Ja hoor, kijk iets anders maar eet lekker mandarijnen en drink water!quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:25 schreef larry_flynt het volgende:
Kan iedereen zich inhouden ook al speelt Nederland tegen Duitsland?
Dan kan je toch ook genoemde test doen? Die roepen je helemaal niet op om definitief te stoppenquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:38 schreef larry_flynt het volgende:
Mensen ik ben dit niet begonnen om te horen wie wel en wie geen alcoholist is. Ik ben dit begonnen om mij (en nu ook andere) te laten aanmoedigen.
Ik wil stoppen voor een maand om daarna met een schone lei te leren maat te houden als ik een biertje drink. Ik wil dus niet HELEMAAL stoppen met bier. Ik wil leren maat te kunnen houden als ik uit ga of ergens wat drink.
Succes, vooral je weekendje gaat erg moeilijk worden lijkt me.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:38 schreef larry_flynt het volgende:
Mensen ik ben dit niet begonnen om te horen wie wel en wie geen alcoholist is. Ik ben dit begonnen om mij (en nu ook andere) te laten aanmoedigen.
Ik wil stoppen voor een maand om daarna met een schone lei te leren maat te houden als ik een biertje drink. Ik wil dus niet HELEMAAL stoppen met bier. Ik wil leren maat te kunnen houden als ik uit ga of ergens wat drink.
Welke test bedoel je?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan kan je toch ook genoemde test doen? Die roepen je helemaal niet op om definitief te stoppen
Deze test: http://www.drinktest.nl/index.cfmquote:Op woensdag 16 november 2011 00:30 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Welke test bedoel je?
Het weekend wordt wel moeilijk ja. Vooral ook omdat we naar een bierbrouwerij gaan :,)
Maar ja, het is niet zo dat ik altijd zuip. Maar als ik uitga kan ik geen maat houden...quote:Met het oog op uw gezondheid drinkt u inderdaad te veel. In de grafiek kunt u dit zien. Uw alcoholgebruik in een normale week (onderste balk) ligt boven de maximale hoeveelheid die u zonder risico voor uw gezondheid kunt drinken (bovenste balk). Ook ziet u dat u meer drinkt dan andere mannen van uw leeftijd (middelste balk). Uw alcoholgebruik kan dus inderdaad uw gezondheid schaden.
Idd.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:27 schreef Chinless het volgende:
waarom zou j het uberhaupt willen?
dat is net als 40 dagen zonder sex.... doellooos.
Ik bestelde best vaak Fristi in de kroeg aan het einde van de avond. Lekker smaakje in m'n bek tijdens de terugweg.quote:Op maandag 14 november 2011 13:48 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik denk dat ik overstap op chocomel
Het is ook best wel lastig, een beetje verboden vrucht ideequote:Op woensdag 16 november 2011 16:48 schreef HenkXL het volgende:
Sterkte gewenst, ik ben bang dat het mij niet lukt.
Zoals velen is alcohol een soort onderdeel van mijn sociale leven. Overigens drink ik alleen als ik uitga, donderdag en zaterdagavond of vrijdag en zaterdagavond. Maar als je eenmaal aan het drinken bent, komt er ook geen einde aan
Het is alleen onderdeel van je sociale leven als je dat zelf ook wilt. Je kunt prima niet drinken met mensen die het wel doen. Of het leuk is is een tweede.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:48 schreef HenkXL het volgende:
Sterkte gewenst, ik ben bang dat het mij niet lukt.
Zoals velen is alcohol een soort onderdeel van mijn sociale leven. Overigens drink ik alleen als ik uitga, donderdag en zaterdagavond of vrijdag en zaterdagavond. Maar als je eenmaal aan het drinken bent, komt er ook geen einde aan
Dat is dus ook gelijk het moeilijkste!quote:Op donderdag 17 november 2011 13:31 schreef the85mc het volgende:
Eigenlijk zijn stapavonden het leukst als je een beetje los bent door alcohol, maar niet van de wereld. Dus stoppen na 4 biertjes, of dan fris en bier afwisselen.
Ik wil bij deze iedereen die het woord 'chimeid' gebruikt, dringend verzoeken hiermee te stoppen. Nee. Gewoon nee. Net als swagger.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:05 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Dat is dus ook gelijk het moeilijkste!
Zeker als je met een groep bent van 10/15man, dan krijg je constant weer nieuw bier in je handen gedrukt en weigeren doe je toch nietOf als je een chimeid hebt versiert in de kroeg/club/disco, ga je daar weer verder mee zuipen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |