abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104413191
Kan iedereen zich inhouden ook al speelt Nederland tegen Duitsland? :P
pi_104413609
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 21:25 schreef larry_flynt het volgende:
Kan iedereen zich inhouden ook al speelt Nederland tegen Duitsland? :P
Ja hoor, kijk iets anders maar eet lekker mandarijnen en drink water! :D
Fingerspitzgefühl
pi_104419034
Niks voor mij want ik vind het te lekker.
Drink alleen van donderdag tot zondag.

FF volgens, succes en respect !
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_104419613
Succes!!!
pi_104421934
Voor die moraalridders die meteen lopen te roepen dat je een alcoholist bent, is dit een betere test:

http://www.drinktest.nl/index.cfm

Volgens deze test zit ik net iets boven sociaal aanvaardbare normen qua alcoholgebruik...
Deze test veroordeelt je niet, maar geeft wel eerlijke adviezen en eerlijke informatie. Wellicht kunnen Fok!kers hier hun voordeel mee doen.

Suc6
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_104422209
Mensen ik ben dit niet begonnen om te horen wie wel en wie geen alcoholist is. Ik ben dit begonnen om mij (en nu ook andere) te laten aanmoedigen.
Ik wil stoppen voor een maand om daarna met een schone lei te leren maat te houden als ik een biertje drink. Ik wil dus niet HELEMAAL stoppen met bier. Ik wil leren maat te kunnen houden als ik uit ga of ergens wat drink.
pi_104423485
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 23:38 schreef larry_flynt het volgende:
Mensen ik ben dit niet begonnen om te horen wie wel en wie geen alcoholist is. Ik ben dit begonnen om mij (en nu ook andere) te laten aanmoedigen.
Ik wil stoppen voor een maand om daarna met een schone lei te leren maat te houden als ik een biertje drink. Ik wil dus niet HELEMAAL stoppen met bier. Ik wil leren maat te kunnen houden als ik uit ga of ergens wat drink.
Dan kan je toch ook genoemde test doen? Die roepen je helemaal niet op om definitief te stoppen :)
pi_104423499
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 23:38 schreef larry_flynt het volgende:
Succes, vooral je weekendje gaat erg moeilijk worden lijkt me.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_104423783
waarom zou j het uberhaupt willen?
dat is net als 40 dagen zonder sex.... doellooos.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_104423848
quote:
5s.gif Op woensdag 16 november 2011 00:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan kan je toch ook genoemde test doen? Die roepen je helemaal niet op om definitief te stoppen :)
Welke test bedoel je?

Het weekend wordt wel moeilijk ja. Vooral ook omdat we naar een bierbrouwerij gaan :,)
pi_104424176
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 00:30 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Welke test bedoel je?

Het weekend wordt wel moeilijk ja. Vooral ook omdat we naar een bierbrouwerij gaan :,)
Deze test: http://www.drinktest.nl/index.cfm
pi_104428084
quote:
Met het oog op uw gezondheid drinkt u inderdaad te veel. In de grafiek kunt u dit zien. Uw alcoholgebruik in een normale week (onderste balk) ligt boven de maximale hoeveelheid die u zonder risico voor uw gezondheid kunt drinken (bovenste balk). Ook ziet u dat u meer drinkt dan andere mannen van uw leeftijd (middelste balk). Uw alcoholgebruik kan dus inderdaad uw gezondheid schaden.
Maar ja, het is niet zo dat ik altijd zuip. Maar als ik uitga kan ik geen maat houden...
pi_104429538
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 00:27 schreef Chinless het volgende:
waarom zou j het uberhaupt willen?
dat is net als 40 dagen zonder sex.... doellooos.
Idd.
Ik vind alcohol gewoon lekker en geniet echt van dat biertje. Dat laat ik me dus niet ontnemen, dikke snikkel.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 16 november 2011 @ 11:17:35 #164
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_104429597
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 13:48 schreef ForumGek het volgende:

[..]

Ik denk dat ik overstap op chocomel :9~
Ik bestelde best vaak Fristi in de kroeg aan het einde van de avond. Lekker smaakje in m'n bek tijdens de terugweg.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_104441064
Sterkte gewenst, ik ben bang dat het mij niet lukt.

Zoals velen is alcohol een soort onderdeel van mijn sociale leven. Overigens drink ik alleen als ik uitga, donderdag en zaterdagavond of vrijdag en zaterdagavond. Maar als je eenmaal aan het drinken bent, komt er ook geen einde aan :P
pi_104442409
Net ook op visite geweest bij een verjaardag iedereen keek me raar aan toen ik zei dat ik voorlopig niet ga drinken :P the healthy life...
pi_104451170
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:48 schreef HenkXL het volgende:

Zoals velen is alcohol een soort onderdeel van mijn sociale leven. Overigens drink ik alleen als ik uitga, donderdag en zaterdagavond of vrijdag en zaterdagavond. Maar als je eenmaal aan het drinken bent, komt er ook geen einde aan :P
Het is ook best wel lastig, een beetje verboden vrucht idee :P. Het helpt ook niet mee als je vriendin een fles drank meeneemt, heb alleen geroken! ;(
Fingerspitzgefühl
  woensdag 16 november 2011 @ 22:02:04 #168
344435 OneTeaspoon
of common sense
pi_104455094
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:48 schreef HenkXL het volgende:

Het is alleen onderdeel van je sociale leven als je dat zelf ook wilt. Je kunt prima niet drinken met mensen die het wel doen. Of het leuk is is een tweede.
pi_104455122
count me in!
pi_104458622
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:02 schreef DeLuiaard het volgende:
count me in!
^O^
pi_104472233
maand zonder alcohol is mij nog niet gelukt,een paar dagen wel maar dat telt zeker niet? :@
Iermand die een reden heeft hoe het komt dat ik de laatste tijd zoveel last heb van brandende ogen? ;(
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_104472895
Herkenbaar probleem. Ik ben er wel aardig vanaf. Ik heb een goede vriend en we versterkten elkaars slechte drinkgedrag. En dan heb ik het over 20+ alcoholische drankjes per avond. De dag erna superbrak en tot niets in staat. Elke keer stappen was weer lomp zuipen en dat werd steeds heftiger, de avonden eindigden steeds ruiger en het was aftellen tot er een keer echt iets fout zou gaan. Op een gegeven moment was ik er klaar mee. Je moet voor jezelf een soort knop omzetten.

Mij helpt het als ik gewoon cash meeneem en geen pinpas. Is het geld op, dan is het op. Nog steeds neem ik wel 30-40 euro mee maar dat gaat nooit meer helemaal op de laatste tijd.
Ik ben met een paar vrienden met wie ik eerder zoop gaan sporten. En vooral als je met een paar mensen dat doet die steeds fanatieker gaan sporten ga je vanzelf minder fanatiek zuipen. Gewoon omdat zuipen en sporten neit te combineren is. Ik drink nog wel eens een biertje en soms ook nog teveel, maar ik ben niet meer 'out of control'. Ik weet na elke avond nu nog wel wat er is gebeurd en ik herinner me nog namen van chicas ;) Eigenlijk zijn stapavonden het leukst als je een beetje los bent door alcohol, maar niet van de wereld. Dus stoppen na 4 biertjes, of dan fris en bier afwisselen.
pi_104474128
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 13:31 schreef the85mc het volgende:

Eigenlijk zijn stapavonden het leukst als je een beetje los bent door alcohol, maar niet van de wereld. Dus stoppen na 4 biertjes, of dan fris en bier afwisselen.
Dat is dus ook gelijk het moeilijkste!

Zeker als je met een groep bent van 10/15man, dan krijg je constant weer nieuw bier in je handen gedrukt en weigeren doe je toch niet :P Of als je een chimeid hebt versiert in de kroeg/club/disco, ga je daar weer verder mee zuipen 8)7
pi_104474392
Hele week niets op, vanavond wel biertje
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_104479948
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 14:05 schreef HenkXL het volgende:

[..]

Dat is dus ook gelijk het moeilijkste!

Zeker als je met een groep bent van 10/15man, dan krijg je constant weer nieuw bier in je handen gedrukt en weigeren doe je toch niet :P Of als je een chimeid hebt versiert in de kroeg/club/disco, ga je daar weer verder mee zuipen 8)7
Ik wil bij deze iedereen die het woord 'chimeid' gebruikt, dringend verzoeken hiermee te stoppen. Nee. Gewoon nee. Net als swagger.
Is a dream a lie when you know it won't come true?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')