Ik denk dat we over een jaar al zien wie in zijn of haar oude levensstijl begint te vervallen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Laatst een uitzending Oprah gezien over mensen die zo'n vergelijkbaar jaar hadden gehad, vol begeleiding etc. en die allemaal (!!) na 10 jaar weer op hun oude gewicht zaten.
ik vind hem engquote:Op zondag 13 november 2011 20:46 schreef MissJ het volgende:
eigenlijk vind ik Radmilo best wel een lekkere vent
Precies. Hij kan elk moment z'n Kalashnikov pakken en roepen "Iek ben een Kroatische moslim. Zaaijn hier nog Bosnische Serviërs?" RETTETETETETETETTEETTTT MUWUHWHAHAHAHAAH *schietgeluid + bulderlach*quote:
Het is wel de eerste Joegoslaaf die zijn geld op een eerlijke manier lijkt te verdienen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:46 schreef MissJ het volgende:
eigenlijk vind ik Radmilo best wel een lekkere vent
85 eu/ uur voor in zijn gym met begeleiding is niet helemaal eerlijk:pquote:Op zondag 13 november 2011 20:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het is wel de eerste Joegoslaaf die zijn geld op een eerlijke manier lijkt te verdienen.
Hahah klopt, you should not fuck with my family!quote:Op zondag 13 november 2011 20:51 schreef xFriendx het volgende:
Radmillo doet me denken aan Niko uit Grand Theft Auto 4
[ afbeelding ]
bier en bitterballen!quote:Op zondag 13 november 2011 20:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik heb honger maar ik pak maar een appeltje nu
joh, dan ben ik allang uit mn huis gezaagd door de brandweer.quote:
Of over 2-3 jaar als de camera's weg zijn. Een dikke kans zelfs.quote:Op zondag 13 november 2011 21:01 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hmm, wel kans dat ze over een jaar weer samen dik zijn geworden
Zal denk ik per persoon verschillen. Als je bijvoorbeeld die Elly? nam, met die dochters. Die dochters waren niet echt heel dik, maar kregen wel al een laagje, wellicht door het slechte eten wat mams eerst voorschotelde. En als je als kind niet weet dat wat je moeder bereid slecht voor je is dan zit je niet zozeer met een slechte mentaliteit.quote:Op zondag 13 november 2011 20:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ze worden nu gecomplimenteerd voor hun mentaliteit, maar is een haperingetje daarin nou juist niet de reden dat ze zo dik zijn geworden in the first place?
Vast, al is een kapsalon ook wel erg lekker.quote:Op zondag 13 november 2011 21:03 schreef L3viathan het volgende:
Ik denk dat ze samen nog wel wat kapsalonnetjes gaan scoren daar in Dordt
Die net werd uitgekozen? Gezicht en zo viel wel mee, maar als ik het goed zag dan passen mijn billen wel 10x in die van haar.quote:Op zondag 13 november 2011 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind echt dat Natascha geen goede mentaliteit heeft
Die nieuwe is toch helemaal niet zo dik
http://lowk.mrfatmen.nl/ geloof ikquote:Op zondag 13 november 2011 21:09 schreef RenRen- het volgende:
Ik loop wat achter, maar wat is haar blog nou?
Natascha ziet er eigenlijk nog steeds enorm uit.. toen ze in het begin aan kwam lopen dacht ik ook dat ze weer teruggevallen was naar haar oude gewichtquote:Op zondag 13 november 2011 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind echt dat Natascha geen goede mentaliteit heeft
Die nieuwe is toch helemaal niet zo dik
Het is klaar nu. Vanaf volgende week een editie met Amerikaanse kolossen.quote:Op zondag 13 november 2011 22:51 schreef Moonwalk het volgende:
Huh wat heb ik gemisthet was toch klaar? iemand die me even wil updaten want ik heb geen zin om helemaal terug te lezen
Dat zei ik ook al eerderquote:Op zondag 13 november 2011 20:51 schreef xFriendx het volgende:
Radmillo doet me denken aan Niko uit Grand Theft Auto 4
maar was er vandaag (zondag) wat?quote:Op zondag 13 november 2011 23:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het is klaar nu. Vanaf volgende week een editie met Amerikaanse kolossen.
Vanaf volgende week wordt Obese USA uitgezonden.quote:Op maandag 14 november 2011 13:24 schreef June. het volgende:
Hoezo going USA? Heb de laatste aflevering niet meer gezien, maar voordat dit programma bestond was er al 'I used to be fat' te zien op mtv hoor.
Danny woog ook bijna 300 kilo, dus het kan wel degelijk.quote:Op maandag 14 november 2011 13:34 schreef Axia het volgende:
Net even op de Amerikaanse website gekeken naar de kandidaten. 1 man weegt bijna 300 kg.![]()
Dat hij nog niet dood is, is een wonder volgens mij.
Ow ja, ik zie het.quote:Op maandag 14 november 2011 13:47 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Danny woog ook bijna 300 kilo, dus het kan wel degelijk.
Die amerikaanse is niet "I Used to be fat" (waar iemand binnen 90 dagen gaat afvallen), het is Extreme Makeover; Weightloss edition.quote:Op maandag 14 november 2011 13:24 schreef June. het volgende:
Hoezo going USA? Heb de laatste aflevering niet meer gezien, maar voordat dit programma bestond was er al 'I used to be fat' te zien op mtv hoor.
Zat net even de foto's te kijken van die kinderen.quote:Op maandag 14 november 2011 13:51 schreef Biancavia het volgende:
Hebben jullie Tanisha van Too fat for 15 weleens gezien? Die was zo bizar enorm dik, echt een wonder dat die nog kon lopen. Is uiteindelijk ook heel veel afgevallen.
Ik kom nog steeds wel langs hoorquote:Op zondag 13 november 2011 20:46 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik ben benieuwd of onze Fokker nog aan ons denkt straks...
laat m,e raden:quote:Op maandag 14 november 2011 13:34 schreef Axia het volgende:
Net even op de Amerikaanse website gekeken naar de kandidaten. 1 man weegt bijna 300 kg.![]()
Dat hij nog niet dood is, is een wonder volgens mij.
Dat is wel mooiquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:49 schreef mrfatmen het volgende:
[..]
Ik kom nog steeds wel langs hoor![]()
Ik zag de vraag staan hoeveel tijd er tussen de opnames zat en de uitzendingen.
Bij de finales was dat 1 week. Op zaterdag werd de finale opgenomen en zondag 1 week later was de uitzending. De laatste aflevering is afgelopen zaterdag opgenomen. Bij danny zit er dus het langst tussen 7 weken.
Ik zag ook allemaal vragen over Wendy staan.
Uiteraard is het voor haar TV en werken emoties erg goed op TV. Maar Wendy is oprecht geïnteresseerd in de kandidaten onderhoud ook heel veel contact met de ze. Zelfs nu na de show blijven we contact houden.
ja hequote:Op zondag 20 november 2011 20:09 schreef Maraca het volgende:
Begint al ironisch. Een gymlerares met overgewicht
Gaat zo wel meequote:Op zondag 20 november 2011 20:10 schreef xFriendx het volgende:
En dames, die vent die ze gaat helpen....zal ik em inpakken of gaat ie zo wel mee?
Ik denk dat ik liever Radmilo heb, maar ik ben van de Balkan, dus dat type ligt mij wel....quote:Op zondag 20 november 2011 20:10 schreef xFriendx het volgende:
En dames, die vent die ze gaat helpen....zal ik em inpakken of gaat ie zo wel mee?
Wie is Radmillo? Chrisquote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
chris is beter mooier dan radmillo
Nou, niet dus, 167 kg. Ze lijkt lichter idd...quote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Voor een gymlerares is ze bijzonder dik, maar ze is lang niet zo dik als de Nederlandse kandidaten.
Maar ze heeft wel hetzelfde soort lichaam als de Nederlandse kandidaten.quote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Voor een gymlerares is ze bijzonder dik, maar ze is lang niet zo dik als de Nederlandse kandidaten.
denk t ook, ze heeft een mooi gezichtquote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja ze wordt wel mooi dalijk denk ik
Inderdaad, ik schatte haar een kilootje of 130...quote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, niet dus, 167 kg. Ze lijkt lichter idd...
quote:Op zondag 20 november 2011 20:16 schreef Maraca het volgende:
Waar is Wendy als je een knuffel nodig hebt?
quote:Op zondag 20 november 2011 20:16 schreef Maraca het volgende:
Waar is Wendy als je een knuffel nodig hebt?
Haar kuiten hebben nog een redelijk normale vorm. Ik vind haar 'slanker' ogen dan die Nederlandse kandidaten. Maar schijn bedriegt dus blijkbaar...quote:Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef hexje het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel hetzelfde soort lichaam als de Nederlandse kandidaten.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jammer dames, hij is into mannen.
Ik neem liever Radmilo he, ik hou niet van gemene watjesquote:Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jammer dames, hij is into mannen.
Nee, absoluut niet.quote:Op zondag 20 november 2011 20:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hij woont er 3 maanden bij in. Dat was in Nederland toch niet zo?
Nope, hier moest de kandidaat zelf naar de trainer gaan, geloof ikquote:Op zondag 20 november 2011 20:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hij woont er 3 maanden bij in. Dat was in Nederland toch niet zo?
Naar Den Haag zelfsquote:Op zondag 20 november 2011 20:23 schreef Axia het volgende:
[..]
Nope, hier moest de kandidaat zelf naar de trainer gaan, geloof ik
Deze kandidaat moest nota bene naar LA vliegen voor die eerste week, dus Den Haag voor een weekend is prima te doenquote:
Ga liever naar LA dan Den Haagquote:Op zondag 20 november 2011 20:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Deze kandidaat moest nota bene naar LA vliegen voor die eerste week, dus Den Haag voor een weekend is prima te doen
Wat is er mis mee. Zij willen niet op dieet.quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Is 21 niet ook een mooie leeftijd om op jezelf te gaan?
Hoeven ze ook niet, maar zeuren dat ze teveel geluid maakt bij het sportenquote:Op zondag 20 november 2011 20:27 schreef hexje het volgende:
[..]
Wat is er mis mee. Zij willen niet op dieet.
Hoewel het in het geval van boze mama geen overbodige luxe zou zijnquote:Op zondag 20 november 2011 20:27 schreef hexje het volgende:
[..]
Wat is er mis mee. Zij willen niet op dieet.
Nou ik werd ook al moe van haar kreetjes, laat staan als je ze om 6 uur in de ochtend hoort. En god weet hoe lang.quote:Op zondag 20 november 2011 20:27 schreef Maraca het volgende:
[..]Zeker met zo'n gezin. Ze wil zo graag en werkt er hard voor en dan is dit je dank
Een gewone weegschaal werkt al niet, was in NL ook zo. Plus als je op een goederenweegschaal moet overdrijf je het zo dat kandidaten juist schrikken, wat ook hard nodig is. Die goederenweegschaal hoeft niet per se, dat zag je bij het 2e weegmoment, maar het is wel een mooie eye-opener.quote:Op zondag 20 november 2011 20:28 schreef Principessa het volgende:
Nee, ik ga dit niet volgen denk ik. Ik geloof helemaal niets van dit programma. Die goederenweegschaal, kom op zeg! En Chris praat als die ene uit the Big Bang Theory, die met dat spraakgebrek... Ik kan het niet aan.![]()
Misschien maar goed ook; ik kijk toch al te veel tv![]()
Grapje zekerquote:Op zondag 20 november 2011 20:31 schreef computergirl het volgende:
Hoe kan je in griekenland moeite hebben met gezond eten?
Die goederenweegschaal is alleen maar om de kijker eens lekker te laten lachen om die vetzak. Die eye-opener krijgen kandidaten ook heus wel met een aangepaste weegschaal.quote:Op zondag 20 november 2011 20:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een gewone weegschaal werkt al niet, was in NL ook zo. Plus als je op een goederenweegschaal moet overdrijf je het zo dat kandidaten juist schrikken, wat ook hard nodig is. Die goederenweegschaal hoeft niet per se, dat zag je bij het 2e weegmoment, maar het is wel een mooie eye-opener.
Maar goed dat je nu niet meer kijkt. Dit gegil had je niet leuk gevondenquote:Op zondag 20 november 2011 20:32 schreef hexje het volgende:
Ik trek Rachel niet. Ik ga iets anders kijken.
Only in Americaquote:Op zondag 20 november 2011 20:36 schreef Maraca het volgende:
Huh, in Nederland moeten ze een jaar op gewicht blijven voor die operatie
in Amerika kan allesquote:Op zondag 20 november 2011 20:36 schreef Maraca het volgende:
En terecht....bizar wat er gebeurt als je na zo'n operatie weer snel aankomtquote:Op zondag 20 november 2011 20:36 schreef Maraca het volgende:
Is ook leuker voor ons, zo zien we het uiteindelijke resultaat.quote:Op zondag 20 november 2011 20:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
in Amerika kan alles![]()
verbaast me niks dat ze het in Amerika wel gelijk na bereiken streefgewicht doen.
Wat dan? Scheur je dan uit je vel?quote:Op zondag 20 november 2011 20:37 schreef Trusten het volgende:
[..]
En terecht....bizar wat er gebeurt als je na zo'n operatie weer snel aankomt
Wat denk je van helemaal geen wegschaal?quote:Op zondag 20 november 2011 20:34 schreef Principessa het volgende:
[..]
Die goederenweegschaal is alleen maar om de kijker eens lekker te laten lachen om die vetzak. Die eye-opener krijgen kandidaten ook heus wel met een aangepaste weegschaal.
Ja, bedacht ik mij later ook. Gewoon een voor en na foto. Wel het hele amusement weg, maar soitquote:Op zondag 20 november 2011 20:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat denk je van helemaal geen wegschaal?
Maar hoe weet je dan of je je doel behaald hebt zodat je een cadeau krijgt?quote:Op zondag 20 november 2011 20:40 schreef Principessa het volgende:
[..]
Ja, bedacht ik mij later ook. Gewoon een voor en na foto. Wel het hele amusement weg, maar soit
Ok ja vast. Maar ik was laatst in griekenland, in restaurants heb ik niet veel gezonds gezienquote:Op zondag 20 november 2011 20:41 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee? Mediteraan dieet is toch goed? Er is vast meer te eten dan gyros
Een paar jaar langer leven zou een cadeau op zichzelf moeten zijn, toch?quote:Op zondag 20 november 2011 20:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan of je je doel behaald hebt zodat je een cadeau krijgt?
Amerikanen en lange termijn denkenquote:Op zondag 20 november 2011 20:44 schreef Principessa het volgende:
[..]
Een paar jaar langer leven zou een cadeau op zichzelf moeten zijn, toch?
dit.quote:
Radmilo is niks lekkers aan, met zijn boevenkopquote:Op zondag 20 november 2011 20:49 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit.
ik vind Ramillo veel leuker. En lekkerder
sja, smaken verschillenquote:Op zondag 20 november 2011 20:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Radmilo is niks lekkers aan, met zijn boevenkop
dus dit.quote:Op zondag 20 november 2011 20:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
sorry maar die operatie nu slaat nergens op, laat ze eerst nog wat afvallen
Oh ja, allebei is ook nog een optiequote:Op zondag 20 november 2011 20:51 schreef Axia het volgende:
Ik zou geen van beiden uit mijn bed schoppen.
Die Chris is zo gay als ze er maar zijnquote:Op zondag 20 november 2011 20:51 schreef Axia het volgende:
Ik zou geen van beiden uit mijn bed schoppen.
die had ze ervoor nog niet ... dus inderdaadquote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Hebben ze haar borsten ook maar even meegenomen, toen ze toch bezig waren?
Vind ik ook, tenslotte is die 'voor' foto ook in ondergoedquote:Op zondag 20 november 2011 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom nu niet in bikini? Was leuker geweest
Misschien draagt ze wel een korsetquote:Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Vind ik ook, tenslotte is die 'voor' foto ook in ondergoed
Je vergeet de voetblessure, de griekenlandvakantie, de bungeejump, het aanpakken van de eetgewoonte van de rest van de familie, de woonkamermakeover...quote:Op zondag 20 november 2011 20:57 schreef xFriendx het volgende:
Gaat alleen wel reuzesnel zo dat programma. Aan de ene kant wel tof, aan de andere kant voelt het wel een beetje aan als een achtbaanrit en voelt het wat oppervlakkig.
Oh, etenswijze veranderen...Oh nu naar de sportschool, oh ja, morgen ook nog even een operatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |