft, en dan tank je d'r af en dan slaapt ze lekker verder. Alleen hadden we haar gisteravond iets te snel volgegooid en toen kwam alles d'r weer uit. Natuurlijk net toen ze bij mij op schoot zat
Was wel zielig, kwam door d'r neus naar buiten...
nou dat klinkt helemaal top!quote:PrimaWe werken een beetje in shifts, dus we slapen allebij genoeg.
En is het echt waar wst ze zeggen? Het is het mooiste wat je ooit zal overkomen?quote:Tja, wat is gewendHet verandert je leven enorm maar het is ook gewoon erg leuk. Het is echt een schatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |