SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt jij mijn nieuwe drugs?quote:Op zondag 13 november 2011 15:00 schreef Sylver_ het volgende:
Ach, als je het niet volhoudt kan je altijd nog overwegen om alcohol te vervangen voor een andere drug![]()
Succes TS!Je lever is je iig dankbaar
Ik schijn ook erg slecht voor de gezondheid te zijnquote:
Mm dat moeten we dan maar even testenquote:Op zondag 13 november 2011 15:15 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ik schijn ook erg slecht voor de gezondheid te zijn
Niet opgelet eigenlijk wel trillende handen.quote:Op zondag 13 november 2011 15:31 schreef 92Merel het volgende:
Succes !![]()
Begon je al gele ogen te krijgen of dat nog net niet?
Ah, best verstandig om dan te stoppen ja.quote:Op zondag 13 november 2011 15:33 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Niet opgelet eigenlijk wel trillende handen.
jezus fuck, dan heb je echt debiel veel gezopenquote:Op zondag 13 november 2011 15:33 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Niet opgelet eigenlijk wel trillende handen.
nee, juist door drinken dan houdt het trillen opquote:Op zondag 13 november 2011 15:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, best verstandig om dan te stoppen ja.
Ik heb dan ook wel een naam binnen de vereniging, waar ik ook wel vanaf wil.quote:Op zondag 13 november 2011 15:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
jezus fuck, dan heb je echt debiel veel gezopenDat redde ik zelfs niet met mijn half kratje p/d
Het lijkt me serieus slimmer dat je langer dan een maand stoptquote:Op zondag 13 november 2011 15:35 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik heb dan ook wel een naam binnen de vereniging, waar ik ook wel vanaf wil.
Hahah mij eigenlijk ook welquote:Op zondag 13 november 2011 15:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het lijkt me serieus slimmer dat je langer dan een maand stopt
En dit...quote:Op zondag 13 november 2011 16:43 schreef Gray het volgende:
Nee zeggen kost slechts een letter meer dan ja.
Kom op, kan je best!
Het is eigenlijk heel simpel: gewoon niet drinken.quote:Op zondag 13 november 2011 15:39 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Hahah mij eigenlijk ook wel, maar eerst maar een maand proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |