een Hoolsje of 26 geleden ;-)quote:
Mooi he ? Oh ja met mij gaat het trouwens prima hoor !quote:
Ik heb nog nooit getwitterd. Zelfs nog nooit bij iemand gekeken die twittert.quote:Op woensdag 23 november 2011 02:07 schreef Bjoro het volgende:
Tong, wanneer ga jij je eigenlijk eens verdiepen in de prachtige multi-media-wereld die twitter heet ?
Kijk morgen het antwoord wel ff, nu slapen....morgen 7:17 de wekker, maar daarna om 9:00u weer lekker terug
Bjoroquote:Op woensdag 23 november 2011 01:34 schreef Bjoro het volgende:
Eendjeeeeeeee
Moest ff een foto zoeken voor een quiz van dit weekend, en belandde via Google-afbeeldingen ineens bij Fok....ik denk, kom ik log weer eens in....zie dat Hools nog open is.....PRACHTIG !
Of Facebookquote:Heb met de meeste nog wel kontakt via twitter trouwens ;-)
Als je vandeweek niets had gezegd over je fokkersloze sexleven, had ik een koppeltje gezien.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je vandeweek niets had gezegd over je fokkersloze sexleven, had ik een koppeltje gezien.
Soms doet een mens rare dingen in zijn levenquote:
Ben hier ook niet zo lang geleden na maanden weer eens binnengevallen. Ben er nu sporadisch in plaats van nooitquote:Op woensdag 23 november 2011 15:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Soms doet een mens rare dingen in zijn leven
En dan valt dit nog best wel mee
zal bij mij niet anders zijn/worden, vrees ikquote:Op woensdag 23 november 2011 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben hier ook niet zo lang geleden na maanden weer eens binnengevallen. Ben er nu sporadisch in plaats van nooit.
Jou kom k op een ander forum nog wel eens tegen.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben hier ook niet zo lang geleden na maanden weer eens binnengevallen. Ben er nu sporadisch in plaats van nooit.
Barcelona, de natte droom van Grueter en Van Gelder.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:05 schreef borisz het volgende:
NOS. Een duel uitzenden waar het nergens meer om gaat.
Arsenal - Dortmund was veel beter geweest.
En van Tong.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Barcelona, de natte droom van Grueter en Van Gelder.
dat is al moeilijk genoegquote:Op woensdag 23 november 2011 02:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit getwitterd. Zelfs nog nooit bij iemand gekeken die twittert.
Laat mij maar lekker Fokken.
Ik was al bangquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 09:10 schreef borisz het volgende:
Vandaag 20 jaar geleden dat Freddy overleed.
quote:Op donderdag 24 november 2011 11:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Bjoor en ik vechten bloedstollende Wordfeud gevechten uit zo soms. Als hij niet begint met een score van 864, that is...
Hoeft nietquote:
Overleefd?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:06 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Een dag lang geen internet.
Moeilijk.quote:
Een voetballer beter dan Nilis en Ginola of Dirk Kuijt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:52 schreef Bos81 het volgende:
Tong ik heb net het vandaag uitgekomen boek over Skiete Willy gekocht. Had het vanavond kunnen laten signeren door Willy zelf, maar dat is waarschijnlijk voor mij te druk, dus heb het nu al vast gekocht.
Ja, jammer dat ik hem nooit live heb kunnen zien voetballen. Maar dit boek is voor mij gewoon een MUST-have, Maar dat is logisch.quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een voetballer beter dan Nilis en Ginola of Dirk Kuijt.
Beter dan Jan Mulder, van Nistelrooij of Drogba.
Beter dan Eto'o, beter dan Xavi of Klose.
Een wereldster zou ie tegenwoordig zijn.
Perfect tweebenig. In de linker kruising scoren met links of in de rechterhoek met links.
Maakte hem niet uit.
Maakte zoals Cruijff deed met Ajax van PSV een topclub.
Samen met Ruud Geels de beste spits die we gehad hebben na de internationale toppers die internationaal wel beikend werden.
Had van mij niet gehoeven, een commerciële zender had er niet meer reclame dan de NOS omheen kunnen plakkenquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:51 schreef borisz het volgende:
Champions League blijft bij de NOS de komende 3 jaar.
Was misschien wel een keer goed geweest ja. CL op bijvoorbeeld RTL7.quote:Op vrijdag 25 november 2011 19:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Had van mij niet gehoeven, een commerciële zender had er niet meer reclame dan de NOS omheen kunnen plakken
Ja Leo Driessen enzo is beterquote:Op vrijdag 25 november 2011 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was misschien wel een keer goed geweest ja. CL op bijvoorbeeld RTL7.
Hoeven tenminste niet meer naar Jack van Subjectiefgelder te luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |