SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt jij mijn nieuwe drugs?quote:Op zondag 13 november 2011 15:00 schreef Sylver_ het volgende:
Ach, als je het niet volhoudt kan je altijd nog overwegen om alcohol te vervangen voor een andere drug![]()
Succes TS!Je lever is je iig dankbaar
Ik schijn ook erg slecht voor de gezondheid te zijnquote:
Mm dat moeten we dan maar even testenquote:Op zondag 13 november 2011 15:15 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik schijn ook erg slecht voor de gezondheid te zijn
Niet opgelet eigenlijk wel trillende handen.quote:Op zondag 13 november 2011 15:31 schreef 92Merel het volgende:
Succes !![]()
Begon je al gele ogen te krijgen of dat nog net niet?
Ah, best verstandig om dan te stoppen ja.quote:Op zondag 13 november 2011 15:33 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Niet opgelet eigenlijk wel trillende handen.
jezus fuck, dan heb je echt debiel veel gezopenquote:Op zondag 13 november 2011 15:33 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Niet opgelet eigenlijk wel trillende handen.
nee, juist door drinken dan houdt het trillen opquote:Op zondag 13 november 2011 15:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, best verstandig om dan te stoppen ja.
Ik heb dan ook wel een naam binnen de vereniging, waar ik ook wel vanaf wil.quote:Op zondag 13 november 2011 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
jezus fuck, dan heb je echt debiel veel gezopenDat redde ik zelfs niet met mijn half kratje p/d
Het lijkt me serieus slimmer dat je langer dan een maand stoptquote:Op zondag 13 november 2011 15:35 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel een naam binnen de vereniging, waar ik ook wel vanaf wil.
Hahah mij eigenlijk ook welquote:Op zondag 13 november 2011 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het lijkt me serieus slimmer dat je langer dan een maand stopt
En dit...quote:Op zondag 13 november 2011 16:43 schreef Gray het volgende:
Nee zeggen kost slechts een letter meer dan ja.
Kom op, kan je best!
Het is eigenlijk heel simpel: gewoon niet drinken.quote:Op zondag 13 november 2011 15:39 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Hahah mij eigenlijk ook wel, maar eerst maar een maand proberen.
Bij mij dus ook. Vrienden zullen ook heel raar opkijken als ik een biertje ga afslaan.quote:Op zondag 13 november 2011 23:25 schreef ForumGek het volgende:
Respect dat je het probeert, ik heb er ook weleens over nagedacht maar denk serieus dat ik het niet zou kunnen. Alcohol zit gewoon zo verworven in mijn leven en sociale omgeving dat het eigenlijk onmogelijk is om niet regelmatig te nuttigen.
What the #, ik doe gewoon mee!
Spa blauw of een ander frisdrankje zonder bubbels.quote:Op zondag 13 november 2011 23:59 schreef Godshand het volgende:
Een partner die niet uitgaat en drinkt helpt wel. Toen ik het met haar had, dronk ik 4 pilsjes in de maand. Nu het alweer een jaar uit is, sta ik toch weer regelmatig paar pilsjes weg te tikken in de kroeg met maten
Ik vraag mij altijd af wat je dan drinkt in de kroeg? Cola krijg je een opgeblazen gevoel van en wordt ik misselijk van bij teveel evenals veel koffie. Meeste frisdrank zit zoveel bubbels in
Any ideaz?
Nou ja, echt moeite heb ik er denk ik niet mee, maar het is wel goed voor mijn lichaam om een tijdje te stoppen denk ikquote:Op maandag 14 november 2011 00:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Spa blauw of een ander frisdrankje zonder bubbels.
Succes TS...als je inderdaad moeite hebt om een tijdje geen alcohol te drinken is het inderdaad tijd om minstens te minderen.
Het stadium Trillende Handen heb ik nooit gehaaldquote:Op maandag 14 november 2011 00:27 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Nou ja, echt moeite heb ik er denk ik niet mee, maar het is wel goed voor mijn lichaam om een tijdje te stoppen denk ik
Nou ja, dat is heel soms en alleen als ik echt een ruig weekend heb gehad. Maar het is wel goed als ik even stop :pquote:Op maandag 14 november 2011 00:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het stadium Trillende Handen heb ik nooit gehaald
Je houdt het dan niet alleen bij bier?quote:Op maandag 14 november 2011 00:46 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Nou ja, dat is heel soms en alleen als ik echt een ruig weekend heb gehad. Maar het is wel goed als ik even stop :p
Vroeger dronk ik ook sterke drank maar dat doe ik al een tijd niet meerquote:Op maandag 14 november 2011 00:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je houdt het dan niet alleen bij bier?
Kheb hier nog een half krat staan, voor de bezoekers dan maar!quote:Op maandag 14 november 2011 10:32 schreef mrspoeZ het volgende:
Zondag is prima gegaan. Geen drank in huis halen helpt.
Trillende handen is inderdaad wel een aanwijzing dat het toch niet helemaal goed gaat.quote:Op maandag 14 november 2011 00:27 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Nou ja, echt moeite heb ik er denk ik niet mee, maar het is wel goed voor mijn lichaam om een tijdje te stoppen denk ik
Ik drink zeker niet elke dag, maar ik heb moeite met maat houden. Als ik dus een biertje drink blijft het niet bij één.quote:Op maandag 14 november 2011 11:43 schreef Spacevietnamees het volgende:
Dronken jullie wel elke dag? Bij mij was het gewoon elk weekend op vrijdag en zaterdag zoveel als het kon. Trillende handen ook wel gehad de dag naderhand. Een vriend van me kreeg zelfs jicht.
Mijn reden om te stoppen is dat ik agressiever word van alcohol.
Als het moet, zou het wel kunnen.quote:Op zondag 13 november 2011 19:12 schreef L0t.. het volgende:
Als je dat niet kunt heb je echt een serieus probleem.
Zo zie je hoe persoonlijk de uitwerking van alcohol is.quote:Op maandag 14 november 2011 11:52 schreef Spacevietnamees het volgende:
Moet mij makkelijk lukken als ik denk aan de problemen die ik veroorzaakt heb, ik ben normaal altijd echt serieus de rustigste maar na een avond drinken ben ik er gewoon op uit om te moorden.
Eén is te veel, twee is te weinig. Herkenbaar hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 11:47 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik drink zeker niet elke dag, maar ik heb moeite met maat houden. Als ik dus een biertje drink blijft het niet bij één.
Dit. Als je geen maand zonder kan zou ik toch eens met iemand gaan praten.quote:Op zondag 13 november 2011 19:12 schreef L0t.. het volgende:
Als je dat niet kunt heb je echt een serieus probleem.
Ik denk dat ik wel 5 v/d 7 dagen in de week alcohol drink ja. Maar dan gaat het meestal om ff 's avonds een whisky, of een glaasje wijn. Als ik met vrienden eet is het ook altijd een biertje of wijntje erbij. Echt uitgaan doe ik niet zo veel meer (1 keer per maand) en dan zit ik vaak wel rond de 10 eenheden.quote:Op maandag 14 november 2011 11:43 schreef Spacevietnamees het volgende:
Dronken jullie wel elke dag? Bij mij was het gewoon elk weekend op vrijdag en zaterdag zoveel als het kon. Trillende handen ook wel gehad de dag naderhand. Een vriend van me kreeg zelfs jicht.
Mijn reden om te stoppen is dat ik agressiever word van alcohol.
quote:Op maandag 14 november 2011 12:56 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel 5 v/d 7 dagen in de week alcohol drink ja. Maar dan gaat het meestal om ff 's avonds een whisky, of een glaasje wijn. Als ik met vrienden eet is het ook altijd een biertje of wijntje erbij. Echt uitgaan doe ik niet zo veel meer (1 keer per maand) en dan zit ik vaak wel rond de 10 eenheden.
Ik heb regelmatig gehad dat ik geen idee had hoe ik in bed kwam en waarom de neuk mijn fiets krom was (stomdronken bij de buren in de tuin geflikkerdquote:In de eerste jaren van mijn studie ging ik sowieso 2 keer in de week tot 's nachts stappen. Heb totaal geen last van dat ik agressief wordt, integendeel. Maar ook ik ben weleens door een huisgenoot 's ochtends in de gang gevonden dat ik lag te pitten, en vervolgens wakker worden in je bed en nergens wat vanaf weten, ja iets vaags met dat ik naar de wc was geweest en bij het omdraaien was gevallen en dacht dat het wel lekker lag zo op de grond
.
Ligt ook aan jezelf. Je hoeft natuurlijk door de weeks met vrienden niet te zuipenquote:Denk wel dat het veel scheelt als je nog studeert, dan heb je immers veel vrije tijd en vaak 's avonds sociale bezigheden, helemaal wanneer je een redelijk actief studentenleven hebt.
Zit nu in de laatste fase van de studie, en het is allemaal een stuk rustiger geworden.
Een vriendin van mij lust geen prik (don't askquote:Op zondag 13 november 2011 23:59 schreef Godshand het volgende:
Een partner die niet uitgaat en drinkt helpt wel. Toen ik het met haar had, dronk ik 4 pilsjes in de maand. Nu het alweer een jaar uit is, sta ik toch weer regelmatig paar pilsjes weg te tikken in de kroeg met maten
Ik vraag mij altijd af wat je dan drinkt in de kroeg? Cola krijg je een opgeblazen gevoel van en wordt ik misselijk van bij teveel evenals veel koffie. Meeste frisdrank zit zoveel bubbels in
Any ideaz?
Ik denk dat ik overstap op chocomelquote:Op maandag 14 november 2011 13:39 schreef June. het volgende:
[..]
Een vriendin van mij lust geen prik (don't ask) en die heeft dus gewoon een keer appelsap besteld in de kroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |