Ik denk dat we over een jaar al zien wie in zijn of haar oude levensstijl begint te vervallen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Laatst een uitzending Oprah gezien over mensen die zo'n vergelijkbaar jaar hadden gehad, vol begeleiding etc. en die allemaal (!!) na 10 jaar weer op hun oude gewicht zaten.
ik vind hem engquote:Op zondag 13 november 2011 20:46 schreef MissJ het volgende:
eigenlijk vind ik Radmilo best wel een lekkere vent
Precies. Hij kan elk moment z'n Kalashnikov pakken en roepen "Iek ben een Kroatische moslim. Zaaijn hier nog Bosnische Serviërs?" RETTETETETETETETTEETTTT MUWUHWHAHAHAHAAH *schietgeluid + bulderlach*quote:
Het is wel de eerste Joegoslaaf die zijn geld op een eerlijke manier lijkt te verdienen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:46 schreef MissJ het volgende:
eigenlijk vind ik Radmilo best wel een lekkere vent
85 eu/ uur voor in zijn gym met begeleiding is niet helemaal eerlijk:pquote:Op zondag 13 november 2011 20:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het is wel de eerste Joegoslaaf die zijn geld op een eerlijke manier lijkt te verdienen.
Hahah klopt, you should not fuck with my family!quote:Op zondag 13 november 2011 20:51 schreef xFriendx het volgende:
Radmillo doet me denken aan Niko uit Grand Theft Auto 4
[ afbeelding ]
bier en bitterballen!quote:Op zondag 13 november 2011 20:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik heb honger maar ik pak maar een appeltje nu
joh, dan ben ik allang uit mn huis gezaagd door de brandweer.quote:
Of over 2-3 jaar als de camera's weg zijn. Een dikke kans zelfs.quote:Op zondag 13 november 2011 21:01 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hmm, wel kans dat ze over een jaar weer samen dik zijn geworden
Zal denk ik per persoon verschillen. Als je bijvoorbeeld die Elly? nam, met die dochters. Die dochters waren niet echt heel dik, maar kregen wel al een laagje, wellicht door het slechte eten wat mams eerst voorschotelde. En als je als kind niet weet dat wat je moeder bereid slecht voor je is dan zit je niet zozeer met een slechte mentaliteit.quote:Op zondag 13 november 2011 20:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ze worden nu gecomplimenteerd voor hun mentaliteit, maar is een haperingetje daarin nou juist niet de reden dat ze zo dik zijn geworden in the first place?
Vast, al is een kapsalon ook wel erg lekker.quote:Op zondag 13 november 2011 21:03 schreef L3viathan het volgende:
Ik denk dat ze samen nog wel wat kapsalonnetjes gaan scoren daar in Dordt
Die net werd uitgekozen? Gezicht en zo viel wel mee, maar als ik het goed zag dan passen mijn billen wel 10x in die van haar.quote:Op zondag 13 november 2011 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind echt dat Natascha geen goede mentaliteit heeft
Die nieuwe is toch helemaal niet zo dik
http://lowk.mrfatmen.nl/ geloof ikquote:Op zondag 13 november 2011 21:09 schreef RenRen- het volgende:
Ik loop wat achter, maar wat is haar blog nou?
Natascha ziet er eigenlijk nog steeds enorm uit.. toen ze in het begin aan kwam lopen dacht ik ook dat ze weer teruggevallen was naar haar oude gewichtquote:Op zondag 13 november 2011 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind echt dat Natascha geen goede mentaliteit heeft
Die nieuwe is toch helemaal niet zo dik
Het is klaar nu. Vanaf volgende week een editie met Amerikaanse kolossen.quote:Op zondag 13 november 2011 22:51 schreef Moonwalk het volgende:
Huh wat heb ik gemisthet was toch klaar? iemand die me even wil updaten want ik heb geen zin om helemaal terug te lezen
Dat zei ik ook al eerderquote:Op zondag 13 november 2011 20:51 schreef xFriendx het volgende:
Radmillo doet me denken aan Niko uit Grand Theft Auto 4
maar was er vandaag (zondag) wat?quote:Op zondag 13 november 2011 23:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het is klaar nu. Vanaf volgende week een editie met Amerikaanse kolossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |