Ja hoor, kijk iets anders maar eet lekker mandarijnen en drink water!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:25 schreef larry_flynt het volgende:
Kan iedereen zich inhouden ook al speelt Nederland tegen Duitsland?
Dan kan je toch ook genoemde test doen? Die roepen je helemaal niet op om definitief te stoppenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:38 schreef larry_flynt het volgende:
Mensen ik ben dit niet begonnen om te horen wie wel en wie geen alcoholist is. Ik ben dit begonnen om mij (en nu ook andere) te laten aanmoedigen.
Ik wil stoppen voor een maand om daarna met een schone lei te leren maat te houden als ik een biertje drink. Ik wil dus niet HELEMAAL stoppen met bier. Ik wil leren maat te kunnen houden als ik uit ga of ergens wat drink.
Succes, vooral je weekendje gaat erg moeilijk worden lijkt me.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:38 schreef larry_flynt het volgende:
Mensen ik ben dit niet begonnen om te horen wie wel en wie geen alcoholist is. Ik ben dit begonnen om mij (en nu ook andere) te laten aanmoedigen.
Ik wil stoppen voor een maand om daarna met een schone lei te leren maat te houden als ik een biertje drink. Ik wil dus niet HELEMAAL stoppen met bier. Ik wil leren maat te kunnen houden als ik uit ga of ergens wat drink.
Welke test bedoel je?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan kan je toch ook genoemde test doen? Die roepen je helemaal niet op om definitief te stoppen
Deze test: http://www.drinktest.nl/index.cfmquote:Op woensdag 16 november 2011 00:30 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Welke test bedoel je?
Het weekend wordt wel moeilijk ja. Vooral ook omdat we naar een bierbrouwerij gaan :,)
Maar ja, het is niet zo dat ik altijd zuip. Maar als ik uitga kan ik geen maat houden...quote:Met het oog op uw gezondheid drinkt u inderdaad te veel. In de grafiek kunt u dit zien. Uw alcoholgebruik in een normale week (onderste balk) ligt boven de maximale hoeveelheid die u zonder risico voor uw gezondheid kunt drinken (bovenste balk). Ook ziet u dat u meer drinkt dan andere mannen van uw leeftijd (middelste balk). Uw alcoholgebruik kan dus inderdaad uw gezondheid schaden.
Idd.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:27 schreef Chinless het volgende:
waarom zou j het uberhaupt willen?
dat is net als 40 dagen zonder sex.... doellooos.
Ik bestelde best vaak Fristi in de kroeg aan het einde van de avond. Lekker smaakje in m'n bek tijdens de terugweg.quote:Op maandag 14 november 2011 13:48 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik denk dat ik overstap op chocomel
Het is ook best wel lastig, een beetje verboden vrucht ideequote:Op woensdag 16 november 2011 16:48 schreef HenkXL het volgende:
Sterkte gewenst, ik ben bang dat het mij niet lukt.
Zoals velen is alcohol een soort onderdeel van mijn sociale leven. Overigens drink ik alleen als ik uitga, donderdag en zaterdagavond of vrijdag en zaterdagavond. Maar als je eenmaal aan het drinken bent, komt er ook geen einde aan
Het is alleen onderdeel van je sociale leven als je dat zelf ook wilt. Je kunt prima niet drinken met mensen die het wel doen. Of het leuk is is een tweede.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:48 schreef HenkXL het volgende:
Sterkte gewenst, ik ben bang dat het mij niet lukt.
Zoals velen is alcohol een soort onderdeel van mijn sociale leven. Overigens drink ik alleen als ik uitga, donderdag en zaterdagavond of vrijdag en zaterdagavond. Maar als je eenmaal aan het drinken bent, komt er ook geen einde aan
Dat is dus ook gelijk het moeilijkste!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:31 schreef the85mc het volgende:
Eigenlijk zijn stapavonden het leukst als je een beetje los bent door alcohol, maar niet van de wereld. Dus stoppen na 4 biertjes, of dan fris en bier afwisselen.
Ik wil bij deze iedereen die het woord 'chimeid' gebruikt, dringend verzoeken hiermee te stoppen. Nee. Gewoon nee. Net als swagger.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:05 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Dat is dus ook gelijk het moeilijkste!
Zeker als je met een groep bent van 10/15man, dan krijg je constant weer nieuw bier in je handen gedrukt en weigeren doe je toch nietOf als je een chimeid hebt versiert in de kroeg/club/disco, ga je daar weer verder mee zuipen
![]()
Je houdt het dus maar 1 week vol? Slappelingquote:Op donderdag 17 november 2011 17:04 schreef larry_flynt het volgende:
Waarschijnlijk dat ik dit weekend een paar biertjes drink in Brussel.
Kijken of ik eindelijk ook een keer weer een meisje kan scoren, is zo lang geleden dat een paar denken dat ik van mannen hou.... Gewoon omdat ik tijdens het uitgaan nergens op afstand en alleen met bier bezig ben. Als ik bier nou eens zou kunnen daten....
Hahaha nee ik ga me best doen komend weekend niets te drinken. Ga alleen maar achter de dames aanquote:Op donderdag 17 november 2011 17:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Je houdt het dus maar 1 week vol? Slappeling
Succes!quote:Op donderdag 17 november 2011 17:14 schreef mrspoeZ het volgende:
Vanavond en morgen moeilijke avonden. Kutbui en twee ochtenden uitslaapmogelijkheid. Ik haal gewoon geen wijn in huis en ga om tien uur slapen vandaag. Denk ik.
Als je van 'alcohol agressief wordt' is de alcohol niet het probleem.quote:Op maandag 14 november 2011 11:52 schreef Spacevietnamees het volgende:
Moet mij makkelijk lukken als ik denk aan de problemen die ik veroorzaakt heb, ik ben normaal altijd echt serieus de rustigste maar na een avond drinken ben ik er gewoon op uit om te moorden.
Want jij gaat drinken vanwege een kutbui? Das wel een hele slechte reden, meestal een reden waarom iemand aan de drank gaat..quote:Op donderdag 17 november 2011 17:14 schreef mrspoeZ het volgende:
Vanavond en morgen moeilijke avonden. Kutbui en twee ochtenden uitslaapmogelijkheid. Ik haal gewoon geen wijn in huis en ga om tien uur slapen vandaag. Denk ik.
Da's dus precies waarom ik het niet wil, Godshand. Bedankt voor je input.quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Want jij gaat drinken vanwege een kutbui? Das wel een hele slechte reden, meestal een reden waarom iemand aan de drank gaat..
[knip]
Verslaafd dus. Best zwak dat je iets niet kan doen terwijl je dat daarvoor zei wel te doen. Hoe moeilijk is het om iets NIET te doen? Als je echt wil was het wel gelukt.quote:Op zondag 20 november 2011 17:08 schreef larry_flynt het volgende:
Afgelopen weekend in Brussel 3 speciaal biertjes gedronken en 2 gewone biertjes. Vind het toch nog best knap van mezelf.
Ik heb maat kunnen houden. Dat vind ik al heel wat. Heb vooral frisdrank gedronken terwijl andere al aan het bier zaten en ook tussendoor frisdrank gedronken. Is voor mij al een hele stap.quote:Op zondag 20 november 2011 17:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Verslaafd dus. Best zwak dat je iets niet kan doen terwijl je dat daarvoor zei wel te doen. Hoe moeilijk is het om iets NIET te doen? Als je echt wil was het wel gelukt.
Gefeliciteerd. En jij ziet mensen dagelijks sociaal (ofwel die komt bij jouw wijn drinken of jij gaat de kroeg met ze in)? Moet er niet aan denken, af en toe rust aan je hoofd is ook wel lekker.... Maar jij hebt wel harder gefeest dan ik, wow...quote:Op zondag 20 november 2011 17:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
He! Wat jammer dat ik dit topic nu pas ontdek. Ik heb onlangs een maand zonder drank gedaan.
Ik heb er geen moment aan getwijfeld dat ik het zou kunnen, maar of ik het ook zou DOEN was een tweede.
Maar het is me gelukt, zonder al te veel moeite eigenlijk. Ben zelfs een aantal keer uitgeweest in deze maand en vond het nog leuk ook
Voor mij was de reden dat ik niet zozeer angst had voor alcoholisme oid, maar wel dat het allemaal wat de spuigaten uit begon te lopen... Ik zie bijna dagelijks wel iemand sociaal, dus ook dagelijks reden voor een glaasje, daarna nog een paar keer per maand stappen, die zo langzamerhand steevast eindigden met een emmer naast mn bed of in innige omhelzing met de toiletpot...
Na een 4-daags feestweekend in de nazomer realiseerde ik me dat ik op woensdag NOG met een kater op mn werk zat... Ik ben ook geen 21 meerDus om even een punt te maken een maand zonder gedaan. Mooiste vond ik nog dat het eindigde op een vrijdag en ik het volgende weekend geen drank heb genomen
Confrontatie is moeilijk he? Zo'n fles zegt niets terug.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:19 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Da's dus precies waarom ik het niet wil, Godshand. Bedankt voor je input.
Nee dat drukte ik wat ongelukkig uit. Zeker niet elke dag, maar er zou elke dag reden kunnen zijn mensen sociaal te zien. En ik zie ze dan ook zeer regelmatig, maar gelukkig niet iedere dagquote:Op zondag 20 november 2011 18:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. En jij ziet mensen dagelijks sociaal (ofwel die komt bij jouw wijn drinken of jij gaat de kroeg met ze in)? Moet er niet aan denken, af en toe rust aan je hoofd is ook wel lekker.... Maar jij hebt wel harder gefeest dan ik, wow...
Hmm, misschien in het nieuwe jaar ook een maand zonder proberen
Eén van ons twee leest niet goed.quote:Op zondag 20 november 2011 18:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Confrontatie is moeilijk he? Zo'n fles zegt niets terug.
Jij bent niet duidelijk. Ik had het namelijk over R&P. Jij dus niet zo te lezen...quote:
Ik ookquote:Op maandag 21 november 2011 10:49 schreef ForumGek het volgende:
Ik ben trouwens allang gefaald, jammer maar gematigd drinken is gewoon meer mijn ding!
Ik reageerde op jouw opmerking dat drinken wegens een kutbui geen goede reden is. Daar heb je gelijk in, vandaar dat ik reageerde dat dat dus ook precies is wat ik niet wil.Wat R&P er mee te maken heeft snap ik niet en wat je bedoelt met een confrontatie ook niet.Kun je het me uitleggen?quote:Op zondag 20 november 2011 19:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij bent niet duidelijk. Ik had het namelijk over R&P. Jij dus niet zo te lezen...
Ik heb 2 biertjes op omdat ik een chick een halve fles wijn ging voeren tijdens een film. Maar we gaan dus gewoon verder met stoppen.quote:Op maandag 21 november 2011 11:16 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik ookKunnen we met z'n allen naar de AA.
Ik bedoelde met R&P dat als je een kutbui hebt, vast een aanleiding voor hebt of ergens mee zit. Dan kan je daar over praten op R&P ipv naar de fles grijpen, snappez-vous?quote:Op maandag 21 november 2011 12:02 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ik reageerde op jouw opmerking dat drinken wegens een kutbui geen goede reden is. Daar heb je gelijk in, vandaar dat ik reageerde dat dat dus ook precies is wat ik niet wil.Wat R&P er mee te maken heeft snap ik niet en wat je bedoelt met een confrontatie ook niet.Kun je het me uitleggen?
quote:Op maandag 21 november 2011 12:53 schreef joostvena het volgende:
Stoppen met alcohol?
Dan kan ik net zo goed meteen stoppen met coke ook
Leuke post, icm met je nick.quote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat het nut is van jezelf compleet lam zuipen en iedere nacht eindigen met een innige omhelzing met de wc-pot.
Vind het niet echt een compliment, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:45 schreef mrspoeZ het volgende:
Moeilijk he, een compliment aanvaarden?
Als je boven de toiletpot eindigt ben je gewoon echt te ver gegaan. Dat is uiteindelijk voor jezelf ook niet meer leuk. Maar je snapt toch wel waarom mensen zich helemaal laveloos drinken? Ik vind het soms ook heerlijk om mezelf echt compleet lam te zuipen, delen van de avond te vergeten, zwalkend in bed te ploffen. Dan gebeuren vaak de leukste dingen waar je smakelijk om zal kunnen lachen met je zuipgenoten, en het is gewoon een fijne vlucht uit de realiteit. Je hebt echt geen heftige problemen in je leven nodig om het lekker te vinden om even te vluchten met drank of drugs hoorquote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat het nut is van jezelf compleet lam zuipen en iedere nacht eindigen met een innige omhelzing met de wc-pot.
Nou ja, het gebeurd mij ook wel eens maar dat is dan niet mijn intentie.quote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Heroinjunk het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:01 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Als je boven de toiletpot eindigt ben je gewoon echt te ver gegaan. Dat is uiteindelijk voor jezelf ook niet meer leuk. Maar je snapt toch wel waarom mensen zich helemaal laveloos drinken? Ik vind het soms ook heerlijk om mezelf echt compleet lam te zuipen, delen van de avond te vergeten, zwalkend in bed te ploffen. Dan gebeuren vaak de leukste dingen waar je smakelijk om zal kunnen lachen met je zuipgenoten, en het is gewoon een fijne vlucht uit de realiteit. Je hebt echt geen heftige problemen in je leven nodig om het lekker te vinden om even te vluchten met drank of drugs hoor
Alleen jammer dat het zo'n fijn lijntje is tussen leuk en teveel soms.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:01 schreef Hagelkaas het volgende:
Als je boven de toiletpot eindigt ben je gewoon echt te ver gegaan. Dat is uiteindelijk voor jezelf ook niet meer leuk.
Maar je blijft dan toch gewoon drinken?quote:Op woensdag 23 november 2011 22:09 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nou ja, het gebeurd mij ook wel eens maar dat is dan niet mijn intentie.
De ene keer valt het beter dan de andere keer.
De avond zelf ?quote:Op woensdag 23 november 2011 23:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Maar je blijft dan toch gewoon drinken?
Hoe hier alcoholmisbruik goed wordt gepraat
quote:
Rustig weekend. Afgelopen week elke avond wel iets gehad :,(quote:Op zaterdag 26 november 2011 22:39 schreef Godshand het volgende:
Tis weer weekend.
Hoe staat het met de potentiėle alcoholisten?
Wat is "iets"?quote:Op zaterdag 26 november 2011 23:01 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Rustig weekend. Afgelopen week elke avond wel iets gehad :,(
Dan had je dus ook geen hersenschudding.quote:Op maandag 28 november 2011 09:51 schreef sthomass het volgende:
Ik ben ff weekendje in val thorens geweest, lag er godverdomme een ijsblok net achter een heuvel die ik over het hoofd gezien had. Nu heb ik een hersenschudding en ben bont en blauw, maarja ik wilde mij skivakantie niet verpesten, dus toch maar diezelfde avond uitgegaan. Maar een hersenschudding en alcohol gaan niet goed samen kan ik je vertellen.
Een lichte hersenschudding, ik had in het begin een beetje geheugenverlies, paar wonden op mn hoofd en moest braken. Lijkt wel veel op een hersenschudding i.i.g.quote:Op maandag 28 november 2011 10:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan had je dus ook geen hersenschudding.
Vrijdag: Paar Belgische biertjesquote:
Niemand dwingt mij te drinken en er zijn ook mensen die alleen fris drinken. Maar ik ga maar eén avond per week drinken en dan gematigd. Dat werkt voor mij beter dan helemaal te stoppen voor een maand en dan weer verder te gaan op oude voet. Kan beter leren te matigen.quote:Op maandag 28 november 2011 12:47 schreef the85mc het volgende:
Ik snap dat je bij een dispuut zit en dat er altijd veel gedronken wordt. Maar wat gebeurt er als je zegt dat je niet wilt drinken? Eigenlijk slaat het nergens op dat een groep bepaalt dat jij MOET drinken. Een dispuut gaat er toch om dat je een leuke tijd hebt met elkaar. En ja, veel mensen vinden dat dat gecombineerd moet worden met alcoholmisbruik. En als ze niet accepteren dat je wilt drinken zegt dat veel over hun mentaliteit.
Ik was zelf ook een stevige drinker maar heb het flink vermindert. Als je op een avond meer dan 3 glazen drinkt doe je het niet voor de smaak of 'gezelligheid' maar om lam te worden. Ik heb nu vaak dat ik met vrienden ga stappen en dan een paar speciaal biertjes drink en dan laat ik het daarbij. En je hebt een leukere avond en de dag erna is veel beter.
Je kunt pas matigen als je weet dat je ook kunt stoppen. Tot op heden kun je dat nog niet.quote:Op maandag 28 november 2011 14:16 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Niemand dwingt mij te drinken en er zijn ook mensen die alleen fris drinken. Maar ik ga maar eén avond per week drinken en dan gematigd. Dat werkt voor mij beter dan helemaal te stoppen voor een maand en dan weer verder te gaan op oude voet. Kan beter leren te matigen.
Feesten worden (in elk geval voor je gevoel) ook beter met alcohol, mits je er gepast mee om kan gaan.quote:Op maandag 28 november 2011 14:48 schreef mrspoeZ het volgende:
Eigenlijk is 't ook idioot dat 'we' nu zeggen dat het niet kan wegens feesten enzo. Alsof feesten zonder alcohol niet leuk zijn. Rare mensen zijn we toch.
De eerste 14 jaar van je leven of de afgelopen 14 jaar?quote:
Buiten de dinsdag/donderdag ben ik dan net zo gestopt als jouquote:Op maandag 28 november 2011 10:22 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Vrijdag: Paar Belgische biertjes
Zaterdag: Niets
Zondag: Paar biertjes (3 ongeveer)
Maandag: Niets
DInsdag: Gaan stappen, minder op dan normaal
Woensdag: één biertje
Donderdag: Paar biertjes (stuk of 8)
Vrijdag t/m zondag: Niets
Ik een jaar of 19quote:
quote:
Champagne? of probeer je nu 2 maanden alcoholvrij te blijven vanaf nu?quote:
Kun je als je 80 bent nog jaaaaren alcoholvrij zijn om die (bier * 5uur) af te maken. Goed idee, denk dat ik ook mee doe.quote:Op maandag 28 november 2011 13:46 schreef Hydrogeny het volgende:
Jammer dat ik het topic te laat zie. Nu kan ik niet meer beginnen ivm feesten. Stel voor om 3 januari als ik wakker ben van oudjaarszuipen ook een maand vol te houden! Sterker nog, ik maak er 1000 uur van. Ieder gefaald biertje plak ik er 5 uur aan vast. (want ook met de ramadan mag dit!) Ook wordt het beperkt naar 1 glas frisdrank per dag.
God nee! Mijn punt is wel gemaakt!quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Champagne? of probeer je nu 2 maanden alcoholvrij te blijven vanaf nu?
Hmmmzquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:47 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Kun je als je 80 bent nog jaaaaren alcoholvrij zijn om die (bier * 5uur) af te maken. Goed idee, denk dat ik ook mee doe.
Het is eigenlijk zielig dat mensen dat grappig vinden..quote:Op maandag 14 november 2011 13:39 schreef June. het volgende:
[..]
Een vriendin van mij lust geen prik (don't ask) en die heeft dus gewoon een keer appelsap besteld in de kroeg
Ach, bij ons liggen we helemaal dubbel als iemand een fristi besteldquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk zielig dat mensen dat grappig vinden..
Ik vind het grappig dat ze appelsap drinkt, dat ze geen alcohol drinkt maakt me niet zoveel uit..quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk zielig dat mensen dat grappig vinden..
In ieder geval gezonder dan cola of andere frisdrank.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:34 schreef June. het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat ze appelsap drinkt, dat ze geen alcohol drinkt maakt me niet zoveel uit..
Overschat dat niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef Eenskijken het volgende:
als het persé moest kan iedereen natuurlijk wel stoppen
qua suiker en kcal niet hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:36 schreef sthomass het volgende:
[..]
In ieder geval gezonder dan cola of andere frisdrank.
lolwhut?quote:
Alsof dat het enige is waar het om gaat. Cola is gewoon rotzooi, allemaal troep zit erin.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:13 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Appelsap: 42 kCal per 100 g, 10 g suiker
Cola: 44 kCal per 10o g, 12,5 g suiker
Vroeger had je hier een mooie term voor, dipsomaniac. Alleen is dat tegenwoordig allemaal op één hoop onder de noemen van alcoholisme gegooid.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:11 schreef larry_flynt het volgende:
Ok na weer een avondje te hebbengehad waar ik me weer heb laten gaan zat ik op internet te kijken en kwam bij Google dit topic tegen. Blijkt het van me zelf te zijn :,)
Maar ja iig wil ik vanaf maandag weer gaan proberen minder alcohol te drinken. Eigenlijk zelfde reden als in de OP staat. Wil afvallen maar merk ook dat ik totaal geen maat kan houden.
Als ik eenmaal begin met alcohol dan kan ik niet stoppen lijkt wel...
Iemand tips? Vanaf maandag iig een maand geen alcohol meer... Eerst carnaval nog :,)
Want alcohol en sport zitten elkaar per definitie in de weg? Zelfs een topsporter, kan af en toe wel eens wat drinken, hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:30 schreef Push. het volgende:
'Gewoon' stoppen. Iedereen die je alcohol aanbiedt vertellen dat je niet meer drinkt. Eerste week misschien lastig, maar daarna dringt ook niemand het meer op of biedt het aan. Ben zelf vorig jaar ergens een maand of 5 gestopt. Daarna incidenteel af en toe wat gedronken. Nu weer iets regelmatiger, dus gaat de rem weer op na carnaval. Tip is om voor jezelf ook daadwerkelijk een goede reden te hebben om te stoppen. Bij mij was het ten behoeve van sport. Als je weet waar je het voor doet is het een stuk makkelijker.
Goh, wat een kortzichtige reactie. Dat staat toch nergens. Lees vooral lekker wat je wilt. Alcohol in grote mate en sporten zitten elkaar in de weg. Veel lege kcal en is catabool. TS wil stoppen met drinken, dus sport lijkt me dan een goede reden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Want alcohol en sport zitten elkaar per definitie in de weg? Zelfs een topsporter, kan af en toe wel eens wat drinken, hoor.
Wat dacht jij dat veel van die profvoetballers in hun vrije tijd doen?
Hier dus ook :pquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:01 schreef theunderdog het volgende:
Ik drink niet veel, enkel en alleen in het weekend. En dan niet eens elk weekend. Maar als ik drink, dan doe ik het ook goed.
Ben altijd sowieso wel aangeschoten.
Als je in grote mate drinkt, dat lijkt mij het sowieso verstandig om wat te minderen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:26 schreef Push. het volgende:
[..]
Goh, wat een kortzichtige reactie. Dat staat toch nergens. Lees vooral lekker wat je wilt. Alcohol in grote mate en sporten zitten elkaar in de weg. Veel lege kcal en is catabool. TS wil stoppen met drinken, dus sport lijkt me dan een goede reden.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je in grote mate drinkt, dat lijkt mij het sowieso verstandig om wat te minderen.
Dat snap ik maar al te goed, maar ik reageerde op jouw post. En niet op die van ts.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:06 schreef Push. het volgende:
[..]bedankt captain obvious. Snap je überhaupt de strekking van het topic wel. TS wil minderen maar weet niet hoe.
Waarvan je de strekking ook al niet snapte.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat snap ik maar al te goed, maar ik reageerde op jouw post.
Jawel, hij beweerd dat *sport* een goede rede kan zijn om te mindere/stoppen met alcohol.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarvan je de strekking ook al niet snapte.
Nee, hij beweerde dat - als je overmatig drinkt - je jezelf een doel moet stellen om te stoppen of minder te drinken. Dat was in zijn geval sporten. Bovendien staat er nog eens niet bij dat hij er nu helemaal niet meer om drinkt, maar het in ieder geval incidenteel probeert te houden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel, hij beweerd dat *sport* een goede rede kan zijn om te mindere/stoppen met alcohol.
Dat is gewoon hetzelfde als wat ik zeg, alleen dan anders geformuleerd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, hij beweerde dat - als je overmatig drinkt - je jezelf een doel moet stellen om te stoppen of minder te drinken. Dat was in zijn geval sporten. Bovendien staat er nog eens niet bij dat hij er nu helemaal niet meer om drinkt, maar het in ieder geval incidenteel probeert te houden.
Ja, wat klopt daar niet aan dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel, hij beweerd dat *sport* een goede rede kan zijn om te mindere/stoppen met alcohol.
Hij beweerde dat - als je overmatig drinkt - je jezelf een doel moet stellen om te stoppen of minder te drinken. Dat was in zijn geval sporten. Bovendien staat er nog eens niet bij dat hij er nu helemaal niet meer om drinkt, maar het in ieder geval incidenteel probeert te houden.quote:En in mijn ogen is dat niet per definitie juist, aangezien je perfect kan sporten en alcohol drinken. Het zit elkaar niet in de weg, zolang je maar met mate drinkt.
snuiven?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is gewoon hetzelfde als wat ik zeg, alleen dan anders geformuleerd.
Er was eigenlijk niets in zijn post wat wčl beweerde dat sporten en drinken geen goede combinatie is, Sherlock.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Want alcohol en sport zitten elkaar per definitie in de weg? Zelfs een topsporter, kan af en toe wel eens wat drinken, hoor.
Ik beweer dan ook nergens, dat zijn post dat wel deed.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
Er was eigenlijk niets in zijn post wat wčl beweerde dat sporten en drinken geen goede combinatie is, Sherlock.
Wat loop je dan te mauwenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik beweer dan ook nergens, dat zijn post dat wel deed.
Ja dat heb ik ook en neem me ook regelmatig voor om niet zo veel meer te drinken...quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:11 schreef larry_flynt het volgende:
Ok na weer een avondje te hebbengehad waar ik me weer heb laten gaan zat ik op internet te kijken en kwam bij Google dit topic tegen. Blijkt het van me zelf te zijn :,)
Maar ja iig wil ik vanaf maandag weer gaan proberen minder alcohol te drinken. Eigenlijk zelfde reden als in de OP staat. Wil afvallen maar merk ook dat ik totaal geen maat kan houden.
Als ik eenmaal begin met alcohol dan kan ik niet stoppen lijkt wel...
Iemand tips? Vanaf maandag iig een maand geen alcohol meer... Eerst carnaval nog :,)
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:15 schreef skippy22 het volgende:
Het is vandaag eeuwig vrijgezellen dag. Daar moet op gedronken worden
hi ha ho
Die komen wel aanquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:32 schreef An_awesome_wave het volgende:
Gewoon halve liters atlas 12% halen bij de appie voor 1,50 per blik ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |