Hmmmzquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:47 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Kun je als je 80 bent nog jaaaaren alcoholvrij zijn om die (bier * 5uur) af te maken. Goed idee, denk dat ik ook mee doe.
Het is eigenlijk zielig dat mensen dat grappig vinden..quote:Op maandag 14 november 2011 13:39 schreef June. het volgende:
[..]
Een vriendin van mij lust geen prik (don't ask) en die heeft dus gewoon een keer appelsap besteld in de kroeg
Ach, bij ons liggen we helemaal dubbel als iemand een fristi besteldquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk zielig dat mensen dat grappig vinden..
Ik vind het grappig dat ze appelsap drinkt, dat ze geen alcohol drinkt maakt me niet zoveel uit..quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk zielig dat mensen dat grappig vinden..
In ieder geval gezonder dan cola of andere frisdrank.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:34 schreef June. het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat ze appelsap drinkt, dat ze geen alcohol drinkt maakt me niet zoveel uit..
Overschat dat niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:52 schreef Eenskijken het volgende:
als het persé moest kan iedereen natuurlijk wel stoppen
qua suiker en kcal niet hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:36 schreef sthomass het volgende:
[..]
In ieder geval gezonder dan cola of andere frisdrank.
lolwhut?quote:
Alsof dat het enige is waar het om gaat. Cola is gewoon rotzooi, allemaal troep zit erin.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:13 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Appelsap: 42 kCal per 100 g, 10 g suiker
Cola: 44 kCal per 10o g, 12,5 g suiker
Vroeger had je hier een mooie term voor, dipsomaniac. Alleen is dat tegenwoordig allemaal op één hoop onder de noemen van alcoholisme gegooid.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:11 schreef larry_flynt het volgende:
Ok na weer een avondje te hebbengehad waar ik me weer heb laten gaan zat ik op internet te kijken en kwam bij Google dit topic tegen. Blijkt het van me zelf te zijn :,)
Maar ja iig wil ik vanaf maandag weer gaan proberen minder alcohol te drinken. Eigenlijk zelfde reden als in de OP staat. Wil afvallen maar merk ook dat ik totaal geen maat kan houden.
Als ik eenmaal begin met alcohol dan kan ik niet stoppen lijkt wel...
Iemand tips? Vanaf maandag iig een maand geen alcohol meer... Eerst carnaval nog :,)
Want alcohol en sport zitten elkaar per definitie in de weg? Zelfs een topsporter, kan af en toe wel eens wat drinken, hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:30 schreef Push. het volgende:
'Gewoon' stoppen. Iedereen die je alcohol aanbiedt vertellen dat je niet meer drinkt. Eerste week misschien lastig, maar daarna dringt ook niemand het meer op of biedt het aan. Ben zelf vorig jaar ergens een maand of 5 gestopt. Daarna incidenteel af en toe wat gedronken. Nu weer iets regelmatiger, dus gaat de rem weer op na carnaval. Tip is om voor jezelf ook daadwerkelijk een goede reden te hebben om te stoppen. Bij mij was het ten behoeve van sport. Als je weet waar je het voor doet is het een stuk makkelijker.
Goh, wat een kortzichtige reactie. Dat staat toch nergens. Lees vooral lekker wat je wilt. Alcohol in grote mate en sporten zitten elkaar in de weg. Veel lege kcal en is catabool. TS wil stoppen met drinken, dus sport lijkt me dan een goede reden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Want alcohol en sport zitten elkaar per definitie in de weg? Zelfs een topsporter, kan af en toe wel eens wat drinken, hoor.
Wat dacht jij dat veel van die profvoetballers in hun vrije tijd doen?
Hier dus ook :pquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:01 schreef theunderdog het volgende:
Ik drink niet veel, enkel en alleen in het weekend. En dan niet eens elk weekend. Maar als ik drink, dan doe ik het ook goed.
Ben altijd sowieso wel aangeschoten.
Als je in grote mate drinkt, dat lijkt mij het sowieso verstandig om wat te minderen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:26 schreef Push. het volgende:
[..]
Goh, wat een kortzichtige reactie. Dat staat toch nergens. Lees vooral lekker wat je wilt. Alcohol in grote mate en sporten zitten elkaar in de weg. Veel lege kcal en is catabool. TS wil stoppen met drinken, dus sport lijkt me dan een goede reden.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je in grote mate drinkt, dat lijkt mij het sowieso verstandig om wat te minderen.
Dat snap ik maar al te goed, maar ik reageerde op jouw post. En niet op die van ts.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:06 schreef Push. het volgende:
[..]bedankt captain obvious. Snap je überhaupt de strekking van het topic wel. TS wil minderen maar weet niet hoe.
Waarvan je de strekking ook al niet snapte.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat snap ik maar al te goed, maar ik reageerde op jouw post.
Jawel, hij beweerd dat *sport* een goede rede kan zijn om te mindere/stoppen met alcohol.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarvan je de strekking ook al niet snapte.
Nee, hij beweerde dat - als je overmatig drinkt - je jezelf een doel moet stellen om te stoppen of minder te drinken. Dat was in zijn geval sporten. Bovendien staat er nog eens niet bij dat hij er nu helemaal niet meer om drinkt, maar het in ieder geval incidenteel probeert te houden.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel, hij beweerd dat *sport* een goede rede kan zijn om te mindere/stoppen met alcohol.
Dat is gewoon hetzelfde als wat ik zeg, alleen dan anders geformuleerd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, hij beweerde dat - als je overmatig drinkt - je jezelf een doel moet stellen om te stoppen of minder te drinken. Dat was in zijn geval sporten. Bovendien staat er nog eens niet bij dat hij er nu helemaal niet meer om drinkt, maar het in ieder geval incidenteel probeert te houden.
Ja, wat klopt daar niet aan dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jawel, hij beweerd dat *sport* een goede rede kan zijn om te mindere/stoppen met alcohol.
Hij beweerde dat - als je overmatig drinkt - je jezelf een doel moet stellen om te stoppen of minder te drinken. Dat was in zijn geval sporten. Bovendien staat er nog eens niet bij dat hij er nu helemaal niet meer om drinkt, maar het in ieder geval incidenteel probeert te houden.quote:En in mijn ogen is dat niet per definitie juist, aangezien je perfect kan sporten en alcohol drinken. Het zit elkaar niet in de weg, zolang je maar met mate drinkt.
snuiven?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is gewoon hetzelfde als wat ik zeg, alleen dan anders geformuleerd.
Er was eigenlijk niets in zijn post wat wèl beweerde dat sporten en drinken geen goede combinatie is, Sherlock.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Want alcohol en sport zitten elkaar per definitie in de weg? Zelfs een topsporter, kan af en toe wel eens wat drinken, hoor.
Ik beweer dan ook nergens, dat zijn post dat wel deed.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:23 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[..]
Er was eigenlijk niets in zijn post wat wèl beweerde dat sporten en drinken geen goede combinatie is, Sherlock.
Wat loop je dan te mauwenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik beweer dan ook nergens, dat zijn post dat wel deed.
Ja dat heb ik ook en neem me ook regelmatig voor om niet zo veel meer te drinken...quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:11 schreef larry_flynt het volgende:
Ok na weer een avondje te hebbengehad waar ik me weer heb laten gaan zat ik op internet te kijken en kwam bij Google dit topic tegen. Blijkt het van me zelf te zijn :,)
Maar ja iig wil ik vanaf maandag weer gaan proberen minder alcohol te drinken. Eigenlijk zelfde reden als in de OP staat. Wil afvallen maar merk ook dat ik totaal geen maat kan houden.
Als ik eenmaal begin met alcohol dan kan ik niet stoppen lijkt wel...
Iemand tips? Vanaf maandag iig een maand geen alcohol meer... Eerst carnaval nog :,)
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:15 schreef skippy22 het volgende:
Het is vandaag eeuwig vrijgezellen dag. Daar moet op gedronken worden
hi ha ho
Die komen wel aanquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:32 schreef An_awesome_wave het volgende:
Gewoon halve liters atlas 12% halen bij de appie voor 1,50 per blik ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |